-
Fototrend
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #1954 üzenetére
azért a c pontban szereplő éves árbevétel azért vicces
én annaka örülnék, ha nem úgy működne, hogy a multi is minden esetben a minimumot kapja megkb. fél éve volt, hogy az itteni egyik multit megbüntették pár millióra - reakció: egy napig az egyik pénztár nem termelt nyereséget.
én tudnám ezt mondanivicces kedvében volt az infopultos hölgyemény az utolsó reklamációmnál is
a lényeg az volt, hogy vettem valamit, majd fizetéskor kicsit sokalltam az összeget. megnéztem a blokkot és látom ám, hogy háromszoros áron van mind a 3 termék, amit vettem
irány a pult, reklamáljunk - meg is nézte a csajszi, hogy milyen ár van kitéve, majd közli - igaz, hogy a név ugyanaz (kb, mint az autókereskedésben a suzuki vs. bmw, de mindkettő autó), de a cikkszám teljesen más. Anyád, nem az én gondom, ki van írva az ár és kész - a törvény meg mit mond ki? erre válasz: hát ennek akkor is annyi az ára, amennyi a gépben van. Akkor én most mindennel futkossak egy eladóhoz, hogy mondja már meg, hogy mibe kerül, mert nem biztos, hogy az az ára, mi ki van írva. mázlijuk annyi volt, hogy Párom elhalgattatott, és ő megbeszélte velük higgattan, és inkább otthagytuk a pitsába az egészet.Mr. Teddy - közöld velük, hogy te nem az olipikusszal, hanem velük kötöttél szerződést, tehát nem érdekel, hogy ők mire várnak, te ezt kérted (jogszabájilag szvsz teljesen jogosan), ha vissza is érkezik időben (ezt is ki lehet nekik emelni, valamit, ha lejár a 15 nap, akkor kérj indoklást rajtuk keresztül az olimpikusztól, hogy miért tart eddig) megjavítva a készülék, akkor sem leszel hajlandó átvenni (max. úgy, hogy írásba foglaljátok átvételkor, hogy a cserét a cég megtagadta és újra javította a készüléket - te pedig átvétel elött ellenőrizted és adott pillanatban működött és nem volt rajt hiba)
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #1957 üzenetére
Az igazság, hogy ez ha úgy vesszük a 3. kör
A gépről röviden.
1. beadva gariba: 22 nap, hibák: LCD pixelhiba, rossz képek; kijavítva: CCD.
->LCD hiba nem lett javítva, ezt sajna otthon vettem észre.
2. Leadtam Olympusátvevőnél megint, hogy márpedig még minig rossz, hiba: LCD pixelhiba, 15nap után kész lett, LCD cserlve, átveszem, otthon nézem: rosszul rakták össze egyik sarkánál meg tudom nyitni kicsit a burkolatot. Aznap visszamentem gyorsan, ráirattam a jegyzőkönyvre, hogy így vettem át, rá is írta. Otthon megint nézem, a kicserélt LCD-n megint pixelhiba... Ekkor már csak röhögtem magamban az idióta szervízen.
Másnap vissza az edigitalba faterommal, hogy ezt ugyan nem tudják az Olympusék megcsinálni, vagy levásárolhatjuk, vagy adják vissza a pénzt. Persze ők nem adnak semmit vissza, levásárlást csak akkor ha az Olympus cserét ír... Mondtam neki a jogszabályokat, kinyomtatva vittem, mindenre mondott valami kitérő dolgot. Abszolút nem vette magára a csávó a dolgot, mondja, hogy átveszi megint, és elintézik. Gondoltam akkor leadom, max közben valamit még intézek, mert ez nem így kell hogy menjen. Akkor jegyzőkönyvbe bekerült, hogy sokszor volt szervízben, hibák még mindig adottak, jóváírást kérek (ezt a szót a csávó találhatta ki, mindegy, szal ha cserét írnak a gyárban ők adnak mást is...), beleírta, hogy ennyi napot volt gariban...Szal most itt állunk... hogy nem nyilatkoztak, hogy cserélik vagy sem. Valszeg azért nem tudják, mert tudom a gép útját, elküldik olympsunak, az ki csehországba, mert csak ott van szervíz, jippíí, kár hogy a logisztika maga több mint 3 nap, bár ez nem kell érdekeljen. Tudom ha elkezdek keménykedni mailben, akkor meg csak az lesz a válasz, hogy ő nem tehet semmit.. Boltba visszamegyek, "törekszünk a kijavításra, stb..", ha beírnék a jegyzőkönyvbe nem érdekelné őket...
Esetleg Csaba_20_ vagy Net84 ha kedvetek van, küldhetnétek egy szerintetek rendes választ amit elküldök ezeknek, mert már nem tudok mit kitalálni, privibe elküldenétek, akkor utána elküldöm a nevemmel válaszként a lekezelő e-mailre., persze ha van kedvetek hozzá. Köszi
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #1960 üzenetére
Hát bizony az is volt, sokszor mászkálni a szervízekbe, hogy jófej legyek, hogy hamarabb készlegyen a gép... Ha a vásárlók könyvébe még nem írtam, attól még elmehetek ilyen békéltető testülethez, nem? Szal nem én lennék még a kötekedő, ha se szó , se beszéd elmennék oda?
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #1966 üzenetére
Jaja, én is ezt szűrtem le, ha azt el tudom érni, hogy levásároljam a pénzem, már akkor örülnék neki. Az ilyen garis problémák miatt is nem is érdemes ilyen all in one boltból venni cuccot, ahány termék annyi gariintézés. Lehet ha pont Canont veszek a Canon már rég cserélte volna, vagy ilyesmi... Nem értem miért kell megszívnom ezzel, ebben már a pech is benne van, meg minden
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #1989 üzenetére
Mindegy, most akkor várok hogy mi lesz. Akkor az, hogy 3 napon belül nem nyilatkozott, nem jelent semmit. Ettől függetlenül simán ki fogják javítani. Igazából perre vinni nincs kedvem, sem ilyen békéltető testülethez, mert tuti hogy csak az energiámat ölném bele, annyit meg nem ér az egész. Majd ha hívnak, hogy elkészült az átvétenél azért megjegyzek pár dolgot a vásárlók könyvében.
-
adalbert1
veterán
válasz Csaba_20_ #2001 üzenetére
Simán lehet, hogy pár illetékes is a zsebükben volt, habár akkor meg a végletekig mehetett volna a buli így is (esetleg lehet hogy valami sokkal nagyobról akarják elvonni ezzel a figyelmet)...
Vagy ennyire nincs kapacítást mindenkit ellenőrizni.
A híren meg nincs mit csodálkozni, az országban össznépi sport a csalás. -
Ariadne
őstag
válasz Csaba_20_ #2037 üzenetére
Ki mondta, hogy próbálkozni nem lehet?
El tudom képzelni, hiszen ha nekem mint eladónak vissza kellene adnom a vételárat, akkor megtehetem, hogy ezt visszatartom és mondjuk ügyvédi letétbe helyezem addig, amíg ő nem rendezi a tartozását.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
net84
őstag
válasz Csaba_20_ #2086 üzenetére
kicsit gyenge a felfogásom, illetve kicsit hülén fogalmaztam...
Ha veszek valamit, és három munkanapon belül meghibásodik, akkor visszavihetem, és nem hivatkozhat arra, hogy neki túlzott többletköltséget jelent a csere, hanem köteles cserélni, ha nem tudja ezt megtenni, akkor pedig a pénzt visszafizetni? Vagy nem így van?Ez a 3 munkanap újraindul egy készülék kicserélésekor?
Read only...
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2092 üzenetére
Na jött egy válasz attól, aki érdemben is csinált valamit. Rohadt érdekes, azt írja, hogy ők innentől már semmit nem tudnak tenni, lévén a gép benne sincs az adatbázisukban.
Kvázi azzal , hogy kicserélte nekem a szervíz a felelősség hopp lekerült a vállukról.
Na akit érdekel a levél pontos tartalma elküldöm neki privátba.
Ja és az nem került rá a jegyzőkönyvre, hogy miért nem adtam le, sajna.. -
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2094 üzenetére
Na ma bennt voltam utoljára az Olympusnál. Megint cserélték volna, de mondtam, hogy ne, adjanak jóváírást, majd szépen a boltban cserélik. És szépen hivatkoztam arra, hogy az edigital nem volt hajlandó cserélni. Nagy nehezenen, a végén kiállították az igazolást. Holnap beugrom a boltba, és ha nem lesz készletükön ilyen gép, visszakérem a pénzt és kész.
-
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2100 üzenetére
Ja, de lehet valamit félreértettél. Már nincs nálam a gép. Az Olympus szervízben leadtam mindennel, és Ők kiállítottak egy cserére jogosító igazolást. Amivel be kell fáradnom oda ahol vettem. És ott "kártalanítanak". A papíron az van, hogy az edigitalt felszólítja az olympus, hogy "Kérjük az ügyfél kártalanítását, csere vagy pénzvisszafizetés útján, Önök felé a rendezés jóváírással történik."
Ez az a dokumentum amiról írták már többször is levelekben, hogy ha ilyet hoz, akkor kicseréljük, vagy raktárkészlet hiányában visszaadjuk a vételárat.
Szal ez a pontos helyzet. -
Mr. Teddy
őstag
válasz Csaba_20_ #2196 üzenetére
Hát ezzel kapcsolatban régen volt egy tapasztalataom a Mistrallal, hogy ők amikor beadtam gariba egy írót, a papíron rajta volt ez. És anno köteleztek, hogy fizessem ki a "bevizsgálási díjat" mert náluk a dvd-író jól működött. Vittem nekik dvd-t, hogy nézzék meg ezeket elrontja, meg van egy rw lemez amit ez az író nem töröl, de másik igen. Mindegy, ők nem tágítottak, nekik minden lemezt vitt rendesen, stb.. És akkor mondtam, elviszem az írót. Aztán jöttek a szöveggel, hogy 2500Ft-ot kérnek. Nem akartam fizetni, ők nem akartak visszaadni, szervízvezetőt is kérdeztem, miért is? "Mert ez van a szabályzatban, nem kell indokolnom". Akkor még nem merültem el ennyire a jogszabályokba, meg ezt a fórumot nem ismertem, ahol tudtatok volna segíteni, és akkor kifizettem ezt a pénzt.
Mindezt igazából azért is kérdeztem, hogy mással ne forduljon ilyen elő. Mert ha megnézitek, az Aqua honlapján is fel van tuntetve egy ilyen tétel, ha hibátlan még fizetned kell, hogy az idejüket raboltad kb Nevetséges.
De kösz az infot. -
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Csaba_20_ #2185 üzenetére
Szvsz nevetséges ahogy megpróbáljátok bemagyarázni, hogy egy szutyok plexilap túlzott rácsavarozás eredményeként bekövetkezett repedése a forgalmazó sara. Tipikus magyar mentalitás, ha már szívok, dögöljön meg a szomszéd lova is. Nem vagyok boltos, de nem is lennék ebben a jogi f0sban fuldokló szép országban. Vajon akkor is ennyire korrektek lesztek ha a tanácsotokat követően a blokk gariztatása még polgári perrel sem sikerül és a költséget ráverik a tulajra? Nem is tudom, kételkedem..
Mindenki jobban járna, ha egyszerűen venne egy normális blokkot a T. tulaj.Vizesék nem a garis téma, hanem az adócsalás miatt vannak bajban. Más kérdés, hogy ezen tény miként jutott az adóhatóság fülébe.
Gyuri27 Kábé sz@rok az Aquara, egyszerűen nem vagyok skótzsidóbrazil.
nygma, jó szórakozást ;p
-
Speed®
HARDVERAPRÓD
válasz Csaba_20_ #2209 üzenetére
Elrepesztette a plexit a hozzá nem értésével, ez nálam n(s)em garis probléma. Erről nem a gyár, nem a forgalmazó, de még a szomszéd Mari néni sem tehet. Magánemberként a répa kellemetlenebbik végén állva is látom, hogy ebben az esetben a júzer tehet a dologról.
Ha fele ennyi jogi útvesztőben elrejtett baromság szorítaná a forgalmazók tökét, nem lennének ennyire "szemetek". Továbbra is azt mondom, mindenki jobban jár, ha egy normális blokkal teszi helyre a dolgot, garis hercehurca helyett. De persze azt csinál amit akar, igazából kevésbé izgat.
Amúgy jó hogy a végére kiderül, te a Bluefishről beszélsz, én\mi az Aquaról.. ;p
Unalmas már ezen csámcsogni, itt kiszállnék. További kellemes elmélkedést. -
Gyuri27
félisten
válasz Csaba_20_ #2235 üzenetére
Magyar nyelvűt? Örüljön ha nem kinai. Persze ez a használati utasítás dolog már meg lett magyarázva egyszer-kétszer a nyomorult usernek (nekem is, aki csak arró jó, hogy nevezett kedves eladókat/kiskereket eltartsa).
[link] a következő érdekesség.
[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
horvathkrisz
addikt
válasz Csaba_20_ #2242 üzenetére
végül melegedés+fagyással lett visszaküldve, visszahajlítás után a srác átírta a gépben a hibát. nem éreztem magam hibásnak semmiben.
szerintem ők b@szták el még jobban, mert nálam nem fagyott.
tényleg meg kell várni, én mindenesetre bízom benne hogy valahogy lezsírozzák. -
localhost
Közösségépítő
válasz Csaba_20_ #2269 üzenetére
Üzlet, nem raktár.
"Ha nincs, akkor szól a futárnak, aki épp 5-6 nagykert látogat, hogy ilyet is hozzon. " - hát ez nem így működik a gyakorlatban, csak a vágyálmokban vagy így!
Ám felettébb érdekes, hogy nekemszaladtok, amikor azt mondtam, alapvetően a vevőnek van igaza, csak nem kell elrugaszkodni a valós lehetőségektől. Innen már csak egy hajszál, azt mondani a vevőnek: Üljön le beülök a kocsiba elszaladok a nagykerbe egy fél óra mólva leszek.[ Szerkesztve ]
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
aginor
addikt
válasz Csaba_20_ #2340 üzenetére
Maga az eljárásról mi a vélemény, legjobb tudomásom szerint a törvény(bocs rendelet) nem ismer feltételes garanciát, továbbá nekik kell bizonyítani, hogy az én hibámból hibásodott meg, nem nekem(mint ahogy azt ők hiszik), akár a jótállást akár a szavatosságot nézzük.
A kártya az egyik bekapcsoláskor sercegni kezdett valahol hátul, aztán egy kis füst, és azóta se kép se hang(nem volt húzva, sem moddolva).
A szervizes emberke nevét nem tudom, mivel nem mutatkozott be, de nyilvánosan akkor sem biztos, hogy kiadnám(én tisztelem mások jogait, nem úgy az ipon).Nem vagy te jelen véletlenül a fogyasztóvédelmi fórumon is?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
aginor
addikt
válasz Csaba_20_ #2346 üzenetére
Ma voltam bent az ipnnál, és gyorsan le is írom a tapasztalataimat.
Ma nagyon korrektek voltak, szó nálkül átvették a kártyát, ugyan megpróbálta megmagyarázni a feltételes garancia "előnyeit", de legalább nem erőltette. Azt igérték, hogy 5-10 napon belül lesz valami eredmény már. Még a végén minden rendben lesz, ahogy annak lennie kell(remélem most nem kiabáltam el nagyon).
Az is kiderült, hogy Ők is olvassák ezt a fórumot, így mindenkinek érdemes beírni, akinek problémája van velük, így lehetőséget adva nekik, hogy javíthassák a garanciális ügyintézés menetét..
Köszönöm mindenkinek a segítséget, és remélhetőleg a továbbiakban már nem lesz rá szükség.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
tlac
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2389 üzenetére
miért nem tudod bejelölni?
tuningos fejtegetéseitekkel nem nagyon értek egyet...
az egy dolog, hogy van rá opció a bios-ban, meg a manualban is le van írva, hogy miket lehet túlhajtani, viszont szinte mindenhol ott van van az a figyelmeztetés, hogy csökkenhet az élettartam, elromolhat a hardver
sokszor olyan őrült feszültségeket is be lehet állítani a lapnak, hogy azt hosszú távon biztosan nem bírná, persze ilyenkor jó esetben csak lefagy a gép, vagy el se indul -
pintyesz
senior tag
válasz Csaba_20_ #2386 üzenetére
Lehet,hogy igazad van,de én nem látok semmit
7db képet csináltam a lapról de egyiken sem tudtam kivenni elszíneződést
Egyébként az Iponos csávó azt mondta, "a procifoglalat feletti FET"Jancsi:mailt nem kaptam sőt semilyen írásos dolgot sem...
Az nem jó ha mindjárt a fogyvédelemhez megyek?tlac: muszály volt ugyanolyan lapot vennem,mert nForce650i chipkészlet van a lapon.Már a 680i-től is tartottam volna,hogy lekezelné e.Arra meg végképpen nem volt pénzem,hogy lutrizzak.... (biztosra kellett mennem)
Format C:...YES or CONTINUE? :))
-
tlac
nagyúr
válasz Csaba_20_ #2391 üzenetére
szerintem nincs azzal gond, hogy többet is lehet neki adni, aki tudja, hogy mit csinál, annak hasznos lehet
de pl. a gigabyte bios-a pirosan villogva figyelmeztet...pintyesz:
mailt nem kaptam sőt semilyen írásos dolgot sem...
mondom, hogy majd kérjél tőlük postán, automatikusan nem küldenek...
kellenek a papírok, anélkül nem tudsz intézkedni
a fogyasztóvédelem, szerintem csak tanácsokat tud adnia memória foglalatok környékéről is csináltál képet?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- EAFC 24
- bambano: Bambanő háza tája
- SkyShowtime
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen