-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rhino666
őstag
válasz szőröscica #36721 üzenetére
Vegul egy M57D30 motoros csoda lett belole, remelem arrol mar jobb a velemeny.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
-
lorcsi
veterán
válasz szőröscica #36735 üzenetére
honnan tudod h x3 ?
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #36785 üzenetére
1M
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BrownB
tag
válasz szőröscica #36785 üzenetére
Ez nem az, amit megengedhetek magamnak.
H.Ezredes: Budapesten tevékenykedsz?
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #36795 üzenetére
khmm
húzósak, nem is kicsit -
malacka87
senior tag
válasz szőröscica #36886 üzenetére
Most azért nem veszek még új felnit is. Épp elég lesz ez a felújítás. Otthon is cső törés meg még ilyenek. Lesz mire költeni.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
majnkopf
tag
válasz szőröscica #36932 üzenetére
Nincs semmi köze, nem akarom "emmesíteni" az autóm kinézetre, pusztán jól kinézőnek találom a vesén nem akarok mindenhová ilyen M feliratot meg olyan M váltógombot berakni viszont szerintem ez feldobja anélkül, hogy giccses M kinézet lenne mindenhol az autón
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #36932 üzenetére
Egyebkent a hutoracson tenyleg jol mutat.
mod:
Vegre felavattam az autot a bicajokkal is. Most Thule set -et kapott, elegansabbnak, es egyszerubbnek talaltam, mint a gyari BMW-st.(bar a tetosint hosszabb idobe tart felszerelni)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #36943 üzenetére
150 -nel okes volt. A gond 180 -nal kezdodott. Emlekszem, amikor a nemeteknel egyszer ugy igazan megtudtam ereszteni, gps -el merve talan 282 -nel az oldalablakok szabalyosan 'remegtek', azt hittem lerepulnek a fenebe, es persze olyan merteku zaj tarsasagaban, mint ha epp egy turbinahazban lennel.
Azert nem lett 6er, mert egy 3-as sport coupe -nal meg benyelheto, de egy luxus coupenal eleg gaz, es ott 4 ablak van, surround -ban kapja a fuled az ivet.
De ez csak az ilyen allatokat erinti, mint amilyen en vagyok, normalisan hasznalva nincs gond.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Satyricon
addikt
válasz szőröscica #36943 üzenetére
Igazából nem tudom hogy gőz volt-e vagy füst... Az biztos, hogy a kelleténél jobban füstölgött és mintha olaj szaga lett volna
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #37035 üzenetére
Köszönöm, de nem.
-
brekes
tag
válasz szőröscica #37045 üzenetére
Értem. Köszi. Esetleg azt nem tudod, hogy hogyan tudnám megoldani, hogy telefonról bluetooth-on keresztül tudjak zenét hallgatni? Transzmitter kilőve. Mindenképp a kijelzőn szeretném látni a dolgokat. Gondolok itt arra, hogy éppen melyik zenét hallgatom, hány perce megy, ilyesmi...
[ Szerkesztve ]
-
brekes
tag
válasz szőröscica #37047 üzenetére
A jack dugós megoldás hogyan működik?
-
Yeffy
veterán
válasz szőröscica #37049 üzenetére
tudom, eleg szomorunak is tartom, de egyreszt a 428i is tobb, mitn eleg eros nekem, masreszt nem jarok palyara, amugy meg hol hasznaljam ki (eleg ez autopalyazni is boven szerintem, az a ~200 turbos lo erosen ketlem, h gyengusz lenne), plusz nem artana fenntartani sem. running /parts/service cost-ban is gondolom van kozottuk joooval kulonbseg (28i vs 40i), bar nem volt meg ilyen nagyobb motoros gepem, sz'al ezt nem tudom.
biztositasrol nem is beszelve.szerk.: tetszene a 30d is, mint az E92-ben, igaz, az hosszabb tavokra, de a rohadtak mar csak automataval adjak, nincs kezis
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Yeffy
veterán
válasz szőröscica #37052 üzenetére
orulok, hogy te is igy latod!
en is kicsit "szegyennek" tartom, de sajnos EU normak/downsizing/stb van, nem tudunk ezzel mit tenni. szerintem ez a motor a legracionalisabb, ar/ertek meg teljesitmeny/fenntartas/elmeny aranyokkal rendelkezo gep a benyasok kozul. hidd el, ha csak az autobuzisag szolna belolem, M4-ig tuti meg se allnek majd egy oszlop vagy kamion megallitana
es en is szeretem pl a jo kis E46 25/30i-k sorhatos hangjat, de csak amiatt en, kozutra feleslegesnek tartom a 40i-t. meg akkor is, ha teszem azt valaki Nemeto-ban, a korlatlan reszen donget.de ez csak az en privat velemenyem.
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
Gézengúz
addikt
válasz szőröscica #37052 üzenetére
Ha már van aux, van BT is. Meglepően jó hangminőséget tud.
-
Leonardo91
senior tag
válasz szőröscica #37115 üzenetére
Jobbnak jobb de az E38 feelingesebb és kevesebb gond volt vele, mondhatni semmi. Még a 184 lovas 30d
2000 évj.| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
Leonardo91
senior tag
válasz szőröscica #37118 üzenetére
Kezdem a komplett motorfelújtásnál, (N62 V8 szokásos probléma)
-váltó , vezérlés , idrive frissítés
-hátsó roló cseréje
-dynamic drive javítása
-valvetronic
Valamint a váltó nemrég bevágta magát vészüzemmódba, párszor nem indult az autó, és piros lámpánál is volt h letiltotta a motort, úgyhogy most egy váltófelújítás előtt is állok
Ezenkívül pár apróság , katalizátor előtti két lambdaszonda, tankszellőztető szelep
Jelenleg ennyi...(#37119) H.Ezredes
Ennyi bajom nem volt az E38 al...
Ha tudsz linkelj be pár képet arról a fullos E66 ról kíváncsiak vagyunk[ Szerkesztve ]
| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
Yeffy
veterán
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37136 üzenetére
ja, szopóágon vagyunk
kellene időpontot kérjek Ezredes úrtól, de minden nap azon agyalok, hogy meg akarom-e tartani
alapjában véve ilyen sohasem volt egyik BMW-mnél sem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #37208 üzenetére
Mondjuk ez nem mutat tobbet egy csoppet sem. Az 550-est azert mar megeszi ezekkel modifikaciokkal.(ugye nem csak a kulseje van atalakitva) Kivul sincs sok modifikacio, splitterek, folia, felni. Nekem nagyon guszta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz szőröscica #37221 üzenetére
AGM csak akkor kell, ha van start-stop, én nem költenék rá feleslegesen.
-
malacka87
senior tag
válasz szőröscica #37221 üzenetére
Nézem nem is vészes. Azt hittem, drágább 57 most. Nincs start stop. Kódolást a szerelő megcsinálja. Köszi az infot.
[ Szerkesztve ]
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #37221 üzenetére
Csak akkor kell, ha van start-stop, meg visszatoltes. Ha nincs, akkor ne koltsel ra. Exide Premium, vagy bemesz a BMW -hez, es veszel toluk gyarit. Az lehet mar a bontoig kiserne az autot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #37267 üzenetére
No igen... a 45 helyett egy 30-as gumi... 18-nal is 40 és 35, az még használható....
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37337 üzenetére
150 ló, 1.6 tonna, nem érzem hogy lentebb rosszabb lenne
De most már kerítek időt, hogy elvigyem ezredes úrhozNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37340 üzenetére
Nem vagyok racer... félreértés ne essen, az előző egy 18d volt ugye 116 lóval, de valahogy ez túl nehéz,vagy vmi tényleg nem kerek, vagy nem gyári volt a Prius
A 35d-t ezért nem is kerestemBMW001:
Nem okosítani akarom, csak megtudni, minden oké-e[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz szőröscica #37340 üzenetére
Egy majdnem 20 éves technikában miért lenne meg a fölényesség?
A 30i egy kicsit jobban megy alul is, cserébe nem lehet annyira forgatni, mint a 2,5-eseket...
Ha nagyon kell, akkor ott a motorcsere opció, azt még bele is lehet papírozni, ha nem motorkódos, mert akkor még az sem kell.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz szőröscica #37340 üzenetére
"Ha nem taposom"
hat ha nem nyomod a gazt akkor egy 90 lovas fabia is el megy melletted ne legyen mar problema egy szivo benzinnel az, hogy porgetni kell. arrol szol. fent szol szepen amugy is. egy gyosz 1.4 turbo meg 2500 -ig nem megy mert nincs nyomatek amig a turbo nem tolt rendesen majd a nagy lendulet 5000-nel el is fogy. sose kene.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #37370 üzenetére
elektromos auto kell mar neked. az nem szol semmirol, se sava, se borsa de "alapjarton" is max teljesitmenyen lodul meg... el van mar kurvulva itt mindenki
egyszeru gyerek vagyok biztos de en maradok ezeknel a szivo benyasoknal kesobb is az biztos.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #37373 üzenetére
Pont akartam kerdezni. Csak a Japan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #37370 üzenetére
Egy LCI 30D D3 nem rossz azért sőt... Remap után meg minden tekintetben jó
(#37372) negro
A régebbi szívóbenzinek nem nagy számok gondolok itt az M54-re B30 se versenyautós.... Egy jó 30D-vel lazán elmész neki. Nem kell állandóan forgatni nyomatékból megy kevesebbet is fogyaszt. Én nagyon szeretem és szerettem régen is a benzineseket de jobb egy dízel. A benzines turbók meg mások megint abból egy N54 nagyon jó meg az M-esek . Egy E39 M5 se akkora durranás..... Jó meg fasza meg mikor megyek és forgatom nagyon jó a hangja megy is de mikor komolyabb 30-35D-vel ugyan azt tudod vagy még többet is akkor nem nagyon éri meg... Tuningra egy E46 limo 30D D2-es a legjobb választás. Ha nem piszkálod meg nagyon akkor is 270-300Le és 650Nm+
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz szőröscica #37373 üzenetére
Irtam regen, hogy re kattantam a 330Ci-re E46-ban. Vagy vissza az idoben ujra egy E30-al de mar epitetni bele vmi rendes motort azert. Bar ez mar csak almodozas csak hat mikor ilyen videokat latok: [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37478 üzenetére
Ő, hogy miért felejtettem élőket, ezer hála ez az amit kerestem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #37528 üzenetére
Es hova tegye azt a potkereket az emelovel egyutt?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
-
CharlieDrop
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #37546 üzenetére
Így van, típus alapján a jelenlegi tulajt tudják értesíteni a hivatalon keresztül(közvetlenül nem adják ki az adatokat).
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #37539 üzenetére
Sajnos nem fer bele... De meg az F10 -be sem.
Bocs a duplaert.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37558 üzenetére
Így igaz talán a legújabb gumijuk még ADAC tesztgyőztes is lett, de az elmúlt pár évben is a top4-ben voltak
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Möhe
addikt
válasz szőröscica #37688 üzenetére
Ilyen sárgás a villany benne
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37704 üzenetére
Hát, igazából szerintem finomabban vált, van amikor nem veszem észre, persze van amikor igen, ott már más is lehet mint olaj
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #37721 üzenetére
Hát az olajfogyasztást hagyjuk... az enyém is ette elég szépen 800-900km / 0.5L. Azt már orvosoltuk. Most igazából egy nagy szerviz jönne. Ez annyit takar, hogy fékek, hosszbordás szíj készlet, gyertyák, olaj, szűrők ez biztos. Lehet van más is most csak ennyi jut eszembe. Akkor döglődik az ülésfűtés mert lassan melegszik és ha meleg büdösödik. Tavasszal pedig a karosszériát kellene rendbe vágni mert az előző tulaj nem vigyázott rá és itt ott horzsolás horpadás meg akkor már az íveket is kellene cserélni mert minimálisan észlelhető a belső peremén a rozsda. Szóval egy 450-500 biztos rá lenne költve. Amit egyeltalán nem sajnálnék rá csak hát gondolkodóba estem...
-
Maxell014
senior tag
válasz szőröscica #37723 üzenetére
Értem, hát akkor lehet csak a mostanit kellene rendbe raknom mert ha szerencsém van akkor talán ha ezek kész lesznek akkor csak a kopók maradnak a későbbiekre.( Nekem igazából amit az e39 tud az elég és a komfortosságával sincsen bajom.) Az e60-ba pedig ugyan úgy hordhatnám talicska számra a lóvét mint eddig ebbe.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
-
FIREBLADE78
addikt
válasz szőröscica #37789 üzenetére
Nem,de ilyen szarságokkal nem szoktam foglalkozni. Hajtani kell. Amúgy motoros vagyok,ott nincs ilyen bizbasz.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz szőröscica #37881 üzenetére
Jó kis Style 49, nekem is az egyik favoritom az E39-hez.
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #37908 üzenetére
e36 úgy befagyott, hogy nem bírtam becsukni az ajtót
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
lali81
tag
válasz szőröscica #37908 üzenetére
sajna az én E60-am is ilyen hiába LCI. Az ajtó szélén a kédergumi felett a flokkolás nyikorog ahogy hozzér a kasztnihoz.
(nálam) Bekenem rendszeresen BMW műaápolóval akkor nem csináljja,egy darabig,
fontos hogy ne legyen szilikon a környéken mert az fokozza a nyikorgást.. Vagy: ha nem húzom fel teljesen az ablakokat akkor se nyikorog, bár ilyenkor télen ez jó buli (annak aki bírja)
Más. Összeadtam nemrég az idei évi ráköltéseket (alkatrész, munkadíj),egy milliónál járok..uff. És még vezérléscsere nem volt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen