-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
válasz jonnyjoker01 #21898 üzenetére
Én igazából erről a játékról is azt hittem sokáig, hogy egy GTA klón (mindig a GTA-val hasonlították össze).
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Topikgazda
válasz proci985 #21890 üzenetére
Az a baj, hogy erre érdemben reagálni most nincs időm és erőm sajna összeszedni a maradék agysejtjeimet.
A nagy részével teljesen egyetértek.
Pár gondolat azért:
szoval a fejlesztok egyszeruen atvettek az enginet
A saját RED Engine-jüknél ez nem meglepő. Persze fejlesztve.idiota es felig hasznalhatatlan inventory? check.
crafting rendszer amihez kb egy guide kell, hogy az ember atlassa? check.
Ehhez egyébként tudni kell, hogy a The Witcher 3-ban az elején még egy ennél is rosszabb inventory volt, nem voltak tárolóládák, ahova lerakhattad a később használni kívánt dolgokat például (az az 1.07-ben jött be, vagy 2 hónappal a megjelenés után). Vagy a crafting / alchemy cuccoknak volt súlya. Nem volt rendezési opció, tehát mindent keresgélni kellett. A fentiek miatt kb. negyed óránként mehettél egy boltoshoz, hogy megszabadulj a felesleges dolgoktól. És nagyjából minden felesleges volt, ami nem a fegyvered és páncélod, mert egyszerűen nem bírtad el őket. Szóval craftolni vagy alchemy-zni nagyjából nem tudtál...- meg kellett oldani a nagyobb assetsuruseget, ezert aldozatok kellettek. Ld a viz fizika minimalizalasa (tudja az engine), az agressziv resource management.
Én a vizet és a teljesen hiányzó vízi forgalmat nem tudom hova rakni. Konkrétan van talán két teherhajó és pár luxusyacht a játékban, de mind kikötve. Nincs a kikötőben mozgás.
Az, hogy ezek után a víz nem reagál semmire, már tényleg nem tudom hova rakni.
A magyarázatoddal az a bajom, hogy mi a franciért nem tették opcionálissá? Egy kapcsoló, működik, egy kapcsoló, nem működik. Kevesebb FPS lesz? Nach so.
Inkább arra tudok gondolni, hogy valami irtó bughalmazba futottak, és nem volt már fejlesztési idő ezek kezelésére, ezért úgy ahogy van, kikapcsolták...- levagtak a sztori hosszat. a Witcher3mat a tobbseg nem fejezte be es oszinten szolva jobb ez igy, hogy pl a Rouge + Kerry szallal mar nem terheli a jatek a foszalat.
Az szerintem is pozitív, hogy opcionálissá tették őket, hiszen ha nem rajongsz Silverhand-ért, akkor mi a francért foglalkoznál az ex-szeretőjével vagy hajdani jóbarátjával? Ezzel együtt nehéz értelmezni a Silverhand-es fő történetszálat nélkülük...- masszivan javitottak a harcot, a Witcher3 a rajongobazis szerint is unalmasba fordulhat, ugyanakkor olyankor kvazi walking simulatorkent jatszak. ez tokeletesen sikerult
Na ha valami tényleg ultragáz a teljes The Witcher szériában, az a harc. Én is utáltam.
A CP2077-ben maga a harcrendszer rendben lenne, az AI nincs sajnos...- kiszedtek a random extra jatekokat.
Nincs Gwent szintű game-in-the-game, ez tény. De viszont van ugyanúgy ökölharc, mint a TW3-ban volt (kb. olyan szintű is volt sajnos), lett viszont három lövészverseny Questekbe oltva, és lett autóverseny a lóversenyek helyett (megint egy Questláncra felfűzve)....eleg ram...
Ezen a részen én amúgy mérges vagyok, mert nem használt a játék soha többet, mint 10GB. Úgy, hogy van a gépben 32GB...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
Engem immerzió kapcsán jelenleg az zavar leginkább, hogy az AI 10-ből 9x olyan, a kontextusba nem illeszkedő baromságokat mond - és ezeket akár többször is egymás után - hogy azonnal ki akarok utána lépni a játékból.
Erre igazán odafigyelhettek volna.
Sajnos nem lehet minden hiányosságot a szőnyeg alá söpörni egy "ez egy erpégé" kiáltás közepette...Amúgy meg nálam továbbra sem stabil a játék, bár ennek lehet köze az új AMD driverhez is, mert más játék is összeszarta magát párszor a napokban.
Úgy tűnik visszatért az átkozott black screen crash (5700 XT).
Remélem idén lemegy még ez az egész kriptohoki, és lesz normális áron 6800 XT.Most már csak azért játszom (elfogyott a tartalom), mert kíváncsi voltam, hogy el tudom-e viselni a 35 fps-re lockolt framerate-et, ha 1440p ultrán futtatom a játékot, és kontrollerrel játszom. Meglepő módon igen, sokkal élvezhetőbb így kontrollerrel a dolog, mint egérrel-billenytűzettel.
És hát ki-bebaszott jól néz ki természetesen...
A 35-öt általában tartja is, akkor esik le néha 31-32-re, ha egyszerre 2-3 jármű robban fel (ami ritka), vagy 4-5 AI-val harcolok éppen (szintén nem túl gyakori). -
A saját RED Engine-jüknél ez nem meglepő. Persze fejlesztve.
Ja, csak igy tenyleg meglepo volt, hogy az internet egy resze a W3mat ugy tartja csodanak, hogy kozben a CP77 egy befejezetlen bughalmaz. Amikor a bugok joresze a W3bol jon.aha, akkor azert nincs sulya a crafting cuccnak a Witcher3ban . egyebkent az elejen igy is totalis kaosz, meg azt se ertettem, hogy a karakter miert tud tobb cuccot viselni, ha a lovon masik nyereg van, de ez megmagyarazza . Alchemyzni nagyon most se lehet, inventory alapjan van kb 300 fele alapanyag ami kell kb 50fele cucchoz, es minden cuccbol legalabb egy alapanyag hianyzik .
Viznel valszeg bughalmaz lehetett, de szerintem tenyleg az lehet a baj, hogy a hatterben ringo viz alacsonyabb CPU magszamnal (teljesen jol parhuzamosithato cucc) konkretan agyonvaghatta az fpst. Ha megnezed, pl a Just cause 3-4 kapcsan volt meg hasonlo, a viz fizika joreszet kidobtak, cserebe viszont markansan nott az fps kb minden korulmenyek kozott. Pl a Coyote Coho mellett a csatornanal igy is felezi-harmadolja az fpst napkozben a tomeg, kepzeld el mi lenne, ha meg modellezne a vizet is.
Ezzel együtt nehéz értelmezni a Silverhand-es fő történetszálat nélkülük...
En kiprobaltam, hogy mi tortenik, ha V total ignoralja Johnnyt es az o szalat. A "default" Arasaka "Where is my mind" ending egy teljesen logikus lezarasa a sztorinak V szubjektiv szemszogebol V tapasztalatait nezve.A neha bugolo AI a Witcher3 oroksege egyebkent, csak ott a kisse atgondolatlan harcrendszer miatt kevesbe feltuno. Megjegyzem, ajanlom a katana build vegigjatszast (16 body, 18 reflex, 18 tech, 10 int -legendary shock quickhackot ugy tudsz farmolni-, 9 cool), esetleg a kevesbe minmaxolt varianst (16 body, 20 reflex, 3 int, 18 tech, 12 cool, maradek 2 pont igazabol barhol jo, reflexre szinten csak 18 pont kell a "Deathbolt" perk miatt). Ugy kb a jatek witcherkent jatszhato, csak sokkal elvezetesebb. Kb Ciri, turbo modban.
a Gwent egyebkent grindfestbe csap at 1.32nel ami kulso guide nelkul eselytelen.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz proci985 #21905 üzenetére
Ja, csak igy tenyleg meglepo volt, hogy az internet egy resze a W3mat ugy tartja csodanak, hogy kozben a CP77 egy befejezetlen bughalmaz. Amikor a bugok joresze a W3bol jon.
A witcher 3-mat mindenki ismeri, de nem mindenki játszott vele. Elég megnézni a steam számokat (habár példaértékű, hogy 20+k-t tart stabilan évek óta), köztudott hogy jó játék lett a witcher és évek óta a panaszokat olyan formában olvasom hogy "látszik milyen jó játék, de nem az én stílusom, nem nekem való". Cyberpunk ezen kívül sokkal nagyobb közönséget is vonzott be pluszba, pl a GTA fanokat is akik fogcsikargatva várják már hogy Rockstar mikor áll elő egy új résszel a szériában, és akkor minderre még 1-2 lapáttal rátett a tűzre a marketing osztály.
Üdv. Johnny
-
Topikgazda
válasz proci985 #21905 üzenetére
Alchemyzni nagyon most se lehet, inventory alapjan van kb 300 fele alapanyag ami kell kb 50fele cucchoz, es minden cuccbol legalabb egy alapanyag hianyzik
Ezt sokan szóvá is tették a TW3 kapcsán, ezért lett szerintem drasztikusan leegyszerűsítve a CP2077 esetében. Ami egyébként egyfelől játékmechanikailag jó, de ugyanakkor kicsit furcsa, hogy ugyanaz az nyersanyag kell egy bakancshoz, mint egy mini-rakétákat kilövő puskához...Viznel valszeg bughalmaz lehetett, de szerintem tenyleg az lehet a baj, hogy a hatterben ringo viz alacsonyabb CPU magszamnal (teljesen jol parhuzamosithato cucc) konkretan agyonvaghatta az fpst.
Még egyszer: saját véleményem az, hogy akkor tegyék opcionálissá. Írják mellé, hogy 4 fizikai CPU-nál ne kapcsold be (!!!), vagy eleve szürkítsék ki mondjuk 16 logikai szál alatt. Így a vérpistike-haragtól is megóvják magukat. Konzolokon eleve kikapcsolva.De továbbra is úgy vélem, hogy a saját életüket is meg akarták könnyíteni, nyilván ezer és egy bug kötődhet ehhez, aminek orvoslására nem volt idő.
En kiprobaltam, hogy mi tortenik, ha V total ignoralja Johnnyt es az o szalat. A "default" Arasaka "Where is my mind" ending egy teljesen logikus lezarasa a sztorinak V szubjektiv szemszogebol V tapasztalatait nezve.
Igen, ezért írtam, hogy ha úgy játszol, hogy Silverhand egyfajta parazita a fejedben, akkor a legkevésbé sem vagy kíváncsi rájuk. Ebből a szempontból teljesen jogos.
De ha picit is akarsz foglalkozni a háttértörténetével, akkor viszont must have az a két történetszál is...Igazából a játék szvsz leggyorsabban amúgy is úgy játszható végig, ha utálod Silverhandet, és az Arasaka-vonalat viszed végig, nem törődve a többivel - mivel csak élni szeretnél.
A neha bugolo AI a Witcher3 oroksege egyebkent, csak ott a kisse atgondolatlan harcrendszer miatt kevesbe feltuno.
Itt nem bugoló AI-ról beszélek, hanem arról, hogy akkor viselkednek valamennyire értelmezhetően az ellenfelek, ha rommá vannak scriptelve, mit csináljanak. Amikor ott állnak, és harcba kerülnek, vagy rád támadnak, akkor nem működnek együtt (amit pl. egy rendőri vagy katonai szervnél elvárnák), nem használják ki a terepadottságokat, nem használják a környezeti eszközöket (mellettünk lévő robbanó tartályok kilövése pl.). Ilyenekre van egy-egy példa, de éppen ezért látványos, hogy azok előre lescriptelt események...A TW3-ban amúgy tényleg ugyan ezt tapasztaljuk, ott anno az volt a magyarázat, hogy szörnyek ellen harcolunk főleg, ők meg nem taktikai zsenik. Amivel önmagában is vitatkoznék (falkában támadó farkasok pl.), de ugye ott vannak mondjuk a városi őrök és királyi testőrök, akik dettó teljesen mellőzik a taktikai fogásokat...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #21906 üzenetére
pl a GTA fanokat is akik fogcsikargatva várják már hogy Rockstar mikor áll elő egy új résszel a szériában, és akkor minderre még 1-2 lapáttal rátett a tűzre a marketing osztály.
A GTA fanok eleve tévúton jártak...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
looser
addikt
Ha a végső döntéseket tekintjük, összesen hány végzet van?
Nálam négy jelent meg:
- öngyilkosság
- Arasaka
- Panam
- RogueAz első kettőt próbáltam, az összesen három, ha az Arasaka aláírom/hazamegyek választást ketté vesszük. A többinél mi a helyzet? Van még ezeken felül más? Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
WATERDACA
őstag
válasz looser #21909 üzenetére
5 befejezés van, a secret endinget hagytad ki, egy kis segítség hozzájuk:
How to Unlock All 5 Endings in Cyberpunk 2077 - Cyberpunk 2077 Wiki Guide - IGN
u wanted, i got it \o/
-
válasz jonnyjoker01 #21906 üzenetére
igy
Cifu: te nem emlekszel, hogy talan valamelyik Far Crynal ment a modding, hogy fele annyi fizikai maggal elinduljon a jatek, amikor ott mar egyertelmuen jatszhatatlan volt az utemezes.
open world AIt irni nehez, elvezhetoen foleg. meg bejohetnek az engine limitacioi is, a portal rendszert kizart, hogy at fogjak irni.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
SenorGrande
senior tag
válasz proci985 #21905 üzenetére
"Ja, csak igy tenyleg meglepo volt, hogy az internet egy resze a W3mat ugy tartja csodanak, hogy kozben a CP77 egy befejezetlen bughalmaz. Amikor a bugok joresze a W3bol jon."
Ez pont egy jól irányzott arconköpés, hogy X évnyi fejlesztés, és elköltött Y millió $ után szembejönnek ugyanazok a bugok.
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (Kérjük ennél a vonalnál levágni!)
-
CJ4567
veterán
válasz proci985 #21915 üzenetére
"Cifu: te nem emlekszel, hogy talan valamelyik Far Crynal ment a modding, hogy fele annyi fizikai maggal elinduljon a jatek, amikor ott mar egyertelmuen jatszhatatlan volt az utemezes."
Far Cry 4-re gondolsz? 2 maggal nem indult a játék, 2 mag 4 szállal már igen, ha jól emlékszem, a Dragon Age Inquisition volt még ilyen abból az időből.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
-
looser
addikt
-
válasz looser #21920 üzenetére
elagazasok:
- suicide: "suicide" ending, illetve ha meghalsz "Reaper" alatt, Johnny nem viccelt az ongyilkos kuldetessel - Devil + stay in Mikoshi: Arasaka ending, maradsz - Devil + return to night City: Arasaka ending, visszamesz - Sun: Rouge / "Reaper" ending, Vkent tersz vissza. A reaper minimalisan elter, ott V mar az Afterlifeban elo legendanak szamit. - Star: Panam ending, Vkent tersz vissza - Temperance: Rouge / "Reaper" / Panam ending, Johnny ter vissza ezen felul van negy path a befejezesig, az
mind mas uton jut el a vegkifejletig. erdemes vegignezni mindet, teljesen mas elmenyt adnak es segitenek megerteni az egesz szituaciot.Arasaka / Rouge / Panam / Reaper [ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz proci985 #21921 üzenetére
ejha, ezekből arra következtetek hogy nekem még több mint a fele előttem áll
pedig már a negyedik végigjátszás vége előtt vagyok
de még mindig találok olyan mellék melót, ami számomra új...
a harmadik végigjátszásnál jöttem ráhogy lehet "haverkodni"Johnyval, no meg hozzá lehet jutni a fegyveréhez is [ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
válasz Lacielvtárs #21922 üzenetére
ameddig
, addig az osszes achievmentet egy jatek alatt ki lehet pipalni. erdemes menteni egyet a lepcsohazban aTakemura eletben marad es Johnnyval joban vagy utan, es ugy meg lehet sporolni a kb fel oras felvezetest. egyebkent olyan legalabb masfel-ket ora korul mozognak idoben (aHanako @ Embers ).reaper kivetelevel gyakorlatilag ket (harom) best ending van:
- "hosszu elet": Panam ending, ferfi Vvel Panam, ill noi Vvel Judy romanceval. - "legenda": Sun ending vagy egyedul, vagy Kerry / River romanceal.
viszont szvsz a jatek legsulyosabb lezarasa a Mikoshi ending.Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz proci985 #21923 üzenetére
épp tegnap mentettem meg Takemura
a best ending-eket is ki fogom próbálni, köszönöm a tippetma vettem meg még egy CP verziót, ott fogom ma próbálgatni a mod-okat is
az első egy neon kerekű motor lesz[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
looser
addikt
válasz proci985 #21921 üzenetére
Elnézésed kérem, csak elég értetlen vagyok (plusz magyarul játszom)
Szóval Mistyvel felmegyünk a tetőre, ezután jön - nálam - a négyféle választás, de nem tudom, hogy van-e plusz választási lehetőség ezeken felül. Én ezt a tetőjelenetet veszem alapul, gondolom, te is. A 3.-at még nem csináltam meg, a Hanako és Panam választásból megvan 2-2. De azt szeretném tudni, hogy akkor elméletben - ha a Rogue választásnak is két kimenete van, akkor összesen hét végkifejlet lehetséges? A nő/férfit most nem számolom ide, csak a döntési lehetőségeket és elágazásaikat. Vizuális vagyok, ezért szedtem pontokba 1. Öngyilkosság 2. Hanako
2.1 Nem írja alá, visszatér a Földre
2.2 Aláírja, a Lélekőrzőbe kerül3. Panam
3.1 Átadja a testét Johnnynak
3.2 Nem adja át a testét, Panam-el megszökik4. Rogue
4.1 ?
4.2 ?[ Szerkesztve ]
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
válasz looser #21925 üzenetére
igen, en amiatt irtam hatnak,
. a Temperance az, ahol mindegy, melyik uton jutsz el oda.mert a "reaper / secret" es a rouge vegkifejlete ha V marad a testeben akkor tenyleg nagyon hasonlo, bar par elteres azert van, pl Rouge eletben marad Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Lacielvtárs
nagyúr
üdv Urak, tudnátok segíteni?
ezt az istennek nem tudom működésre bírni [link]
pedig beraktam a mod mappába amit kell, de nem tudom értelmezni hogy valamit törölnöm kell az archiv mappából ?bocsánat de nagyon kezdő vagyok
az is lehet hogy nem jó a motort hívok
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
addikt
válasz Lacielvtárs #21928 üzenetére
A Cyber Engine Tweaks nem kell ehhez, ez csak egy textúracserélő (fönt lehet, nem zavar be, de nem követelménye).
Törölnöd nem kell semmit, csak az .archive fájlt bemásolni a Cyberpunk 2077\archive\pc\mod\ mappába. Törölnöd csak akkor kell a bemásoltat, ha másik kinézetet szeretnél.
Viszont ez nem Scorpion motorjának kinézetét cseréli le, hanem a megvehető Brennan Apollo-t (asszem Heywoodban árulja a Padre, jó drága).[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz genndy #21929 üzenetére
érte, akkor elvileg mindent jól csináltam, csak az a gond hogy nem jó motoron keresem a design cserélt
köszönöm a segítséget
lehet ez sem az a motor?
vagy ez?
nem lehetek ennyire hülye
[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Lacielvtárs #21930 üzenetére
Itt találod meg 94 ezer eurodollárért:
Itt van hogy néz ki, ha már egyébként megvetted, csak a saját járműveid között nem találod.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #21931 üzenetére
hoppácska, értem, nagyon köszönöm a segítséget
már csak pénz kell hozzá
lehet nálam azért nincs a térképen mert céges a karakter és nem utca gyerek?[ Szerkesztve ]
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Lacielvtárs #21932 üzenetére
Csak streed credtől függ azt hiszem. A drágább mocik és autók magasabb street crednél oldódnak fel. Meg talán meg kell csinálni egy pár giget Padre-nak, de abban nem vagyok biztos.
Üdv. Johnny
-
ballazol
senior tag
amúgy nem tudom, feltűnt-e nektek, hogy az origón mennyivel több melegekkel kapcsolatos cikket hoznak le, mint egyéb, liberálisabbnak számító platformokon... azért ez több, mint kínos egy gondolkodó ember számára _sztem_
on:
"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz jonnyjoker01 #21934 üzenetére
Hát én arról az oldalról amit anno linkeltel nekem, leszedtem egy full maxos mentést és abban nem sem találom
"Egy perc hosszúságát az határozza meg hogy a budi ajtó melyik oldalán állsz." ¯\_(ツ)_/¯
-
paltom
tag
Màs is tapasztalta hogy vagy a patch miatt vagy az új Nvidia driver vagy nem tudom de valamiért a jàték csak olyan 60-70% hasznàlja a gpu-t. Nem értem miért nem pörög 100%-on, így rosszabbul fut mint előtte.
Ryzen 5 3600, RTX 3070
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Határozottan jobban megy a játék Radeonon az 1.2 patch óta.
Az RX570-em viszi 1440P-ben medium körül a játékot, egész vállalhatóan néz ki és stabil az fps. Most kb. annyi fps-t csinál 1440P-ben mint patch előtt 1080p-ben.
Unalmamban elkezdtem egy nomád karaktert hard-on. Már egész elszoktam tőle, hogy kihívást jelentenek az utcai tug-ok. Persze rögtön az elején esett egy falon átlátó Nekomata távcsöves, szóval sok esélyük nincs. Viszont elkezdtem kardozni a GOG-os ajándék karddal, elég jól repülnek el a fejek harc közben.
Nem tudom melyik irányba vigyem el ezt a karakteremet.[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
LK
addikt
-
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #21944 üzenetére
Az első végigjátszásnál nagyon érdekelt a kraftolás. Arra raktam a perkeket aztán a végére rájöttem, hogy a nyersanyag többszöröző hack nélkül nincs értelme az egésznek, annyira sok cucc kell a dolgok upgradeléséhez... Ez érdemben most sem változott, szóval ezt az utat kerülöm.
A sniperezés adta nagyon, meg Johhny pisztolya az előzőben miközben olyan közepes netrunner voltam.
Most foglalkoztat a netrunner dolog, ami rettentően OP tud lenni de még nem döntöttem el, hogy abba az irányba fejlődjek-e. Eredetileg pisztolyos buildben gondolkodtam, hogy mire meglesz Johnny pisztolya, addigra már kellően rá legyek állva perkek terén, de továbbra is sniperrel boldogulok a legjobban, meg most bejött ez a kardozás dolog, amit eddig abszolút nem csináltam...LK: mivel tolod? Ez itt a tratalék gépem amin most nyomulok, ma jár le a karantén...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz CPT.Pirk #21945 üzenetére
craft mukodott hack nelkul is, csak kicsit "clicker heroba" ment at. avagy irany city center -> farmolj nicolat -> upgradelj lila granatot (akar szazat) -> tord be a granatot -> csinalj ozobot (akar 50esevel) -> van eleg legalabb egy cuccra. namost, ezt 1.2 teljesen felforgatta, meg nem tudom mi az optimalis.
netrunnernel egyebkent melle body alap, ugy remek int + blunt weapon kombo van, arra meg mehet a craft (tech shotgun FTW) es nemi cool. movement speed meg ruhabetetbol. konkretan en smashert a vegen a sir stiff fegyverrel toltam le, csodalkoztam is, hogy nem csinaltak ra achievmentet annyira adta magat .
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #21947 üzenetére
Leverni Smashert egy műfasszal... Na az tényleg megérdemelt volna egy achit!
Melee-re viszont nem szeretnék pontot rakni, úgy általában a blunt fegyverek használata se stimmel az én stílusomba. A dobókésezés még bejött volna, ha a hullából vissza lehetne szedni a kést, de nem lehet.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
válasz CPT.Pirk #21948 üzenetére
ja varj, es Smashert emlitett fegyverrel a
"perfect for when someone is asking to get ..."reaper alatt vertem le, ott tenyleg o a jatek messze legkemenyebb ellenfele level50en . mar lehet elvileg craftolni feher kest.
probald ki a katanat, a ketkezes baseball uto amennyire fura volt nekem egy FPSbe, annyira jol mukodik.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz proci985 #21949 üzenetére
Bézbóz ütő, hmm.
Most azzal szórakozom, hogy még a játék elején Wetbrook-ban meg környékén lezúzom az összes ncpd balhét meg küldit. Megpróbáltam utazni a világban, de sajnos most még le van korlátozva a bejárható terület az Act 1-ben.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In