-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
Köszi!
Semmiképp sem csinálnám hosszabb ideig, inkább csak mint kipróbálandó ötlet érdekelt. Rang és pénz nem kell már. De ezek szerint működik a dolog.
Ha kipróbálnám, akkor alighanem én is a HIP 8444 vagy Ngalinn rendszerekben venném fel a küldetéseket, ott meg szerintem amúgy is tömegesen irtják a helyi kalózokat. Fel sem tűnne, hogy pár százzal több hullott el.És végre lenne értelme a harci T10 buildnek. Itt nem számítana, hogy egy mozgásképtelen fémdoboz.
Ezért gondoltam, hogy low res site. Ott nem történhet meg, hogy egy elit wing gondot okoz, mert csak közepes vagy gyenge hajók jönnek. Ezeket a turretek is szétkapják pillanatok alatt, a küldetésnél meg lényegtelen, hogy milyen minősítésű volt, darab-darab. A bounty kicsit kevesebb lesz, de a nagy pénz úgyis a küldetésből jön, nem a vérdíjból.
Sok ilyen küldetést csináltam korábban, kalózból sosem volt hiány, de az előfordult, hogy egy idő után nem jöttek abból a frakcióból, ami kellett. ilyenkor egy kilépés-belépés általában segített. Ez amúgy is ajánlott olykor, mert 1-2 óra után nekem mindig belassul a játék, ha egy adott helyen lövöldözök. Talán a sok repkedő roncs lassítja be, nem tudom. Ilyenkor kilépek vagy kiugrok, aztán vissza, és mehet a móka tovább.[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz orientcx #44812 üzenetére
Ezért is gondoltam low res site-ra. Ott kb. a támadás után 5 másodperccel már darabokban lenne az ügyfél, pláne, ha többen is lennénk. Továbbá pár point defence is kerülne a hajóra, mert low site esetén el lehet engedni néhány shield boostert. Így már túl sok hatch braker nem jutna át.
Egy T10 esetében a raktérbe bőven férne áru is. Azt nem tudom, egy hatch braker az egész rakteret kiköpeti a hajóval, vagy csak pár tonnát. Ha utóbbi, akkor szerintem ezzel a módszerrel elég sokáig kint tudnánk lenni. Tolok bele 500 tonnát a legolcsóbb cuccból, aztán mehet a móka. És ha wingben vagyunk, minden hajóra mehet áru, ez is meghosszabbítja a dolgot. Mondjuk azt nem tudom, hogy a turret akkor is lő, ha a wingemet támadják?Van pár kérdés, de ezt ki fogom próbálni, ha hazaérek.
-
Peppo
őstag
válasz ooooobi #44829 üzenetére
Cockpit mode combatra van állítva. Analysis mode kell, és akkor látod a rácsot.
Lehet, hogy sebzi. Akkor kell egy AFMU is.
Mindenki megkapja a teljes pénzt.
Lehet, valami más fegyver kellene, amel gyorsan lead annyi sebzést, hogy ne legyen idejük meglógni. Pl. rakéta vagy torpedó. Nem nagyon ismerem ezeket, éppen csak kipróbáltam egyszer, de aránylag gyorsan szétkapták a kisebb, nem túl magas szintű hajókat.
Az lesz. Sajnos még csak a Coloniára sikerült visszaérni, úgyhogy eltart egy darabig.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44847 üzenetére
Earth like, water, ammonia world. Ezeknél lehet millió körüli összegre számítani. Olykor még a high metal content world is jó, gondolom, ha terraformálható, az dobja meg. Ill. bónusz, ha te fedezed fel és/vagy te szkenneled le először. Ez utóbbi teszi szerintem igazán élvezetessé a felfedezést. Mert persze végig lehet járni a már ismert pénzes bolygókat (ehhez segédlet is van), de sokkal nagyobb élmény, mikor megtalálod az első olyan földszerű bolygót, amelyet még senki más nem látott, és aztán később látod alatta a neved.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #44855 üzenetére
FC másképp ugrik, mint egy vezethető hajó. Kb. 20 percenként tudsz vele ugrani, és 500ly a max. ugrótáv. Ez egyelőre fix, és nem tudok róla, hogy a jövőben terveznek-e rajta változtatni, de az a tippem, hogy nem. Így is viszonylag hamar el lehet vele jutni kb. bárhova. Kezd kicsi lenni a galaxis.
Ha teljesen teletöltöd tríciummal, és semmi más nincs a raktérben, plusz még bedokkolsz egy teli rakterű teherhajóval, és nyílegyenesen oda mész, akkor szinte teljesen oda-vissza megjárható vele a Beagle Point. Ha kitérőt is teszel, akkor már valahol szerezned kell bele tríciumot, de annyira ez sem vészes. A Colonián általában van pár másik FC, akik árulnak (persze jó drágán), ill. lehet bányászni is.
Ráadásul itt elég, ha 20 percenként kiadod a parancsot ugrásra, közben meg lehet filmet nézni, vagy másik játékot tolni. De akár dolgozni is. Karantén idejére ideális.Hátránya, hogy nem olcsó mulatság. Én most jöttem vele vissza a második nagy túrámról, és hát csak az üzemanyag több, mint egymilliárdba került. A fenntartási költségekkel megvolt a másfél is. A FC viszi a pénzt rendesen (még ha áll valahol, akkor is tízmilliókba kerül havonta), csak azoknak ajánlott, akiknek ez már nem számít.
-
Peppo
őstag
Ngalinn-Mainani. Leginkább azért éri meg, mert gyorsan lehet küldetéseket felvenni. A Ngalinn-ban minden küldetés a Mainani-ba szól. Utóbbiban van haz res.
Hasonló a helyzet a HIP 8444-HIP 8758 között is, bár utóbbiban csak low res site van (ha jól emlékszem).A Heveri sajnos tényleg változik napról napra.
Szerintem a FC tulajok nagy része nem mostanában szedte össze rá a pénzt. Sok köztük a régi játékos, aki már korábban is tele volt pénzzel, ill. nagyon sokan szedték meg magukat tavaly a nagy tojásvadászat idején.
Azóta már nem lehet akkora pénzeket szerezni, de azért ma sem tragikus a helyzet. -
Peppo
őstag
válasz Submarine #44865 üzenetére
Gondoltam rá, hogy átviszem oda, de szegény FC hiperhajtóművei még csak most hűlnek ki a hosszú út után. És a trícium is csúnyán elfogyott, előbb tankolni kell. Meg pár modult visszaszerelni bele. Meg vakarózni egy kicsit. Meg ilyenek.
Nem csodálnám, ha sokan átmentek volna máshova, pl. akár a Mainani-ba, bár fed szájhősöket továbbra is nehezen tudok elképzelni birodalmi rendszerekben.Na álljunk meg egy szóra! A szóló küldetésekben is vannak kék mission target szignálok. Igaz, az ott található hajók erőssége és agresszivitása erősen változó. Ez attól függő lenne, hogy winges vagy szóló küldetéshez tartoznak?
Érdekes, hogy rajtam kívül mindenki haz res párti, úgy tűnik, egyedül én szeretem jobban a high res site-okat.
Igazából még FC sem kell, ha az adott rendszerben van olyan állomás, ami tudja fogadni a hajót. Csak sajnos ebből a szempontból a Logoni-Paitina páros nem a legjobb, mert csak outpost van mindkettőben. Oda meg szegény Corvette nem kap engedélyt. Pedig már megpróbáltam leszállni vele ott is, de nagyon megsértődtek rám a bennszülöttek. Ezért viszek mindig FC-t is, pukkadjanak meg!
A HIP 8758 jó lenne, mert még Coriolis is van nekik, csak ott meg nincs más, csak low res site.
Nehéz az egyszeri mészárosok élete. -
Peppo
őstag
válasz Submarine #44867 üzenetére
Igen, a küldetés által adott helyeken tudnak kellemetlenségeket okozni. Van, hogy 6-8 (master+) hajó támad egyszerre, ami azért már óvatosságra int, de máskor meg teljesen békések, és hagyják, hogy egyenként leszedjem őket. Nem tudom, ez mitől függ.
High res site a kalózok szintjét illetően tök ugyanaz, mint a haz res, ugyanúgy közepestől elit rangig jön minden, annyi a különbség, hogy vannak rendőrök is, akik segítenek, ill. elvonják a kalóz figyelmét. Összességében kevesebb pajzsvesztés és lőszerhasználat mellett irthatod ugyanazokat. Nekem nagyon bejön, csak sajnos kevés helyen van. Ritka az olyan hely, ahol küldetést is gyorsan és sokat lehet felvenni, ill. megfelelő res site is van.
Viszont mostanában sok helyen láttam compromised nav beacont, ami szintén egy lehetőség.Még lőszert sem tudsz ott tölteni? Na szép, akkor aztán tényleg nem sok hasznuk van. Akkor tényleg inkább a Mainani, ott kb. mindig van, aki rangot húz, így FC is van bőven.
-
Peppo
őstag
válasz -ZeeZee- #44871 üzenetére
Kezdőt. Bár eleinte kb. semmire sem jó, annyira béna, de hamar fejlődik, és utána már egész hasznos lesz. Viszont a végén nem fog annyit kérni, mint egy eleve magasabbról induló pilóta. Nekem most dangerous a kislány, és 8%-ot kér, míg ha felvennék egy expertet, az már most 12-ről indulna.
-
Peppo
őstag
-
Peppo
őstag
Hotashoz tényleg nem nagyon kell billentyűzet, legalábbis ami az irányítást illeti.
Menüben, system és galaxy mapon viszont egeret is használok. Nem szükséges, menne minden a joyról is, de nekem kényelmesebb.
Láttam mostanában pár érdekes setupot másoknál. Van, aki dupla joyt használ, és nem toloerő szabályzó + joy kombót. Elsőre furának tűnt. Másodjára meg még inkább. -
Peppo
őstag
Nem nagyon tudsz mellényúlni vele, az a hajó túlságosan is el lett találva. Kisebb kompromisszumokkal nagyjából mindenre jó. Gyors, jól fordul, fér rá fegyver is bőven, de lekönnyítve ugrándozásra is nagyon jó tud lenni. Szállításra ill. bányászatra inkább Pythont vennék, a plusz egy 64 tonnás modulhely miatt, de a Krait II is remekül használható erre. Ha később bogárvadászatra indulnál, arra is fel lehet szerelni.
Én is így vagyok vele. Biztos meg lehetne szokni, de egyelőre nehezen tudom elképzelni, hogy így irányítsam a hajót.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #44915 üzenetére
"Ezért univerzális combat shipnek a közepes hajók lesznek jók."
Azért ez erősen szubjektív dolog. Nekem pl. a nagy hajók, elsősorban a Corvette, sokkal jobban bejöttek erre a célra. Az ok egyszerűen a tűzerő. Közepes és nagy hajók is pillanatok alatt olvadnak el általa, és a kicsiknek sincs sok esélyük kimozogni őket, mert ha csak egyszer is be lettek célozva, akkor végük. A Corvette ráadásul elég jól is fordul. Sajnos a többire ez már nem igaz. Az Anaconda még csak-csak, de a Cutter és a T10 szörnyű ebből a szempontból. Bár rammingra a Cutter brutális.
Még inkább nagy hajóra szavaznék, ha materialt is farmolnék közben. Limpet controller még csak nem is kell sok, de limpet annál több. Úgy hullanak, mint a legyek. Esetleg még a Python-Krait II testvérpár valamelyike, mert ezekbe elfér egy nagyobb raktér is.
Guardian Shield Reinforcement valóban jó cucc, de kb. az összes guardian modult érdemes kiszedni. Összesen van 6, egy délután alatt megvan. PP és distributor jól jön, ha nem akarsz mérnökölni, de az alap moduloknál jobb kell. A pajzs erősítő jó dolog, és a többi is hasznos lehet, ha pl. bogarászó hajót építesz. Az FSD booster meg kb. kötelező. -
Peppo
őstag
válasz Munkas #44920 üzenetére
Cutter szarul fordul. Ha ezzel meg tudsz barátkozni, akkor lehet használni. Először én is lövöldöztem vele, de aztán a bányában végezte. Ott most is jól elvan.
Limpetből azért jó a sok, mert ha egy van kint, az száz év alatt szedi össze a cuccokat, így aztán min 4 darab nekem szokott lenni. De eleinte 8 is volt. És mivel kb. minden közepes vagy nagyobb NPC hajón van PD, a limpetek hullanak is rendesen.
Lehet őket szintetizálni, csak általában sajnálom érte a materialt, ha csak fél percig élnek, ill. nekem sokszor bugos ez a része, és hiába gyártom le a limpetet, nem hajlandó őket elindítani.
Prismatic tényleg lassabban tölt. Ez egy alap modul esetén nem annyira látványos, de ha már fel van tuningolva, plusz boostereket is kap, akkor tényleg akár 10 perc is lehet egy újratöltés. Legtöbben thermal fejlesztést tesznek rá, én inkább a reinforced mellett szoktam dönteni. Bár van ilyen is meg olyan is. Aztán boosterből kap még mindenféle resistet, ami kell neki. De ez is ízlés dolga.Annak idején én sem egy körben hoztam el a hat modult. Akkor még elég sokat bénáztam az SRV-vel, aztán kicsit meg is untam a dolgot, ráadásul valamelyik tároló tele is lett, így hazamentem. Végül kb. 4-5 menetben lett meg az összes elérhető guardian cucc.
Próbáltam annak idején full beam Cuttert. Igazából tetszett, bár a hullt azért tényleg lassan szedte. De az vicces volt, ahogy a pajzsukat mintha elszívta volna róluk egy pár másodperc alatt. A kisebb hajók meg el is tűntek, mire egyszer kimerült volna az energiatároló. Én mondjuk full gimballed lézerekkel mentem. Cutterrel kicsit perverznek éreztem volna a fix lézereket.
-
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #44924 üzenetére
Az nekem sem tetszik, hogy egy 5%-ra lőtt hajó is kb. teljesen üzemképes, hogy a hp gyakorlatilag csak egy szám, de túl nagy jelentősége nincs addig, míg el nem fogy. Tudom, van fegyver a modulok birizgálására, de szerintem ennek magától kellene történnie attól függően, hol, mivel és hányszor találjuk el a célpontot. És persze e mellett a modulok direkt becélzása maradhatna továbbra is lehetőség.
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44933 üzenetére
Nekem azonnal, ahogy lőni kezdem elő szoktak ugrani a haverjai.
Sajnos ez egy ilyen szakma, vannak nehéz célpontok. Ha nincs valami agyontuningolt nehéz hajód, ami kibírja ezt, akkor kb. az a lehetőséged marad (a lelépésen kívül), hogy nagyon gyorsan kilövöd a Condát, aztán elhúzol. Lehet ramminggal is próbálkozni, mert amíg nem lövöd, csak "véletlenül" tízszer nekimész, nem veszi támadásnak. Aztán, mikor már nem sok van neki, szét lehet lőni, és elugrani.
De pont az ilyen esetek miatt érdemes tartani egy nagyon komolyan felszerelt nagy csatahajót. Conda, Corvette, Cutter tökmindegy, csak bírja a strapát.
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44935 üzenetére
Kb. két ugrásnyira van onnan a HIP 8758-HIP 8444 páros, hasonlóan ranghúzásra használt hely. Előbbiben van Coriolis, oda le tudsz parkolni egy nagy hajót.
Rammingnál pajzson mindig négy pötty legyen, főleg, ha nálad nagyobb hajót akarsz kiütni! A pajzsveszteséged még így is jelentős lehet. Remélem, a pajzs és a boosterek is húzva vannak!
-
Peppo
őstag
válasz mojito75 #44965 üzenetére
Wingben nyilván szórakoztatóbb, és gyorsabb is, mert úgy a sentinelek pillanatok alatt hullanak. És 1-1 blueprintet mindketten ki tudtok szedni, csak a pilonokat kell újra aktiválni, de akkor már a másodiknak nem kell levadásznia a sentineleket.
Persze, ha nem csak egy blueprintet akartok fejenként, akkor mindezek után már kelleni fog egy reset, ugyanúgy, mintha szólóban mennél.
Ja és még persze hátrány az, hogy így kevesebb material jut fejenként. De arra úgyis vannak gyors módszerek, ha pl. guardian tech componentet akar valaki farmolni, vagy valamelyik pattern data-t.
-
Peppo
őstag
válasz Ice_Man22 #44976 üzenetére
Az előbb kiugrottam oda megnézni. Ott egy rakás FC és a tripla hotspot is megvan.
A régi LTD tripla hotspotok lettek felszámolva, mikor bejöttek a carrierek. Illetve újraosztva, mert akkor megjelent új bányászható anyagként a trícium, így az összes hotspotot újragenerálták. A régi sláger helyek ezzel leértékelődtek, de lett helyettük bőven új.
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44980 üzenetére
Felraktam valahova a Corvette buildet? Erre nem is emlékszem. Na mindegy. Használd egészséggel! Nem mondom, hogy optimális build, de én szeretem, és thargoid kivételével mindenféle NPC ellen hatékony.
Fullra húzva az a hajó tényleg szinte mindent kibír. NPC még sosem lőtte szét.
Olykor az ember rálő olyanokra is, akikre nem kellene. Érdemes eltárolni erre az esetre egy interstellar factor címét, hogy ott ki lehessen fizetni bonyodalmak nélkül.
FSD booster nem árt bele, ha távolabbra indulsz. Azzal már 25-30 körüli ugrásokra képes még állig felfegyverkezve is.
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44983 üzenetére
Igen, a neve tényleg találó.
Eredetileg full multi cannon build volt, de aztán, mikor haverral toltuk wingben, átszereltem. most van rajta 3 beam, és ezeken regeneration sequence az experimental. Ez ugye csak wingben lehet hasznos, ha te szólóban mész, akkor valami mást tegyél rá. Oda lehet, hogy jobb a long range - thermal vent páros, vagy ha van elég energia, akkor akár az overcharged - thermal vent is.
Guardianokat farmolni tényleg sokat lehet, de ha csak egy-két modul miatt mennél, az megvan egy délután alatt. FSD booster nagyon jó, főleg ilyen hajóknál, ahol a 15-ös ugrótávot tudja 25-re tolni. Az egy nagyon érezhető változás.
Colonián is vannak material traderek, de farmolásra azért jóval kevesebb a lehetőség. Természetesen mindent meg lehet szerezni ott is, csak nincsenek rá olyan jó helyek, mint "itthon". Szóval igen, érdemes megtervezni, mit akarsz náluk fejleszteni, és hogy mit pinnelsz, feltankolni materialokkal, és csak ez után elindulni.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44985 üzenetére
Pont a melegedés miatt érdemes valamelyik overcharged-ra tenni thermal ventet is. (akár az összesre is) Rengeteg hőtől megszabadít, csak figyelni kell, hogy tényleg el is találd vele az ellenfelet.
Általában az a helyes taktika, hogy lézer amíg van pajzs, aztán vagy váltasz multira, vagy lövöd mindennel, ami csak van, és úgy vered szét a hullt. Ezzel lőszert spórolsz.
Ha viszont ennek nincs jelentősége, mert csak 1-2 assasinationt csinálok, akkor én kezdettől lövöm mindennel, mert ott nem kell spórolni a lőszerrel, úgyis utána leszállok valahol, és az sem hátrány, ha szétlövöm az ügyfelet (ezt a szót valami fed kalóztól tanultam), mielőtt a haverjai lőnek szét engem. Mondjuk az is igaz, hogy nekem a kisebb multikon incendiary effect van. Egy kivételével, mert azon corrosive, de az ugye kb. kötelező.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz gabranek #44988 üzenetére
Ugyanez van az X56-nál is. A másodlagos tűzgomb és tekerés egyszerre kényelmetlen. Kár, mert amúgy kb. tökéletes lenne. Igaz, más hasonló kaliberű joyt nem volt még alkalmam kipróbálni. Lehet, van még kényelmesebb is.
Assasination a material miatt jó. Néhány perc alatt 4-5 ötös szintű mati nem rossz. Ill. még a minősítés miatt lehet érdemes, de tény, hogy amúgy nem nagyon éri meg.
Az itt már említett Heveri jó szokott lenni küldetések felvételére, kivéve, ha a frakciók éppen egymást irtják, mert akkor sajnos csak ilyen jellegű felkéréseket adnak.
Esetleg a Ngalinn-Mainani vagy a HIP 8444-HIP 8758, előbbinél van haz res, utóbbinál csak low. -
Peppo
őstag
válasz gabranek #45034 üzenetére
Annak idején én is guardianozás közben tanultam meg vezetni az SRV-t. És óvatos is voltam, mert nem tudtam, mennyire veszélyesek a sentinelek. Ennek eredménye az volt, hogy az első blueprintet kb. 2 óra alatt tudtam kiszedni. A második már csak fél óra volt, és sokkal később, mikor az utolsót is elhoztam, kb. 10 perc. Bele kell csak jönni. Eleinte fura, de amúgy szerintem élmény vezetni a kisautót, később már kimondottan élveztem vele meteoritokat keresni.
-
Peppo
őstag
válasz Submarine #45042 üzenetére
Pár hete beszéltünk itt róla, csak akkor még kint voltam valahol a galaxis másik felén, és ott nem tudtam kipróbálni. Azóta megcsináltam, múlt héten lövöldöztem is vele egy kicsit, már éppen készültem volna élménybeszámolót tartani, erre itt ez a videó, így nekem már nem kell hosszúra fognom. Kb. tökugyanezt csináltam én is. T10 burst lézerekkel (efficient, focused, long range módosításokkal), húzott pajzzsal (Bi weave, de kb. bármelyik jó) és boosterekkel, néhány PD ágyúval, raktérben egy kis csalival. Low res site-ban leparkoltam, előtte fullra pakoltam magam massacre missionnel, és vártam az érdeklődőket. Jöttek is, persze nem túl sűrűn, a low res site már csak ilyen, de azért jöttek. Sokszor a zsaruk voltak a probléma forrásai, mert hamarabb megtámadták a kalózt, mint az tudott volna engem, így sok lehetőségtől fosztottak meg, de az idő nekem dolgozott. Próbálkoztak hatch brakerrel, de a PD mind leszedte, ill. maga hajó sem élt annyi ideig, hogy az általa küldött kis betolakodó kinyithatta volna a rakteret. Működőképesnek tűnik a dolog.
Közben ott voltam én is, olykor hozzá is piszkáltam, így a szó szoros értelmében nem voltam AFK, de majd ki szeretném próbálni azt is. Hagyom pár órát önmagában, mire megy vele.
Három azért már tud problémát okozni, ha egyszerre lőnek, de amúgy tényleg nem vészesek. Főleg, hogy olyan buták szegények, hogy nem csodálkozom, hogy a guardian faj kihalt.
Kíváncsi lennék, lehetséges-e körpályára állítani egy SRV-t.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45046 üzenetére
Pénzt farmolni jó. Másra nem nagyon. Esetleg még új karakterrel az első 3-4 rangot el lehet vele érni. De az kb. semmi, a neheze utána jön.
Közepes hajóval szerintem nem is az a baj, hogy nem bírná a pajzsa, inkább az, hogy kevés lenne a tűzerő. Fontos, hogy hamar szétkapja az ellenfelet, mert üldözni nem fogja, ha az megpróbál meglógni. Arra meg a legjobb recept még mindig az, hogy minél több fegyver legyen a hajónkon. Szerintem a T10 erre tökéletes, de persze valószínűleg a másik 3 nagy is működne.
Azt írták itt páran korábban, hogy maga az ötlet egyáltalán nem új, évekkel korábban előkerült már. (Pedig egy rövid ideig úgy örültem, hogy kitaláltam valami újat. ) Nem is nagyon érdekli a Frontiert sem, végül is a pénz ebben a játékban már kb. semmit nem ér. Meg aztán hova nerfelnék tovább a turreteket, már így is gyengék, mint a frissen ázott libaf.s.
Én is inkább csak poénból próbáltam ki. Pénz nem kell, az összes mati tároló (thargoidok kivételével) maximumon, és a rang sem növekszik már tovább. Egyszer-kétszer még kint hagyom, hogy lássam, mire képes, de kb. ennyi. Megépíteni, mérnökölni szórakoztató volt, ez mostanában nekem hiányzott a játékból. Ezért már megérte.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45054 üzenetére
Az meg a másik, hogy utility slot sincs annyi rajta, így vagy PD vagy SB lesz rajta kevesebb. Még így sem hiszem, hogy nagy veszélyben lenne egy low vagy normál res site-ban, de mindenképp sebezhetőbb a nagyokhoz képest. És valójában a kisebb hajók egyetlen előnye a nagyobbakkal szemben a mozgékonyság, de egy AFK build esetében éppen ez az a szempont, ami semmit sem számít.
Arra kíváncsi lennék, mit rendezne 3-4 ilyen dög együtt. Szólóban tuti nem bírná még a high rest sem sokáig, de wingben, ha a többiek is támadják maguktól a célpontot (nem tudom, így tesznek-e), akkor akár a haz res is kezelhető lehet.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45061 üzenetére
A lézerek miatt lenne csak problémás. Magasabb szintű ellenfeleket a full lézer buildek már nem nagyon sebzik. Ill. a pajzsot persze hamar lekapják róluk, de a hullt szétverni sokáig tart. Egy dangerous-elite wing ellen szerintem már kellene legalább 3 hajó, hogy ne legyen súlyos a pajzsvesztés. De szóló ellenfeleket simán szétkapna 2 ilyen T10. A pajzs szerintem 10 másodpercig nem tartana.
Jó öreg Orion (gondolom, az első rész) meg UFO. És persze Civ. Mennyit toltam ezeket is.
-
Peppo
őstag
válasz Raymond #45084 üzenetére
Az egész bubi tele van carrierekkel. Sokszor tök noname rendszerekben is több tucatnyit találni belőlük. Előfordul, hogy a nevezetesebbek melletti szomszédos rendszerekben sincs már szabad hely. Múltkor is egy ilyen kb. nevenincs rendszerbe akartam ugrani, kiírja nincs szabad slot. Gondoltam, megint valami bug, odaugrottam a Condával, és tényleg tele volt a rendszer.
Régebben ilyesmit a Tojás idejében tapasztaltam, mikor a fél játékosbázis abban, vagy a szomszédos rendszerekben volt. Most meg már lassan az egész bubi ilyen lesz. Nem tudom, mennyi FC lehet összesen, de k. sok van, az biztos. Ebből is látszik, hogy bár nerfelve lett a bányászat, azért lehet most is pénzt keresni eleget. -
Peppo
őstag
válasz gabranek #45090 üzenetére
Tény, hogy a Tojás farmolása nagyon durva volt. Saját FC használata esetén 500m-1M / óra. Így, hogy az ár negyede-harmada az akkorinak, és megtalálni is tovább tart (bár gondolom, pár alkalom után már hamar megvan), 100m-200m körül tippelném az óránkénti hozamot egy saját FC esetén. Ez sem rossz, csak hát ha az embert egyszer elkényeztették, utána már nehezen adja lejjebb.
Úgy emlékszem, hagyományos keresgéléssel sem volt vészes a dolog. 2 óra egy 512-es raktér esetén. 3, ha nagyon nincs szerencséd az aszteroidákkal.
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45118 üzenetére
Ezt senki nem mondhatja meg helyetted. Tedd fel magadnak a kérdést, hogy szükséged van-e egy olyan mobil bázisra, ahol az összes hajódat (na jó, csak negyvenet) tárolhatsz, és oda megy, ahova csak szeretnéd. Ha igen, vegyél egyet, ha nem, akkor meg ne!
Annyiban kiegészíteném, amit írtál, hogy hely azért még most is van. Olyan rendszer nagyon kevés van, amely tényleg betelt, és még ha így is van, azért a közelben találni helyet, szóval a parkolás legfeljebb apróbb kellemetlenségekkel jár, de semmi komoly.
Felfedezésre is lehet használni, persze kicsit másképp, mint egy vezethető hajót. Én elmentem vele a Beagle Pointig meg vissza, és élveztem. De ami számomra a legnagyobb előnye, az pont az, hogy az összes hajómat tudom vinni magammal, ahova csak akarom. Ha pl. lövöldöznék, és az adott rendszerben nincs nagy állomás, akkor is mehetek nagy hajóval, mert leszállok a carrierre, amit leparkoltam a res site mellett. Bányászat közben nem kell elugrándoznom eladni a cuccot, a hanem a carrieren tárolom, és a végén egyben adom el az egészet egy másik, kifejezetten a szállításra épített hajóval. Lehetne még sorolni, nekem nagy segítség a FC, egy pillanatra sem bántam meg, hogy megvettem. De lehet, hogy másnak ezek nem szempontok, és neki nincs rá szüksége.Az. Akkoriban csináltam én is, mikor még nem volt FC. Szerencsére aránylag hamar kaptam is egy megfelelő küldetést, nem sokat tököltem vele. De amúgy Marco talán a legidegesítőbb mérnök az összes közül. Nehéz hozzá eljutni (bugokkal is meg kell küzdeni), és igazából ő maga nem sokat tud. A legfőbb haszna, hogy meg tudja mondani Palin ill. Chloe elérhetőségét.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45121 üzenetére
10 milla per hét az alapár, ha minden felszerelés rajta van, akkor kb. a duplája. (De nem feltétlenül kell rá minden felszerelés.) A mai pénzkereseti lehetőségek mellett ez nem nagy kihívás.
Trícium csak akkor kell, ha ugrani akarsz vele, álló helyzetben nem fogyaszt egy dekát sem. A bubin belül lehet kapni (40000-50000/t körüli áron), azon kívül viszont többnyire bányászni kell, vagy más FC-k árulnak olykor. Komolyabb mennyiség akkor kell, ha nagyobb útra mész vele. Bubin belüli ugrándozásra 1-2 ezer tonna is sokáig elég. -
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45125 üzenetére
Ezekről a full lézer buildekről tudnál linket adni? Vagy csak röviden leírni, milyen lézereket ill. fejlesztéseket használsz? Mert amúgy az én szívemhez is ez állna legközelebb, de a hull bontását elég lassúnak találtam, eddig bármilyen lézeres buildet is próbáltam.
Köszi!
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45145 üzenetére
Tríciumra is igaz az, hogy nem stabil. 12 év a felezési ideje, szóval elég valószínűtlen, hogy nagyobb mennyiségben lenne jelen a gyűrűkben. Arról nem is beszélve, mennyire lenne egészséges a hajóra nézve, ha 500 tonna tiszta trícium sugározna békésen a raktérben.
Ahogy föderációs barátunk is mondta, hosszasan lehetne sorolni azokat a hülyeségeket, amelyeket a játszhatóság miatt tettek a játékba. Pl. maximum pár száz m/s sebesség az űrben, meg ilyenek. Ezek sajnos kellettek. Ahogy az Elite 2-re jellemző newtoni fizika alapján történő mozgást is egy az egyben kidobták, mert multiplayerben kb. játszhatatlan lett volna. A fegyverek lőtávja is vicc, meg az, hogy lövedékek veszítenek az erejükből (lendületükből) a légüres térben.
Mondjuk számomra a modulrendszer az, ami még agyfasz. Egy 1 tonnás limpet controller (ami gyakorlatilag egy távirányító), egy limpetet tud irányítani, de ahhoz, hogy négyet tudjon egyszerre, egy 128 tonnás helyet elfoglaló modul kell.Az lenne a hátránya, hogy drága. Csak hát a mai kereseti lehetőségek mellett annyira nem drága. Tavaly nyáron meg kb. a vicc kategória volt, mikor 20-30 óra játékkal megkerestem a fenntartási költséget 15 évre. Ok, az ma már nincs, a Tojást kinyírták, de ma is lehet könnyen nagy pénzeket keresni.
-
Peppo
őstag
válasz orientcx #45155 üzenetére
Nekem sokszor problémás volt, ha egyszerre több rendszerbe szóló massacre küldetést vettem fel. Nem ilyen hibát okozott, de épp elég idegesítő volt az is. Egyszerűen nem spawnoltak a megfelelő kalózok az adott rendszerben, ha máshova is volt ilyen küldetésem. És jellemzően akkor jött ez elő, ha jó sok felvett küldetés volt. Mikor csak egyet-egyet vettem fel, néhány ötös material miatt, általában semmi baj nem volt, de mikor sokat, meghülyült.
Az is vicces. Lehet, ezért nem engednek több aktív vadászt egyszerre, mert kiderülne, hogy durvábbak, mint egy fullra húzott Corvette.
[ Szerkesztve ]
-
Peppo
őstag
válasz Munkas #45163 üzenetére
Shipyard ill. Outfitting nem kell, az a tulajnak jár az alap FC-hez is. És igazából ez a kettő az, ami a legdrágább, és a legtöbb helyet is foglalja, szóval a többit akár mindet megveheted, nem ez lesz az, ami csődbe visz. De részletesebben: a refuel, repair, armoury alap, hogy legyen, universal cartographics és redemption office hasznos tud lenni (igaz, ezek sem túl olcsók, de legalább nem foglalnak túl sok helyet), és akkor már csak a secure warehouse maradt. Na azt viszont tényleg csak akkor kell felrakni, ha lopott árut akarsz elpasszolni rendszeresen.
Egyébként később ezeket is bármikor eladhatod, ahogy a hajón lévő modulokat. Csak el kell menni egy olyan rendszerbe, ahol lehet szerelgetni ill. venni carriert, és ott bármikor leszereltetheted, ha úgy látod, nincs rá szükséged.
Nekem nem is annyira a modulok ára, mint inkább a helyfoglalásuk fáj. Ha valaki más is átjönne hozzád több hajóval, akkor shipyard és outfitting kell, ami együtt közel 5000 tonna.
[ Szerkesztve ]
-
-
Peppo
őstag
Az lesz, amit már írtak itt. Ha lekapcsolod az FSD-t, akkor gyorsabban indítható újra. Tényleg aránylag ritkán használható funkció, mondjuk harci hajón tudom elképzelni, ahol minden csepp energiára szükség lehet, ezért mikor kint vannak a fegyverek, még az FSD-t is lekapcsolja, hogy ne menjen 100% fölé az energiahasználat.
Szóval igazából nem ezért éri meg, hanem mert, ha jól emlékszem, valamennyivel jobb távot lehet elérni ezzel az FSD-vel, mint a saját magad által húzottal. (Valami százaléka jobb, csak most nem tudom megnézni.)A sárga kör asszem combat módban nem látszik, csak a másikban. Esetleg ez lehet a baj. Ill. ha nincs a hajón DSS, akkor egyáltalán nem jelzi a hotspotot, hiába fedezted fel korábban.
Igen, ezek sajnos mind ilyenek. Minden darabot külön ki kell fizetni. Amúgy szerintem nem vészes az áruk, de ha többet akarna venni az ember, pl. a seeker missile-ből simán jöhet több is, akkor azért már nem olcsó mulatság. Még szerencse, hogy az összes mati tárolóm maximumon van.
Thargoid cucc nekem is kellene már, ez az a része a játéknak, amit még nem nagyon erőltettem. -
Peppo
őstag
válasz orientcx #45204 üzenetére
Gyakorlatilag két FSD fejlesztés van rajta, az increased range és a fast boot sequence. Utóbbi önmagában nem túl hasznos, de ha ötösig húzod, akkor az is ad 15%-ot az optimal mass-re, és ez hozzáadódik a másik fejlesztés által adott 55%-hoz, így lesz a végeredmény 70%. Ha egy fullra húzott G5-höz képest nézzük, az optimal mass kb. 10%-kal több. Ez nyilván hajónként különböző mértékű növekedést hoz az ugrótávban, de szerintem 4-5 fényév simán van benne.
Sajnálatos, hogy csak ötös méretben kapni. -
Peppo
őstag
válasz [HUN]NIMROD #45208 üzenetére
Azt nem tudom, az a gyors bekapcsolási idő hányszor lehet ténylegesen hasznos. Ha a feltöltődési ideje lenne az FSD-nek, az igen, de kikapcsolni én csak nagyon ritkán szoktam. Persze nagyon kicentizett buildek esetében szükség lehet rá. Én ennél kényelmesebb vagyok, ennyire nem húzom a határig a hajóimat. De biztosan vannak, akiknél ez is szempont. Ártani meg annak sem árt, aki nem használja ki. Remélem, hoznak még be ilyen cuccokat, lenne pár ötletem. Bár az a része már kevésbé tetszik, hogy nincs minden modulméretben.
A plusz táv viszont mindig jó. Van távolsági AspX-em, az nagyon szereti.
Már nem veszíted el a pilótádat, ha felrobban a hajód. Pár hónapja jött ez a módosítás.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Godox Litemons LA200D 5600K LED lámpa
- Fujitsu Lifebook S752, 14" HD, I3-2348M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A532, 15,6" HD, I5-3230M CPU, 8GB RAM, 500GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Fujitsu Lifebook A530, 15,6 HD, I3-380M CPU, 4GB RAM, 250GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
- Dell Latitude E6320, 13,3" HD, I5-2540M CPU, 8GB RAM, 256GB HDD, WIN 10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs