-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz #27070592 #33160 üzenetére
"A négy hengerből három egyszerre gyújt, a negyedik pedig sohasem, azzal egyensúlyozzák ki az egyébként elég egyenetlen járását a motornak."
Ahaaa, akkor innen az Eco boost ötlet a három hengerrel... Most már értem"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33542 üzenetére
Olajcsere tervbe volt, de mikor ránéztem nívópálcán nem volt semmi.
Így 4L 5W30 Mannol Energy -ből rátöltöttem, eleinte 2dl, 5 perc várás után pálcán még mindig semmi.
1L rátöltés, 5 perc várás, és ismét semmi jele, hogy töltöttem volna bármit is.
Na…ez szép, ebbe csak felszíni olaj van, így 3.8L betöltés után már közép jelzést elértem.
Maradékot már nem tárolom 4L-es kannába, s beleöntöttem.
Ekkor értem el a max-ot, kicsit túl is ment.
Akkor semmi jele nem volt olaj csöpögésnek.
500km után, most tárcsa cseréjekor láttam flaszteron az olaj pacát.
Mivel emelve volt az autó és kerék sem volt fent, egyből kiszúrtam leresztő csavaron olaj cseppet.patomi
Igen, már berendeltem csavar+alátét+olajszűrőt.
Kézifék problémám hibája eddig, hogy nyereg szerkezet enyhén kehes volt.
Takarítás után jobb, de még tesztelem.#33528
Ez haláli.
Igazi, amcsi szakszerviz.A Zéé
A túl vízes dízelt nem szereti nagy nyomású, és a porlasztó.
Üzemanyag szűrőt kellene megnézni mennyire telitődött.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33547 üzenetére
Megnéztem, akkor normális mennyiség volt benne.
Ezután, mikor elhozták, akkor már minek nézzek rá, hiszen 12km-t távolról hozták.Természetesen új olajszűrőt, új olajat, új leeresztő csavar+tömítő lesz.
Remélem, jövőhétvégén ez meg lesz.
Ha ezután gondod lesz, akkor élek a szavatossággal.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz #27070592 #33616 üzenetére
nekem soha nem mutatott mást a nívópálca állás után kihúzva, mint töröl bedug kihúz másodszorra.
max annyival amennyt az első húzás rákent a cső falára és visszafelé visszakent a csőfal a pálcárapersze első mérésnél és szokatlan értéknél én is rámérek még egyszer
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz #27070592 #33789 üzenetére
Volt téli Firestone-ban. Eléggé elkoptattam, és nagyon utáltam. Fogása semmi, pörgött a kerék, csúszkált a kocsi. Ég és föld a különbség a Conti TS860 és a Winterhawk3 között. Részemről Firestone kizárva.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33809 üzenetére
Akkor a csavaron is lenne nyoma, hogy beleerőszakoták.
1.50-es menet emelkedést legyalulja 1.75-ös, plusz egyből megszakadt volna, mikor géppel.ráhúzták.
Egyértelműen a csavaron volt az olaj csepp, nem a teknőn.
Ha azon van, az holnap reggelre biztosan kiderül, ha 30-45 perc nem volt elég papíros ellenőrzés.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33811 üzenetére
Öntvény teknő ekkor tényleg repedne, nem kicsit, s rövid teszt alatt kiderült volna.
Új csavar (M12x1.5x23) hosszabb, mint a régi csavar (M14x1.75x20).ReFleXx
Én is remélem.
Holnap indulás előtt ránézek mindenre.
30-45perc teszt pihi után ránéztem, s min. jelzés körül mutatta az olajat.
4.3L töltő mennyiség, 2dl plusz a olajszűrő miatt kellett.
Megtehettem volna, hogy egyből beleöntőm, de nem volt kedvem 30percet ezzel elpepecselni.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
-
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33956 üzenetére
Így lehet játszani a jelölésekkel, ami mind szabványos, csak ép az autónak nem ideális.
Persze a kút(lánc) így tudja csillagászati profitot kihozni.Itt jön, hogy oktán növeléssel nem jár együtt, a motor jobb futási és fogyasztási adatokkal.
Hiába a nagyobb oktán, ami valójában nagyobb kompresszió tűrést jelent.
Így a kisebb kompressziós motornál rosszabb lesz a teljesítmény, fogyasztás növekszik.
Újabb autó ECU-ja kis mértékben tudja állítani a gyújtásszöget, de az nem hoz vissza annyit, amennyit veszt.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
troll81
addikt
válasz #27070592 #33960 üzenetére
Menyivel öregebb motorok?
Elvileg elég régóta van kopogas érzékelő és korrigál.
Akkor az st is öreg 2006 os. nem hallottam még kopogva járni.
Egy faszsag a villany bazár...
Majd ha egy toltessel elmegy min 700 km és használva klíma világítás rádió stbb összesen akkor talán vennék. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #33960 üzenetére
Itt jön, hogy oktán növeléssel nem jár együtt, a motor jobb futási és fogyasztási adatokkal.
Hiába a nagyobb oktán, ami valójában nagyobb kompresszió tűrést jelent.
Így a kisebb kompressziós motornál rosszabb lesz a teljesítmény, fogyasztás növekszik.
Újabb autó ECU-ja kis mértékben tudja állítani a gyújtásszöget, de az nem hoz vissza annyit, amennyit veszt.
Alkohol származék szinte a legkisebb nyomás hatására gyullad, így az még rá segít.
Kopogásos égést gyújtásszög és kevés adalék adja.
Morgó járást pedig elégtelen égetés miatt van.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz #27070592 #33975 üzenetére
Mondjuk pont ma láttam először Dacia Spring (mint legolcsóbb elektromos autó) gyorsulási videót, hát inkább sírni tudtam volna
-
nagyúr
válasz #27070592 #34002 üzenetére
Valahogy a mi utazási szokásanknak is megfelelne egy ilyen kis mitugrálsz e-autó. Csak ki kéne tudni fizetni. És itt a bibi...
Pont ideális lenne az agglomerációs használathoz (12km-re van a megyeszékhely, meg a munkahely is). Még bevásárlásra is tudnánk használni (ledöntött hátsó ülésekkel )[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
kcsa
veterán
-
gabor9991
őstag
válasz #27070592 #34339 üzenetére
Akkor tűnne ez el, ha az ember munkáját a minősége alapján lehetne bérezni.
De a szervizben a mókusnak tökmindegy mit hogy csinál a pénze ugyanannyi lesz.
Nálam most volt pár dolog itthon felújítva, az ablakos a festő a kőműves és a a lakatos is, ha a munka minősége alapján kapott volna pénzt akkor még ők adtak volna nekem
Elképesztő drágán csinálnak egyszerűen sz@r munkát ma szinte mindenhol, ha nem tetszik semmi gond már mennek is tovább, hónapos előjegyzések vannak ezekre a "szakemberekre" most, hogy kell a számla a népnek.
Pár napja egy fagyizó teraszán pont megsajnáltam egy hajléktalannak tűnő párt, de pár perc múlva csörgött a férfi telefonja és meghallgattam, hogy 4 napra 80 ezret fog kérni a munkájáért mert napi 20 alatt nem vállal munkát.És komolyan hajléktalannak gondoltam.Nem tudom mit dolgozhat.
Na ha ez az ember napi 20 ezret kér azért amit csinál akkor mennyit kellene keressen a ford szervizben a tanult/tiszta melós?
És mennyi lenne akkor a rezsióradija a szerviznek ha most 15-20 ezres díjból kap a melós 1500-at? -
-
troll81
addikt
válasz #27070592 #34444 üzenetére
Másik dimenzió én is abban élek akkor? vagy csinálod vagy nem, szeretném a nekem megfelelő állapotban tudni.
Családdal is lesz közlekedés.
Terv motor ki szét ami olyan csere minden újra. Csapágyak csavarok hengerfej ellenőrzes. Kap egy gyöngy szórást az egész. Kuplung komplett csere kettomeguvel. Kap blokkmodot új nagy olaj hűtőt. Kap portolt szívó sort, új üzemanyag hidat 440ccm injektorokkal. Kap egy hibrid turbót. Komplett fék csere. Mindenek előtt karosszéria atnezes alváz üreg védelem. Futómű csere. Meg az erősebb stab rudakat kergetem.
Kb enyi a terv a kov 2 hónapra. Lesz javítva a fényezés. -
troll81
addikt
válasz #27070592 #34464 üzenetére
Költséges a végeredmény meg bizonytalan
Remelem jó lesz. Ha kész autót vettem volna akkor nincs ez h olyan amilyet elkepzelsz, szeretnél. Igazad van ami olyan cseréld kedved szerint.
Ha vigyázzunk a dolgokra és rendeltetésszerűen használjuk, akkor sokáig tartósak jók lesznek. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #34571 üzenetére
Ha troll legyen.
Ma kapható Focus már inkább Peugeot, stb. hulladék, PSA!Focus 2-ig összes alkatrész nagy része Escort-ból való.
Escort mk 3-4-nek független hátsó felfüggesztése van, amit megkapta az említet Focus sport.
Ha nem hiszed nézd meg magad.
A geometria egy olyan dolog, ami autóra van hangolva, nem standard.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Linux kezdőknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Hobby elektronika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs