Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz Pardise #14619 üzenetére

    Szia!

    Remélem még nem későn szólok. Arról a fényezés javításról, amit a szerviz fog majd csinálni, kérj egy pontos és részletes jegyzőkönyvet! Nagyon nem mind1 miért!
    Történetesen (rokoni körben) érintett voltam egy hasonló történetben. Pár éve volt, a trélerről amikor engedték le az új, átadásra hozott autókat, ezt a rokon autóját meghúzták, a jobb oldalát, hátsó sárvédő dob, jobb oldali első-hátsó ajtók. Nem volt vészes, de picit mindenhol kellett kigittelni (vagy mi a neve). Ezt a három elemet újra fényezték, de talán csak nagyon gyakorlott szem vette volna észre, hogy már nem gyári fényezettek azok az elemek. Szerviz ezt jelezte az átadáskor, de csak ennyi és ÚJ autóként adta át és nem készült róla papír vagy ilyesmi, csak szóbeli információt adtak. Mint később kiderült, ezt a kis malört a szerviz hamar-hamar "elfelejtette", nem emlékezett rá, nem volt nyoma papíron, így csak sajnálkoztak. Lényeg, hogy a rétegvastagság mérő ezt az eltérést már kimutatta.
    Azért írom le ezeket, mert aztán kábé egy évre rá, egy éves korában ezt az autót az egyik teszkós parkolóban egy izomagyú terepjárós elég szépen meghúzta, a jobb oldalát, a terepjáró magas első lökhárítójával. Nosza biztosító, ...stb...ahogy ilyenkor lenni szokott...De a biztosító nem volt hajlandó semmit sem fizetni a javításba, mert már javítottnak ítélte (a rétegvastagság mérő mérése által) a jobb oldali ajtókat. Javítottra nem fizet! Na itt a kör bezárult, sajnos. Szerviz semmiről sem tud, biztosító nem fizetett semmit, végül maradt a saját zsebből való javítás. Nem volt olcsó a javítás, mondanom sem kell.

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák