-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #56217 üzenetére
Tényleg?!
https://www.carwow.co.uk/blog/audi-q5-vs-porsche-macan-0243
https://cars.usnews.com/cars-trucks/porsche-macan-vs-audi-q5-2019A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56308 üzenetére
Elofordulhat ha extremen sok van huzva rajta es minden biztonsagi limitet kiirnak beloluk es folyamatosan taposva vannak de regeneralni se tud szerencsetlen,de en szemelyesen ilyennel nem talalkoztam. Tobb kerdes is felmerul. Mennyi km van a kocsikban? Mennyi km-t tettek meg amiota program van rajtuk illetve mikor kerultek ra? Hol vannak hasznalva a kocsik es milyen tavokon? Milyen terhelest kapnak? Folyamatos sportos vezetes? Ha a korom megjelenik akkor azt feltetlezem, hogy serult a DPF ( osszeomlott, kilyukadt, ategett) mivel ha benne van nem lehet semmifele korom benne. Ki irta a programot? Nalunk a G-s 7-es megvan irva olyan 1-1,5 eve ezalatt belerakott 20-30E km kozott es minden rendben van sot az kapott szivosor dugozast ugye mert szethullott es meg mindig hibatlanul uzemel.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz Gsx-rr #56308 üzenetére
A 330D-mbe 18 vagy 25ezer km-nél került chip (g-power 231 -> 269 ló), és 80+ ezer km-nél tűnt fel, hogy a kipufogóvég végén levő matt alumínium szerű "dísz" kezd elszenesedni. Most nem vagyok benne biztos, de hiába baloldalt 2 kipufogós, szerintem csak az elszenesedetten jönnek ki a gázok, de nem bizti, csak elég gyanús h csak egyik fele ilyen.
A részecskeszűrő 12 év 223ezer km-nél is jól van, csak a dpf elektronika döglött meg kb 10 év után, és emiatt nem regenerált akkoriban. -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56314 üzenetére
De a többi kérdésre is jó lenne választ kapni mert úgy lehetne pontos képet kapni. Bár tudom senki nem nyomja.... ( Mikor kiolvasod a hibatárolóból,hogy elmenti a fordulatszámot és látod,hogy dízelen ez 4578-as fordulatszám amikor beírta vagy épp 234 Km/h-nál de az illető mondja ő nem nyomja ) Mindentől függetlenül nem szabadna ilyen jellegű problémának lennie ilyen Km-nél. Mindenképpen jó lenne egy hibatároló olvasás / élő adatok nézése. Ez lenne az első.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
turbet
friss újonc
válasz Gsx-rr #56314 üzenetére
Mercedes-Benz VIN Decoder
http://carmotospecs.com/vin/mercedes-benz/ -
FIREBLADE78
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz Gsx-rr #56605 üzenetére
Nem hiszem, hogy az androidos ne tudná-progival még nullázni is illik neki. Szerintem ez jobb, mint amit a G20-ba raknak, annyit fejlődött az informatika...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56668 üzenetére
Nem esek nagyon hasra a Km-től.... Mentünk ügyfélnek venni LCI F11-et 230E Km-el az állapota jó volt... Nem a km a lényeg hanem az állapot de ezt te is tudod. Én körbe néztem F10 téren. Amiben 100-150E Km között van a számláló az 1,5-2x annyiba kerül mint amibe dupla annyi... inkább veszek egy Autót 200-250E Km-el 4-4,5M között mint egy 100-150E Km-est 6-6,5M-ért amire ugyan úgy kell költeni max még vezérlést nem de az összes többi karbantartást meg kell csinálni pl takarítások olaj cserék stb... Mobile-t is nézve az épkézláb normálisabb F10-ek rendre 13E Euro körül mozognak. Ezeknek ennyi az áruk. Persze minden részről lehet találni olcsóbbat de van az a fapad okádék szín / felszereltség amit soha nem vennék...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56668 üzenetére
Körbenéztem Superb nem egy nagy füst legalább is amiket beírtam nem jött ki értelmes felszereltségű értelmes áron. Ami esetleg szóba jöhetne az ez [link] De a 2.0 TDI 150Le inkább hervasztó.... Kicsivel többért akkor már inkább BMW akár ez LCI F10 30D 128E Km De mobilen se látok értelmeset olcsón. Akkor én inkább ülök egy picit idősebb korban de km-ben hasonló BMW-be mint egy fiatalabb Skodába
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
szimi57
őstag
válasz Gsx-rr #57402 üzenetére
Nálam egész más volt. Már összenőttem az 1.0-ás Corsával, amikor közel a 60-hoz elkezdtem kávézni. Ennek hatására bekattant, hogy kell egy BMW. A szempontok: max. 1 m. Ft, hosszra a legrövidebb kasztni amelyik befér a garázsba, a legjobban tetsző forma és szín, semmi több. Így találtam rá nagy sokára a Compactra. Persze nem egyformák az igényeink. Vannak igénytelenebb emberek és vannak, akik túltolják. A többiek a kettő között. A határokat meghúzni talán a mesterséges intelligencia tudja.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Anaren91
senior tag
válasz Gsx-rr #57402 üzenetére
Egyén és autó függő szerintem. Ha én nézelődnék 6-8 milliós kocsik körül, akkor én is úgy lennék vele, hogy ha már ennyi pénzt kiadok érte, akkor legalább legyen benne extra.
Vannak akiknek meg nem kellenek mert úgy vannak vele, hogy ami nincs, az nem is tud elromlani...Fateromnak is elég jól felszerelt a passat, mert olyat talált, de igazság szerint semmit nem használ, mert vagy nem tudja, hogy kell, vagy nem is érdekli, hogy benne van.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
insight
aktív tag
válasz Gsx-rr #57483 üzenetére
Szerintem annak pont az a romantikája 😎 egy jó 4.6 GT simán jöhet a 2007 körüliekből. Voltam ilyennel pályán és nyaralni is, nekem nagyon tetszett.
aka Coyote2000 ('05-'13) / S24 Ultra / Flip 5 / QE75QN90A / Q5'20 / Corvette'81 / 944 '86 / Wrangler '97 / A3 e-tron '15 / Scott e-bike
-
whitezo88
nagyúr
válasz Gsx-rr #57756 üzenetére
Nagyon régóta nem szíjasak a BMW-k, és ott mindig is nyilvánvaló volt hogy rendszeresen cserélni kell. De a láncosok elvileg "lifetime" életűek, működött is, aztán a 2000es évek derekán ez se volt igaz. Amíg egy vasblokkos M57 nem szakad, még 35d se tudtommal, alublokkosnak már max 300nál gyakran vége. Nekem 250 ezernél már majdnem teljesen kint volt a patron. Ezredes autójában is szakadt az előző tulajánál. N47/57 még hamarabb szokott. Pedig ugyanaz a motor az előző esetben, ugyanaz a lánc meg vezérlés, de mégse. Én is sokat olvasgattam, de nem találni pontos írást, miért van ez, hogy motormodell revízió alatt így változik, nem kellett az N57ig várni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gsx-rr #57756 üzenetére
Sok mai autó vezérműszíj szettje 150-200k km körül cserés, év mondjuk változó, de jópár típusnál 10 évig is elmennek (pl PSA dízelek) A kellemetlen része, ami miatt szerintem sokszor meglepődnek, az a több munkaóra a szokásos elrendezéshez képest. Nade ha cserélni kell, akkor nincs mese bár vissza lehet térni a jó öreg nyomórúdhoz is, csak többet fog enni, ha ugyanannyi ló kell
[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
válasz Gsx-rr #58171 üzenetére
Az nem szamit.
Vagy legyen 100%-ban zold a kocsi,vagy veszek helyette egy 8000 cm3 V12-t.
Elvegre szurke nincs csak fekete meg feher.Ugyanezt a logika(?) jelenik meg rengeteg baromnal vakcina-ugyben
"Csak 95%-os hatekonysaggal ved,meg ezert en maradok a 0%-os hatekonysagnal,es nem vallalom az oltast "Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
KAMELOT
titán
válasz Gsx-rr #58330 üzenetére
1. Ülés fűtés és hűtés azt meg lehet venni
2. Szerintem nem kell másnak is hallani az oktogonon, hogy te mit beszélsz a másikkal, csukkott ablakoknál. Főleg, hogy olyankor a figyelmed oda irányul és nem a vezetésre.
3. Spotify, hangredszer szintén beszerezhető.
4. Távolról indítás motor és klíma / fűtés... cca 3-400€V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Gézengúz
addikt
válasz Gsx-rr #58526 üzenetére
Akkor nagyon rossz 4 hengerest próbálhattál.
Chris0321
Ennek tükrében mondani, hogy a 4 hengeres nem jó konstrukció.....
[link]
És bizony az utóbbi időkben az M54B30-ról se hallok túl jókat.
Persze lehet az miatt van, azt hiszik mindent bírnak és széthajtják őket.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #58785 üzenetére
50kw töltő, máshol nem is igazán állnék meg. 42 kw-os átlag jön ki ebből pl.
Otthon még nincs gyorsabb töltöm, csak a sima konnektoros lassú töltő, reggelre úgy is feltölti, van 3x32A-em, szóval kis ráfordítással ha váltok feljebb, tudok betenni egy 3x32A-est is a garázsba, csak feleslegesnek érzem.
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #58851 üzenetére
Van a tőlem 1200m-re egy ingyenes 22kw type2 töltő, nem próbáltam, akar egy elektromos rollerrel a csomagtartóban, simán lehetne spórolni, és úgy kutyagolni se kell. Mondjuk őszintén ki akar kint hagyni közterületen kocsit, ha otthon egy ezres a töltés.
Naponta nem megyek 1 teli töltést ez havi szinten is max 15-20 ezer spórolás. Persze kivitelezhető, de se hidegbe se nyáron kánikulában nem éri meg a macerát legalább is nekem, meg az időveszteséget, felszedni a kocsit az ingyen helyen. Illetve azért otthon nagyobb biztonságban van a kocsi garázsba kevésbé koszos mint közterületen. -
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #58860 üzenetére
Parkolásról még nem is esett szó igen... azt mondjuk most nem aknázod ki, de azzal is elég sokat lehet fogni, főleg olyan helyen mint Bp, ahol szinte minden fizetős, de igazából itthon szinte minden nagyváros ilyen. No meg azért az elektromos töltőknél sokszor van hely alapból és közel is vannak a különböző lokalizációk bejáratához. Igazából egy fél rokkant kártyával felér.
Egyetértek, annak való aki otthon tud tölteni van mellé másik kocsi, vagy igazából nem megy ki a régióból... ilyen is van azért sok, rokonok is ott laknak, ott dolgozik stb.
Z4 miatt is szívták a vérem, hogy mire lesz jó... igazából 90%-ban mindenre megfelel a maga kompromisszumával, ez is ugyanaz a réteg autó.
Egy 5 ajtós diesel, az sokkal kevesebb kompromisszum minden téren, 3-4 éve mikor a munkám miatt mentem évi ~30 ezret, tuti nem ezt a kettőt választottam volna.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #58864 üzenetére
Z4-et is 400-anként kell tankolni.
Tegnap pl egy e-tron állt meg mellettem... beszélgettem is vele picit, míg várt türelmesen 20 percet, hogy végezzek. Azért az pl egy eléggé más kategória, fel tud venni 150kw-ot és 300km felett van pályán is a hatótávja normál 130-as tempóval. 30 perc alatt fel tudod tölteni.
Az megint más, hogy Audis dolgozó, céges e-tronnal. Szóval nem a kifizette a 30M-t versenyző... illetve a gyárban is ingyen tölt.
Töltő is van már ami képes ennyit tolni, idő kell ennek még, a gyártók meg a szokás szerint csak csöpögtetik a fejlesztéseket meg irreális árakat szabnak.
Ez a Dacia Spring is érdekes történet, de ezt is elkapáljuk itthon. -
Ck.
addikt
válasz Gsx-rr #58866 üzenetére
Nálunk az évi 1-2 Anglia-Magyarország-Anglia út az ami jobban meggondolandó, ajtótól-ajtóig 2 x 1881 km. A dízellel is megálltunk 2-3 óránként 20-30 percre, trombózis hajlammal muszáj, valamint a kutyus miatt is egy egyszerű tankolás is minimum 30-40 perc szokott lenni. Ezeket figyelembe véve működhet az elektromos autó is, de inkább a PHEV az, amitől a Zasszony is megnyugodott. Meg aztán van egy Leaf is a háznál, volt rendesen szívás amikor egyszer elmentünk egy, a hatótáv 5x-ösére levő kirándulásra és ahányszor megálltunk tölteni, annyi féle különböző szolgáltató töltőjével találkoztunk, elenyésző kisebbség fogad el bankkártyát, appos szintén nagyon kevés volt, a többség előre regisztrált és postán kiküldött, majd egységgel feltöltött RFID kártyát fogadott csak el, persze abból is 3-4 különbözőt, ami meg nem volt persze. Volt ám para és hidegverejték rendesen hajnal 2-kor a semmi közepén, koromsötétben keresve egy másik töltőt, amikor már csak két vonalat - - írt ki a megtehető távolság helyén és utána a gps ráadásul még bevitt egy magán földútra a kukoricás közepére tölteni. És ez csak Anglian belül volt egy cirka 6 órás út, ami majdnem 24 lett. De mentségére szóljon a villanyautónak, hogy tudatlan, zöldfülűek voltunk a témában és nem gondoltuk, hogy a bankkártya nem fog működni. Ma már máshogy csinálnánk nyilván.
Kiváncsi vagyok, hogy egy 300+ km autópályás hatótávú elektromos autóval mennyire lenne szop@s keresztülmenni, Anglia-Franciaország-Belgium-Hollandia-Németország -Ausztria-Magyarország útvonalon. Mert nagyon gondolkodok a tisztán elektromos témán a fő autó esetén is. Az év összes többi napján elég volna mindenre. Egyedül ez a része ad okot némi bizonytalanságra.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #58871 üzenetére
Itt egy újabb példa, szépen lassan halad ez előre, persze az ár meg a valós hatótáv kérdés, de ez már inkább 400km+ autópályán.
[link] BMW I4Milyen értéke lesz, tényleg egy régebbi gyári M-es autónak ha átfordul ez az elektromosság. Most célszerű lenne venni, eltenni 10-15 évre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest