Aktív témák
-
#56474624
törölt tag
válasz #65755648 #44191 üzenetére
Elvakultakkal kár leállni vitázni.
A tények ezek:
[link]
A mi lett volna ha senkit nem érdekel, ugyanis sokféle verzió van. Mi különbség van abban, hogy valaki év elején, közben, vagy a legvégén hibázik? Semmi. Raikkönen is hibázott abban a 2007-es évben eleget, Hamilton is, Alonso is. Massa is. A végén Kimié lett a legtöbb pont. Ez számít. Mindenki a másik hibájából nyer. Vagy a csapatéból, vagy a pilótáéból, de mindenki ezt teszi.A legfontosabb az, hogy a Ferrari élt a lehetőséggel, és megnyerte a VB-t 2007-ben, ahelyett hogy elvesztették volna azt. Ráadásul semmi jelét nem látni, hogy a szóban forgó Brazil futamon Massa amúgy kenterbe verte volna Kimit. Ha az a helyzet lett volna, ami 1999-ben Schumacher és Irvine között volt a Maláj Nagydíjon (ahol jól látszott a köridőkből, hogy Irvine-nak esélye sem lett volna MS ellen), akkor jogos lenne felemlegetni. Így azonban csak annyit látunk, hogy a Ferrari "megoldotta okosba", és nem eresztette össze a két pilótáját. Ugyanezt bármely másik csapat megtette volna.
-
Dany007
veterán
válasz #65755648 #47066 üzenetére
De én normális előzésre gondoltam.
Direkt írtam egy példát a korábbiakban. Az nekem nem előzés, hogy X aktiválja a DRS-t megelőzi Y-t, majd a következő körben Y csinálja ugyanezt és így tovább. Ez nulla. Ez lófütty.
Bár tény, hogy azt sem szeretem, amikor valaki csak és kizárólag a boxtaktikának köszönhetően kerül az élre. Ez nem stratégiai játék, hanem autóverseny.Mint mondtam, biztonság terén semmi gond sincs sem a jelenlegi, sem az elmúlt ~20évben láthatott forma 1-gyel. A Forma 1 igazából az 50-es 60-as években volt veszélyes. Akkor tényleg sok haláleset történt.
De manapság - ahogy korábban is írtam - focizás közben többen halnak meg, mint a Forma 1-ben.Szóval visszatérve kicsit az előzéses részhez, itt is érvényesül az mondás, hogy kevesebb néha több. (ha emlékszik valaki a régi Sumi Hakkinen csatákra... na én olyat szeretnék még!)
[ Szerkesztve ]
-
Dany007
veterán
válasz #65755648 #47074 üzenetére
Szerintem szintekkel gyorsabb volt, így drs nélkül is megelőzte volna.
De értem mire célzol. Akkor viszont legyen elérhető a DRS bármikor bárkinek bármennyi ideig. És úgy rendben lenne. De ugye ez akkor megint az egész mezőny általános gyorsulásához vezetne, plusz szintén balesetveszélyes lenne. -
Nowhereman
őstag
válasz #65755648 #47070 üzenetére
Ez alapján a kosárlabda izgalmasabb minta a jégkorong, mert több benne a gól? Marhaság! A DRS kikerülés pont olyan mint a kosár - senki nem fog miatta felugrani a székből.
És voltak olyan szituk ahol nem nagyon volt előzés mégis legendává vált. Mert küzdelem volt. Itt meg az a baj, hogy túl sterillé, civilizálttá vált az egész. És ha még nem lenne elég baj, hogy a mezőny fele nem az a igazi harci-vadbarom alkat, még a max. 100km gumikkal se lehet a másik seggét rágni 1-2 körnél tovább. Plasztik "hősök" plasztik előzésekkel. Nem mindenki emészti a műanyagot...
Utánam a kondenzcsik!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #65755648 #47070 üzenetére
Nekem az is jó, ha egy csata nem előzéssel végződik, az is izgalmas tud lenni, amikor a lassabb körökön keresztül védekezik, vagy kergetik egymást. Pl.: Imola 2005 és 2006.
Ezekkel a gumikkal, és egy nagyon rövid DRS zónával meg lehetne oldani, hogy kb a támadónak és a védekezőnek is egyenlő esélye legyen.Eddig a támadó volt esélytelen és ment a vonatozás, most a védekező az (néhány pályán), és megy kikerülgetés. Vonatozásból átváltottunk kikerülgetésre a középút helyett.
Így itt is szinte az idő ellen mennek már, mint a Rallyban, többet számítanak a köridők, mint a pályán elfoglalt pozíció. 200 kör alatt néhány pályán tökéletesen összeállna a csapatok és a pilóták közötti erősorrend. -
Nowhereman
őstag
válasz #65755648 #47086 üzenetére
Ha 2001 óta figyeled, akkor honnan veszed, hogy 2000 előtt se volt fenékig tejfel?
Amúgy az előző hsz-ed is tipikusan az a "régen minden jobb volt". - sajnállak, ha neked ez jött le, kedves "régen minden rosszabb volt". Csak annyit mondtam, mesterkélt az egész.
Utánam a kondenzcsik!
-
Mezcal
addikt
válasz #65755648 #47025 üzenetére
Néztem az LT-ét, de azt még jobban, hogy mindkét Lotus átgvágott a mezőnyön, még Grosjean is, aki sokáig gyorsabb volt a finnél. A Lotus volt a legjobb autó, mert Webber csak azt hozta, amit áltlában szokott, míg Vettel sokkal többet tett hozzá az autóhoz.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
[CS]Blade2
addikt
válasz #65755648 #47110 üzenetére
Szerintem szépen kirajzolódott az előző táblázatból, hogy Vettel akkor volt gyorsabb amikor a végén már neki is új gumijai voltak. A Lotus valószínűleg az utolsó pár 10Kg üzemanyaggal is gyengébb volt, mint a RedBull, az időmérős, a verseny utolsó pár köre, és a leggyorsabb körökből kiindulva. Az elején mondjuk hiába volt Kiminek új gumija, azzal csak vissza hozta azt a hátrányt, amit az időmérőn a spórolásért cserébe szedett össze.
Megint a kanyargós részen volt jóval jobb a RedBull, biztos, hogy újra rengeteg leszorítóerejük van. A Lotusnak nagyon jó a végsebessége, és hozzá a légellenállása. Spá-ban fog ez nagyon jól jönni, ami egyébként is Kimi területe, csak kérdés, hogy milyen hőmérséklet és melyik keverék illik jobban az autójukhoz. Eddig úgy néz ki, hogy bármikor bejöhet, épp olyan vonalvezetés-hőmérséklet és gumikeverékek jönnek össze, hogy egyszer csak a Sauber a leggyorsabb. Lehet, hogy a RedBull és a Lotus is így került erőre, most épp nekik kedvező körülmények voltak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mezcal
addikt
válasz #65755648 #47110 üzenetére
Vettel alig tudta megtartani az első helyét, mert a Lotusok gyorsabbak voltak. Azon a hétvégén a Lotusoknak volt a legjobb csomagjuk, különben nem azt csinálták volna, amit. Ha egyedül a finn szárnyalt volna aláírnám, hogy nem az autó volt az elsődleges tényező, de hát Grosjean sokáig előtte volt.
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
Aktív témák
- OLED TV topic
- Vírusirtó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Router gondok
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Gaming notebook topik
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Eladó Samsung Galaxy A40 64GB, Dual, kártyafüggetlen (A405) -
- BenQ PD3200U - 32" 4K 16:9 100% sRGB 60Hz Designer Monitor
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia