Új hozzászólás Aktív témák

  • #27070592

    törölt tag

    válasz darvinya #33799 üzenetére

    Lehet hogy még nem kellett volna betölteni az új olajat, hanem leeresztés után levenni az olajteknőt, kitakarítani és alaposan átnézni repedések, sérülés szempontból. Jobb a békesség, hogy nem fog egyszer csak minden előjel nélkül elfolyni a motorolaj és csak akkor veszed majd észre, ha nem te állítod le az autót hanem beáll a motor, kenés nélkül..
    Lehet hogy ezért került piacra az autó. Erre a blokkra nem túl olcsó az új olajteknő.
    Egyébként katalógus szerint is kétféle zárócsavart lehet kapni ehhez a blokkhoz, szóval nem a cromaxnál voltak hülyék, csak nem tudták hogy pontosan milyen az ezen a teknőn lévő leeresztő nyílás.
    Lézetik hozzá M 14 x 1,50 x 20 és M 12 x 1,75 x 17. Ha nincs szerencséd, akkor ezt az előző tulaj sem tudta és az M12-es lukba belegyilkolta az M14-es leeresztőcsavart. Ne legyen igazam.

Új hozzászólás Aktív témák