Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    Ahogy látszik, a Ford is magasabb guminyomást ajánl magasabb sebességhez.
    Ezen kívül a gumitól is nagyban függhet az optimális guminyomás, van olyan gyártó, ami külön megadja az optimális guminyomást a gumijaihoz, ami persze eltérhet az autógyártó ajánlásától.
    Nekem ez a sokadig kocsim, a sokadik conti gumival, eddigi tapasztalataim alapján a conti jobban viselkedik, ha az autó gyártó ajánlásához képest egy kicsit túl van fújva. Alapesetben nekem 2,2 - 2,1 bart ajánl a gyártó, ehelyett 2,5 körül fújom, amivel legalább nem tűnik laposnak a gumi (Conti TS850).
    A gumi teljesen egyenletesen kopik, illetve a komfort is teljesen jó, egyszer kellett vész fékeznem eddig, nagyon jó fékutat produkált így.
    Ahogy viszont a gyártói ajánlásnál is látszik, nem szentségtörés feljebb fújni a gumit, nagy terhelésnél és / vagy nagy sebességnél hátulra 2,8 bart is ír.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák