-
Fototrend
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Kornel #13102 üzenetére
Én is rendre túlfújom ~0,2 barral, viszont a minap visszaengedtem a gyári 2,5-re, mert nagyon kapar nyálkás úton induláskor. Lehet, hogy a per40 + XL-nek sok volt a +0,2.
Vilike múltkor írta valahol, hogy utánanézett, mely abroncsoknak puhább az oldalfala, kérdezz rá nála.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #13171 üzenetére
Nem vészes, de azért na... rays. lehetnének könnyebbek is.
Haver ugyanilyen méretű felnije (17x7) 7.2kg körül mozog. Az azért nem mindegy.
Az a swift felni mekkora volt? Milyen márka? Unokabátyám ignis sportján van enkei. Kis csoffadtak
Eltűnik alatta.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #13283 üzenetére
Sajnos nem lehet, fix az awd.* Ezért a téli tapasztalataim sem teljesen mérvadók egy fwd vagy rwd-s autónál. De egy biztos: ha sz@r a gumi, akkor a 4wd se ér sokat. Ez sem csodafegyver.
*: Igazából csak a manuálisnál az automataváltósokban más rendszer van, ott kikapcsolható.
Persze drága de olcsóbbra jön ki mint ha 2 szett gumit vennél és azt cserélgetnéd.
mod:
tomcsi23: Tököli reptérre ([link]). Kedvezményes fórumos áron 36k az egész napos (8 órás) menet.
Kíváncsi vagyok mert az IS250-es Brada is jön.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
csibor
őstag
válasz Kornel #13301 üzenetére
Nekem 64K-100K Az 36K , és ami a lényeg 100K alatti ligában gondolkodom. Innen nézve a helyedben én is a CC venném. Nekem abból megvan a konyhai bukó-nyíló ablak, és a gumi szerelés. Hangsúlyozom az én vezetési szokásaimhoz mérten. Az elmúlt 3 évben Barum P2-vel jártam. Ha annál rosszabb lesz......na az lesz szar érzés
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #13325 üzenetére
Az elso passatom volt ultetve, mert torott volt a ket hatso rugo es gatya az osszes gatlo. Olcsobb volt a gewinde. De talan az meg fk volt, az uj tulaj rakott bele ta-t, de ugyanaz a fos. A v6tdi volt meg ultetve egy 30-as eibach rugoval es audi s6 gatloval, arena osszes fekvorendoren odaverte magat az elso kerek mogott... Meg egyszer sikerult Kenderesen egy uthullamon lengokaron csuszni vele
-
Skillet
addikt
válasz Kornel #13327 üzenetére
Nekem bilstein van (rugó+lengéscsillapító). Eléggé kemény. Biztos van keményebb is, de eléggé beton már ez is. És így is oda lehet verni szegényt sok helyen.
De az tény, hogy én 100% nem cserélnék úgy, hogy csak rugót.
Az utak nagy sz@rok, 2 forintot sem érnek. Ide ültetni?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #13327 üzenetére
H&R az nagyon sportos, rettento kemeny tole az auto. Nekem most kerultek fel a KONI Sport -ok, es en Eibach ulteto rugoval valasztottam vegul. Eibach az komfortosabb, inkabb jobb hetkoznapi autokazashoz. 25/5 -ot ultetett ez az auton a gyari M sport rugok+csillapitokhoz kepest, amivel mar alapbol alacsonyabb a szerianal. gUgyan ez a szett 45/25 -ot ultet sima futomuvel.
Igy is leer mindenhol, orral alapbol nem is allok be sehova. Viszont mig a gyarival parkolaskor az alja mindig kicsit megutotte a padkat, mikor berugozott, addig ezzel nem uti meg, hiaba ul az auto. Komfortra is jobb... En az elsoket az alapbeallitason hagytam, ami a masodik legpuhabb opcio. De szerintem at lesz tekerve Sport -ra.
Tenyleg ajanlom, korrekt szett, piszok jo aron.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Kornel #13337 üzenetére
Az FSD puhabb. Azt nem akartam, mindenkeppen feszesites volt a cel. Sajnos a jelenlegi setuppal folosleges az, hogy magat allitasa neha puhabbra, az nem segitene, es okorseg is lenne /30 -al 19" -on. Legyen csak mindig kokemeny. A gyarinal mar igy is kenyelmesebb, hiaba kemenyebb.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #13687 üzenetére
Tyű.
Elég jól néz ki ez az alnac 4G:No.
"Akcióban":
Apollo allnac 4G all season 24k
Vredestein quatrac5 29kTehát 96k vs. 116k, 20 k különbség van a szett között.
Mondjuk a 60% körüli 205/55 r16 Conti ts 830-akat gyári Honda lemezfelnin szerintem 60-70 kornyeken simán eladom, ez meg megy fel a gyári alura.
[ Módosította: Qru ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #13693 üzenetére
Óvatosan, aztán nehogy elszállj mint Alonso a Hondával a hétvégén.
mod:
diegho: Arra bőven elég az olcsóbb. Én esőben is közlekedem autópályán így nem volt kérdés, hogy a CC-t veszem mert vízen az volt a legjobb 4 évszakos (akkor még nem volt Quatrac 5).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #13895 üzenetére
azért egy rnd* gumisnál jobban hiszek a teszteknek (mármint a normálisaknak, nem ilyen autónavigátor féle himihumi tesztnek).
GY Vector 4season gen2 tűnik a legjobb téli pótlónak, CC meg a legjobb nyári pótlónak, de abban is nagyon erős volt a GY, úgyhogy talán az a legjobb allrounder. -
belaazallat
addikt
válasz Kornel #13920 üzenetére
Nekem is fent volt, de az a 2 nap, amíg hó volt...... és csak városban használtam
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Vesztor87
senior tag
válasz Kornel #13920 üzenetére
Mondjuk az autónavigátoros két videós tesztet megnéztem, nagyon leírják a CC-t is... nemtom.
N16-os almeránk van, megnézném hogy egy halkabb gumival csendesebb lenne-e. Az öregebb gumik lehet hogy hangosabbak? Nem tudom egyébként van-e érezhető difi egy 70-71, vagy egy 68-69 db-esnek mondott gumi között, 2-3 decibel nem tudom mennyit számít... -
addikt
válasz Kornel #13947 üzenetére
Ja, bocs, nem tudtam, hogy attól prémium egy autó, hogy teherautó fülkéje van
Amúgy nem tudom, hogy te mekkora vagy, azért ilyen paanszt elég ritkán hallani a kocsira. Hogy hátul már nincs olyan sok hely, az már tényleg nem alaptalan kritika, de ez egy ilyen autó. Itt minden a sofőrről szól, még a középkonzol is a vezetőre van ráfordítva. De hát ilyenek ezek a szarolaszok -
addikt
válasz Kornel #13949 üzenetére
Jó, hát ez már ízlés kérdése. Nekem pont ez jön be. Régi Fordunkban tényleg nagy hely volt a lábaknál, nagy ablakok voltak, mindenfelé jól ki lehetett látni, magasan volt az ülés is. Konkrétan úgy éreztem magam benne, mintha egy lovaskocsi bakján ülnék. Az Alfa meg ugye a "szegény ember Ferrarija", ott az ülésbe belefekszel, a lábadnak sincs annyi hely hagyva, sokkal jobban körbevesz az autó. Sportosabb feeling. Igaz, hogy mondjuk tolatásnál már hátra sem fordulok, csak a tükör meg a radar, mert tudom, hogy úgysem látnék többet. De gondolom, ha egy Lamborghinibe ülnék, ott sem lenne jobb a helyzet ilyen szempontból.
Beültem egy céges új Ford Focusba egy hete, egyből megcsapott az a "miafene" érzés. Mintha iskolapadba ültem volna. Egyenesen ülni, kihúzott háttal. Mondjuk sok hely szerintem abban sincs.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs