Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F34R

    nagyúr

    válasz slimG #15937 üzenetére

    3.6-ban jon ket artifact set, de a dizajnukon kivul meg semmit nem tudni roluk.
    Az artifactja max a dmg szempontbol lesz kicsit jobb (mar ha lesz neki egyaltalan) nem pedig az egesz karaktert irja ujra.

  • Shiro

    senior tag

    válasz slimG #15937 üzenetére

    Pontosan ahogy F34R mondja.

    Csal gondoljunk bele, vegyünk pár lehetőséget, ahol az artifact extra jó buffot adna neki.

    A verzió:
    HP-alapján ad neki annyi extra sebzést, hogy a mostani lehetőségeihez lépest 30%-50%-al többet sebezne.
    Dehyára nézve jó.
    Hu Tao iszonyat broken lenne tőle, de akár Zhongli is egy túl táp physical dps-é válna tőle.
    Ha ez a buff a burstre korlátozna, akkor meg pl Yelan, Shinobu, vagy Layla kapna túl nagy buffot.

    B verzió:
    A védelmi képességeit növelné. +50% sebzés elnyeléssel teljes körű lehetne az általa biztosított védelem.
    Bár talán még egy 20-30% is erősnek szűámitana az artifact szempontjából. (Viszont ez esetben Deha mellé kéne még egy védelmi karakter)
    Esetleg skálázódhatna HP alapján. (Pl a következő N ütést a HP 5-10%-csökkentené)
    Egy ilyesfajta artifact eredménye az lenne, hogy bármely 4 csillagos Shiled Support kb 60-70-es szinten feéűl múlna egy mostani lvl80-as Zhonglit. Így ez is broken lenne.

    Lehetne ötletelni a különféle lehetőségekkel, de egy elég komoly buff kéne azh artifact által,a mi pedig más karaktereket tenne iszonyat brokenné.

    A logikus megoldás szerintem valahogy úgy nézne ki:

    Skill:
    50% sérülés csökkentés helyett a beérkező támadások sebzését Dehya HP-jának 12%-ával csökkenne. Lenne olyan ellenfél ami ezt túlsebezné, de Full HP-ra építve azért a legtübb támadás védhető lenne.
    *S kiszedni belőle azt a részt, hogy az elnyelt sebzést Dehyának kell elszenvednie.*

    Burst
    203% ATK helyett 120% ATK és 8% HP

    Az automatikus támadás helyett a az NA aktiválná.
    Az időtartamot 4-ről 6 másodpercre emelni, de az ütések száma ugyan annyi maradna.
    Így Xingqiu és Yelan használhatóvá válna, mint support, így esetleg a burgeon lehetősége is megnőne.

    Passzív
    Mivel a Skillből eltávolítuttik az elnyelt sebzés elszenvedése részt, agy azok mostani tulajdonságai feleslegessé válnak, így azokat lecserélhetjük a C1-re


    A C1 peidg kaphatna egy +2 másodperces burst durationt.

    Sebzés nem feltétlen növekedne jelentősen, viszont cserébe már használható lehetne mint védelmi support. El lehetne(, vagy el kellene) dönteni, hogy védelemre vagy támadásra fókuszálunk.
    Megnőne a lehetséges csapat kompozíciók száma.

    ----
    #15938 F34R
    A piros-zöld esetén én valami burning buffra tudok asszociálni.

Új hozzászólás Aktív témák