-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
Bőrbelsőt gyönyörűen le lehet ápolni, ha furfangos vagy. Haver vett egy 520i -t, borzalmasan lepusztult volt a fekete bőr. Töredezett, kemény és kifakult volt. Szerintem az még az életben soha sem volt leápolva.
A festés elég drága lett volna, tehát jött a házi újítás. Először is alaposan le lett tisztítva, először vízzel, majd zsíroldós bőrtisztítóval. Ezután még szörnyűbben nézett ki... Vettünk a Tescoban körömvirágkrémet, azzal alaposan és vastagon bedörzsöltük. Egy éjszakát állni hagytuk, másnapra kellemesen felpuhult a bőr. Eztán jött a csodaszer, amit ugyancsak a Tescoban vettünk, egy magasfényű Kiwi fekete cipőpaszta. Na, 2 flakon ilyet rávittünk a bőrre, 2 rétegben. Asszem az első réteg után vártunk 3 órát, utánna ment rá a 2. Majd éjszakára szintén száradni hagytuk. Másnap délután rongyal erőteljesen polírmozdulatokkal fényesre töröltük. Eztán rávittünk valamilyen flakonos fehérszínű, fújhatós bőrápoló kencét, amit bőrgarnitúrákhoz reklámoznak. Ezt is 2 rétegben csináltuk, hagytunk mindig 30 perc szívódási időt is. Eztán szintén kipolíroztuk az üléseket, és láss csodát szép fényesek és puhák lettek. A kisebb repedések eltűntek, a nagyobbak se voltak olyan feltűnőek, és tényleg nagyon puha lett a bőr tapintása. Na most, azt azért meg kell említenem, hogy a paszta némely helyeken - gondolom ott ahol nem töröltük át alaposan- úgymond foltot hagyott a ruhán. De mégegy alapos törlés után már ezzel se volt probléma.
Így árban is egész jól kijöttünk, talán 2500Ft -t költöttünk össz a rekonstrukcióra.
Szóval ha nincs elszakadva a bőr, akkor pár munkaórával, pár nap alatt újra lehet varázsolni poton pénzért.Don't Tread On Me
-
-
dokar
addikt
velem már történt olyan, hogy kanyar előtt intenzív fékezésnél pakolgattam vissza a sebességeket, de figyelmetlen voltam és túl nagy volt még a fordulat mikor kettesbe tettem. éreztem is, hogy a fékezés kegyetlenül erős lett, de abban a pillanatban már nyomtam is vissza be a kuplungot. kb 1/4-ed másodpercig volt kettesben, semmi baja nem lett a verdának, bár nem is volt olyan magas a sebbeség, mint 3-as tiltásnál. inkább csak úgy 2-es tiltás fölött egy picivel. na de az a lényeg, hogy ilyenkor nem lesni kell, meg sajnálkozni, hanem azonnal a kuplungot vissza benyomni.
extra - SEXRay
-
qdak
addikt
1. nem tudom autó szerelő haver mondta h sikerült hazavágni igy 1 autót ( bár nem BMW röl volt szó ) de kb olyan hatása volt a visszaváltásnak mint a kéziféknek és burolás lett a vége
2. értem köszi
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
MPowerPH
félisten
Az 540i mivolta miatt. Nekem sok az a 4400 -as V8... Még a pénztárcám nem bírná benzinnel. Én olyan 11-12 átlagot autoztam vele, de ha kicsit odaléptem 15 körül fogyasztott, ami nekem még sok. De ha odalép neki az ember, megy is rendesen. Meg van chippelve, most olyan 480 körül van a nyomatéka. Életveszély, mert 6. -ban 100 -nál rálépsz, és úgy megindul mint a veszettló. Nem is nagyon kell pörgetni...
Majd 2 év múlva talán már megengedhetem magamnak, de akkor már inkább M5 -öt veszek.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
'99-ig gyártották az E36-ot...
Azok, amik tip-top állapotban vannak olyan 1,6-2 milla körül vannak... Küszöb hajlamos rohadni, meg a sárvédőívek az oladalsó paneleken, ha a tulaj nem volt olyan gondos, hogy mosáskor onnan is kitakarítsa a szmötyit ( nem szoktak olyanok lenni ).
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
bcs
aktív tag
köszi a tippeket, ezek lettek a megoldások:
- mély hang: a hővédő lemez meg volt hajolva, és hozzáért a kipufogóhoz
- meleg levegő: vagy a lamellákkal volt gond, de a tekerők forgatásától megjavult, vagy mégis valami hővédelem lehetett, mert nagyon kevés volt a hűtőfolyadékom , de már nem csinálja -
MPowerPH
félisten
Akkor tartósan egy 2.0 -ásnak mennyi az utazója? Ezekszerint mégis a fordulatszám számít, tehát olyan 4500 -ig még egészséges lehet?
Olvastam olyanról is, ha ezeket a személyautokat végig padlógázon hajtanád 7-8 órán keresztül, akkor beállna a motor. Akkor ebben van igazság?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nekem is fent volt gyárilag az M betű, amíg le nem lopták.
Az M, az nem azt jelenti mindjárt, hogy M5 -ös. Nálam azért került fel, mert M -es a kormányom és a váltom, és a futoművem is a gyári M -es sportfutomű.
Ennél az E36 -nál is az a helyzet. Az a gyári M- es sportffutomű nem utolsó dolog, főleg, hogy hatványokkal jobb mint a sima. Szerintem ez elég ok az M betűre.Amúgy ennyi pénzért már inkább M3, fullosan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nemtom, nekem egyenlőre még nem volt gondom vele, bár nekem kicsit alacsony ezzel a futoművel az auto, mert mindenhol fentakadok.
De a légrugok kifejezetten kényelmesek. És nem is autopályán, hanem kanyarokban jön ki az előnye, mert sokkal stabilabb tőle az auto.
De, annyi köze van, hogy a futoművük azonos.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Mi is csak egy napra megyünk, itt is van elég dolog. De az is valami. Valamikor szombat délután átugrunk, van ott egy ismerősünk egy 850i -vel, asszem még kajára is ottfog minket.
Aztán este jövünk is haza, mert dolgom van.Akkor dragon, te ott leszel szombaton? Vagy 3 napra mész?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jól át kell őket nézni. Ha küllemre minden rendben van, és a szerelő is azt mondja semmi nagyobb gond, akkor már fél sikered van.
Most a régi E30 -asok között is szerintem már többségben elhanyagoltabbak vannak. Ott is már válogatni kell.
Én azt ajánlanám, hogy nézz meg egy E36 -ot, és utánna dönts. Az E36 az a kocsi, aminek a formája még mai viszonylatban is nagyon dinamikus és sportos. Nem bánnád meg.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Miért is? Mit értesz hétköznapi auton? Mert ha egy Suzukiről van szó, vagy pl. egy kis toyotaról, akkor azt mondom, hogy drágább, nem is kicsivel.
De egy 320i -hez képest nincs semmi plussz költség, márpedig eddig arról volt szó, azért gondolom, hogy erre gondolt ő is.Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen