-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Az kicsit merésznek tűnik azért...
Nálam a "b" járgányon BS Potenza van, vizen az nagyon jó még most is, a száraz tapadása már nem az igazi (koros már a gumi) de még elmegy kategória bőven.
mod:
ANDROID: Conti SC volt az "a" járgányon, nagyon tapadt de elég gyorsan, 3 szezon alatt elkopott sajnos (igaz kapta is az ívet rendesen).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
Nekem 2.0 Bar van elől hátul! Nekem meg pont fordítva csúszkált jobban, ha több volt benne. főleg jeges úton!
Itt kérdezzétek meg! én is megkérdeztem annó
K Norbert:
2013. december 30., 15:37Tisztelt Gumibiznisz!
Szeretném megkérdezni hogy a VW Golf IV esemhez mekkora az előírt megfelelő gumi nyomás?
Vw Golf IV 5 ajtós. 2002.
16.16V BCB.Van itthon 2 keréknyomás mérőm is, de nem valami pontosak 0.3Bar eltérés van köztük, a kutak pontatlanok, és nem mindegy hogy 2.2 vagy 2.5Barral járok.. Olvastam a cikk végén a Vogel keréknyomás mérőről, ez mennyire pontos? Hasonlították már össze az Önök által használt keréknyomásmérőkhöz?
Gumiméretek
Téli 195/65R15 91T
Nyári 225/45R17 91YVálaszukat előre is köszönöm.
Norbert, a gyár által megadott értékek minkét méretnél: elöl-hátul 1,9 bar, terhelten elöl 2,1 bar, hátul 2,6 bar. (Normál terhelésnél én 1,9-nél egy kicsit többet tennék bele, o,1-o,2 barral meg lehet emelni.)
[link]Aztán megvettem ezt!! [link] NAGYON pontosan mér!! Véleményekhez is írtam!
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Akkor drága barátom ajánlom figyelmedbe ezt a videót 35:20 tól! meg a többieknek is Gyáróriások michelin Nézd meg mi történik ha éppen kellő nyomás van az abroncsokba, és ha túlfújják...
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
-
K Norbi
addikt
Na! majd ha elkopik próbálj ki egy Nokiant! Én mindig is a felső kategóriás gumikat szerettem! emlékszem mikor megvettem az A3 mast, milyen jól tapad! Aztán volt az A4 esem nem volt sokkal jobb, de az igazi áttörést a W+ hozta, nagyon lágy a keveréke! sokkal sokkal halkabb az A4 eshez képest. jégen hóba nedves és száraz úton a nyomába nem érhet a Nokiannak! nem akarom tényleg fényezni! Mert én mindig is Michelin meg Conti, Goodyear, Dunlop, párti voltam! megmutattam a faternak meg a szomszédomnak is mit tud ez a gumi. tavaly a szomszéd W+ vett a faterral együtt! És akinek elmesélem ezt a sztorit az pont úgy reagál rá mint ÉN annó! ez egy hülye!! vertem a dobot csak a Michelin A4!! nincs tőle jobb!! ezért is furcsa hogy most az ellenkezőjét írom. direkt a régebbi nokiant választottam nem az újabbat! egyébként én akkor döbbentem rá hogy mi a különbség mikor a haverom beűletett a saját kocsijába és megmutatta. És!!! még akkor is csak a Michelin!!!!! ááá ez egy fos! Nokian! mi ez?? na aztán összemértük élesbe és akkor már láttam hogy tényleg másabb! a Nokian W+ egy vw boran volt, nekem Golf 4 esem van. gumi méretek azonosak voltak. és nem hittem el én se hogy ekkora különbség van köztük!
Úgy hogy én ezért istenítem ennyire.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
de mondjuk az egyik legjobb, a dunlop pedig 22k.
20k-t spórolok, cserébe lehet egy fékúton múlik sok minden.
na majd átgondolom
-
LógaGéza
addikt
Jó annak akinek ilyen populáris a gumimérete, nekem sajnos máshogy alakul kicsit
Pedig csak egy szám a különbség[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
LógaGéza
addikt
Mert már van 16-os alufelnim (azzal vettem, és tetszik is ), és hát erre ez a méret
Téli lemezt kellett vennem, arra 185/65R15 ment, mert az olcsóbb volt... Remélem nem kötnek majd bele műszakinál...
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Declare
őstag
Ehhez csak annyit, hogy nekem most volt szerelönel a kocsi, turbo lett szetszedve es környeke + katalizatort neztek meg, mert koszolodasra gyanakodtunk es azt mondta a szerelöm, hogy ö ilyen tiszta dizel belsöt meg nem latott nem tudja, hogy a nemet üzemanyag, az a par flakon liqui moly vagy a sok autopalya, vagy legfökepp ez igy mind együtt, de jo volt ezt hallani lehet ezekben az adalekokban valami
-
veterán
-
AMD Power
titán
Itt pl nagyon durván leszerepelt a Barum. Egy "kaki" Kingstar is jobb volt nála....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
ANDROID???
addikt
De nem 14-ben ez az , és hiába mondom, hogy oda kell még csapni 12-16 ropit, mert akkor már fogni is fog a gumi és nem fog lekopni mint a sz@r 1-2 szezon alatt..
Különben ebben a méretben már lemezfelnivel együtt 70kb 90%-os 1 éves gumi...focvis: ja lehet 11-es gyártás
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
10-10k-ért vettem a 4-4 lemezfelnit. Egy alu árához, fényezéséhez, javításához képest ez igazán jutányos ár.
mod. ..és persze én cserélem itthon a kerekeket. Így az évi 2x-i átgumizás ára is megmarad vagy 5 éven keresztül. Szóval melyik varáció olcsóbb is?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ANDROID???
addikt
Pont ezért mondom, hogy téli felni nem lehet egyenlő olcsó alu felni.
Kiindulva abból, hogy az utak eleve botrány, de még télen meg is nő a kátyúk száma, vízzel tele gödröt nem olyan könnyű észrevenni, és gyenge aluval jól meg lehet szívni.
Nekem is gyári aluk vannak a kocsin, de csak nyáron épp elég akkor kerülgetni a gödröket, télen meg lemezfelni (a lemez volt a kocsihoz, a felniket pedig gumikkal együtt vettem meg rá, gumi ár alatt )...Lehet venni olcsó felniket nyugodtan, de csak abból a fajtából amiből szívesen vesz az ember pótlást és lehet is könnyen 1-2 darabot kapni utána, ha szükség van rá és azt is jó sokáig
Momo is csinál jókat, a felső kategóriában, de az annyiba is kerül, mint szalonban a gyári alu kb
-
ANDROID???
addikt
Hasonló gumim nekem is volt, 2 jó volt a másik kettő a futómű hibájából elkezdett félrekopni, aki elvitte felnikkel együtt tudta, hogy 2 inkább kuka, mert hiába a közepe még rendben volt a belső peremek félre voltak nyalva. Mondjuk ő mondta is, hogy a kerekek közutat nem sűrűn fognak látni mert a "telken" fogja használni a járművet.
Ettől a gumitól klasszisokkal jobb állapotban voltak... -
Deathunter79
tag
Erről a gumiról olvastam egy tesztet, finnek csinálták és elég jó eredményt ért el. Szóval a válasz igen. Kínai gumik hagynak kívánnivalót maguk után, de vannak ritka kivételek amik nagyon jó vételnek számítanak.
1 Continental ContiPremiumContact 2 9.5
2 Nokian Hakka V 8,8
3 Vredestein Sportrac 3 8,5
4 Goodyear EfficientGrip 8,2
5 Pirelli Cinturato P7 8,2
6 Nokian Hakka Green 8
7 Dunlop SP Sport Fastresponse 7,8
8 Bridgestone Turanza ER300 Ecopia 7,5
9 Barum Bravuris 2 7,4
10 Hankook Ventus Prime 2 7,4
11 Linglong Green-Max 7,4
12 BF Goodrich g-Grip 7,2
13 Michelin Energy Saver 7,2
14 Sava Intensa HP 6,6
15 Sunny SN3630 4,6Comments:
11th: Linglong Green Max
Total: 84.4 / Dry: 24 / Wet: 30 / Rolling Resistance: 7 / Comfort: 8 / Noise: 8 / Overall: 7.4
Positive: Easy to drive
Negative: Average wet braking
Overall: The Linglong Green Max is the first time a Linglong tyre has scored reasonably in a group test. Its wet braking is rather modest but lateral grip good in the wet and dry. Slightly let down by its rolling resistance. -
Deathunter79
tag
Ja, várom én is a tapasztalatokat, amúgy az Ecosis-ről sem írnak rosszakat. Én meg kipróbálok egy ilyet: Nexen N-Fera SU1. Már megvettem de még nincsenek fent.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs