- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz windlord #61599 üzenetére
Mindenki nyugodjon le. Én nem akartalak megbántani. Elnézést ha úgy jött le. Inkább maradjunk annál amit kérdezett. Arról én írtam. Neked meg szerencse,hogy találtál egy kevés km-es példányt azzal tényleg kevesebb a baj.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Chris0321
addikt
válasz windlord #61763 üzenetére
Az oké, hogy az épületekben erre már gondolnak, bár gondolom nem olyan mértékben mintha az összes autó elektromos lenne de az oda vezető kábelek még ugyan azok mint voltak és a rezsicsökkentés miatt a karbantartás sem biztos, hogy megvalósul nemhogy a bővítés, hogy a rendszer el is bírja ezt az új terhelést.
-
KAMELOT
titán
válasz windlord #61768 üzenetére
Persze csak azt meg is kell valósítani, ami rengeteg pénzbe kerül! Aztán majd azt a pénzt áthárítják a villanyárakra és máris nem rezsicsökkentés lesz.
120k Ft-ból élőkre is gondolni kell! Elég összetett probléma ez!
Nézd meg anglia 2030-as célkitűzését. Semmi nem lesz belőle. Legnagyobb gond, nincs sofőr aki elvigye a benzint és a kaját az üzletekbe. Gázzal is gondok vannak!
Ezt mind pénzel próbálják megoldani, ami sokba fog kerülni!
Még ott tartunk, hogy legyen kaja az üzletben, nem pedig ott, hogy milyen e-kocsit veszünk 30-50.000eu között, ami tud 300km-ert.
Ott van az aksik feldolgozása. Az a másik gond, ami szintén rohadt drága mulatság!V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
chess001
aktív tag
-
Ck.
addikt
válasz windlord #62182 üzenetére
Azért azt ne mondd, hogy az lesz a nagy innováció, hogy nem lesz szükség kamionsofőrre, teherautósofőrre, autóbusz/troli/villamos/mozdonyvezetőre, futárra, postásra, taxisra, stb., reggelig lehetne sorolni. Nincs az a gazdaság a világon, ami ekkora lyukat képes lenne betömni, ha ez a szektor úgy ahogy van megszűnik létezni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Shadowbull
addikt
válasz windlord #62811 üzenetére
Azért az ingatlanok Németországban is brutálisan elszálltak különösen azokon a környékeken ahol van meló is.
A felkapott nagyvárosokban és 100 kilométeres környékükön meg elmebeteg árak vannak, lásd München vagy Stuttgart.
Hogy a bolti árak alacsonyabbak lennének Németországban az elég érdekes feltételezés. Talán néhány trash cucc olcsóbb, Nutella, fagyasztott pizza ilyesmi. A többi drágább.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Puma K
veterán
válasz windlord #62811 üzenetére
2020-ban haver hívott gipszkartonozni Németországba. Kezdő fizu nettó 2500 euró lett volna. Szállás, lakhatás és minden egyéb el lett volna intézve, de nem mentem.
Jelenleg irodában dolgozom lassan 6. éve hétfőtől péntekig 8-16-ig és eszem ágában sem volt otthagyni.
A kétkezi munka nekem nem büdös csak most itthon vagyok jó helyen jó pénzért és tiszta körülmények között.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Shadowbull
addikt
válasz windlord #62817 üzenetére
Akkor meg idoben vagytok. Ugy jo suliba menni hogy elotte megtanulja a gyerek a nyelvet. Es azert az nem megy marol holnapra.
(Mi tobb mint 15 eve elunk Münchenben, a gyerek 2 eves volt amikor kijottunk, ugyhogy van tapasztalat)
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz windlord #62824 üzenetére
"ket eves es harom honapos kislanyom nem beszel meg. Fel ev kb. mire mennenk, neki a beszedben bezavarhat.."
Otthon úgyis magyarul beszéltek. Közösségbe meg úgyis később fog menni.
"igy x3 a penzem."
Azért a kinti költségekkel számold át még 1x, biztos ami biztos.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz windlord #62824 üzenetére
Nekem nincs gyerek és 33 vagyok,tehát menjek ki bártan?! Nyelvet utálom,egyszerűen nem tudom és akarom megtanulni. Világ életemben english ment. Párom németes,ő elboldogulna. 1,5 év és végzek asztalosként (köszi Viki h megszűntetted az okjt) és lehet meggondolom a kiköltözést. Vendéglátás úgyis halott, akkor van pénz benne( de akkor sem annyira nagy) ,ha munkás nélkül csinálod és ott élsz benne 0-24h-ban. Csinálja akinek 2 anyja van. Elég volt 13 év ebből a szarból. Eleget szidtak a gyökér vendégek. Cserébe ember utálatom lett
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
válasz windlord #62936 üzenetére
Szerintem már át van. Mivel nagyon fölé lövik a m2 árakat. Nekem ne mondja senki,hogy nettó 800-1.misi egy fos lakás ára amit obis szaniterekkel,anyagokkal raknak össze. Biztos vagyok benne,hogy belekalkulálja a cég a jövőbeni árváltozást nagyon keményen.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #62936 üzenetére
Ma én csak elugrottam az ikeába, a múlt héten készlet hiány miatt rendelt 4 db gardrób fiók potom 33%-al kerül többe mint a múlt héten. Amit ki kellett
fizetnem, de majd jóvá írták. Ez egy 150-es kommersz szekrény esetén kb egyik hétről a másikra 70 ezres áremelés, ennyivel lett volna több ha nem a múlt héten veszem. Nem normális ami itt megy. Kellene még egy a házba, de így ezt el is engedtük. Egyedi bútor pedig megfizethetetlen. Holnaptól ráteszek 30%-ot a fotózásaimra, senki nem fog jönni… ezt is csak olyan helyen lehet megtenni, ami nélkülözhetetlen, vagy már a félbehagyás nagyobb veszteség mint a befejezés. -
cOxeR
Ármester
válasz windlord #62945 üzenetére
Egy közepesebb ipari porszívó is ugyanúgy lehet veszélyes egy ilyen aljzatban, tény az nem folyamatosan veszi fel a kakaót, pl órákon át, de nem vesz fel kevesebbet…
Igen, ha nem üzembiztos - vagy nem használható, ne legyen elérhető.
Amúgy a hírben töltés közben kiégett auto egy Jaguar volt, kíváncsi lennék mi volt a tűz oka.Sajnos szerintem se lesz egyszerű ez az év…
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #62947 üzenetére
A kijelölt helyen is pont ugyanilyen a töltés veszélyessége. Gyári töltőkábel, pont olyan ellenőrzött szabályszerű kör, mint egy kijelölt hely, egy előre elkészített töltőberendezéssel.
Ez olyan, mintha a kávéfőzőt nem lehetne bárhova bedugni, miközben gyárilag úgy érkezik, hogy rajta van a szabvány dugvilla. Ha kigyullad egy autó nincs extra berendezés, hogy eloltsa a tüzet, legalább is sehol egy plázába se láttam (pl Etele pláza). -
Anaren91
senior tag
válasz windlord #63082 üzenetére
Az meg ingyen lesz és lerakja magát útközben igaz? Városokban a lakosság nagy része panelban él, ők meg majd lengőkábeleznek? Vagy az így is zsúfolt városokban hogy képzelitek el ezen embereknek a töltést? Idegbaj elkap amikor Miskolcon parkolnom kell a panelok környékén, nem ha még telerakják töltőkkel. Ez a villanyautózás egy szép álom, de nem ez lesz a jövő autózás megváltója. Láttunk már ilyet, hogy valamit felhypeolnak, majd amikor rájönnek, hogy hosszú távon nem kivitelezhető, eltűnik a süllyesztőben.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Chris0321
addikt
válasz windlord #63082 üzenetére
Hát persze, az egyidejűség. Csak ezzel az a gond, hogy az emberek nem csak akkor akarják tölteni az autót nincs csúcsidő hanem közben is. Vannak akik egész nap vezetnek, az elektromos autók/teherautók nem fogják azt töltés nélkül bírni. Plusz aki éjszakás az nappal tölti mikor mennek a klímák is mivel neki estére kell a kocsi. Ha pedig kirándulni akarsz menni akkor sem biztos, hogy töltheted csak csúcsidőn kívül hacsak nem húzol fel egy sátrat vagy alszol a kocsiban.
-
-
Anaren91
senior tag
válasz windlord #63090 üzenetére
Hát úgy, hogy olyan könnyen dobálóztok a kollégával azokkal, hogy a jelenlegi hálózat elbírná ha mindenki elektromos autóval szaladgálna, meg max ledobnak pár transzformátort, mint ha az nem kerülne semmibe az államnak( a hétköznapi ember fogja megfizetni). Az összes extra autó töltőt a végfelhasználó fogja megfizetni. Semmi sincs ingyen, fel fog menni a töltés ára is rendesen.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
KAMELOT
titán
válasz windlord #63097 üzenetére
Ez a leglényegesebb mondat az összes közül
"Habár ehhez kell nálunk vagy 20 év."Míg nyugaton a havi 1-2-300€ tétel lízingre nem gond, addig itt a keleti blokkban ez a 4-5-600€ átlagbérből aligha valósul meg. Nyugaton viszont meg a parkolókat kell majd átalakítani. Sok itt a korlát.
cOxeR: Egy benzinkutat felépíteni nem nagy dolog. Egy nagy tartály kell és pár db pumpa, főleg ha kártyás. Csak ha majd az áram is drága lesz, akkor te sem fogsz járni 500Ft-ból. Gsx-rr jól írja....ha elég az a hatótáv nyugaton miért nem vesznek többen? Nagyon kevés az utakon az EV még a nagy Hollandiában is.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz windlord #63108 üzenetére
Azt felépíti a vállalkozó, ha saját kutat épít. Többit meg az olajvállalat. Pontosan ott vagyunk, hogy profitot kell termelni. Áramnál is majd ez lesz a töltőn.
Van támogatás, ingyen parkolás, olcsó töltés. Ha ezek nem lesznek, akkor is megéri EV-t venni? Racionális döntés a fontos.
Ott a CNG kamion. 2 évig nincs útadó és kedvezmények is vannak. Azért nem veszik sokan, mert kevés a CNG kút.
i4-es tesztben.... azért vegyünk 30M kocsit, hogy elmondhassuk 6 liter fogyinak felelt meg az 500km táv, miközben 2x megáltunk tölteni?[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chris0321
addikt
válasz windlord #63137 üzenetére
Nálam nincs töltény, soha nem is volt. A napelem telepítés drága, az elektromos autó szintén, főleg az új. Plusz nyugaton azért is veszik mert már be van lengetve, hogy bizonyos helyekre nem lehet majd behajtani belsőégésű motorral szerelt autóval így rákényszerítik azt is az elektromos vacak vásárlására aki nem akar de közlekednie kell.
-
-
chess001
aktív tag
válasz windlord #64694 üzenetére
Azért írtam, hogy mutasd meg, mert könnyen ferdül a valóság...
A srác már párszor beégett, mert adatokat nem tud, csak mindenkinek el kell ájulni tőle, hogy ő mondja, aki mindenkinél mindent jobban tud, mert egyszer hallott valahonnan valamit, vagy úgy gondolja... Nyilván van az a szempont, hogy igaz, de a nyers adatok nélkül az egy vélemény, ami másnak meg más...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen