-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz 7Sony7 #24821 üzenetére
én ilyet használtam: [link] a kupakjában van feltekerve vagy fél méter cső, jó cuccnak tűnik, egy éve volt tisztítva a klíma soha nem volt szaga utána. a lényeg, hogy kapjon a hőcserélő rendesen mert le kell mossa a rárakódott cuccot akkor igazán hatékony. ha rajta marad a por meg gombamaradvány, akkor az a nedvességgel újra kivirágzik.
azért nem atomfizika.
arra kell figyelni hogy jó hőcserélőt tisztíts, nem tudom máshol hogy van a fókában kettő van, egy függőlegesen az a hűtő, egy meg vízszintesen alatta, az a fűtő hőcserélő.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #24900 üzenetére
Pukizó dízel, tiszta élvezet mögötte ekkor haladni.
Tömény dízel végtermék, aztán lehet fulladozni, nemcsak autó, hanem ember.
Pár napja, szó szerint majd meg fulladtam, ezután kénytelen voltam lelassítani nagy követési távot tartani, és megállni.Regenerációt 100 felett kellene megtennie, ha ez alatt teszi meg (mint velem történt), akkor valamelyik szenzor rossz értékek ad, emiatt hiszi ilyen gyorsan haladsz.
Vagy annyira kezd eldugulni és ekkor is elindítja folyamatot.
Következő az lesz, hogy ki lesz iktatva, mert már totál el van dugulva.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #24905 üzenetére
És Gixxer88
Kicsit félre értitek, mert szóval nem írtam, hogy füstölt.
Egyszer csak fura szenes ízt éreztem, utána az autó is gyengyült és én meg alig kaptam levegő, mintha szénbányában lennék fejtés alatt.Visszatérve problémádhoz.
Fórumtárs írja, hogy mikor megy a regeneráció, akkor a hűtése is megy.
Ha ez nincs nálad, akkor veszély helyzetnek veszi és mindent leállít.
Ezt kellene kideríteni, hogy.működik ilyenkor a hűtés.troll81
Ebbe a csoportban [link] múltkor többen.árultak ilyen kereket.
[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
válasz 7Sony7 #24929 üzenetére
Közben kiolvastam lapossal is, 900°c ra melegedett a dpf, ezért tiltott ke az elektronika. Szuper. Nem lehetett volna úgy megírni a szoftvert, hogy mondjuk 750 foknál szól, hogy gáz van? De amúgy mitől hevül túl? A kemény 50 es tempótól, amivel haladtam?
Amúgy ezzel a hibakóddal van a neten több cikk is, kb megoldás nélkül.-
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #24955 üzenetére
Mielőtt szervizbe vinnéd.
Összes hőmérséklet szenzor ellenállását mérjétek össze.
Max. 10% eltérés lehet közöttük összesen.
Ha ennél nagyobb, azt szoftveresen kell módosítani, hogy értékhez ekkora hőmérséklet társul.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz 7Sony7 #24958 üzenetére
Klímatisztításhoz annyit hozzászólnék hogy jó az ózonos megoldás mert kinyírja a kórokozó gombákat, bacikat, de a rendszerbe rakódott porral nem csinál semmit, ami szintén nem túl jó hatású ha belélegzi az ember.
Elterjedt módszer a tisztítóhabos spray, amikor hosszú vékony műanyagcsövet vezetsz a rendszerbe a befújónyílások felől és a sprayből telenyomod a klímarendszeredet a levegőn jól kitáguló habbal, ami hat egy ideig, elvileg leoldja a rendszer belső csöveiről a lerakódott szlottyos port majd összeesik és kifolyik az alsó kivezetőcsövön (ha az nincs eldugulva).
Hátránya hogy nem tudod mikor távozott az összes gempás habmaradék a rendszerből és ha nem jól tömített a klímarendszered akkor kellemetlen helyekre is ki tud folyni belőle, olyan alkatrészekre ahol esetleg zárlatot vagy nagyobb elektromos gondot okoz.Ennek egy alternatívája a tiszta alkoholos fertőtlenítő spray, amiben nem hab van hanem csak alkohol és hajtógáz. Ezt is a hozzá adott csővel lehet végigtolni a rendszeren, szintén kicsorog az alsó kivezetőcsövön, viszont előnye a habbal szemben hogy a maradék gyorsan elpárolog a rendszerből. Persze ez is ki tud folyni ha nem pontos valamelyik illesztés, de akkor is elpárolog.
Fontos óvintézkedés hogy tisztítás előtt áramtalanítani kell az autót (akkut lekötni és picit rálépni utána a fékpedálra hogy a maradék töltés is távozzon az autóból)
Ezek sem tökéletes módszerek, de a büdös betegségeket okozó klímától azért bármi jobb. A műszerfal szétborítása lenne a frankó módszer, a teljes rendszer pormentesítése, fertőtlenítése, de az nagy meló, nem hiszem hogy olcsón megcsinálja bárki. -
#27070592
törölt tag
válasz 7Sony7 #24972 üzenetére
Nincs mit, igazából technikai részleteket nem tudok autó szinten, de a hőcserélőt kellene alaposan letakarítani (plusz a csöveket). Mk1 focusban a kesztyűtartó felől kell támadni, egy elég kis nyílást kell szabaddá tenni és ott betolni a tisztító cuccot.
De igazából nem látsz szinte semmit. Ezen minden tavasszal felbaxom magamat, hogy miért nem lehet egy autó (minden autó..) klímarendszerét úgy megtervezni, hogy kitakarítható, fertőtleníthető és egyáltalán hozzáférhető legyen. Egy zárt térben ülünk évi sok órát és a belélegzett levegőnek a lehető legtisztábbnak kellene lennie.. -
Real_Necro
veterán
válasz 7Sony7 #25693 üzenetére
Mondeo.hu-n van több leírás is eltömítődött dpf fáklya tisztításról. Nem tudom ilyet vállal e ESS, de lehet ez lenne a megoldás, mielőtt hazavágja részecskeszűrőt a korom.
A következő hibajelzések vannak jelenleg:
P0130:29-6C
P244C:00-6DTegnap óta még:
P2463:00-AF
P246B:00-2FEgyébként érzésre semmi, az autó még szépen megy.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 7Sony7 #26271 üzenetére
Ki kéne mérni, mit kapcsol olyankor. Ott szerintem nincs fáklya és ötödik izzító, és talán a tükör/hátsó üveg fűtést sem kapcsolja be. Talán a normál izzítást kéne megnézni, és ha azokat kapcsolja, akkor arra rá lehetne kötni. Persze akkor látszana az elő- és utóizzítás is (megtévesztő lehet, hogy a csont hideg motor ugyan miért regenerálna, pedig szó sincs róla), user dolga lenne eldönteni a valós okot, de a semminél több volna 🤷♂️ talán egy időzítővel jobb lenne a helyzet, de az már több meló.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 7Sony7 #26276 üzenetére
Rémlik, mintha beszéltünk volna róla próba erejéig én bátorkodnék odatenni az egyik izzítóra kábelt (pl a vezetéket beledugni a pipába, és utána visszanyomni a helyére, hogy jusson ide is-oda is delej) kapcsolási rajzom nincs sajnos, a relé és az izzítók között jó lenne nyilván valami kényelmesebb csapolási lehetőség, praktikus volna blankolás nélkül megúszni...
-
őstag
válasz 7Sony7 #26368 üzenetére
Hát ez van A szervóról lövésem sincs
26369 DeFranco: itt Óbudán, a Pók utcai lakótelep mellett szerel. Átküldöm az elérhetőségét, ha gondolod.
26372 Zoli-bácsi: Jah... meg is sz..tam vele. Most jövök a Kipufogó Klinikáról, ahonnan úgy küldtek el, hogy csak úgy füstölt... Én vittem ugyanis az alapanyagot (leömlőt), így ők semmiféle felelősséget nem tudnak vállalni érte. Pont. Az persze, hogy "szar", csak most, harmadjára lett kimondva, pedig már szerelés közben is láthatták, hogy valami nem lesz jó, de hát "jó lesz az a hülyének, ő hozta, az ő felelőssége". nem az, hogy felhívjuk, megbeszéljük, alakítunk az amúgy lógó konzolon, stb. - hiszen ők a szakemberek, nem én. Semmi, fölb..szák az alkatrészt, oszt jóvanazúgy.
Hát ez nonszensz. Soha ne menjetek ide kipufogót szereltetni.[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #26647 üzenetére
Ha menet közben, haladás alatt adta meg magát, akkor ez váltó lesz, sajnos.
Váltó kar hibának fokozatai vannak, először nehezen található a fokozat, utána nem veszibe, marad 1 fokozatban, s végén semmibe.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
Sys85
veterán
válasz 7Sony7 #26652 üzenetére
Nálam tavaly az mk1 fókánál a képen látható problémám volt.
Onnan hiányzott a műanyag persely,3 felé tört el,akkor csinált hasonlóakat.Volt hogy leugrott a pöcökről 1-esben de a kettest vette.Gondolom akkor úgy mozgott,hogy visszament a helyére.
Ez a váltóbowden váltó felöli vége.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
lizakattila
senior tag
válasz 7Sony7 #26691 üzenetére
& darvinya: valószínűleg az üzemanyag szivattyú halálozott el. De holnap kiderül biztosra. Két napja állt meg párom alatt először. Nem akart beindulni, ment 1-2 mp-et és leesett rögtön indítás után az alapjárat. Aztán oda mentem és nekem ment. Tegnap velem játszotta el és már be sem indult. Gyújtás ráadása után sem hallatszott már a jellegzetes hang, amikor feltölti a rendszert, innen a tipp, hogy az.
"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln
-
kcsa
veterán
válasz 7Sony7 #26793 üzenetére
Van rá megoldás, de nem egyszerűbb megelőzni?
Úgyis akkor fog eltörni, amikor a legjobban kellene
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Nintendo Switch
- Apple iPhone 11 - népalma
- BMW topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen