Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaba_20_

    őstag

    válasz localhost #2268 üzenetére

    Tudod, ha a fogyasztó beviszi az Iponhoz(vagy bármely más kiskerhez) 3 munkanapon belül a hibás videokártyáját és kicserélést kér, akkor következzen az a lépés, hogy a forgalmazó megnézi a raktárat, hogy van-e olyan videokártyája, vagy se. Ha nincs, akkor szól a futárnak, aki épp 5-6 nagykert látogat, hogy ilyet is hozzon. A fogyasztónak pedig megmondja, hogy legfeljebb 3 munkanapon belül nyilatkozik, hogy ki tudja-e cserélni(esély nem sok van rá, de lehet, hogy már nincs egyik nagykerben se). Ha pedig van a készletében, akkor leemeli a polcról és teljesíti a fogyasztó kicserélésre vonatkozó igényét. Nem pedig arra vár, hogy a futár mikor ér újra a telephelyre, aztán vissza az érintett nagykerbe, aki majd eldönti, hogy jótállás keretein belül cseréli-e stb és a kisker pedig ennek fényében vagy teljesíti a jótállási kötelezettségét a fogyasztó felé, vagy nem...Előbbi fogyasztóbarát viselkedés, utóbbi balkáni...hogy klasszikust idézzek - remélem most is figyel Speed(R) - tipikusan a dögöljön meg a szomszéd tehene is hozzáállás. Mert ha nekem nem cserélnek, akkor én se fogok, hiszen akkor buknám a pénzemet, úgyhogy inkább bukja a pénzét a fogyasztó. Ez egy az egyben az üzleti kockázat áttolása a fogyasztókra. NA ez az, amit nem fogok sose kultiválni.

    Egyébként a kicserélésre is 15 napot biztosít a jogszabály a forgalmazónak, tehát a 3. munkanapon ha úgy gondolja, hogy teljesíteni tudja a kicserélést, akkor nyilatkozhat úgy, hogy a fogyasztói kicserélésre vonatkozó igényét teljesíti legfeljebb 12 napon belül. Ha pedig ez nem sikerül, akkor visszafizeti a fogyasztó pénzét.

    Ahhoz, hogy ne balkáni állapotok uralkodjanak idehaza, tisztázni kéne egy-két dolgot a nagykerekkel is. De ez nem a fogyasztók dolga, hanem a kiskerreké.

    A CHS miért ellenpélda? A váci úti üzletük nem a XIII. kerületben van?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák