-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eyesis
őstag
válasz Cxgrav #24407 üzenetére
Ha esetleg mást is érdekel majd. E60-nál ez annyiban más, hogy itt nem villog a lock off meg log on, hanem az első hidden locked menüben látható B-vel kezdetű kód utolsó 5 számjegyének az összegét kell bepötyögni unlock code-ba, és úgy nyílik, amennyire láttam a menü maga tök ugyanaz.
Sikerült belőni a kompenzálást, már hihetőbb értékeket számol, de le kellett nulláznom hozzá
A Serviceből resetelte ma microfiltert is, ó je már csak az olajszint szenzor van hátra, de azzal megvárom az olajcserétEyesis
-
Möhe
addikt
válasz Cxgrav #24413 üzenetére
Köszi.
Csak amit engednek, nem többet. Az első ajtó ablakára lehet nemis a legsötétebb kellene, hátulra is annyi hogy a gyerek majd azért ki is lásson. Világos a belső tér, szóval fejben össze van rakva a dolog. De a gyakorlat már biztos más lesz mert nem volt még lesötétített kocsim. Nem akarom hogy szem előtt legyen ha elöl marad valami az ülésen. -
Darko_addict
őstag
válasz Cxgrav #24427 üzenetére
Az biztos, hogy több ilyen gyárilag erős gép kellene a forgalomba. A magyarországi közlekedés, főleg itt Alföldön elég steril. Mikor motorral vagyok, néha bepróbálkozik egy-két Swift, meg gyenge-közép kategóriás autók, de hát nincsenek tisztában a dolgokkal. Biztos tudjátok ti is, elég sok a tipikus figura az utakon... Múltkor beálltam egy sufnituningos autó mögé, szinte jelezve, hogy kalandozzunk egyet, erre mit csinált? Indexelt jobbra, intett, hogy menjek és fékezett... nyíl egyenes úton. Aztán ott vannak még a luxus autós szőkék, akik vagy 90-nel mennek, vagy totál bolondok. Szintén megemlíteném azokat, akik nincsenek tisztában azzal, hogy 150 lóerős motort 80 lóerős autóval nem lehet megszorongatni. Azt hinné az ember, hogy ha már valakinek tuninggolfja vagy csicsás Pözsója van, spiritusz is lakik a lelkében, de a többség még a 30-as táblánál is 30-cal megy, közben lazán lógatja a kezét az ablakból. Vannak még erősautótulajok között ősz üzletemberek, ők higgadtak általában, meg azok a kisebbségi tagok, akiket távolról kerülni kell. De úgy hallom a nyugati, bp-i autósok keményebbek. Több BMW meg egyéb kakaódús autó kellene, egyetértünk?
Don't give up your dreams. Keep sleeping.
-
MPowerPH
félisten
válasz Cxgrav #24455 üzenetére
Nekem anno egy BMW talalkozo alatt sikerult leirnom a hatso gumikat. Igaz nem lett szalszakadas, de tavasszal, mikor vissza akartam rakatni oket, kiderult, hogy belul vegig van holyagosodva. Semmi nem orok, hatha meg kemenyen nyuzva is van.
ATE cuccokat honnan tudok rendelni? Marciusban en is egy eleg koltseges szerviz ele nezek, fekeket mar most szeretnem letudni.(kozben eldontottem, nem veszek fene tudja honnan szarmazo tarcsakat, jo lesz a gyari, vagyis inkabb ATE, mint Bosch )
Don't Tread On Me
-
donpe
aktív tag
válasz Cxgrav #24586 üzenetére
Kamera téma: én nem akartam vacakolni a kábel végighúzásával, ezért wireless kamerát raktam az e39-embe. Nekem a fejegység egy Dynavin márkájú, kinézetben a gyárival megegyező, de attól jóval okosabb szerkezet (egyedül az állófűtés kályhát nem tudom vele programozni). Viszont van Bluetooth audio, telefon, mp3, ipod kezelés és hát AV bemenet is.
Nekem hátra került egy Wireless kamera, ami tápot a tolatólámpáról kap (nem dob hibát). A vevőegység, ami a fejegységhez kapcsolódik, a kesztyűtartó környékén került elrejtésre. Ott a táp a fejegységből jönn és állandóan kapja, amikor megy a fejegység.
A rendszer úgy működik, hogy R-be téve a sebváltót, a kamera tápot kap és a fejegység autómatikusan átvált kamera módba.
Ez annyiban jópofa, hogy nekem egszerre a PCD jelek alapján érkező infót színes pöckökkel is jelzi és kamraképet is ad egyszerre.
Hátulütő, hogy wireless a dolog és ha sokan ülnek a kocsiban, elég "hangyás" a vétel...
-
Eyesis
őstag
válasz Cxgrav #24629 üzenetére
Mikor vacsoráztunk egy komolyabb lejtőn álltunk meg, és utána hazáig világított sárgán. Ma reggel meg nyoma sincs a sárga kézifékjelző ikonnak. Szóval lehet, hogy a lejtő megviccelt valami szintjelzőt.
Az a kuplung hang jobban idegesít már... Remélem csak a kiemelő csapágy, de ezzel is lehet megvárom a jövő évet...
Eyesis
-
Cxgrav
senior tag
válasz Cxgrav #24730 üzenetére
Haha, megvan a megoldás, legalábbis számomra, de lehet Möhe neked is meghozza a sikert!
Én gyújtársra emlékeztem, hogy onnan indítható a kályha, de ugye nekem is inaktívak a gombok.
De NEM gyújtásról kell próbálkozni, hanem beteszed a kulcsot és csak 1-et fordíts, hogy még gyújtás SE legyen.
Ekkor gyönyörűen aktív minden a diret mode-ban és röffentette is a kályhát ha kiválasztottam az aux heatinget.Hőfökot told fel ahogy a dropbox képeden is látszódik, hogy ne 20 fokon álljon.
Timer offolható ha kézzel indítod a dolgot.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
Möhe
addikt
válasz Cxgrav #24731 üzenetére
Ha 1-et kapcsolok akkor sem tudom a direct-et választani , ha gyújtást ráadom akkor a heating mellől kimegy a pipa. De most raktam le a gépet (6 fok van) 1 óra múlva elvileg kapcsol a fűtés, kíváncsi vagyok sikerül vagy elbaktam....
Még úgyis megyek vele a mai nap, próbálkozom így/úgy. -
donpe
aktív tag
válasz Cxgrav #24592 üzenetére
Hozzunk össze valamikor egy találkát. Engem az INPA tapasztalatod érdekelne. Vettem én is még régebben egy ilyen kábelt szoftverrel együtt és egy ilyen adaptert , de valahogy nem tudtam még összehozni rendesen a dolgot.
Szóval összehozhatnánk egy márkatársi eszmecserét valamikor.
Más: WEBASTO szervízeléshez ért valaki, van valakinek tapasztalata a dologgal kapcsolatosan? Nekem mióta megvan a kocsi nem megy, de jó lenne rendberakatni. Néha zúg valami indításkor, ajtónyitáskor, vagy teljesen random módon, de nem működik jól az tuti.
Illetve van valakinek jó karosszériás, fényező ismerőse/tapasztalata?
-
Möhe
addikt
válasz Cxgrav #24769 üzenetére
Viccelsz? Zalából mennék, azt sem tom hol van a merre.GPS koordinátát kérek. Meg a gyereket le kellene passzolni mamának is. Meg asszonynak beadni hogy nem shoppolni megyünk .
Tiszta idő esetén esélyes vagyok/vagyunk. Ez olyan nagy diag/mustra/tapasztalatmegosztós tali lesz? Ha megyek , készüljetek a hülye kérdéseimre. Lesz párSzerk: e39 fórumban kinn a 2015 MK3 navi.
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
válasz Cxgrav #24784 üzenetére
B+, kínai a szöveg ami ott van.
INPA,DIS -ra rágugliztam, ezt kidobta, hmmm? mert akkor már nyomok is neki entert[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
-
Möhe
addikt
válasz Cxgrav #24909 üzenetére
Nah már ennyi infó is elég volt hogy letegyek róla,akár fejben is. A működését nem tudtam,ezért fantáziáltam róla. De mintha nem is lenne olyan faszányos a xenonom fényereje. Tompul a xenon idővel,vagy olyan mint a normál izzó,hogy elposszan oszt cső? Búrapolíron gondolkodom,meg egy ilyenen, a jelenlegit lecserélvén. A mostani xenont nem tudom mi van benne (előző tulaj vétele volt) ,de ha visszajön a szervízből a gép ránézek.
Köszi az infót. -
CharlieDrop
veterán
válasz Cxgrav #25033 üzenetére
Köszi
Szóval olajcsere azonnal, miután az ember megvesz egy ilyet, nem győzöm hangsúlyozni!
a benzines e46 automatkat nem ismerem, de gondolom mentes a nagy gyomaték miatt való széteséstől. E36-nál is simán túl volt méretezve, e46-nál csak a 18d van túlméretezve bőséggel a 20d és a 30d széthullósabb.
ha valaki nem szánja rá a minimális törődést az automatára ne vegye meg
fogyasztás: e36-ból kiindulva +1-1,5 liter/100 km a kézihez képest, pláne még rá nem érzel
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz Cxgrav #25088 üzenetére
Az én E46 320D-mre is hitték már páran,hogy benzines....
Soha egy deka füstöt nem látni....még ha visszarakom és megpadlózom akkor sem. Megy mindazállat!!!Ma épp egy A6 Audi-t 2.5 TDi-t villogtam le...Bár szerintem autómata volt mer előzéskor szinte hozzám képest tötyörészett előttem...
[ Szerkesztve ]
ホンダシビッククーペ
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Automata kávégépek
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Revolut
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen