-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz S e t h #22400 üzenetére
Amennyiben városban & annak közvetlen környezetében, járművek s gyalogosok gyűrűjében játszódó "élő és lélegző" OW akkor bizony Rockstar és többek között GTA.
Engem aztán baromira nem érdekel ki milyen teljes/részleges félreértésben létezik, így aztán nem is állok le/bele.
Nem postoltam ide túl gyakran, ezután sem fogok, pusztán leírtam a véleményem/elméletem mert éppen ontopic téma volt az OW, egy kósza pillanatra sem volt szempont ki(k)nek mi nem fog tetszeni benne.
Előrebocsájtottam amit szükségesnek éreztem az objektív értelmezéshez...játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Piszmaty76
aktív tag
válasz Habugi #22399 üzenetére
Szerintem is valami ilyesmi történhetett.
Thermaltake Overseer RX-1, Seasonic Prime 750W Titanium, ASUS C8H X570 wifi, R9 5900X, Thermalright Peerless Assassin SE, G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB, Sapphire 7900XTX Nitro+, Samsung 960 pro NVME gen3. 256GB/Kingston KC3000 NVME gen4. 2TB, LG QNED863QA 55" (HDMI 2.1)
-
WATERDACA
őstag
válasz Habugi #22399 üzenetére
Ez egy összeszedett, elgondolkodtató írás volt, sok gondolatával egyetértek.
Egy valamiben viszont kételkedek: szerintem rengeteg mindent nem fejlesztettek ki, és nem baltavágás történt, hanem szimplán időhiány/lustaság/kiadói nyomás.
Minden ow anyagról, amit írtál, gang rendszer, rendőrség, AI stb., semmiről nem láttunk korai felvételt, hogy más lett volna a játék.
Kérdem én, ha az AI-t kiherélték, a fizika miért maradt annyiban, hisz tudjuk, az erőforrást nagyon eszi.
Sok az ellentmondás, én szimplán úgy érzem, hogy vannak dolgok amiket kivettek és látható nyomai vannak (pl. metróvonalak), de vannak olyan ígéretek, amiket soha a b*dös életben nem fejlesztettek, csak elméletben beszéltek róla és ígérgetés maradt belőle.
u wanted, i got it \o/
-
Habugi
addikt
válasz WATERDACA #22403 üzenetére
Törekedtem rá hogy ne legyen túlzott wall of text, így kimaradt miszerint amikor azt írom/tam hogy két nevezett modult kihúztak a játék alól az nem azt jelenti, hogy a helyükön üres lyuk maradt, természetesen szó nincs ilyesmiről.
Befaragtak mindkettő helyére valamit (sosem fogjuk megtudni h ideiglenesnek szánták-e őket) ami tudásban kb az előzőek/tervezettek hasamra ütök egy huszada minden szempontból és visszakötötték a "kapcsolatokat" amivel lehetett.
Gyorsan rögtönzött analógiával élve transzplantációt csináltak két OW (+ahhoz köthető tartalom) szempontjából létfontosságú szervvel, csak hogy a célnak megfeleljen, ám a két új szerv úgy funkciójában mint tudásban az előzőek nyomába nem ért (ugye ez sajnos szükséges volt..), így érthető módon az egész szervezet működése totál felborult és azóta is ezen melóznak.
Amit említesz.., a metro is pl kiváló példa arra, mi az amivel jó eséllyel a friss "AI" modulnak csúfolt valami, aminek olyanok a képességei h egy 30méteres járdaszakaszon oda-vissza körbe-körbe sétálgat 10 gyalogos (napszaktól és mindentől függetlenül) már nem tudott megbirkózni. Biztosan volt AI ami vitte a metrót, az új filléres szarból is kihozhatták volna de akkor ugye erőforrást buknak, márpedig az egész történet ugye arról szólhatott véleményem szerint, h erőforrást spóroljanak (abból is olyat mi főleg CPU oldali), mindenen amin csak lehet.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Ovisbig
tag
válasz Fitzgerald #22369 üzenetére
"Közel két hete jelent meg a Days Gone pécére..."
Ezzel én is szemezek, főként az motivál, hogy Magyar felirat van hozzá, plusz mocival lehet közlekedni és a külső nézet... ezt a belső nézetes RPG-t még mindig nem tudtam megszokni, hiába nyomtam tengernyi időt a CP-be... jó ez nem igaz mert a lövöldözés kimondottan jó és a hekkelést nem is tudnám máshogy elképzelni... de a kardozás/közelharctól még mindig frászt kapok. -
WATERDACA
őstag
válasz Ovisbig #22405 üzenetére
Csak megerősíteni tudom, hogy a Days Gone nagyon jó játék, én tegnap kezdtem el vele játszani és kilóra megvett azonnal. A PC-s port hibátlan lett. Irigylem a PS-eseket hogy mennyire jó exkluzív címek vannak a gépeikre.
Nagyon hangulatos játék, jól fel is tekertem a nehézséget, öröm vele játszani.
u wanted, i got it \o/
-
Fitzgerald
veterán
válasz jonnyjoker01 #22397 üzenetére
Részben igazatok van (tehát lehet találni 1-1 tárgyat, karaktert, illetve vannak idevezető küldetések), részben viszont tök másról beszélünk.
Amiről én beszélek az az, hogy tök feleslegesen bejárhatóak olyan részei a mapnak, amelyeken nem találsz semmiféle érdemi tennnivalót ha csak úgy odatévedsz.
Ezek jellemzően expanzív, hatalmas területek, vagy éppen megmászható épületek, illetve azok bizonyos részei, amelyek tökjól néznek ki messziről, de ha közel mész/megmászod/bejárod, akkor azon túl hogy belátsz a "színfalak mögé" (amit sosem szabadna hagynia egy játéknak), nem találsz ott semmi érdemleges tenni vagy felfedeznivalót, lootot, nem jutalmaz a játék az idődért...szóval inkább csak akkor lehessen ezekre a helyekre eljutni, ha tényleg valami tartalom vezet ide. Oké, a szeméttelepen vanDex hullája, meg a kocsid, ha nomád karakterrel játszol.
Fel lehetne sorolni egy rakás egyéb helyszínt, ahol viszont még ennyi sincs.
Az hogy mennyire menő szarozni a CP-t engem abszolút nem érdekel, bőven elég időm van benne ahhoz, hogy saját véleményt tudjak formálni róla...
A Rockstar-t meg sosem istenítettem, de az apex open world játék az még mindig toronymagasan az RDR2, ezt nem veheti el tőlük senki.
Az a gyémánt standard, természetes dolog, hogy ahhoz hasonlítgatja az ember az összes többi játékot, ha open world designról van szó...
És akkor ugye most jön majd az, hogy de ez erpégé, meg sokkal több és bonyolultabb az asset (a városban valóban) a Cyberpunkban...aminek - azon túl, hogy az open world design-hoz semmi köze - csak egy része igaz, és nem magyarázhatják meg, hogy miért is diszfunkcionális ez a játék, mint open world.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Ovisbig #22405 üzenetére
Engem leginkább az tart játékban azóta is, hogy tiszteli az időmet. A harc/fejlődésrendszer átgondolt, a sztori egyre érdekesebb lesz ahogy halad előre, és történik mindenféle random apróság, ami minőségben és mennyiségben is valahol a UBI és a Rockstar-féle modell között van, tehát pont jó úgy, ahogy van.
-
wjbhbdux
veterán
válasz Habugi #22399 üzenetére
A természetes felfedezést gátolja az is hogy ennyi fast travel lehetőség van minden sarkon. A Witcherben legalább meg kellett őket találni mire teleportálni tudtál, így hogy csak megjelennek a térképen ha valemennyire a közelébe érsz (?) már túl egyszerű a rendszer. Hasonló problémát okoz mint a World of Warcraftban amikor pár kiegészítőben idejekorán engedélyezték a repülést, és ahelyett hogy felfedezte volna gyalog a játékos a pályát csak felment a levegőbe, irányba állította aztán alttab facebookra stb amíg odaér, ezt a Blizzard is úgy érezte hogy nem jó és visszavettek belőle azóta.
Igen, lehet nem használni a fast travelt, csak az a fájdalmasabb megoldás és nem csak a nyert vagy elvesztegetett idő miatt elsősorban, hanem mert rossz érzés vezetni más játékokhoz képest, és nem történhet semmi az utak körül 3 rendőr 4 bandita random eventen kívül. Jobb open world designnal lehetne rávenni a játékosokat hogy vezessenek, pl NFS szerű 1v1 versenyre kihívás NPC ellen vagy Far Cryban a sok összeszedhető vacak, bármi ami miatt van értelme poroszkálni a térképen klikkolás helyett./s
-
Ovisbig
tag
Jut eszembe milyen BD-t adott ki Lizzy Vizzy?
Azt mondta benne lesz a hírekben, de nálam itt minden alkalommal véget is ért a sztori, sosem néztem utána... -
nubreed
veterán
Kicsit off, de a hírek szerint az új AMD féle FSR -t implementálni fogják a Cyberpunkba is. Na most ez nagyon érdekes lesz, mert az FSR -el ledobta az atombombát az AMD, a ha tényleg olyan jó lesz mint ahogy látszik, a DLSS -t a földbe alázza és ami a legjobb, hogy nem csak AMD gpu-kon fog működni, hanem nVidiákon is.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Itt: [link]
"FSR is brand new, so we don’t know the full list of supported games yet. AMD said that it’s already been implemented by over 10 game studios and engines, and AMD showed off Godfall using FSR. FSR is part of the FidelityFX suite, and over 40 games support at least one FidelityFX feature. The list of games includes Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, and Monster Hunter: World, so we could see FSR support for these titles at some point."
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
addikt
Ez lehet noob kérdés lesz.
Bal oldali a Cyberpunk, középső a Witcher 3... mit ábrázol a jobb oldali kép?
CDPR facebook borítókép -
-
Maelephant
aktív tag
válasz Ovisbig #22405 üzenetére
Jó játék, én is tolom! Van benne egy-két idegesítő dolog, de összességében jó. Egy javaslat: sok guideban a melee (közelharc) skillek erősítését javasolják, de szerintem nem az a jó út, onnan csak a fegyverjavítást és esetleg az első erősebb ütést vedd fel, sokkal inkább a lőfegyveres skillfa fejlesztésének ess neki mielőbb (mondom 30 óra játék után). Később mindent ki lehet maxolni, ami lényeges, én kicsit szívásnak éreztem, hogy melee helyett elég gyorsan a ranged harc vált fontosabbá és nem abba az irányba fejlesztettem.
-
Vesa
Topikgazda
válasz Habugi #22401 üzenetére
Ezt most írom le szerintem hetvenedszer, de akkor ismét. Szóval, a GTA mitől "élő, lélegző"?? Van egy lineáris fősztori, meg mindenféle melléksztori. Ez van a CP-ben is, ráadásul ezerszer jobb. Van pár üzlet, melyek közül a ruhaüzletek ugyanazt tudják, csak más ruhákat árulnak, tehát semmi extra. Bemész, megnézed, kijössz. Nulla történés, nulla interakció. Van pár értelmetlen egység, pl. tattoo szalon, night club, stb. Bemész kétszer és soha többet, mert pont ugyanaz fogad majd harmadszorra is.
NPC-k negyedannyi dolgot sem csinálnak, mint a CP-ben. Ha hozzájuk szólsz, 4 random tőmondatot ismételgetnek. MINDEGYIK, mindenhol!
Sok jogos kritika van a CP-vel szemben (pl. rendőrök viselkedése) és ezeket már ezerszer kitárgyaltuk, de ezt az "élő, lélegző GTA-t", azóta sem értem. Kétszer játszottam végig azt a játékot, semmi "lélegzést" nem éreztem. Egy szórakoztató játék, és ennyi. Ok, lehet repülni meg jetski-vel hasítani ami a CP-ben nincs, de ennek is csak addig van értelme, amíg az ember multizik, mert cél nélkül csónakázni nem igazán fun.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
shotika
őstag
válasz nubreed #22412 üzenetére
Meglátjuk. Szép számokat bárki tud mondani, viszont örülök neki, hogy az AMD felveszi a versenyt az NVIDIA-val, mert így talán ők is belehúznak a DLSS tovább fejlesztésébe. Az elkövetkező évekre én nagyobb potenciált látok ebben, mint az RTX-ben - annak a terjedésében a magas hardverkövetelmény mellett a tartósan magas videokarik árak sem segítenek.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
nubreed
veterán
Legalább történik valami, ezen a téren is lesz egy kis verseny, nem tud belekényelmesedni az nVidia a DLSS -be és nem tudom kell e licenc díjat fizetni a DLSS -ért a fejlesztőknek, de ha az FSR -ért nem akkor úgy is az fog jobban elterjedni. Az meg a hab a tortán, hogy az FSR nincs egy konkrét gpu családhoz kötve, működik amd-n, nvidián, mobilon, konzolon, kb mindenen is.
Szükség is van ilyen fejlesztésekre, mert új videókártyához kb. lehetetlen hozzájutni, ha van is 1-1 darab akkor az is eredeti ár 3-4 -szereséért és amíg a kriptoláz, a megnövekedett kereslet és a krónikus chiphiány próblémája nem oldódik meg addig így is lesz. Új életet kell lehelni valahogy a jelenlegi videokártyákba.We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
WATERDACA
őstag
A GTA-val való összehasonlítást én sem értem, csak nyomokban hasonlítanak egymásra.
Ha a TES-el kellene összehasonlítanod (mindkettő ow és rpg), akkor már vakarnád a fejed rendesen. Ráadásul ott 10 év különbség is van a két játék között.
Egyébként a GTA-ban lehetett dartsozni, billiárdozni, autóversenyezni, bowlingozni, csónakázni, repülőzni, kapcsolatokat építeni, randizni (nem csak lineálisan)....és sorolhatnám. Ráadásul mindezek kidolgozva, nem összecsapva. Ezek mind szabadságot adnak egy ow játékban. Volt hogy azért kezdtem el játszani, mert szerettem volna dartsozni benne, vagy witcher 3-ban gwentezni. NA! Ez nincs meg a CP-ben! Ott van a story és a gigek, oszt jónapot!
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
-
válasz WATERDACA #22428 üzenetére
CP77bol nem hianyzik a Gwent. dartsozas meg egyeb cucc foleg nem, az ot percig erdekes. van a cellovolde, az okolharc es autoversenyek.
a fast travel rendszer meg ugy jo ahogy van. amennyit kell mozogni, az "ketszer atszallunk a metron Pacifica es Japantown kozott mikozben atvezetot nezunk" megoldastol szerintem mindenki nagyon hamar a falra maszott volna. a CP77 hatalmas, nincs szuksege mestersegesen meg novelni a jatekidot.
nezd meg witcher 3 achievmenteket Gwent kapcsan. Gwenttel az volt a baj, hogy ra kell fekudni. vagy tolod es akkor muszaj osszerakni azt a "paklifelhuzo/counter/steamroller" Northern realm decket amivel utana viszont max 1-2 ellenfel ellen, kulonosen szerencsetlen lapjarassal lehet egyaltalan barmikor veszteni, vagy el kell engedni.
a jatekban egyebkent eszmeletlen kiegyensulyozatlan a Gwent. elfeknek nincs huzo kartyaja (csak temetobol), monster decket es skellinget szenne lehet counterelni, innentol marad northern es a birodalom, viszont elobbinek jobbak a kemei es jobban epul ki vegjatekra szvsz.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Alpi.
addikt
válasz nubreed #22427 üzenetére
Az egyik, szeriintem is nagyon lényeges dolgot leírtad. Az, hogy megmérettetik az Nv DLSS-e ellen és alulmarad, az egy dolog. Ennek akkor van információ értéke, ha a játékban egyébként mindkettő jól használható és a gépünkben egy új Nvidia vga rajzolgat. Minden más esetben !! lényegtelen. Egyébként ha elterjedt lesz (erre ennél pazarabb helyzet nem nagyon lehetne ha azt nézzük, mikben fog Amd hardver felbukkanni a közeljövőben) akkor biztosan sokkal jobb / szebb megoldásokkal fogunk találkozni, mint ezeknél az első, a technológiát bemutató képsoroknál. Ha más nem a másik Fidelity FX eljárással a CAS-sal ötvözve és egy kicsit ügyesebb fejlesztőgárdával már egész komolyan javulhat a kapott hatás. Bárhogy is lesz, az hogy kb. bármilyen hardverrel kapunk egy ilyen opciót (opció, nem kötelező) az számomra mindeképp örömteli. Elég ha a bemutatóban szereplő Gtx 1060 -as példát nézzük. Igen, elmosódott a kép, láthtóan romlott. Cserébe 27-ről 38-ra nőtt az fps. Ami valljuk be erősen az a kategória, hogy "játszhatóvá vált". Én örömmel kattintanék a menüben az FSR-re azzal az 1060-al.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/channel/UCbJjHfBdTsUw3UJAFr-5Gsg
-
AsakuraDave
őstag
[link] Fele annyi NPC/AI interakciót nem látok a CB-ben mint a GTA5-ben ami egy 2015 -ös játék.
[link] Fizikáról ne is beszéljünk.
Ha neked attól "élő, lélegző" mert egy NPC-nek nem ugyanazt a 2 soros szöveget adták, hát jó.
A fősztori meg mellék küldik biztos nagyon részletesek meg jók mint a Witcher 3-ban de ezzel a köritéssel élvezhetetlen számomra akkor inkább youtubeon végig nézek egy végigjátszást róla.
Ettől függetlenűl kvára felháboritó ami megy a studió körül ezek a lejáratások, bírósági eljárás stb. Miközben az Ubisoft évről évre kiadja ugyanúgy tiszta bug játékait mint az AC sorozat vagy ott az EA... Őket miért nem perelik amíg nem mennek csődbe? Megérdemelnék ha a CDRED-re így rámegy a sok nyomorult élettelen...
Sajnos nálam is ment a refund megjelenés napján Steam-en. 20.000Ft -ot amúgy se ér egy PC-s játék sem de főleg nem ilyen állapotban, de ezért nem a fejlesztőket kell szidni mert szerintem a Witcher 3 is egy örök klasszikus marad aminél jobb fantasy rpg sose lesz hanem a kiadó gárdát és a studió vezetőséget akik pénzért lementek kutyába.[ Szerkesztve ]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
WATERDACA
őstag
válasz proci985 #22429 üzenetére
CP-ből nem a gwent hiányzik, a darts, póker....hanem az aktivitások teljes hiánya.
A céllövölde, ökölharc és autóverseny a side story részei, utána nem tudod őket csinálni. Nem ugyanaz a kettő.
A gwent lehet hogy unbalanced, de látszik hogy a CDPR rengeteg energiát ölt bele abba is, rá 5 évre pedig egy olyan játékot kaptunk, ami gyakorlatilag egy story lineáris "ow" játék lett. Totál visszalépés, a többit pedig már ismerjük.
u wanted, i got it \o/
-
válasz WATERDACA #22433 üzenetére
ja, de utana minek csinalnad tobbet. ott a vidampark, zsenialis moka, de max haromszor kulonbozo napszakokban.
szerintem nem visszalepes. Witcher 3nal annyira elnyujtottak a sztorit, hogy mire az ember a vegere ert, kb elfelejtette mi volt az elejen. kb mintha Dexter DeShawn
tulelne Takemurat, aztan a vegkifejlet alatt az Arasaka Devil ending kozben lone fejbe Vt, miutan 30-60 oraja nem talalkoztunk vele. Witcher3ban kb pontosan ez tortent a Ciri halott endingben. Gwentbe tenyleg energiat raktak, de az mehetett volna mashova is, es valoszinuleg mashova is ment. foleg ugy, hogy kb a jatekosbazis 5-10%at erdekli, a tobbieknek csak zavaro. ugyanez Far Cry 3nal is, le volt implementalva egy tok jo poker (amibe tenyleg kellett par ora, mire az ember jo lett kozel nullarol), de a kesobbi jatekokbol kiszedtek. FC4ben beraktak az arenat, ami FC5ben ugyan visszatert (lehet csak a kiegben), de egyetlen kuldetesre. achievmentek alapjan megintcsak latszott, hogy a kutya nem jatszott vele.
az a baj, hogy ha tul keves ertelme van nagyon nem fognak vele jatszani, ha meg pl ugy lehet meggazdagodni akkor a sztori helyett a jatekosok arra koncentralnak. ld ismetelten Witcher 3 es a masodik monitoron megnyitott lista a Gwent kartyak pontos helyerol.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Fitzgerald
veterán
Akkor leírom hetvenedszer a választ: elsősorban az apró interakciók, animációk (random interakciók során a kontextusba illő módon reagálnak szóban, illetve viselkedésükben (!)) teszik élővé a világot.
Az NPC-k egymás akcióira is reagálnak, nem csak a tiédre.
Ha beleállsz valaki arcába, először elkezd furcsán nézni, majd figyelmeztet, hogy tipli. Aztán meglök. Aztán megpróbál összeverni. És csak ezután fog fegyvert rántani, ha egyáltalán...mert lehet hogy csak beszól valamit, bemutat, és elsétál.
És ha ilyenkor követed, akkor ferde szemmel, gyanakvóan néz rád, továbbra is kommentálva a történéseket....
A körülötted lévő többi NPC - a helyzet elemzése után - be is avatkozhat a dologba. Vagy a te oldaladon, vagy a rád támadó NPC oldalán.
Ha elmegy mellettük egy jó csaj, akkor alaposan megnézik, vagy proli festőbrigád módjára beszólogatnak neki, fütyülnek, stb.
Ha valakire fegyvert fogsz, vagy elkezdesz vaktában lövöldözni, az NPC-k elővehetik a telefonjukat, és rád hívhatják a zsarukat.
De még ez is okosan és változatosan van megoldva, mert nem teszik meg minden egyes alkalommal.
Road rage is létező dolog a játékban.
És akkor ez csak néhány a millió egyéb apróság közül, amelyektől élő lesz az a világ...NPC-k negyedannyi dolgot sem csinálnak, mint a CP-ben. Ha hozzájuk szólsz, 4 random tőmondatot ismételgetnek. MINDEGYIK, mindenhol!
Hát nem tudom melyik GTA-val játszottál...ez erre a játékra kifejezetten nem igaz.
Ez a Cyberpunkban van így, nem a GTA-ban...
Nekem 200+ órám van abban a játékban csak single playerben, és mindig rácsodálkozok, hogy hallok olyan beszólást, elcsípek olyan telefonbeszélgetést az utcán, amit még sosem hallottam...
Szóval ha nem akarod hetvenötödszörre is leírni majd a dolgot, akkor lassan lehet túl kéne esni a honeymoon-fázison a Cyberpunk kapcsán, csak mert zavar, hogy itt mindig megfogalmazza valaki a hiányérzetét, csalódottságát a játékkal kapcsolatosan (többek között erre is való a fórum)...[ Szerkesztve ]
-
scyllafren
senior tag
válasz Fitzgerald #22435 üzenetére
En lattam valakit szetplaccsanni az aszfalton (tetorol ugrott le asszem), es a tobbi NPC korbevette, meg kommentalta
-
Fitzgerald
veterán
válasz scyllafren #22436 üzenetére
Olyat én is még az elején, létezett egy bug, amikor random helyeken csak úgy leestek emberek az égből (vagy ki tudja honnan), és szétplaccsantak...én talán 2x futottam bele. Lehet ezt láttad.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz Fitzgerald #22408 üzenetére
400 órám van single player GTA V-ben szóval tudom miről beszélek. Tele van "haszontalan" területtel a játék. Ettől függetlenül örültem hogy ott volt az a sok használatlan terület, mert szerettem vezetni a mapon, vagy gyalog felfedezni. Továbbra is nulla értelme van ennek a pontnak mert egyszerűen nem igaz, hogy a GTA V vagy RDR2 vagy bármelyik másik OW játéknak minden pontján van content. Ez MINDEN open world játékra igaz. Kivétel nélkül.
Üdv. Johnny
-
Azért, hogy adjunk egy kis kereditete a játéknak: rajtam kívül más próbált már eltalálni sorozatban többször egy sörös dobozt egymás után (min. 3x) légpisztollyal ~20m-ről részegen, miközben a házból nyitott ablakon szólt a "The Rebel Path" (OSD)?
Habugi -> Szerintem nem 80%-ra volt kész az eredeti koncepció, hanem túl soknak bizonyult (~50%), mint a ME:A esetében (a procedurális koncepció), aztán egyszerűen kukázták, és "lett ami maradt" (platformtól függetlenül).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Krogoth
senior tag
Üdv.
Erős késztetést érzek a játék megvétele iránt. Egy kérdés: jól gondolom hogy ha nem kell azonnal a játék, hanem tudok rá várni pár napot, akkor jobban járok a retail verzióval leginkább anyagi okokból, mert fele annyiba kerül. Lesz-e bármi hátrányom abból, ha retailt veszem és nem a digitálist?
Köszi
-
infectedmann
őstag
válasz Krogoth #22443 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint se konzol, se pedig PC esetében nem részesülsz hátrányban.
PC esetében ugye csak egy kódot kapsz a dobozban, amit GOG-on válthatsz be.
Konzol esetében pedig mindig letölti a rendszer az extra tartalmakat, amik nem fértek rá a lemezre vagy a megjelenés óta váltak elérhetővé (frissítések, ingyen DLC stb.) -
wjbhbdux
veterán
Látom végre felkerült törrentre a pár hónapja ellopott cp forráskód, akkor jöhetnek a fasza modok és javítások a közösségtől
/s
-
Krogoth
senior tag
válasz infectedmann #22444 üzenetére
Igaz, kimaradt, hogy PC.
Akkor szerintem maradok a "dobozos" verziónál.Köszi
-
veterán
Sziasztok!
valami hir egy 1.3 patchrol? Illetve az tenyleg igaz hogy a next gen csak 2022?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Fitzgerald
veterán
De van. Utolsó investor call során amikor bemutatták ezt az új kamu roadmap-et annyit mondott Adam Badowski, hogy pár héten belül jön, és sokkal kisebb lesz, mint az 1.2.
Szóval úgy tűnik a töküket vakargatják jelenleg.
A kikerült kód meg tökjó ürügy lehet arra, hogy még inkább leszarják az egészet a jövőben...Én arra vagyok kíváncsi, hogy ha egyáltalán megjelennek E3-on, ott miről lesz szó...
[ Szerkesztve ]
-
zkxdn
őstag
válasz Fitzgerald #22449 üzenetére
Miért lennének E3mon?
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.