-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Tegnap nem írtam róla, mert…
De jó hogy meg vettem első kerék tárcsa szettet, erre tegnap flaszteres dombon a kézifékes indulást nem tudtam megtenni, mert egyszerűen nem fogta meg, s csak gurultam lejtőn lefelé.
Hiába téptem a kézifék kart, semmit sem ért.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #33502 üzenetére
Maga a bovden működik, csak egyszerűen nem tud annyira ráfogni a tárcsára, hogy megtartsa.
1 órával előtte a telek lankás részénél megfogta.
Akkor, a Duna parti töltés dombúton nem tudta megfogni.
Tudom, hogy maga a tárcsa is peremes, de hogy ennyire számít, azt nem.
Dobféknél akkor van ilyen, mikor már betét épphogy hozzáér a dobhoz.
Mostani tárcsa betét 1cm-es koprétegnél már ilyen.
Lesz még 1 hétvégi dolog, amire rá kell nézni.
Aztán, ha nem berohadás a gond, akkor jöhet a szett.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Segítsetek plz...
Már átnéztem az autót, a légszűrőt, a kábeleket, a motorteret...
3000 felett valamilyen égett jellegű szag jön a kocsiból... nem gumi, és nem is műanyag, féket néztem, az biztos nem lehet. A kuplung rendesen működik, nem tudom mi lehet"lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
oliwire
őstag
válasz Ł-IceRocK-Ł #33505 üzenetére
Olaj nincs valami olyan helyen, ahol nem látod? Nekem egyszer a töltőnyílás mellett volt pár csepp, valami kis medret talált magának. Olajcserekor folyhatott oda.
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #33504 üzenetére
Remélem nem, s csak betét behúzó szerkezet ragadt be.
Jó lenne, elmenni szereldmagahoz megcsinálni, de oda egyedül nem megyek, pedig jó akciójuk van most.
Ł-IceRocK-Ł
Kipufogás nem tökéles és visszaáramlik beömlőhőz.
Vagy maga a kipufogó csőre ér valami.
3000rpm felett már elég magas a kipufogó hő.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz Ł-IceRocK-Ł #33505 üzenetére
milyen kocsi, motor?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz robertka #33509 üzenetére
Nálam max. 4 kattanásig tudtam húzni teljes erőből.
Utána már bovden nyúlást éreztem.
Maga tárcsán van perem, tehát erősen kopott.
Betéten 1cm-es kopófelület van még.
Normál esetben 1 kattanás is elég, s meg sem mozdul.
Hétvégén kiderül mi a gond, de szerintem cserés az egész.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
darvinya
titán
válasz patomi #33514 üzenetére
Kösz.
Escort-hoz volt eredetileg, mivel csak a sín rögzítés kellett, így egyszerűbb volt így megoldani, mint venni egy újat.
Már gondolkodom, hogy 30x20-as zárt szelvényt, s azt rakom fel bicikli belső borítással.
Így mind2 autóhoz lenne tetőcsomagtartó.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
az normális, hogy olajcsere után közvetlenül már szürkésbarnás a motorolaj szine 2.0 diesel esetén, 41ekm a motorban.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #33516 üzenetére
Ha nem bízol a szervizben, nem vészes egy olaj elemzés. Amúgy szerintem normális, ha azt nézzük, hogy nem jön le az összes olaj 100%-ban
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #33517 üzenetére
elfelejtettem előtte megnézni. mindig megnéztem, sose volt itt gondom, de innen pár száz méterre egy skoda elkérte az árát, de semmit nem csinált vele..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#27070592
törölt tag
válasz bajnokpityu #33516 üzenetére
Nem tud minden használt olaj kifolyni a blokkból, akkor sem ha fél napig hagynád csöpögni. 1.5-2 deci a becsült mennyiség ami bent marad és arra érkezik az új tiszta olaj. És ezt a 4-5 liter tiszta olajat is el tudja szinezni a bent maradt használt olaj, különösen dízelnél, ahol a régi olajban korom is van gazdagon.
De állítólag nem gáz. Ha jó a szűrő és előírt idő/futás után megtörténik az olajcsere, akkor nem kell az olaj színével foglalkozni. -
subaruwrc
félisten
válasz bajnokpityu #33516 üzenetére
dízelnek normális
-
ReFleXx
addikt
válasz bajnokpityu #33516 üzenetére
dizelnel teljesen normalis, volt hogy raneztem olajcsere utan parszaz kmel es szinte olyan fekete volt az olaj mint csere elott .
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #33522 üzenetére
Hát, az nem normális.
Dízel autónál olajcserénél az olajszűrút is cserélni kellene, mert koksz olaj kicsapódás legnagyobb gond.
Ennélkül új olaj annyit, ér amennyit, átfolyik gravitációnál.
Mert miután fel szedi a kokszot már nem igazán sikosít.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #33522 üzenetére
Normális. A jó
gengszter paráználkodikolaj funkciója a koromrészecskék lebegtetése, és ahogy a többiek írták, mindig marad bent a régiből.[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
válasz bajnokpityu #33516 üzenetére
Hol cserélték? Szerviz? esetleg szakszerviz?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #33522 üzenetére
Akkor a szervizes ment vele párszáz km-t mielőtt átadta a kocsit.
⭐ Stella
-
A Zéé
addikt
Furcsa dologra lettem figyelmes, mégpedig a Shell Vpower dízellel rángat az autó magas fordulaton... Gyanús volt már korábban is, de most már szinte biztos vagyok benne, hogy az üzemanyag lehet az oka.
A jelenség: 4. És 5. fokozatban, kicsivel 2500-as fordulat alatt, kezdődik, és 2750 környékén abba is marad a jelenség, ami annyit takar, hogy ha téli talppal nyomom a gázt, akkor gyorsul ugyan a kocsi, de olyan, mintha 1-1 ütem kimaradna, ilyen tized másodpercre megtorpanások vannak. Ha lassan, kis gázadással gyorsítok, akkor nem jön elő. 3.-ban egyszer egyszer sikerül előidézni, de akkor akarom kell, hogy ne pörgessem 2500 fölé. Télen vettem először észre, akkor nem tudtam mire vélni, de csak 1x v 2x tűnt fel. Most. Egymás után többször is Vpower dízel ment bele, és 3 hete, amikor Pestre jöttem, akkor elég durván előjőtt a jelenség. Múlt hétvégén a Vpower helyett sima dízelt tankoltam, és ugyan nem autópályán, akkor sokkal enyhébb volt, pedig próbáltam előidézni. Most megint tankoltam, de ismét sima dízelt, megint volt autópálya üzem, és semmi rángatás...
Én vagyok hülye, vagy tényleg lehet az üzemanyagban valami? Esetleg korábban gyulladhat be a drágább nafta?Just a simple Lineman...
-
radi8tor
MODERÁTOR
Olajcsere témára: [link]
⭐ Stella
-
Joker88
őstag
valami mágia biztos van a 'premium üzemanyagokban '
Én spec , ha tehetem, OMV Maxxmotion 95 vagy 100-ast tankolok.. De olyankor,mivel nem esik útba az OMV, ilyen önkiszolgáló kutakon állok meg és durr be a benzin.. Na az ilyen tankolások után,nálam az alapjárat szokott ingadozni, míg az OMV-féle verzióval szép csendes,egyenletes az alapjárat.. És érezhető,hallható a különbség.. Fogyasztást meg ne kérdezd,azt sosem szoktam nézni..
( ja és ne hogy azt higgyétek,hogy gazdag proli vagyok,azért járok OMV-hez,egyszerűen van oda kedvezményem.. )In loving memory of Garrett Lockhart
-
darvinya
titán
válasz Mikulásbá #33531 üzenetére
Kösz, akkor kiengyensúlyozzás miatt martak bele.
radi8tor
Hobbiként, ő 14 éve szereltem először '91-es Escort-ot.
Az tömör tárcsás volt, de a '98-as szellőztett tárcsásnál sincs bemarás.Amúgy csere után vagyok, s jobb a fék visszajelzés, így könnyebb adagolni.
Nincs az a bezuhánás, mint az előzőnél.
Másik, ami észre vettem, hogy csöpög az olaj leeresztő csavarnál.
Ráadásul a váltónál is csöpög valami.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
Ma bütyköltem kicsit, kicseréltem a kormánykereket egy bontottra, majd az eredetijét el akarom vinni újrabőrözni mert már nagyon ráfér, addig járok a bontottal.
Ha mar ott jártam a kormány körül akkor szétszedtem a beltér hőmérőjét és kitakarítottam a szenzort meg a ventit, volt már rajta egy kis dzsuva azért
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
-
DeFranco
nagyúr
nekem is volt hasonló jelenség, én is fogtam mindenre, jó benzinre, rossz benzinre, néha egyszerűen fogta magát és bedadogott
nagyon sokáig nem tudtam hogy mi a baja, egyszer csinálta aztán évekig nem (persze a para végig rajtam) aztán egyszer egy kánikulás pécs-bp menet végén elkezdte a rákóczi felhajtón, a népligetnél meg is állt. 10 perc állás után pedig hiba nélkül hazament, hibakód szintén nem volt.
végül kiderült, hogy a szokásos trafó-gyertya-kábelköteg fókapara egyik tünete volt, történetesen nálam a gyertyákhoz menő kábelköteg égett át és néha, bizonyos körülmények között (nagyobb tartós terhelés, magasabb hőmérséklet) átütött a szikra.
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #33537 üzenetére
Nem beledumálni akarok, de használt autó vétel után első mozdulat az olajcsere, mert egyszerűen nem tudod mi van benne. Teljesen mindegy mit mondott az eladó, akkor sem tudod. Max abban az esetben ha a szemed láttára cserélt olajat, amit azért kétlek.
Sajnos itthon akkor adnak el használt autót amikor már nem akarnak költeni rá és egy vétel után az autó összes rendszerének ellenőrzésével érdemes indítani az együttélést.
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33542 üzenetére
Olajcsere tervbe volt, de mikor ránéztem nívópálcán nem volt semmi.
Így 4L 5W30 Mannol Energy -ből rátöltöttem, eleinte 2dl, 5 perc várás után pálcán még mindig semmi.
1L rátöltés, 5 perc várás, és ismét semmi jele, hogy töltöttem volna bármit is.
Na…ez szép, ebbe csak felszíni olaj van, így 3.8L betöltés után már közép jelzést elértem.
Maradékot már nem tárolom 4L-es kannába, s beleöntöttem.
Ekkor értem el a max-ot, kicsit túl is ment.
Akkor semmi jele nem volt olaj csöpögésnek.
500km után, most tárcsa cseréjekor láttam flaszteron az olaj pacát.
Mivel emelve volt az autó és kerék sem volt fent, egyből kiszúrtam leresztő csavaron olaj cseppet.patomi
Igen, már berendeltem csavar+alátét+olajszűrőt.
Kézifék problémám hibája eddig, hogy nyereg szerkezet enyhén kehes volt.
Takarítás után jobb, de még tesztelem.#33528
Ez haláli.
Igazi, amcsi szakszerviz.A Zéé
A túl vízes dízelt nem szereti nagy nyomású, és a porlasztó.
Üzemanyag szűrőt kellene megnézni mennyire telitődött.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
őstag
válasz darvinya #33544 üzenetére
Ennyi olajjal akkor hogy hoztad(ák) el? Traileren? Az kegyetlen ha 3.8L olajat kellett beleönteni... Ne vedd sértésnek, de én ezt az autót el sem hoztam volna, ha már annyi olaj sincs benne, hogy a pálcát sem éri el és úgy jártak vele. Ha el is hozom, akkor írok papírt róla, hogy abban az esetben, ha valami komolyabb hiba merül fel és visszavezethető erre a kritikus olajszintre, akkor az eladó teljes mértékben állja a javítás költségét.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
darvinya
titán
válasz Csabex #33545 üzenetére
Amikor néztem, akkor pálcán középen volt a szint.
Elhozták, utána 200km-en belül cseréltem volna olajat.
De a meglepetés, akkor volt, mikor ránéztem olajcsere előtt.
Mondom nem várom meg az olajszűrőt, rátöltök, mert így hamar megáll az autó.
Persze asszonynak mondhatom, hogy menjünk az Escort-tal …Másik, hogy most alig tudtam tankolni, mert állandóan kikattant a pisztoly.
Ez miért lehetet?
Ilyennel még nem találkoztam.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz darvinya #33544 üzenetére
A rossznyelvek szerint egy nívópálcát még a vétel előtt érdemes ellenőrizni és amennyiben száraznak ítéljük, a "Köszönöm, szép napot!" szavak kimondása után másik autót kell keresni.
Azzal a 4L mannol olajjal csak az olajteknő alján megült kátrányt hígítottad. Mosóolajnak talán megfelel, ha nem jársz vele túl sokat, de én tuti lecserélném belőle (szűrővel együtt, természetesen).
-
darvinya
titán
válasz #27070592 #33547 üzenetére
Megnéztem, akkor normális mennyiség volt benne.
Ezután, mikor elhozták, akkor már minek nézzek rá, hiszen 12km-t távolról hozták.Természetesen új olajszűrőt, új olajat, új leeresztő csavar+tömítő lesz.
Remélem, jövőhétvégén ez meg lesz.
Ha ezután gondod lesz, akkor élek a szavatossággal.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke