Új hozzászólás Aktív témák

  • izisz

    senior tag

    válasz Goose-T #1732 üzenetére

    őő, nincs az 160.
    egyébként azautóm.hu ezt adta:
    Kuplungszett + kinyomócsapágy :Luk Gyártmány 65000.-Ft bruttó
    Kettős tömegű lendkerék:Sachs gyártmány 84924.-Ft bruttó
    Kuplungcsere munkadíj 4,2 óra 21000.- Ft bruttó

    csak ők nem listázták az "apró bizbazok" árát, stb.
    Viszont most nézem, hogy a márkareskedős ajánlataimban valóban 140E körül mozog csak a lendkerék - korábban ezt nem figyeltem. Cserébe abban a kedvező ajánlatban nem volt kuplunkszett+ tétel. Szóval mégsem olyan jó a 200-as ajánlat. Petrányi meg Solymár meg megvakítottak egy 400E-es ajánlattal, majdnem hátast dobtam :DD (kumplung cucc, lendítő, meg bizbazok tömege)
    Egyébként a fentebb említett jelenséget, amiből hallani lehet az elfáradását (csattanás), meg leállításkor "süvítő hang" én még nem hallok. Amit én hallok, az annyi, hogy pl. mikor kissé erőlködik (mondjuk hamar váltottam 3.-ba), akkor enyhe csörgő hangot hallok míg nem emelkedik kissé a fordulat, utána nem hallatszik. Meg visszaváltásokkor, ha nem figyelek és magasabb fordulatról váltok le, akkor hallok vmi koppanás/csörgő "jellegű" hangot. De azt nem tudom, hogy ezek a hangok valóban a lendítő miatt vannak-e. Amúgy Viktor mondta a szervízben, hogy érdemes lesz vele foglalkozni, mert már "hallja", hogy véres a torka. Tekintve, hogy mondi fórumon agyon dícsérik a srácot, meg aki teheti, hozzá megy itt pesten, gondolom, nem akar átvágni. Ezért gondolkozom és igyekszem tervezni, hogy a közeljövőben csere.
    Csak mellbevágó tétel, meg kell hagyni... :Y

Új hozzászólás Aktív témák