Aktív témák
-
Mezcal
addikt
válasz Nowhereman #47247 üzenetére
Ez nem jó érv. Szabad-e egy világbajnoknak lassú tempóval felöklelni a másikat tilos jelzésnél a bokszutcában? Szabad-e egy világbajnoknak alagútból kijövet vizes pályán felöklelni a másikat?
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
stvnppp
senior tag
válasz Mezcal #47251 üzenetére
Mindkettőnél elismerték az elkövetők, hogy elb@szták... Valahol itt kell kezdődnie mentalitásban egy élsportolónak.
"A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük."
Most ez rossz érv, mások is maradtak már le pár ponttal a VB-címről, lásd pl 2003. A vb trófeát nem az alapján adják, hogy ki érdemelte volna meg. Hanem hogy kinek van tobb pontja.[ Szerkesztve ]
-
Mezcal
addikt
válasz stvnppp #47250 üzenetére
Na de mire mondta ezt? Mert ha arra értette, hogy azért nem küzd, akkor az sovány kifogás, mert 2008-ban csak a Kínai futmtól dőlt el, hogy nincs esélye a vb címre. Ha meg nem erre, akkor ez mindent elmond küzdeni akarásáról.
A finn 1 ponttal lett bajnok, míg Massa 1 ponttal maradt le, ennyi a különbség köztük.Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
Nowhereman
őstag
válasz Mezcal #47251 üzenetére
És a "szabad-e egy esőversenyen megdönteni a megpördülések világcsúcsát?" miért hagytad ki? Mert "Kimiverő" Massa neve szerepel a címszó alatt a trónköetelés dátumával? Masszának az éberség hiánya, csak az egyik hibája volt, nem az egyetlen. És ha már öklelések körül leragadtál,ez miért maradt ki?
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Mezcal
addikt
válasz stvnppp #47252 üzenetére
Nem igazán értem, hogy mit akarsz ezzel a videoval.
2003 nem passzol ide, mert 2 ponttal nyert Schumacher, de amúgy sem jó példa, mert a finn mindössze 1 győzelemmel küzdött a vb címért, míg Massának 6 futamgyőzelme volt 2008-ban.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
barnam_
nagyúr
Don't feed the troll...
-
badd
tag
Nekem már zsibbad az agyam ennyi adattól és keresztbebeszéléstől Nemtom minek kell itt bizonygatni, hogy Massa egész jól ment régen. Most nem megy jól és pont. És tényleg amikor sztem valaki világbajnok akar lenni, az azért tudjon esőben is vezetni...
-
#70869248
törölt tag
válasz Mezcal #47251 üzenetére
persze hogy szabad, nem gépezet senki. a különbség hogy képes magasabb (csapattársánál, közvetlen riválisainál) szinten megfelelni a magas szintű technika támasztotta magas elvárásoknak...és ez csapat szinten is működik...inen már csak fejlődni kell
..magasanKimi-nek ha jól tudom gumiproblémái voltak, hasonló mint Heidfeld-nek akkoriban.
-
echterion
nagyúr
-
Nowhereman
őstag
-
echterion
nagyúr
válasz Nowhereman #47260 üzenetére
"...Mondjuk ennyivel az is magyarázat lenne, hogy Kimi 2008-ra teljesen alkoholfüggő lett, és józanul már nem tudott teljesíteni."
Hehe, ez tetszett.
**********
-
stvnppp
senior tag
válasz Nowhereman #47260 üzenetére
Ezért volt fusztrált és nemtörődöm...
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #47260 üzenetére
ez sztem nem passzió volt nála, egyszerűen a versenynek abban a fázisában, amikor a leggyorsabb az autó..általában a többiek már nem nyomták neki mert addigra vagy már eldőlt a futamgyőzelem, vagy spóroltak.
Kimi-nek sztem akkor sem volt ideális, csak volt egy könnyű autó és nem volt tét...egyszerűen csak ment, Kimi nagyon gyors egyébként, csak volt akkoriban egy csomó baja, a gumi, a légkör, és talán Alonso.
Kicsit összegabalyodhatott fejben.
A legutóbbi futamán nagyon profin teljesített, gyors és szitukban vigyáznak vele a többiek, egyáltalán nincs lesajnált szerepköre hiába csavargott és volt kissé sikertelen más szakágban, itt az F1-ben a pályán a többi versenyző figyel rá.Visszakanyarodva Massa-hoz, ez pl. nincs meg Massa-ban, sztem őt sosem kezelték úgy mint mondjuk Alonso-t, vagy Kimi-t, érdekes módon Hamilton-ra sőt Scumacher-re is (manapság) kevésbé figyelnek sztem.
De talán a legerősebb jelenlét Alonso-é a pályán. Massa ezt soha nem érte el (szvsz!), valahogy nem tűnik és tűnt meghatározónak a pályán, pedig tényleg jó gyors volt sokszor.
Ő szerintem már visszafordíthatatlan, ördögi körben van fejben.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
nem értem mi a gond, olyan mint egy x-wing cockpit fedője csak ablak nélkül
[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
válasz proof88 #47265 üzenetére
...és véletlenül milyen jó szögben csapódott be... szépen bedöntve pont megfelelt a csöveknek. Ha az élével találja el a kerék, akkor mi történt volna vajon? Pont belerobbannak a felni darabok a sisakba? ...és ha a versenyző van ott, akkor talán a teljesen védtelen mellkasába is áll belőle egy pár. (Jó, nyilván jobban értenek hozzá, mint én, de ez így első ránézésre elég neccesnek tűnik.)
-
Male
nagyúr
válasz proof88 #47271 üzenetére
Alig vannak kint az autóból és gyak. ki van támasztva hátul a sisak... így ha az nem megy szét, akkor nem éri nagy ütés (persze szemből, mert ha kicsit oldalról van....)
(Massánál is az volt a baj, hogy pont egy gyenge részen érte el a rugó, és így az átment a sisakon... ha a siska kibírta volna, akkor simán megússza.). Ha viszont ott ez a fém rács, akkor jóeséllyel szilánkokra törik a felni, a darabok pedig még mindig elég gyorsan mozognak a versenyző felé, és akár lefelé is mehetnek, amerre teljesen védtelen a versenyző. Ha már ilyen védelmet akarnak, akkor inkább a korábban tesztelt "plexi"... persze úgy meg már zárt az autó. -
proof88
addikt
2-3 éve is pont úgy halt meg John Surtees fia hogy egy kerék fejbetalálta. Persze arra már nem emlékszem hogy oldalról jött-e vagy szemből, de az a spéci plexi az valóban jobb védelem, mondjuk abból a szempontból még "nyitott" marad a kocsi hogy a kerekek szabadon vannak, engem nem zavarna az se igazából.
-
Peat;)
veterán
válasz proof88 #47271 üzenetére
Valami biztos kint lesz mert elsején lesz a nagy esemény, addig nyilván ott vannak a sátrak. Viszont már csak két autót láttam reggel, persze délutánra lehet megint három volt. Illetve a tavalyi modell nem a földön van már, hanem fel van lógatva/támasztva.
Ja hogy ennyire lehalt a topik , akkor értsd úgy hogy ja ma kint vannak az autók, de továbbra is ott lesznek szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
(Kimi is faster than you...)
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
Hétvégi autóverseny:
WTCC, ETCC, BTCC, DTM, GP2, F2, F3, Intl GT Open, NASCAR, IndyCar, PWCS,
Szombat:
13:00 - GP2, Bahrein
13:25 - DTM időmérő, Hockenheimring
14:35 - Formula 2, Portimao
15:00 - WTCC időmérő, Slovakiaring
15:45 - Intl GT Open, Portimao
17:30 - European F3 Open, Portimao
24:00 - NASCAR Sprint Cup, RichmondVasárnap:
08:45 - WTCC bemelegítő, EuroSport, Slovakiaring
11:20 - ETCC 1. futam, Slovakiaring
11:35 - ETCC 2. futam, Slovakiaring
12:37 - BTCC 1. futam, Thruxton
14:00 - WTCC 1. futam, EuroSport, Slovakiaring
14:03 - DTM futam, Hockenheimring
15:00 - WTCC 2. futam, EuroSport, Slovakiaring
15:22 - BTCC 2. futam, Thruxton
18:30 - IndyCar, SportKlub, Sao Paulo
18:17 - BTCC 3. futam, Thruxton
21:00 - DTM ism., SportKlub, Hockenheimring -
Pompi
MODERÁTOR
-
DopeBob
addikt
-
Motion_Blur
félisten
-
Peat;)
veterán
Idén olyan puhány az egész Mclaren, szerintem pont hogy Hamiltonra kéne odafigyelniük ha már így elcseszték a futamát a kerékanyákkal. Mert az a csapat hibája, nem szerencsétlenség, hanem kőkemény trehány tervezés eredménye. Az autó egyre csak lassul, Button is beszürkült meg szerinte a tesztnek nincs is értelme, a gumikkal közben meg totál nem boldogul ő sem..most erre mit lehet reagálni. Van egy autó, két pilóta, egyiknek sem megy a gumikezelés és elmennek nélkülük a tesztre. Vagy már tudják hogy az alacsony orr miatt bukta az idény, vagy egyszerűen nem értem ezt a hozzáállást, egyedül Hamilton az akin látszódik hogy akar.
Ezért írtam azt nemrég, hogy a Ferrari/vagy Lotus ha lesz pénze simán ott lehet a második helyen év végére és megint sima Red Bull dominancia lesz így. Hasonlítsuk össze a Red Bull és Mclaren első futamait: ég és föld a hozzáállás külsős szemmel, gőzöm nincs mi van a háttérben.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Peat;) #47286 üzenetére
RB-ben most én is több fejlesztési potenciált látok mint a McLarenben. Nem kifejezetten az autóra gondolok, hanem a csapatra. Vettelék 1mp-es időmérős hátrányból 3 futam alatt feljöttek pole-ba. Azért ez nem semmi...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Xirtam
veterán
Túlagonizáljatok az egészet.
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #47288 üzenetére
A McLaren nem fog semmi nagy durranást pakolni az autóra. Mugelloban. Mivel Button-t elszólítja a fő szponzor , így ha Hamilton ülne 3 napig az autóban abból tuti média botrány lenne, hogy a McLaren jobban nyomja Hamilton-t mint Buttont.
Ha a gumikat szeretnék megérteni arra pedig bőven elég egy tesztpilóta is. Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít. Főleg a mostani kipufogó megoldás miatt nem tudtak megfelelő teljesítményt nyújtani Bahrain-ban. Mert folyamatosan elkoptak a hátsó gumik a kipufogó miatt.
Aztán itt írjátok, hogy az MP4-27 nincs akkora fejlesztési potenciál, meg mennyit veszített az RB8-hoz képest. Ne felejtsük már el, hogy Bahrain-ban milyen meleg volt. . . . Már a hétvége előtt biztosra állítottam, hogy RB8 lesz a leggyorsabb a hétvégén. Még mielőtt a szabadidő edzéseket láthattam volna.
Egész hétvégén egyértelműen látszott, hogy azok az autók voltak gyorsak, azok domináltak akiknek a kipufogójuk nem működik még a legmegfelelőbben. A többieknek jól működött ezért hamarabb degradálódtak a gumik. A meleg miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz Motion_Blur #47292 üzenetére
Nem a pálya hőmérsékletére alapoznék most.
-
proof88
addikt
Michelisz Norbi pole!
-
Nowhereman
őstag
válasz Motion_Blur #47292 üzenetére
Kicsivel melegebb, de az előző versenyekhez képest tényleg kánikula. Abban valszeg igazad van, hogy a száraz futamok nagyobb részén ehhez lesz közelebb a hőmérséklet, mint mondjuk az előzőekéhez.
Utánam a kondenzcsik!
-
Peat;)
veterán
válasz Xirtam #47289 üzenetére
A ferrari akkor miért nem volt gyors?
"Mivel az autón múlik nagyban, hogyan emészti a gumikat. A pilótán kisebb százalékban számít." Egy ilyen szoros idényben a kisebb százalék elég sok pontban tud realizálódni, de nem vitatkozom bennfentes szakértőkkel. Én úgy látom hogy az egész csapat nem azon a szinten ég mint a Red Bull, már a csapat munkáján is nyilatkozatokon is ez érződik. Kb mintha díszvendégek lennének eredménykényszer nélkül. Szóval most speciel nekem Hamilton hozzáállása a legszimpatikusabb a csapatból.
Aktív témák
- RAID
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PlayStation 5
- Építő/felújító topik
- Microsoft Excel topic
- Diablo IV
- Politika
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- További aktív témák...
- Toshiba Tecra Z40-C, 14" HD Kijelző, I5-6200U, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad X220, 12,5" HD Kijelző, I5-2540M, 8-16GB DDR3, 160GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad S540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210U, 8-16GB DDR3, 500GB SSHD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo Thinkpad E540, 15,6" FHD Kijelző, I5-4210M, 8-16GB DDR3, 500GB HDD, 2GB NVIDIA, WIN 10, Szám
- HP ProBook 640 G1 , 14" HD+ Kijelző, I5-4310M, 8-16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs