Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
rocket #42088 üzenetére
Szerintem rendben van. 2010-re gondol, hogy kettő győzelemmel kezdtek, de nem lett meg a VB. Azt mondja, hogy nem az számít, hogy az első versenyt megnyerjék, hanem év végén a ponttáblán legyenek elsők. Teljesen jó a példája. Arra célzott, hogy hiába kezdtek kettő győzelemmel, az még nem garancia a VB-re, ahogy fordítva is igaz, attól mert nem nyernek az első versenyen, még év végéig több pontot szerezhetnek mindenki másnál. (2010 Redbull-Vettel)
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz
rocket #42082 üzenetére
Azt azért még ne borítékoljuk, hogy visszavonul, de a világbajnoksághoz neki már a legjobb autóra lenne szüksége(amit a merci belátható időn belül nem fog összehozni), mert bár Britneyt le tudná nyomni, de nem tudna csodát művelni versenyről versenyre. Nem a korával van a baj, a 3 év kihagyás enyhén szólva kikefélt vele, a teszt szinte nuku, szimulátortól meg émelyeg. Be kell látni, Sumi kivénhedt oroszlánná vált, aki még lecsaphatja a gazellát, de már nem fogja hátrányból elhajtani a prédától az új csúcsragadozókat. Igazság szerint, ha semleges pályán összeeresztenénk a kényszernyugdíjaztatott a kopasz brazil egykori vízhordójával - aki kvázi szimulátorfüggő, alulmaradna a mester vele szemben.
Utánam a kondenzcsik!
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #42376 üzenetére
Attól még nem szakképzetlen embereket ültetnék oda és nem olyan idióta ruhába mint amiben az a nő ült aki "vezette" a műsort. A háttérben egy ocsmány RedBull forog, ami idegesítő. Ennyi erővel f1 2011-es játékot is promozhatnák a háttérben, legalábbis abból az autókat. Mert már pedig az az F1 hivatalos játéka bármennyire is szűrnyően hangzik. De ez az egész egy nagy rakás lókaki. Kaptak egy Red Bull modellt. Az hol van? Eltűnt?
Mind1
Szerintem annyira nem is a költségvetésen múlik. Fiatal programozók olyan programokat képesek összedobni. Youtube-ról annyi videót anyagot szerezhetnének, hogy csak na. Rengeteg ötletet meglehetne oldani úgy, hogy az ne kerüljön százezrekbe.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
válasz
rocket #42711 üzenetére
Persze de nem csak ő volt így. Massa?
Meg attól függetlenül azért az a tavalyi merci nem egy jó autó volt, és az sincs törvénybe iktatva, hogy előzni tud vele. Webbert nézd meg, ha 5.ről ment akkor se nagyon tudott mit kezdeni a helyzettel, beállt az előtte haladó mögé és kész. Persze tény hogy a Merci eléggé jó volt előzésre ha volt lehetőség, de meg is kellett csinálni.
(#42713) Pitterix
szeretett volna egyszer tolatva átmenni a kockás zászló alatt, F1ben ez nem mindennapos[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #42720 üzenetére
Itt bőven nem erről volt szó. Mivel teszteken nem volt előírva, hogy kollektív. Eleinte jött az, hogy a Ferrari költi a legtöbbet. Aztán kipukkant a lufi, hogy a Toyota 2x annyiba kerül évente. Meg azért ebbe a Fair Play-be se menjünk bele. Kár a gőzért. De hogy a Ferrari miatt lettek betiltva a tesztek. Azért ezt te sem hiszed el. Ha igen akkor nagyon kinevetlek.
Úristen Rocket ne készíts ki. Ha egy futball csapatnak nem úgy megy a meccs ahogy azt az edző elvárja. Mi lesz a mecs utáni napokban? Wellnes hétvége? NEM. Mennek edzőmeccsekre, mennek ki a pályára rugni a bőrt. Ez erről szól.
A csapat nevében is elnézésedet kérem, hogy megteheti csak úgy ahogy (a Williams,McLaren stb.) , hogy külön pályán tesztelnek. És kihasználták a TESZT fogalmát.
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz
rocket #42722 üzenetére
Én nem szeretnék pihenni így nem személyeskedek. Pusztán elég fura, hogy egyesek olyan blöségeket képesek beírni. És annyira okosnak hiszik magukat. Az a baj, ha valakinek tényleg ez az élete és próbál nem elvakultan hozzászólni a témához annak sem hisztek. De valahol megértem a problémát. Ez lett belekódolva a magyarokba az utóbbi években. Hogy mindenki hülye, csak én vagyok az okos.
-
Nagymelák
aktív tag
válasz
rocket #43070 üzenetére
Ha egyszer szabályosnak minősítették,akkor szerintem már nem kellene betiltani,másolják a többiek ha tudják.
Bár láthattuk a Mclaren F csatornáját sem tudta némelyik csapat értelmesen másolni,a pilóta még a homlokával is a lukat tömködte.
A Lotus óvása sem teljesen értető hisz a Mercedes előtt végzett,tehát olyan nagymértékű előnyt nem hozott ha ronggyá verték volna a mezőnyt akkor még megérteném az óvást. -
Nagymelák
aktív tag
válasz
rocket #43075 üzenetére
Kettős mérce most akkor lenne ha betiltanák!
Szegény zokogó RedBull most ebben próbál ügyeskedni,ezért az óvás!Ők bukták a legnagyobbat jelen pillanatban,lehet hogy van egy Német lobbi ami eddig nyomta Vettelt hisz német téren nem volt más alternatíva,igaz ott volt Rosberg és Scumacher, de az autó az még sehol sem volt.De most,van egy német autó és két német pilóta akik esélyesek lehetnek,a RedBull lobbi erejének itt a végeezért próbálkoznak óvni.A Lotus,őrülök hogy ekkorát javultak,de azt hiszem hogy ebben az óvásban az is benne van a részükről hogy ha az Ő fejlesztésüket betiltották akkor,dögöljön meg a Mercedes lova is.
-
Nagymelák
aktív tag
válasz
rocket #43082 üzenetére
A Mercedes megoldása,csak időmérőn hozhat előnyt,hisz ott bármikor használhatja a DRS-t,de az hogy akkor is előnyt hoz az egyáltalán nem bizonyított!!A futamon a megoldásnak csak akkor van haszna ha van alkalom arra hogy nyissa a szárnyat,ez pedig egy elég bizonytalan előnyszerzési lehetőség hisz lehet hogy egész futam alatt nem kerül olyan helyzetbe hogy DRS-t használjon!És ha még használhatja is a DRS-t tavaly is több alakalommal a hajára kenhette a pilóta a DRS-t mert még annak a használatával sem tudott előzni!A Lotus megoldása az egész futam alatt előnyt jelenthetett volna hisz fékezésre és gázadásra aktiválódott,így kigyorsitásnál és fékezésnél is előnyt jelentett volna hisz fékezni és gázt adni,gyakrabban szoktak mint DRS-t nyitni.A DRS lehetőség futamon elég tervezhetetlen.
-
#70869248
törölt tag
válasz
rocket #43090 üzenetére
Itt biztos hogy le van fektetve hogy mi micsoda.
Az ziher hogy a Lotus megoldása befolyásolja az 'aero' teljesítményt, nem tudjzk hogy működik pontosan...lehet hogy olyan mint mondjuk a Bmw motorok telelever lengőkarja, hogy mechanikából oldja meg hogy ne bólintson a felfüggesztés, de lehet hogy összetettebb.
..a Mercedes Fduct&DRS nem állandó lehetőség, csak akkor működhet, ha lehetséges használni a DRS-t.
Esős futamon, illetve ha nincs meg a DRS lehetőség akkor semmit nem ér.
Bizonyos pályákon viszont sztem nagyon látványos lesz.. -
Nagymelák
aktív tag
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rocket #43767 üzenetére
Ebben is van valami
Srácok, én nagyon élvezem!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rocket #43775 üzenetére
Azért fenntartással kezelném az előbbi hsz-dből a megállapítást, mert Button igenis tud gyors lenni. DE alapvetően teljesen igazad van. Az előzések megcsonkítása, a motorok nyirbálása és a gumizás mind egy apró szög a koporsóban, szerintem.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
wildrain
addikt
válasz
rocket #43775 üzenetére
Lehet egészversenyes gumikat csinálni, sikeres is volt a 2005-ös esztendő ebből a szempontból
, de előbb-utóbb minden gumi elfogy, és cserélni kell. Nem hinném, hogy régen nem volt olyan, hogy 10-12 kör után cserélni kellett. Legfeljebb nem volt olyan visszaesés a köridőben, mint most, de ez mit számít?
Egyébként meg a verseny pont nem arról szólt, hogy ki mennyire tud lassan menni, hiszen Button annak ellenére nem lassú, hogy kíméletesen bánik a gumikkal. Hamilton nem csak az etapok végén, hanem az elején, friss gumikkal sem tudott vele lépést tartani. -
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #43779 üzenetére
Így az egész hsz-ra csak ennyi:
Már a szezon előtt is elég sok blődlit leírtál, a jóslataidat tényként állítottad be (persze már az első futamon megbukott egy részük..), de ez hogy a McLaren kicsinálja Hamiltont... annyira elvakult vagy vele szemben hogy teljesen elferdült a józan ítélőképességed..
Hamilton alá a McLaren 2007-ben, 2008-ban és idén VB esélyes autót rak(ott), 2010/2011-ben pedig stabilan top csapatok voltak, mint második erő. Egyedül a 2009-es év volt bukta, de ott is tudott Hamilton futamokat nyerni a szezon második felében, szóval azért nehogy már sajnáljuk szegényt.. Button hány évet sz*pott a Hondánál eredmények nélkül, tök utolsóként?
Arról is mesélhetnél hogy a jobb technikában ülő Hamilton vajon miért nem támadta az SC alatt elé került Vettelt? Amikor ott volt a DRS meg a lényegesen nagyobb végsebesség.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz
rocket #43788 üzenetére
Malajziában várhatóan még nagyobb lesz a különbség a McLaren és a RB között, legalábbis a téli tesztek alapján a Meki erőssége a gyors kanyarokban rejlik, valszeg aeroban verhetetlenek jelenleg. RB-nak meg a lassabb kanyarok és a kigyorsítások fekszenek.
Merci versenytempójáról meg sok mindent elmond hogy az első etapban Schumi körönként átlag 1mp-et kapott a McLarenektől. Nekik most egy időmérős autójuk van, ami jó a 2. sorba, talán néhol az elsőbe is, de a versenyen a DRS nélkül kifinganak.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rocket
nagyúr
válasz
rocket #43788 üzenetére
2008=2007
Osszekevertem
#43790: Horner nagyon optimistan nyilatkozott Malajzia kapcsan, furcsa is volt mire alapozza
Tehat akkor egyelore nincs olyan ero aki beleszolhat a McLaren-Red-Bull csataba a versenyen, ez megnagyobb elony a Red-Bullnak, mert igy akkor toluk mint 2. ero nem fog senki pontot rabolni hatulrol, mig Button meg Hamilton rabolhatnak egymastol.
Ha nem felejtem el osszefogom irni a "csapaton belul elvesztett" pontokat, aztan majd szezon vegen lehet osztani szorozni, ha Vettel VB lesz.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#70869248
törölt tag
válasz
rocket #43788 üzenetére
Hamilton nincs könnyű helyzetben, már akkor írtam amikor Button idejött a McLaren-hez.
Hamilton+Alonso: ideális választás fejlesztésileg...nagyjából egyforma a vezetési stílus, igazán mindkettő a semleges+túlkormányzott autót szereti.
Hamilton+Kovalainen: itt egyértelműen Hamilton dominált, Kova' akkor még segíteni sem tudott neki...Kova' stílusáról nincs különösebben megalapozott véleményem, sztem mint mindenki a semleges-re szavaz, de elboldogul mindkét irányban, túl és alulkormányzott autóval is.
Hamilton+Button: Button a semleges+alulkormányzott autóval, Hamilton még mindig a semleges és túlkormányzott.
...és a jelenlegi helyzet az, hogy a túlkormányozottságba hajló versenyzők nincsenek könnyű helyzetben, mert nagyon fontos a gumikezelés, két körön 4 másodpercet lehet bukni..
Szal mivel a gumikezelés nagyon fontos, így meg ha semmi bajuk Hamilton-nal csapaton belül, akkor is Button a kézenfekvő fejlesztési irány, és minél jobban fekszik az autó Button-nak annál kevésbé fog feküdni Hamilton-nak.
..vagy megtanulja azt amit Button tud, ha tudja....vagy mennie kell.
Nem tudom, ki tudják-e nevelni Hamilton-ból az agresszív, támadok az utolsó körig stílust,..de az tény hogy szerintem is egyre inkább sikerül begyömöszölni a jelenlegi 'ideális' autóversenyző masszába.
...amit mondjuk sajnálok, mert ebben a masszában szürkül el Alonso is, innen legendák nem fognak kiemelkedni, max eredményesek. -
wildrain
addikt
válasz
rocket #43779 üzenetére
Én hasonlítom az almát a körtéhez? Te jöttél azzal, hogy Button a régi időkben labdába se rúgott volna. Mi ez, ha nem alma-körte összehasonlítás? Én csak belementem a játékba.
A kerékcsere megspórolást pedig nem mostra értettem, hanem ha visszatennénk a régi időkbe, talán képes lenne megspórolni egy kiállást. Ez persze mind fikció, ahogy az eredeti felvetésed is az.
Én megértelek, az egy vélemény, hogy nem szereted az ésszel versenyző pilótákat, de azt állítani, hogy egy ilyen régebben nem lett volna sikeres, szembemegy a tényekkel, hiszen az F1 minden korszakából lehetne kiemelni egy-egy ésszel versenyző, és mégis sikeres(!) pilótát.Amúgy azt honnan veszed, hogy jövőre nem Mercedessel mennek? Ha jól tudom, csak az a szerződés jár le, hogy ingyen kapják, de ez nem jelenti azt, hogy a Mercedes nem marad a fizetős beszállítójuk. Egyébként ha el is válnának, akkor is van még a piacon versenyképes motor, amiből lehet válogatni.
-
raczger
őstag
válasz
rocket #44309 üzenetére
Nem, mert úgy látják, hogy 10kor lesz a közvetítés, tehát ha a régi óra szerint 10re vannak ott a TV előtt akkor már 11 óra lesz és kicsit lekésik a rajtot
Egyébként egy sörbe fogadok valakivel, hogy legalább egy ember be fog írni a topikba, hogy az óraátállítás miatt lekéste a rajtot
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
dangerzone
addikt
válasz
rocket #47366 üzenetére
Jah, mi is a Bazilikánál voltunk. A 2. meg 3. körre mentünk ki. A 3.-ra már sikerült is befurakodni az első sorba.
Jah, a szöveg tényleg sok volt, de valahogyan el kellett ütniük az időt, amíg nem zajlott semmi. A semmiről is beszélni tudnak órákig, ezért riporterek.
Azon meg jót mosolyogtam, mikor ott körözött a Suzuki Swift, meg a leharcolt Civic is.
-
7600 GS
addikt
válasz
rocket #47866 üzenetére
Button úgytűnik hogy idén nem az igazi, Hamilton meg úgylátszik fejben összeállt, erre a csapat kúrja el nekik a versenyeket. Valaki nagyon nem akarja hogy a Mclaren VB legyen.
Nagyon kiváncsi vagyok a mai befutóra. Tippem: 1: RAI, 2: ALO, 3:VET *
*Mindez sztornó eső esetén
Schumit az 5. hely környékére várom, hogyha nem lesz semmi gikszer.
[ Szerkesztve ]
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rocket #48192 üzenetére
Ebből szerintem se lesz semmi. Egyrészt várom még mindig Schumit(=nem ez az utolsó idénye), másrészt Hamilton nem menne át a Mercihez, hiába iditóa a McLaren most nagyon, azért a Mercinek ad pár rohadt nagy pofont. Ez nem változik varázsütésre.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz
rocket #48200 üzenetére
Jovore a McLaren teljesitmenye a Mercedes motor hijjan nagyot fog visszaesni.
Ezt mire alapozod? Mármint értem az okfejtést, logikus is, de én erről nem láttam hírt. Ez csak teória, vagy már volt valamilyen szinten előzménye, kósza hír, elhintett pletyka, stb? Be is b*szna, ha a kedvenc csapatom meg szűnne létezni jövőre, úgy, hogy ebben az idényben még nem is hallottam ilyenről.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."