-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz 7Sony7 #38099 üzenetére
Szerk.: azt hiszem már értem mi a kérdés, az a fémlemez meggátolja (de legalábbis lassítja) hogy leessen a váltó ha átszakad minden rögzítés (ha ránézel látszik is, hogy nagyobb mint a lik, tehát nem tud átesni a váltótartó szilenten.
De tartja, a váltót egy nagy átmenő csavarral. De nem értem, mit kéne tartania, ha nem ezt?[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz 7Sony7 #38992 üzenetére
Aha, és mi van azokkal a pályán használt smaxokkal, amik dpf je bontatlan 500e km után is?
Mondeom dpfje is jó volt 190nel.
Míg az adblue előtti dieseleknel volt akinek sikerült 30e alatt kivegezni csak városi használattal. Adblue meg azért jó, mert jóval alacsonyabb hőmérsékleten történik az egész, így akár a várost is kibirja.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Sys85
veterán
válasz 7Sony7 #40420 üzenetére
Motorral szemben állva a motor jobb oldalánál (akku felé),beljebb szokott lenni.Az az egy sárgakupakos cucc van csak ott.
Lehet csak a kiegyenlítőtartály műanyagja kívülről koszolódott el,ez sokmindentől lehet,addig nincs baj amíg a folyadék benne tiszta.
Karcok?Kutya,macska…
Haveromnak volt olyan Golfja,aminek az előző tulaja sokszor vitte magával az állatokat,azok b@szták össze a műszerfalat.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
milkabrams
őstag
válasz 7Sony7 #41551 üzenetére
Persze, 2 hónapja volt olajcsere szervízben, maxig van, az előző 10 ezeres turnuson olajfogyasztás sem volt.
Majd köv hónapban elviszem szervízbe, vagy ha akad valami ford specifikus emberke Hatvan környékén, akkor oda. De a fél kocsit nem fogom kicserélni, mert hátha...[ Szerkesztve ]
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Alemida
tag
válasz 7Sony7 #41163 üzenetére
Megtörtént a felső utasoldali motortartó bak cseréje, viszont nem találtam sehol egyértelmű adatot a meghúzási nyomatékra 1.6 benzin 74kW-os motorhoz...Youtube videókon 55 és 65 Nm-t mondanak (pl Autodoc videón). Angol fórumon láttam már 80 és 90 Nm-t is. A Ford data book-ban nem találtam. Segítsetek el ne hagyjam a motort a következő utamon 😁 Köszi!
-
Alemida
tag
-
-
Trabecan
tag
válasz 7Sony7 #42349 üzenetére
Megnézem azokat is, köszi az ötletet. Viszont olvastam egy okosságot : ezek a Fordok már az "intelligens" töltéssel lettek felruházva és csak éppen annyit tölt a generátor, amennyire "szerinte" az akksinak szüksége van. Nyáron nagy melegben elég neki a 13 V, télen, hideg motornál meg akár 15 V-ot is megenged az elektronika. Azt is olvastam, hogy van egy biztosítéktábla a motortérben és van ebben egy olyan biztosíték, amit ha kiveszek, akkor "hazavágom" ezt az intelligens cuccot és az autó beáll 13,7-13,9 V körüli értékre. Na ezt kéne tudni, hogy melyik bizti tudja ezt, kivi lennék, ez tényleg így van-e....A generátorra is megy egy 3-as csoki + a vastag töltő kábel. Állítólag a piros adja a gerjesztéshez szükséges kakaót és van egy szürke +1 kék. Ha minden igaz és elvágom a kék kábelt, akkor szintén "hazavágom" az intelligeng töltést és akkor is beáll a kocsi "vészüzemmódú" 13,8-as körüli értékre, ami nekem szerintem megfelelő lenne, bár ez elég barbár megoldás lenne....Csak kérdés, mit vágok még haza azzal, ha önhatalmúlag elvágok egy kábelt....Bár hozzáteszem, ez "véletlenül" is elszakadhat és attól még kéne lennie töltésnek.... Ja és a kedves Fordnak nem elég ám venni egy akksit, hanem valamilyen "kalciumos" cucc kell neki, ezt eszi szívesen....Anyám, a Ladába bármit tehettem és kiment a világból....
[ Szerkesztve ]
-
Trabecan
tag
válasz 7Sony7 #42352 üzenetére
Az enyém 1-es focus 2004-es évjárat és teljesen lehúztam a 3 kábeles csokit a generátorról és még így is volt egy 12,6 V-os töltésem.... Ez meg hogy lehet ? Ha nincs gerjesztés ( amit szerintem a piros vezetéken kap a generátor), akkor hogyan lehet töltés ? Márpedig van, mert rátettem minden fogyasztót, amit csak értem a kocsiban : hátsóablakfűtés, fényszórók, ventillátor 4-es fokozaton) és így sem esett 12,6 V alá a "töltés". Mivel vettem egy felújított generátort, most egyelőre úgy néz ki okés a dolog ( bár 12,3 és 15,2 között mérem a töltőfeszültséget folyamatos figyelés van), de mint olvastam ez a ford már az intelligens töltéssel bír, amit nagyon "okos" emberkék kitaláltak, hogy így elvileg tovább bírja az akku, mivel hol 12,4, hol 15,2-es töltést kap a kocsi, amit egy elektronika figyel és szabályoz...
-
DeFranco
nagyúr
válasz 7Sony7 #42586 üzenetére
Mivel fújtad be? Direktben be tudtad fújni a lamellákat?
A teljes rendszerben megülhet a penész bárhol, nem csak a hőcserélőn, ha azt sikerült több körön, rendesen leáztatva lefertőtleníteni, akkor máshol lesz a hiba.
Én megpróbálkoznék azzal, hogy egy rendes takarítás után (én prevent habot használok, jobban megül, mint az aeroszol) lekezelném bombával vagy ózonos tisztítással is, hogy a "nehezen elérhető részek" is kapjanak valami törődést.
A gócpont a hőcserélő, ha azt rendben tartod előbb-utóbb rendben kellene legyen.
-
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #42586 üzenetére
Vidd el vegyszeres klíma tisztításra, az a tuti, azt mondják jobb/direktebb, mint az ózonos.
Nemrég csináltattam, 8 ezres volt. Ebben benne volt a pollenszűrő ki-berakás és maga a tisztítás. Ha cserés a szűrő az persze plusz költség.
A flakonos hab meg a pattintós bomba nálam csak ideig-óráig vált be, 1-2 nap után visszajött a szag. Mondjuk eleve csak ennyi ideig (a szerviz időpontjàig) szerettem volna mellőzni a szagokat , de addig is kellett valami./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
DeFranco
nagyúr
válasz 7Sony7 #42593 üzenetére
Én kis aliexpresszes endoszkópkamerával csekkoltam, hogy rendesen sikerült-e beteríteni a hőcserélőt habbal.
Ahogy említettem prevent habot vettem, nem tudom mennyire jó, de a kupakban van feltekerve egy méter hosszú permetfejes cső, azzal befértem a végéhez is.
A hőcserélőt befújtam vagy 4-5 alkalommal, aztán járattam a klímát, hogy a kondenzvíz kicsit leöblítse a hab maradványát.
-
flymi
addikt
válasz 7Sony7 #42593 üzenetére
Ez márkafüggetlen szakszerviz, nem sufni műhely. És valamit biztos jól csináltak, mert megszüntette azt a szagot, amit a bomba és a hab nem.
DeFranco: Persze, h nem fogják szétszedni és elmosni. Azt kéne, de kinek van arra ideje/pénze/második autója?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 7Sony7 #42628 üzenetére
Egyszer új autót szalontól pár km-re vittem. Szinte gőz jött fel a tanksapkát levéve, a kevés üzemanyag miatt Ugye a szivattyú akár 2000 bar körüli nyomást is előállíthat, de minimum több százat üzem közben, és már ettől felmelegedik. Ha pedig túlságosan felhevül, romlik a kenés (ahol a gázolaj feladata lenne).
Szintén az árak elérése miatt nem tankolnék egyelőre prémiumot, a spórolásból sok javítás ára kijön.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Asztrofotózás
- Milyen monitort vegyek?
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Diablo IV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...