-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16134 üzenetére
Nem, pályán/közúton 90-110-el, tempomattal. Van egy tag a klubbon, aki 535D-vel járja európát, és 125km/h-s átlaggal 6.8l/100 lett a fogyija spanyolból hazafelé. És ez a trip végi átlagsebesség, tehát amíg ment az autó, ennyivel haladt.
A 4.8l/100km Münchenből hazafelé jött neki ki, mivel bejáratós volt. Ha jól tudom hengerfejes lett, és oda vitte ki megcsináltatni. Padlógázon, 270-el végigment Németországon, és haza is jött ugyan ennyivel, csak tankolni állt meg mindkétszer. Az akkor vásárolt Conti gumijait le is írta. 12k km után tükör volt a közepük a nagy sebességtől.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16136 üzenetére
Nem fújta túl, hanem levegő volt benne, nem gáz. A nagy súrlódás hatására a levegő térfogata megemelkedik, nő a gumiban a nyomás. Tehát ha tartósan autópálya 200-al akarsz haladni, akkor a gyári értékeket csökkenteni kell 0.4bar-al legalább, mert 200-nál így lesz ideális a guminyomás.
Ezért jó a gáz, ott állandó a nyomás, bármekkora is a hőmérséklet.
Azért lett hengerfejes, mert a megtett km-ek alatt kitaposta a lelkét.Igen, egy bejáratós. Egyébként 360k km-nél lett hengerfejes, és nagyrészt így használja. A 4.8 is az, akár hiszed, akár nem. Chippelve begyalázná az M3-adat. (ezt nem bírtam kihagyni )
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz dragonfx #16158 üzenetére
Ezzel nem akarok vitatkozni de kicsit baromságot írsz.... :S Egy E60 35D-t simán hajt az ember.... Chipel-vagy nélküle... Arra való persze ki,hogy használja... Mióta megszülettem kb azóta van BMW-nk / BMW szervizünk én-e mellett nőttem fel tudom mit beszélek. Annyi 30-35D-t szereltem már..... Mind1 is Milyen generálja 7 számjegy.... Ne menjünk bele 35D-t lehet hajtani..... Annyit mondok 30D turbot miegymást már számtalanszor cseréltünk de 35D-ről még 1 se feszült le pedig nem egy ügyfelünknek van 35D-je és nem csak alap hanem chip-es is...
És félre ne értsd nem nagyképűségből írtam
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Tálydi
senior tag
válasz dragonfx #16158 üzenetére
Csak megkérdezem, ültél már e60-as BMW-ben? Ne adj isten egy fullos 35d-ben? Én is imádom az M divízió összes termékét, már-már betegesen, de azért amit egy e60 közérzetben, otthonossagban, luxusérzetben nyújt, az a szürkébb hétköznapibb emberenek valóban meghökkentő tud lenni egy seggkinyalós 35d esetében. Értem a te elfogult nézőpontodat, sőt, lehet egy M3-at preferelálnék én is, de olyanról velemenyt alkotni amit nem ismersz Lehetsz te akar mekkora M-fan, ha azt is át tudod élni, mintha az otthonodban az ágyadban szaguldoznal, csuszkalnal, mindenféle túlzás nélkül!
Ellentmondok magamnak, de még nem, menetközben nem ültem M3-ban, de hidd el magávalragadó az e60, értem én, hogy a vélemény szubjektív dolog, de ne legyél ennyire biztos!
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Highend55
tag
válasz dragonfx #16161 üzenetére
Hasonlóan gondolkodok èn is legnagyobb èlmènyt az M-es BMW adja,nagyon jót megy egy 3.2es m3 as e36, de az e46 m3 megy sokkal szebb kivül belül + gyorsabb egy kicsivel na de Milyen àron ? Èves kötelező szerviz gumikkal 2000 GBP, + fizesd a biztositàsàt (group 20 legmagasabb Angliàban ahova tartozik)nameg tankolni.Amilyen elfogult vagy e36 al ènis annyira egy M3 CSL-el.Viszont ültem pàr komolyabb BMW be ha sorrendet kellene felàllitani,melyik Hogy ment : 1. M6, 2.e30 m5 3.e46 m3 4.e 36 m3 5.alpina b10 6. 750 il 7.635CSi, mindegyik maradandó èlmènyt nyújtott de legjobban szàmomra m3 van egyben (kinèzet,dinamika,sportossàg,kanyar,belső tèr Nekem ő az örök favorit!
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16167 üzenetére
Nem, de ilyen utángyártott, üvegszálas szarokat nem teszek fel. Már csak a biztonságom miatt is. Egy gyári dupla falú lökös hússzor erősebb, mint az üvegszálas vacak. Ez az oka, amiért nem nézem. Találtam használt M-packot is, de 160k előre és hátra, plusz a festés.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16188 üzenetére
Azt csak Te hiszed... Amikor hátulról belém jöttek, a lökhárító védte meg a kasznit. Ha az nincs, vagy pl. egy üvegszálas lett volna fent, az összeroppant volna, mint a sz@r. Alváz akkor már sérült volna, és a hátsó padlólemez is. Ha koccansz, akkor a lökös külső héja maximum betörik, a belső ép marad. Az üvegszálas lökhárító pedig darabokra szakad, és alatta nincs plusz réteg, hanem jönnek azok az alkatrészek, amiket védeni kellene.
Hidd el, a gyáriak sem véletlenül így alakítják ki, pedig az üvegszállal lehetne ám súlyt csökkenteni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16269 üzenetére
Nah ja, 18" a legnagyobb gyári.
Jah, nekem is mondták már, hogy télre rakjak föl 15"-ost... Nyárra a 17" még pont elég.
Van egy olyan érzésem, hogy jól fogyasztana az a 16i, csak Te a szemét is kinyomod, mikor a volán elé kerülsz. Én letenni nem fogom az autót, de alaposan visszavettem az autózásból. Evvan, sajnálom a pénzt a 430Ft-os benzinre.
Nekem meg egy diesel Golf kellene, mondjuk III-as. Használt étolaj bele, és go. De azt lehet az E36 318TDS is megenné, fene tudja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16311 üzenetére
Váltó környékén biztosan semmi. Kuplung sem, hisz az ki van cserélve. Semmit extrát nem veszek észre az autón, csak van ez a zaj.
Elég volt nekem ez a 320km, utána még elmentem kicsit forogni. Letakarítottam az autót, beálltam a garázsba. Héten már elő se veszem.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16334 üzenetére
Dragon, megéri eladni? 400-500k környékén vannak fent 316i-k. Most költöttél rá 100k -t, ami nem fog megtérülni, így lesz mondjuk 300-350k hasznod. És még az eladás sem biztos. 92-97 közötti modellekből most 158db -ot hirdetnek. Igaz ebben van jó pár külföldi papíros is, de akkor is rengeteg.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16338 üzenetére
Akkor annál inkább ne add el. Ha nem bírod tartani, akkor kivonatod a forgalomból. Aztán ha rendeződnek a dolgaid újra használatba veszed. Gondolom most nagyon gödörben vagy, de azt is tudom, voltál már 'dombon' is, amikor nem volt gond finanszírozni az autót.
Miért nem mész ki külföldre?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
-
Tálydi
senior tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz dragonfx #16364 üzenetére
Kevésbé bírják. de általában elmennek 200-250E km-et De volt arra is példa,h 100-e km-es E90-en cseréltünk..... De azért a 200-500 E km az általános de sok mindentől függ. Kinti kocsi-e városban használták-e vagy pályán stb stb.
Kint Ausztriában Steyr-ben mikor Októberben voltunk a BMW motorgyárában már ott néztem a 3 hengeres blokkot.......... Gyártósoron nem volt még akkor de már ott volt bent készen.... Gyakorlatilag ez volt az első BMW gyár ahol úgy hagyták a fényképezést összes többiben nem igazán....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16399 üzenetére
Jó az azért, ez a jövő.
Lemerült az aksim. 1 hónapja van kb. hogy használtam az autómat. Azóta garázsban áll, nem volt időm elvinni az autószerelőhöz, meg igazából szükségem sem volt rá. Itt a céges autó, legtöbbet a Mondeo, néha az Audi, inkább azokat használom.
Május végéig eldől, hogy megmarad, vagy eladom. Ha eladom, akkor veszek helyette egy olcsó diesel-t, amivel ki tudok menni Angliába. Mondeo kombi pont jó lenne. Utána úgyis eladnám, kint nevetséges áron vannak a használt autók.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16401 üzenetére
A Mondeo kevesebbet eszik, de csak 2.0. Szegény öreg már, meg az a 410k km már sok neki. Az A6 meg 4.2-es... De nálam 12,8l/100 az átlag, ami annyira nem rossz.(mihez képest?! Mondjuk veszettül is megy) Azért azokkal járok, mert abba mehet cégesen a tankolás. Számlára rá kell íratni a rendszámot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz dragonfx #16481 üzenetére
Amíg nincs szétszedve és nincs teljes hibamegállapítás addig nem lehet pontos összeget mondani. Lehet venni csapággyal együtt. Most meg nem mondom mennyi... Bontott cuccok vannak. Az ügyféltől függ mit akar...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16497 üzenetére
És nem szlovák rendszámos. Egyébként száz és száz példa van erre, lehet nekik is számít 35k. Emléxem régebben volt egy 760iL, apa egyik üzlettársáé. Csodáltam, hogy jó ég, 40 millás autó, honnan telik rá. Utólag kiderült, hogy lízingelt... És azt is hitelből fizeti, persze cégesből. Majd mikor meg akart tőle szabadulni, összetörette totálkárra. Casco meg ugye volt rajta. Csávó meg olyan szegény volt mint a templom egere, a projectre megnyert kohéziós alapból tengette fényűző mindennapjait. Persze volt Q7 is a garázsban, meg E320CDi is. Szóval a látszat elég gyakran csal. Mostanra ki lett semmizve, annyi adósságot kreált, hogy kimenekült Thaiföldre.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16501 üzenetére
Ez is P-s rendszámmal járkál. Szerinted véletlenül, vagy még nem volt ideje honosítani az autót? Ugyan az, trükközik.
Lenyúlt uniós pénzekből mindenkinek lehet zsetonja. Főleg ha a másik tulajdonostárssal meggyeznek, és a kapott támogatás 80%-át elosztják egymás között.
Don't Tread On Me
-
Davidof92
senior tag
válasz dragonfx #16497 üzenetére
egy pillanatig azt hittem, hogy Békéscsabán lett fotózva. Itt is van egy X6 (fehér, magyar rendszámmal!), bár mostanába nem láttam, azt hiszem sima nem M-es. Persze van m3, meg e90 kupé kabrio (fehér), meg sedan sötétített lámpákkal meg ablakkal, baromi jól néz ki, rakás E60, köztük egy kék sedan 30i. Nameg néha látni egy Corvettet is .
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz dragonfx #16535 üzenetére
azért ha belepakolják az uj 3sba is a uj 1es 18i.jét az egy érdekes auto lenne.
1.6 turbo...ami ugy elóerő szerint már 20i a 3as sorozatnál.
de nézem a 320i már 184 lovas...nem kicsit spicezték ki ...4 henger.az 116i 1.6 motorja ami 136 lovas az szivo avgy az is turbo?
ellennék vele.
120i coupé a 170 lovas régebbi 20i motorral is 8 alatt van 100on elég tisztességes cruzeolos auto.
amugy megtoltuk kicsit hétvégén...jobban megy az auto az uj olajjal...áh faxé nem cseérltem már le.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Robogó, kismotor
- PlayStation 4
- További aktív témák...