• gynorbi777 és Rocky13 értékelése egymásról

    Hirdetés: WD purple 2 TB vinyo eladó

    gynorbi777 negatív értékelést adott Rocky13 számára:

    A kedves Vevő megvette a vinyot amit egy másik kollégámmal ellenőriztettem, tökéletes volt, majd kitalálta hogy nem jó, persze írtam, hogy mivel nem írtam fel a sorozatszámát így nem tudom azt ellenőrizni, akkor azt is írtam hogy ha a szállításból eredő a kár azért sem tudok felelősséget vállalni, erre válaszként azt kaptam hogy kiforgatta a szavaimat.... abszolút nem ajánlom senkinek ezt a vevőt.

    Rocky13 negatív értékelést adott gynorbi777 számára:

    Vásároltam tőle előreutalással egy WD purple 2 TB merevlemezt, amelyet HD Sentinel szerint 100/100-asként hirdetett (erről képet nem láttam), a merevlemezről fotó is szerepelt a hirdetésben, a szállítással kapcsolatban nem volt felelősség részletezve.
    Átvétel után készítettem egy teljes felület tesztet a lemezről, amely alapján a lemez 52%-os kondícióval, 33 sérült és 286 hibás szektorral rendelkezik, ezt a képet eljuttattam neki és jeleztem a, hogy nem a hirdetésnek megfelelő. Mivel erre napokig nem reagált (holott aktív volt a hardveraprón) megírtam neki hogy ebben az állapotban nem vásároltam volna meg, ezért szeretném visszaküldeni neki a lemezt és visszakérni az árát.
    Ezután már érkezett válasz: nem tud mit írni, mert nem tud beszélni azzal akitől a lemez van(!), de ahogy ő látta nem volt baja a lemeznek.
    Pár órával később még egy üzenet fogadott: megkérdezte a kollégáját és nem volt baja a lemeznek, illetve nem írt sorozatszámot (a hirdetésben) ki tudja, hogy nem cseréltem-e ki a lemezt(?!?!).
    Ekkor már tudtam, hogy valami nem stimmel, hiszen miért feltételez ilyet, miközben a hirdetésben szereplő fotón lévő szám egyértelműen egyezik a tesztben szereplővel.
    A történet vége az, hogy a hirdetésben szereplő 100/100-as merevlemezt vásároltam, ami a valóságban 52%-os, ezután semmilyen érdemi egyeztetést nem tudtunk folytatni, nem javasolt semmit, egy másik emberre hivatkozott, a szállítási kárért nem vállal felelősséget (hirdetésben ilyen nem volt), illetve arra hogy én kicseréltem a lemezt. Azt gondolom, hogy betartottam a feltételeket, ő nem, illetve egyezségre is nyitott voltam. Sajnálom, hogy így alakult.

Aktív témák

  • Rocky13

    csendes tag

    Nem teljesen értem az értékelésedet, mert vevőként vállalt kötelezettségemet teljesítettem, kifizettem a vételárat a szállítási díjjal együtt. A kapott termék viszont nem a leírásnak megfelelő állapotban volt, amiről képet készítettem és jeleztem feléd normális hangnemben.
    A sorozatszám pedig továbbra is szerepel a saját magad által feltöltött képen a hirdetésedben. Beszélgetésünk során pedig a "nem írtam sorozatszámot, ki tudja, hogy nem lett kicserélve" kijelentésed nem igazán arra utal, hogy nem írtad fel magadnak a sorozatszámot, hanem hogy a hirdetésben szerinted ez a szám nem szerepel és én nem tudom bizonyítani, hogy a sérült szektoros merevlemez az általad eladott lemez. Lentebb olvasható az én szemszögemből a tranzakció:
    -----------------------------------------------------------
    Vásároltam tőle előreutalással egy WD purple 2 TB merevlemezt, amelyet HD Sentinel szerint 100/100-asként hirdetett (erről képet nem láttam), a merevlemezről fotó is szerepelt a hirdetésben, a szállítással kapcsolatban nem volt felelősség részletezve.
    Átvétel után készítettem egy teljes felület tesztet a lemezről, amely alapján a lemez 52%-os kondícióval, 33 sérült és 286 hibás szektorral rendelkezik, ezt a képet eljuttattam neki és jeleztem, hogy nem a hirdetésnek megfelelő. Mivel erre napokig nem reagált (holott aktív volt a hardveraprón) megírtam neki hogy ebben az állapotban nem vásároltam volna meg, ezért szeretném visszaküldeni neki a lemezt és visszakérni az árát.
    Ezután már érkezett válasz: nem tud mit írni, mert nem tud beszélni azzal akitől a lemez van(!), de ahogy ő látta nem volt baja a lemeznek.
    Pár órával később még egy üzenet fogadott: megkérdezte a kollégáját és nem volt baja a lemeznek, illetve nem írt sorozatszámot (a hirdetésben) ki tudja, hogy nem cseréltem-e ki a lemezt(?!?!).
    Ekkor már tudtam, hogy valami nem stimmel, hiszen miért feltételez ilyet, miközben a hirdetésben szereplő fotón lévő szám egyértelműen egyezik a tesztben szereplővel.
    A történet vége az, hogy a hirdetésben szereplő 100/100-as merevlemezt vásároltam, ami a valóságban 52%-os, ezután semmilyen érdemi egyeztetést nem tudtunk folytatni, nem javasolt semmit, egy másik emberre hivatkozott, a szállítási kárért nem vállal felelősséget (hirdetésben ilyen nem volt), illetve arra hogy én kicseréltem a lemezt. Azt gondolom, hogy betartottam a feltételeket, ő nem, illetve egyezségre is nyitott voltam. Sajnálom, hogy így alakult.
    ------------------------------------------------------------------

Aktív témák