Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    [Gamesradar játékteszt]

    +Azt írják, hogy akárki, aki aggódik a játék miatt ne tegye: túltesz minden elváráson
    +A párbeszédek rugalmassága már-már zavarbaejtő, ha egy küldetés után nem mentünk el a megbeszélt találkára, hogy átvegyük a pénzt, majd egy teljesen más úton újra beszélünk az illetővel, akkor "mellékesen" hozzánk vágja a tartozását, szépen becsomagolt szöveggel együtt.

    [GameStar.de játékteszt] (Fizetős oldal)

    -Erősen érezhető, hogy az újrajátszhatóságról szól a játék
    -Nincsenek ostoba, értéktelen gyűjtögetős dolgok
    -Bárhol lehet gyártani, nem kell hozzá valami dedikált eszköz (mint a TW3 esetében pl.)
    -A karaktersérülések kidolgozottak, ha a kezét lövöd el, nem tud pontosan célozni, ha a lábát, akkor sántikál.
    -A lopakodós játékmenet megéri, a meglepetés-támadások mindig hatásosak, sokkal magasabb szintű ellenfelek ellen is.
    -Látjuk a testünket, ha lenézünk.
    -A HUD-ot teljesen szabadon lehet az ízlésünkhöz szabni.
    -Az NPC-k mennyisége irgalmatlan
    -A járművek ütközését ugyanakkor ők némileg furcsának tartják, amin még dolgozni kellene.
    -Ettől függetlenül a járművezetés élvezetes.
    -Olykor a látszólag kis mellékküldetések hosszú és magával ragadó küldetés-láncba torkollanak. A témák nagyok sötétek (nemi erőszak, öngyilkosság, hogy csak pár példát említsünk).
    -A mellékküldetések minősége túlragyogja a The Witcher 3 béliekét.
    -Nem lehet random NPC-ket kizsebelni. (Nincs zsebmetszés szerű dolog)
    -Az ellenfeleknél lévő összes fegyver lootolható (tehát nincs az, hogy egy NPC 10 percig lő ránk, illetve két katanával hadakozik, aztán ha megöljük, találunk nála 2 lőszert és egy tompa bicskát)
    -Van lehetőség respec-re (a képességpontok újra elosztására)
    -A fejlődéshez csinálni kell az adott dolgot, így például ha mindenhol lopakodunk, akkor közben fejlődik a lopakodás képességünk.
    -Noha logikus lenne, hogy a frizuránkat meg tudjuk változtatni, ahogy a The Witcher 3-ban is volt rá mód, itt 15 óra játék alatt nem találkoztak ennek a lehetőségével.

    A tesztelő szófordulatával: ugyan a játékban bőven vannak hibák (lebegő járművek és fegyverek, eltűnő életerő-csíkok, egymáson átúszó objektumok), de ugyanakkor szíve szerint fogná a CP2077-et ebben az állapotban és bezárkózna a lakásába, amíg a nap fel nem kell, csak hogy a történet végét is láthassa.

    [PCGamer.com] (Vannak benne spoilerek)

    -7 óra játék után találkozott az első legendás fegyverrel (Witcher-széria kikacsintással)
    -A zsúfolt város után a Badlandsra kitérni egészen más tempójú játékot jelent
    -A szabadságfok félelmetes, órákig tudod nézni a TV-n a műsorokat, reklámokat, az autóban hallgatni a különféle DJ-ket (feltűnik Mike Pondsmith is az egyikként )
    -Negatívumként jelzi a videókban is látott "kilógok a kocsiból és lövöldözök, míg a társam vezet" eseményeket, amik egyszerűen idejétmúltak és nem illenek a játékba rendesen
    -A gigászi mennyiségű küldetés követése a küldetéslistában nehézkes és a folyamatosan beérkező hívások és üzenetek követése sem egyszerű...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák