-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
válasz ReFleXx #16527 üzenetére
Semmi nincs fent sajnos azért is érdeklődtem ma telefonon. Az eladó nem túl kommonikativ, de csak azt mondta ha van raktaron akkor 2 10munkanap.
Okes de nem tudtam meg hogy van e raktaton mert akkor ugye elobb meg kapnam,stbb.
Igy ha hetfon hivom ujra őket es megprobalom lebeszelni veluk azt hogy pentekig megkapom akkor megveszem,ha nem akkor legközelebbi haza jövök előtt berendelem.Osszesegeben nem tul segítőkészek szerintem
Nyest nem gond mindenhol garázsban van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ReFleXx #16527 üzenetére
Megér 30-at a fém szemben a műanyag ~8k árával szemben?
Oké könnyebben törik, de ahhoz tényleg rallizni kell vele szerintem.
Enyém alatt sincs semmi. Ami a hűtő alatt van első műanyag lemez, az sajnos törött, cserélnem kell azt is majd.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz ReFleXx #16555 üzenetére
Engem mondjuk a tulajdonosok számával sikerült meglepnie a rendszernek... (előző tulaj másodiknak mondta/hitte magát)
Óraállást anno már autoszkóppal le tudtam kérni. Most legalább van egy timelapse a kormány kopásáról isMás téma:
[Totalcar]
Sajnos az olajfogyasztás engem is érint... Alapok (PCV, szelepfedéltömítés) cserélve, de érdemi változás nincs. 1.6 benzin, FYDB motorkód (2003-as, 290ezerrel). Essmotornál kaptam egy ~350 körüli ajánlatot generálra, ami nekem sosem térülne meg. Feltételezve, hogy nálam is "csak" kokszos gyűrű okozza a hibát, látjátok értelmét egy ilyen (akár 3-4-szer elvégezve) kísérletnek? [Xado]
Valakinek van tapasztalat? Fő kérdés: tudok ezzel nagyobb bajt csinálni, ártani a motornak? (fellazuló kokszdarab, koksz által áthidalt hézag, vagy azáltal egybentartott gyűrű ) Annyi előzetes ötletem lenne, hogy kettesével fújnám, mindig az alsó pozícióban lévő dugattyúkra, hogy a hengerfejtömítést ne érje. -
-
válasz ReFleXx #16570 üzenetére
Gondolom az tök mindegy milyen embléma van a felniközépnél, a lényeg a számokban rejlik?!
Csak azért kérdezem, mert találtam a korábban említett paraméterekkel felnit, csak nem ford logo van rajta./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz ReFleXx #16669 üzenetére
Ok, de ha nem muszáj nem térnék el ezektől a számoktól, csak ezért kérdeztem. Nincs valami nagy választék a használt piacon vagy csak én vagyok túl skót nem tudom. 20k darabár fölött már rá sem nézek a felnire.
(Igaz, csak egyszer kell megvenni, ezzel győzködöm a zasszonyt is, mert ő úgy van vele, h vigye el egy kocsi a-ból b-be, a többi nem számít. Bár most, h poronty lesz azért egyre jobban érdekli a biztonság témakör is.)
Találtam egy ígéretes felniszettet, holnap megérdeklődöm. Kerékközepet meg legfeljebb cserélem, az már nem tétel. Kösziiii![ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kelly416
veterán
válasz ReFleXx #16669 üzenetére
Igazából az agy átmérő lehet nagyobb, ha van tehermentesítő ami passzol bele, de én sem ajánlom senkinek, mégis sokan csinálják ezt a mókát.
x_424:
Én is nézegettem a Fókára annak idején felniket, de őszintén szólva elvitte a szerelő a pénzt amit erre szántam. Azóta nem bántam meg, hogy maradt az acélfelni, könnyebb is mint az alufelni, és szerintem biztonságosabb is. Ez legalább nem törik, ha baj van, "csak" véglegesen deformálódik.flymi:
Én a Mazdámra annak idején vettem normális gumisnál számlás garis stb. megoldással 4 gumit 120-ért (asszem, már nem emlékszem pontosan), és megemlítettem egyezkedés közben, hogy kellene négy felni is, jó a használt lemez, csak legyen valami, mert a jelenlegiek eléggé kukák, és olyan helyen venném meg a gumit, ahol ezt hozzá tudják csapni. Hát mit ád az ég, 5000 felárért hozzá csaptak négy felnit, ami használt, de kifogástalan állapotban volt. Se ütésnyom, se rozsda, szépen újrafestve. -
válasz ReFleXx #16725 üzenetére
Majdnem.
Amit néztem/találtam az nem 215/50, hanem 215/55 R16 a Focus 195/65 R15-höz képest így:Ennyivel kerül feljebb/lejjebb az autó: 0.42 cm
Átmérőkülönbség (mm): -8 mm
Átmérőkülönbség (%): -1%A legideálisabb ugye a 205/55 R16 lenne, ez van a
bibliábankézikönyvben is.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
bajnokpityu
félisten
-
-
-
embe
nagyúr
válasz ReFleXx #17018 üzenetére
Mondtam neki, hogy semmi más nem szól mellette - az olcsó fenntartása mellett - mint a kevés kilométer.
Ebben az árban csak rozsdaboglyát találtam, vagy amiben láttam fantáziát, az ország másik felében volt. Az meg rizikós, hogy egy 25-30eFt.-os utat beiktassak a bizonytalanra.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
válasz ReFleXx #17029 üzenetére
Nem mértem. Érzésre olyan 2-3 decit. De akkor is furcsa volt, h mielőtt rátöltöttem tényleg alig volt a pálca alján a fekete bumszlin olaj. Kétszer is megnéztem. Utántöltés után meg ennyire megugrott volna? Hidegen mértem, hidegen töltöttem, utána megint hidegen mértem mikor sok lett.
Holnap újra megvizsgálom.Amúgy köszönöm az elismerő hsz-eket ami a türelmem illeti.
Csak azon szoktam bosszankodni néha ha eszembe jut, h kiváló állapotúnak hirdették és lám mennyi turpisság volt mégis vele. Na meg, h nem voltam erőszakosabb mikor alkudoztunk.Ha kíváncsiak vagytok összeírom mibe fájt eddig. Bár alapvetően nem vagyok a magam ellensége, de egy enyhe szélütést megkockáztatok ha a végén összeadogatom a költségeket.
Még ennyi minden után is azon szoktam agyalni ha időm engedi, hogy min lehetne javítani, szépítgetni.
Legutóbb ilyet vettem hozzá ami csicsa kategória.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
válasz ReFleXx #17211 üzenetére
Igen. A régi akkor nyöszörgött kicsit amikor tekertem a kormányt, ez most nem csinálja ezt, viszont ~2200-as fordulat fölött elkezd visítani, amit eddig nem csinált. General Ricambi dobozos felújított szivattyú az alany, literes gyári hidraulika folyadékot vettem hozzá.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz ReFleXx #17213 üzenetére
Nem, a tartály nem volt cserélve. Ez a szűrő nekem új infó.
De szerintem ha el is lenne tömődve (ha van benne egyáltalán), akkor az előzőnek is lett volna hangja. Ez csak a csere után jött elő, úgyhogy vagy szíj vagy csapágy lesz./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
bajnokpityu
félisten
válasz ReFleXx #17232 üzenetére
a vitara se és a sportage se kicsi kocsi. csak mindkettő igen jó hirű a benyások esetén, és mostanában mindenki nagyon elkezdett félni az import fosok miatt csomó tipustól. ezeket meg nem importálják, igy nincs velük rossz tapasztalat.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
#31733248
törölt tag
válasz ReFleXx #17244 üzenetére
A dízel Mondeokat még nem néztem meg, de azt látom, hogy más gyártóknál is bezuhantak a használt dízelek árai...
(#17245) bajnokpityu
Azt már tudjuk, hogy az 1.6 Ecoboost hűtőfolyadék kiegyenlítőtartálya megrepedhet, vissza is hívták az érintett autókat és kicserélték. Megnéztem kíváncsiságból a benzines, szervizkönyves hazai Passatokat is, mostanra a 6 éves benzinesek ugyanannyiba kerülnek, mint a Mondeok...
-
mtade
aktív tag
válasz ReFleXx #17262 üzenetére
Kezdő usernek felesleges szerintem.
Hibát olvasni / törölni simán lehet a nem kapcsolóssal is, viszont konfigurálni nem kellene 0 tapasztalattal. Ha már magabiztos az alapokban, onnantól meg már úgysem kérdez ilyesmit. Szerintem.Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Cyrin
addikt
válasz ReFleXx #17292 üzenetére
2001 2.0 régi típusu TDi, először csak utángyártott termosztátot vettem, ez minden más autóban meg is oldja a problémát max 5 ezeres tétel, ez nem vált be, biztos szar a termosztát vegyünk mégegyet, az se jó, vegyünk gyárit, azzal se jó.
aztán jött az olajtermosztát, meg ez az eldugott motor hátulján lévő cső az 55 ezres. Mindig jobb lett egy darabig, utána mégse jó. Ok vigyük fordos szerelőhöz, megcsinálta, jó volt egy pár hónapig, aztán télen megint nem jó. aztán eladtam.Nem túlmelegedett, hanem nem melegedett fel. ha nagy nehezen mégis, a menetszél levitte. megint első vonásig akár kicsit alá is.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #17521 üzenetére
Lidl töltőm van, az is 4V-ot ír, aztán át megy Errorba, de próbáltam hagyományos trafós töltővel, azzal sem moccan.
Exide Excell 60Ah (EB602 ha minden igaz)
Lestinél vettem, holnap szerintem beviszem hozzájuk, mondjanak rá valami okosat. Tavaly február elején vettem náluk.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #17530 üzenetére
A garilevelet előszedtem, azon 2 év van bekarikázva. Tavaly február elején vettem.
Szerk.:
Mondjuk az oldalukon az van, hogy garancia 12 hónap, termékszavatosság 2 év... de ki tudja... max veszek egy új banner-t...kipróbálom azt.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
válasz ReFleXx #17682 üzenetére
Persze azért megtartom a füstös-trágya gyári izzókat is. Ha gond lett volna szerintem már bezavart volna a led a rendszerbe.
Hét vége felé beszereltetem a szintén felújított kormányszervo szivattyút a másik meg megy gariba. Remélem ez jó lesz, mert ha nem akkor bajság lesz./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
diegho
nagyúr
válasz ReFleXx #17706 üzenetére
Természetesen. Szerencsére volt egy autószerviz nem messze tőlem, ahol a tulaj foglalkozik behozatallal is és most hoztak 6 fókát be az elmúlt hónapokban, megcsináltak minden lényegeset rajtuk és mentek eladásra. Ebben új a klíma kompresszor és a kuplung, nincs rozsda sehol. A flexi cső már nem tart elég erősen, de még nem fúj ki, van egy 5ft-os nagyságú sérülés a jobb első ajtón, valamint a szelepfedél kicsit ereszt. Ennyi hibát talált a szerelőnk rajta. Ja és a gumik kopottak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest