-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Hát igen az egy modernebb motor már mint a mazda féle 1.8/2.0 viszont van 6os váltó ami neki meg jó a sok km végett.
Ezt mondom én is, hogy dízelt nem vennék amennyit spórolna vele azt lazán rákölti, ha baja lesz. Egy ilyesmi fóka is sokkal jobb választás ez az 1.6-os motor nagyon jó és mellé keveset is eszik ezzel tudna esetleg spórolni.
-
-
MurdR
veterán
Köszi a korrekt választ.
Ez mondjuk tényleg egy elég fos hirdetés, természetesen szebbet keresnék, ha odajutok.
Nem is én fogom egyedül megvenni az autót, lesz benne segítségem, az stimm. Viszont van kb 2-2.5 hónapom kitalálni, hogy milyen autót vegyek.Friss jogsis leszek, különösebben nem érdekelnem még a kényelmi funkciók, egy szappantartó Renault Thaliaval tanulok vezetni, annál minden kényelmesebb nekem... (Konkrétan nem tudok benne hátrafelé fordulni, annyira nem az én méretem az autó...)
És még szóba sem jöhet kezdő autónak valami kisebb darab, mert az én esetemben még az is kérdéses, hogy a Mondeo elég tágas-e.
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
-
Biqci
aktív tag
Igen, közben keresgéltem még, valóban a fúvókák látszanak problémásnak. Ahogy írtad, a hőálló tömítőt ajánlják, plussz a deklit is. De, ha minden igaz az én motoromat nem fenyegeti veszély, azomban ha időm lesz ránézek. Kösz a tippet
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
radi8tor
MODERÁTOR
Bizony, nekem is "rendszeresen" letörik a szerelők az elöregedett csőtartókat. Aztán menetmetszővel rakják vissza a ~600 Ft-os műanyagot.
De legalább szólhatnának és akkor nem kéne még egyszer sorba állni a raktárosnál.
Azóta minden szerviz után átnézem a motorház belsejét.⭐ Stella
-
nagyúr
Köszi.
Nekem az 1.3-as 68 lóerős suzuki swift után az 1.6 101 lóerő igen csak húz. Amúgy meg két falu közt a 140-150 simán megy neki. Nem tudom hova ennél több. Nem versenypályán vagyok.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Goose-T
veterán
Egyébként városban egész jól lép, ha nincs megpakolva, és a klíma sincs bekapcsolva. Tegnap egy újszerű C Merci akart lenyomni a lámpánál de nem sikerült neki (Kerepesi út, 70-es tábla van). Mondjuk azt nem tudom, hogy tényleg akart-e versenyezni, vagy csak simán elindult. Autópályán, klímával már elfogy az ereje, de azért lehet vele tartani a tempót.
Mondjuk én jövő tavasszal már le szándékozom cserélni a 2003-as Focusomat, akkor lesz négy éve nálam. Teljesen jól szolgált eddig, semmi rejtett problémával nem szívatott, nagyobb összeget is csak a trafó, a kuplung és a klímakompresszor cseréjére kellett költeni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
Félreértés ne essék, szerintem sem különösebben erős, inkább úgy mondanám, hogy még éppen nem alulmotorizált. Egyébként is MK4-es 2.0 TDCi Mondeóra fogom cserélni jövő tavasszal, mert szeretnék egy olyan autót, amiből nem hullafáradtan esek ki egy 300km-es utazás után.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
zack
nagyúr
Valószínű azért, mert amennyiben jó az automata, úgy szinte problémamentes, de ugye nem új autókról beszélünk, kétes előélettel, ismeretlen tulajdonosokkal, és egy felújítás 5-600e a csere meg 1M környéke.
Valljuk be, egy 500e felújítás sosem jön jól, de vétel után nem sokkal kifejezetten fájó.
535 E60-nál egy barátom pont belefutott. Felújítás lett belőle. 700e.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
DeFranco
nagyúr
akkor most elmesélem, hogy én hogy jártam ott ahol én voltam (és aminek természetesen semmi köze a linkelt helyhez iykwim)
1) sikeresen egy zsarolással kezdtek, kiveszik, megnézik, ha nem kell a javítás akkor a vizsgálat mondjuk 25 pénz a szereléssel, ha kell a javítás akkor 35 pénz mindennel. kösszép anyád.
2) sikeresen elkezdtek varázsolni a géppel, és cöcögni, hogy nem jó ez így hogy összes fogyasztót felkapcsolva határérték alatt tölt a generátor, huhuhuhu huhuhu cserélnikellmégidén akkut, valami 50 ezer forintos alkatrészt meg persze a generátort felújítani. négyen nézték a műszert.
2/a) vittem másik, full új és bika AH-s akkut, generátort felújították, még mindig határérték alatt tölt 50 ezres alaktrész csere. megrendeljék most vagy holnapra 70 lesz?
2/c) hajam persze le, aztán a rezidens szerelőm (ess) és egy itteni akku-guru által derült ki, hogy ez gyárilag ilyen, nincs úgy méretezve a generátor, hogy mindent egyszerre tartósan elvigyen, nem csak a fóka ilyen, több más autó is, csak ez már annyira mély víz, hogy kevesen tudnak róla. nem életszerű ugyanis, hogy egyszerre megy a refi a ködlámpa az ablakfűtés a klíma a rádió és a vészvillogó. a tipikus terheléseket meg simán megbírja. ezt valahogy nekik nem sikerült tudni.
3) sikerült úgy összerakni az autót a végén, hogy 3 kruciál csavar anyáját is kézzel lehetett forgatni mire kiértem vele gödre ellen-ellenőrzésre. ha leesik, elhagyom a generátort vagy a szíjat.
4) az autó tárolása úgy történt, hogy beálltak vele a fizető parkolóba, az út túloldalára, a boltnak háttal, felnyitott motorházfedéllel, 'szt dzsaszta, jóezígy kedvesuram, nem kell fizetni parkolójegyet. aztán a helyi erők meg szolgálják ki magukat nívópálcával, gumicsővel, hűtővíztartállyal, ami tetszik, az már nem is vót ott kedvesuram.na ennyit erről a helyről ahol én voltam és aminek természetesen semmi köze a linkelt helyhez iykwim.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
Voltam ma náluk.
A generátorom sajnos kuka. Nem jött ki belőle feszültség még próbapadon se. Csak a jó minőségű akkunak volt köszönhető, hogy 2 nap alatt nem merült le az autóm (kapocsfeszültség 12V volt).
Csere opciót választottam: felújított gyári generátor (made in Italy) 6 hónap garival.
35000 + 6000 szerelési díj. 1 órás akció volt.Ford cuccokból jól állnak, mert focus és mondeoklubból is szinte mindenki hozzájuk jár.
⭐ Stella
-
Doggy dog
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
alapvető fizikai ismereteim hiányoznak a multiméter használatához, meg akartam már tanulni régóta, de valahogy senki nem esett eddig be, hogy nosza itt az amper itt a volt itt az ohm keverem kavarom multiméter barbatrükk
megpróbálok oda benézni, amit a videón mutat, hátha csak lecsúszott valamiért. köszi.
-
forintuser
őstag
Szervizben volt kiolvasva. P0420 hibakód.Nem írtam hogy 1.0 benzines, turbós.Cserére nem igazán fanyalodnék.Hátha csak a szonda a szar..
A másik kérdés.Ha vennék tisztító folyadékot? Azt hogyan kell alkalmazni?
[ Szerkesztve ]
Holnapkészítést vállalok.
-
-
Dorien
veterán
Abba lehet, hogy drágább a gyári, de pl. a Denso gyertya 1500Ft a Bárdinál listaáron és ez jó a Q7DA, QQDA, QQDB motorkódú 1.8 FFV-hez. [link]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 95.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
DeFranco
nagyúr
szisztematikusan-tudatosan nem, de kavargott már mindenhogy a gumicserék alkalmával, volt hogy centrírkor is anyázott az ellengumis, hogy miért a rosszabbikat rakták előre és hátra rakta...
de ha a felni ráz, akkor mindenhol ráz, és nem szeretném hogy akármit is szétcsesszen nekem (kerékagy stb.), azzal nem vagyok kisegítve, hogy én kevésbé érzem. most is simán elviselhető, más ennyit észre sem venne, vagy tenne rá.
engem viszont zavar, főleg a tudat, hogy minden megtett kilométeren ezen agyalok, meg az egyenesfutáson.
-
DeFranco
nagyúr
stab összekötő rúd szokott kopogni (bár nekem is kopog egyébként hátul valami)
szerintem azt, ha gatyul a gátló, érzed. azt nem tudom megmondani, hogy mit érzel, vagy hogy a mérésen kívül hogy lehet kiszúrni, és nagyon kíváncsi is lennék rá (nézek itt most mindenkire), mert a hátsó gátló nekem is kezd gyanússá válni. amikor beült mögém egy ~65 kilós ember kicsit meglepődtem mekkorát mozdult a kasztni. igaz nem vagyok hozzászokva hogy beüljenek mögém lehet ezért volt. amikor löktem egyet a hátulján oldalról hármat rugózott (jobb-bal-jobb) az szerintem ok. fékezéskor nem hintázik, nem bólint.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen