-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz Puma K #69282 üzenetére
Nálam két éve van az autó, ezalatt nem volt bontva, illetve előző tulaj sem említette. Nálam a az időszakos cserék történtek a motor körül, vezérlés, vízpumpa, gyertyák..
Köszi szépen az ötletet, nézegettem facebookon is, de kicsit olyan egyet előre kettőt hátra azok a csoprotok, már ami az érdemi információt illeti. Illetve így hogy nyugat magyarországon vagyok, azt tudom melyik szerelőhöz nem megyek. Reggel elmentem az autóért a vizsgabázisra, pöcc-röff.. mindenki szét teszi a kezét, ők esküsznek hogy elektromos nyavaja... olvastam már kábelkorbács törésről is, hétfőn megy villamossági szerelőhöz, ahova 1 hónapja kaptam időpontot. Az élet szép.
#69283 Chris0321 - Köszi szépen, átolvasom mindenképpen, hátha tudjuk szűkíteni a vizsgálandó alkatrészek körét.
#69285 negro - Ezeket diag mennyire mutatja? Mármint pl. gázpedál állás? Otthon van nekem is egy diag, ma rápróbálok, de jelenelg teljesen jó az autó, érthetetlen számomra egyszer eml+asc és használhatatlan, egyszer meg minden klappol. :/ Emiatt gondolnék én is elektromos hibára, mert ha fojtószelep koszos lenne akkor az folyamat hibát dobna, vagy tévedek? -
cOxeR
Ármester
válasz Puma K #69364 üzenetére
Teljesen felesleges a rendszám is szerintem a mai elektronikai világban… simán lehetne alvázszámhoz rendelni egy kötelező műhold alapú eszközt ami az autóba vígan elketyeghetne, ami mindent is tud tárolni/követni - ezt így is úgy is megteszik (műszaki, matricák, belépési engedély, parkolás), ehelyett szenvedünk itt az ilyen meg olyan betű/szám összetételű rendszámokkal. Személyi chiphez lehetne csatolni az épp tulajdonban levő autót, aztán kész.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Puma K #69451 üzenetére
130-as tempóhoz nem is kell csak vagy 30-40 lóerő. De lehet még annyi sem. Egyszer már kiszámoltam de nincs most kedvem hozzá. A lényeg, hogy még a 100 lóerőtől is messze van.
Amúgy egy motor van egy villanymotor, ami 401 lóerő, de ahhoz az áramot tudja adni a hidrogén cella, max 170 lóerőig, meg az akkumulátor 231-ig. Ha lepadlózod akkor mindkét forrásból jön az áram. Ha csak gurulsz akkor meg az üzemanyagcella lassan töltögeti az aksit.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz Puma K #69782 üzenetére
Ez ilyen. Nekem is kijott. Csak nem ilyen durvan. Vannak pontok amik ido utan akkor is ki jonnek ha kimelted. En egy eve fedeztem fel, iden mar szeretnek foglalkozni vele en is. De en meg nem talalkoztam olyan (nem csak e39) tulajal akinek ne lett volna 20+ ev utan foglalkozos a bode. De amig ez szol benne nem is banom keri a forintot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen