-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Minden ajtóban van kifolyó. Ha valamilyen úton módon bekerül a víz ne maradjon bent.... Nyilván van vízlehúzó ( díszléc) az autón de hagynak egy fizikai kijáratot is. A tiednek semmi baja belülről le van kezelve az ajtó,hogy ha be is jut ne rohassza aszét azért látod a kifolyó végén az üreg/ alvázvédőt ( kis sárgás anyag ) . Esztétikailag ha ezt figyeled lehet nem a legszebb aláírom de legyen szó bármilyen autónál nem hinném,hogy az ajtó alsó sarkának belsőfelének a kialakítása lenne a mérvadó
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
Aztakutyafáját! Nem kötekedésképpen, de egyre több élet van már a BMW-n kivül is. Miért pont ez lett? Ebben az árban nem lett volna esetleg más, jobb választás? Esetleg egy Tesla? Vagy csak márkahűség?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
chess001
aktív tag
Az M-esben azért elég sokminden más (S motor eleve, nem az N széria, a futómű, meg a sportos extrákból több van eleve), a completion meg a gyári csúcs- chiptuning, feszesebb stabilizátorok... De egy X3-ba szerintem is bőven elég a széria motor, azt sem lehet kihasználni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
whitezo88
nagyúr
Meddig tervezed? Sajnos tudjuk hogy drága autóknál érezhető leginkább hogy milliónként csökken az értéke rohamosan, hiába 0 km-ként ülünk bele. Ha csak fele ennyiért vennék egyszer szalonautót, meggondolnám kétszer is. Használtnál karbantartásra kell akár milliós költsége(ke)t tervezni, itt költségvesztésnél, és többet.
-
CharlieDrop
veterán
na, ha a spannak megjön az M Comp és beleülsz, akkor tudni fogod miért annyi amennyi ÉS hogy megéri, más kérdés értelme van-e, de megéri az fix
(#54720) chess001
"a completion meg a gyári csúcs- chiptuning"
Kivéve most, most egy teljesen új motort kapott, ami az új M3-hoz készült[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
Akkor el kell, hogy keseritselek. A benne lévő B58-as motor egy ~5 éves konstrukció. Ellenben nagyon jó motor és nagyon nagyon tuning barát. Motorbelso változtatás nélkül tud olyan 550-600Le-t. Nem hiba szeretik a tuning világában. Az M40i igazából egy kis marketing.. A motor sima közé nincs az M-hez. Kívül belül M csomag van sport / adaptív futóművel / sport fékkel. Ahogy mondják ha meglatod a másikat akkor tudni fogod, hogy miért is drágább. Ettől függetlenül szerintem a legjobb benzines motorral vetted. A mostani generációs X3-át műszakilag nagyon eltalaltak. Jó vele menni, fejlett a technológia és súlyba nincs úgy elszallva mint az X5-X6-os
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
Az a kötelező+casco tényleg baráti. Ismerősöm a 440i cabrióra évi 850ezret költött (azt hiszem gépjárműadóstul), pedig direkt vidékre van bejelentve (így olcsóbb a biztosítása), viszont mikor vette "még csak" 26 éves volt, de anno direkt végignéztem neki netrisk és társain, mindenhol 1,2millára jött volna ki az éves téma, szóval amit ott helyben a bmw-vel tudott kötni, az volt akkor a legjobb, viszont így közel 4 év után most már olcsóbbra tud váltani más biztosítónál, a bmw-partneres árat lehetne felezni. (most talán 650ezer az éves költség, és 300 környékéről dobta ki a legolcsóbb casco+kötelezőt).
Aztán hiába van service inclusiveja, az ugye csak gyári periódusra vonatkozik, ha gyakrabban akart menni (pl olajcsere), az zsebbe nyúlós téma, és emellett egyszer trailerezni is kellett a kocsiját (ömlött a füst a kipufogóból, de annyira h a hungárián senki sem indult el mögötte/mellette a lámpánál, mert nem láttak tőle semmit!), ill. azt hiszem a féktéma nincs benne, az pedig 60ezer km-nél első, 80ezernél hátsókat kellett cserélni.Szóval ja, bukott bő 10misit 4 év alatt a kocsin, emellett fizetett 3-3,5misit biztosításra, 1misit a fékcserékre + apróságokra, és mindjárt 100ezer km-nél jár 11,5literes átlaggal, az 400Ft-tal számolva 4,6misi üzemanyag.
Tehát a 23misi környéki kocsival most 31misi környékén jár úgy, hogy minimum 12-őt ér a használtpiacon ha emlékeim nem csalnak (full extrás más kocsikhoz képest, cserébe több a km, míg a többi kocsi elviekben kevesebb km de fapad vagy átlagos felszereltség), szóval 4 év alatt ez közel 20misi bukta. A felhasználási módja alapján 90%-ban elég lenne neki egy i3-as is amit ingyen tankolászhatna és karbantartás sem igazán kell annak, ott kb. csak a biztosítás és értékvesztés játszik, szerintem ott összesen 4misi bukta lett volna mostanra, nem 20, de ha 0km-es egyedileg rendelt erős benzines kabrió kell, akkor ez ennyiA lényeg, hogy jobb nem is nézni a számokat, főleg nem az első években.
-
BeZol
őstag
Én kocsimat 2008 májusban vettük. Ha azt az összeget (19,5m Ft) anno rá 1 évre tőzsdére raktam volna vagy ingatlanba, most legalább 2xer annyi zsetonom lenne belőle ingatlan esetén, és legalább 4szer annyi tőzsde esetén. Ehelyett az üzembentartás is jóval magasabb lévén bmw, és most jobb esetben ér 4-4,5m Ft-ot a kocsim.
Gazdaságilag belegondolva jó nagy hülye voltam
Viszont felejthetetlen életre szóló élményeket kaptam, ami ugyan még mindig drágább mintha elmentem volna sok-sok utazásra ide-oda az évek alatt, és amíg első 3 év után azért bánkódtam h azért ez túlzás volt egy kocsiért, így utólag nem bánom.
Emelett fontosnak tartom megemlíteni, hogy volt legalább 2-3 olyan eset is, amikor egyáltalán nem hajtottam gyorsan, és 100%, hogy ha a régi honda jazz-emmel mentem volna, akkor baleset a vége, mert annak sem az úttartása, sem az elektronikája, sem a féktávja nem nem egy liga a bmw-vel, és ez még normális közelekedés mellett is kritikus tényező volt pár szituációban, amit más autós, vadak vagy megváltozott közlekedési körülmények okoztak. (gyalogos/motoros problémám eddig nem volt )
Anno a robogómat is eszerint vásároltam: kötelezően csak ABS-szel. Rá pár hónapra egyik motoros csóka mesélte, hogy az ő szintén új robogója (szintén 125cm3) nem ABS-es, 1 év alatt már 3szor esett el emiatt vele, hiszen blokkolt a kerék és bamm már feküdt is.Abban az X3-asban minden megvan ami kell, hiszen SUV-ként még extra biztonságot is ad egy normál autóhoz képest. Én csak azt sajnálom, hogy 2020-ban sem kapni hozzá ülésszellőztetést... talán ülésmasszázst sem, ezért nálam kiesik. Következő autómba ilyen extrákat szeretnék a családi vonalon mozogva, de a buzi vírus miatt esélyes h első babánk kabriós baba lesz
Öröm lesz becsomagolni a babyt + feleségemet hátra minden egyes alkalommal (hely van, csak hát nincs hátul ajtó és kényelmetlenebb a beszállás), vagy majd ideiglenesen cserélek húgommal és használom a Toyota Yaris-át
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő