Aktív témák
-
Xirtam
veterán
válasz dokee78 #47553 üzenetére
Költségcsökkentés, ebből adódik a sebesség csökkenése is. . . . Hasonló lesz csak magasabb fordulatszám.
-
Chosen
addikt
Ha már a hangoknál tartunk itt egy kis összehasonlító videó: 1986 Senna vs 2011 Vettel
Nem semmi egyébként, hogy mennyit fejlődött a tapadás az évek alatt. Hiába erősebb motorilag a 86'-os, Senna még a Grand Hotel visszafordítóból jön ki, amikor Vettel már az alagút kijáratához ér.
-
Qorthral
őstag
válasz Chosen #47555 üzenetére
Azért ez a vidi egy nagy ferdítés. Sennának egy edzésen mért körét vágta be a készítő, miközben a qualin 13 másodperccel gyorsabb kört futott. Arról nem is beszélve, hogy Senna Lotusa legjobb esetben a 3. legjobb autó volt 86-ban, míg Vettel Red Bullja uralta az évet nagy fölénnyel. Ergo messze nincs ekkora különbség sebességben... Persze abban tökéletesen igazad van, hogy brutális mennyit fejlődött az aero és a tapadás. A 86-os autók motorja sokkal erősebb volt, mégis lassabbak voltak valamivel.
[ Szerkesztve ]
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Xirtam
veterán
válasz venember83 #47557 üzenetére
Nem feltétlen lenne ezekre szükség. Csak akkor más kompromisszumokat kellene hozni .
-
xavix13
senior tag
Nálam ez a favorit F1 hang: Williams BMW V10 F1 Sound
Brutális nyers erő[ Szerkesztve ]
One thing I've learned: if you don't draw first, you don't get to draw at all.
-
Xirtam
veterán
Emlékezzünk meg mi is Gilels Villenueve-ről. A Ferrari így tette ezt: 30 years after his death, Ferrari remembers the exceptional driver, Gilles Villeneuve, who is considered one of the best drivers ever in the history of Formula 1. , Aki nem látta volna a bukását: [link]
R.I.P
Ami nála számomra a legkomolyabb volt, hogy mindenki azonnal megállt az autójánál. . . .legalábbis ami maradt belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
-
Xirtam
veterán
válasz Nowhereman #47566 üzenetére
-
Pá
addikt
Schumi kommentálja a tavalyi első körét Barcelonában.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Xirtam
veterán
Ez egy nagyon szívmelengető kép.
Jacques Villeneuve & Fernando Alonso
-
werszomjas
őstag
Ha már motor hangok, van egy videó ahol Alonso úgy rémlik, még a renault színeiben (de ez nem biztos) szét van szedve egy motor a garázsban és egy nyomógombbal adagolja neki a gázt, jó kis hangja van nameg láthatóan nagyon élvezi a dolgot
Valaki nem tudja linkelni ezt a videót? Nem találom
szerk: igen az az, csak átadják Alonsonak a gombot, nem találom a Youtube-on
[ Szerkesztve ]
üdv
-
Xirtam
veterán
válasz werszomjas #47577 üzenetére
Az a nyomógomb a gázpedál kivezetése. A szerelők ezzel szokták 3-4 ezerig pörgetni a motort.
A régi videókon látható Alonso mindig elkápráztat. Nem hiába Magico az egyik beceneve. Hihetetlen pilótává nőtte ki magát. Megfontolt, gyors, iszonyat.
[ Szerkesztve ]
-
Sundesz
őstag
-
attisx
addikt
válasz Xirtam #47570 üzenetére
Utolsó nap Mugelloban a Meki is "fennhordta az orrát"
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
giigz
veterán
Nekem a Merci tetszik a legjobban...
-
Xirtam
veterán
válasz Oliverda #47584 üzenetére
De elég sokat. Mivel ehhez az új orrhoz, az autó nem egy potnját kell megváltoztatni. Az hogy nem erőltették sokáig. Az vagy azt jelenti, túl jó és azonnal a megfelelő eredményeket produkálta az autó. Vagy csiszolni kell rajta. Az már más kérdés, hogy a McLaren, csak elkezdett efelé az orr felé mozogni. Amire nem számított senki, hogy meglépik. Mivel a tempójukkal nagyon eddig sem volt baj, na most ezáltal ha még jobban gyorsulnak. . . Főleg ha igaz a pletyka amit a csapatok beszélnek. Akkor McLaren egyértelműen VB ebben az évben.
Nagyon várom a pénteket. Ha megváltozott az autó fékcsatornája akkor egyértelmű, hogy a McLaren hatalmasat alakított. MEGINT.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Xirtam #47586 üzenetére
Vagy azt jelenti, hogy későn lett kész és épp akkor érkezett meg, vagy azt jelenti, hogy megbíznak a szimulációs valamint a CFD eredményekben, mert jól van kalibrálva a rendszer. Lehetne még találgatni...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Xirtam
veterán
válasz IreN!CuS #47591 üzenetére
Elég valószínűtlen. Bár ezt csak a McLaren tudja. Az orrkúp semmilyen hatással nincs a végsebességre, és a DRS-be se szól bele, a "Super DRS" csak a hátsó szárnyon és az első szárnyon alapul. Azon felül, hogy az autó kasznit teljesen átkel ahhoz formálni, hogy a levegő hátulról előre jusson.
Bár a cikkben is leírja, hogy a magasabb orrkúp a levegő útját segíti hátra. Hiszen nem töri meg olyan mértékben mint az alacsonyabb kivitelezés
-
Pá
addikt
Ugyan csak Sportbild info, de állítólag a Merci is 3 lépcsőben (Mugello - Barca - Monaco) fejleszt egy nagyobbat, ami Monte Carloban már 8 tizedes gyorsulást fog jelenteni a Bahreini csomaghoz képest.
Mondjuk nem tudom az ilyen tizedeknek mennyi értelme van, amíg a gumin meg mp-ek mehetnek el, ha nem sikerül működésre fogni őket rendesen. Persze ez minden csapatra igaz.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
dokee78
félisten
Mikortól lehet fogadni a Tippmixen a futamra?
Aktív témák
- iPad 8th 32GB wifi dobozos megkímélt akku 94%
- Toshiba Tecra Z40-C, 14" HD Kijelző, I5-6200U, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X220, 12,5" HD Kijelző, I5-2540M, 8-16GB DDR3, 160GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad S540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210U, 8-16GB DDR3, 500GB SSHD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad E540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, 2GB NVIDIA, WIN 10, Szám
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen