-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz yodamester10 #39950 üzenetére
1.5M-ert nem fogsz normalis accordot kapni. A jok boven 2 misi folott mennek.
-
nagyúr
válasz yodamester10 #39952 üzenetére
Akkor mas tipus utan kell nezned vagy felulhetsz a szoporollerre, a te dontesed. 1.5M-ert 7gen dizel accord a kinalat aljarol nem biztos hogy okos dontes
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #39953 üzenetére
ja.
bár legalább a végén nem lesz sokba...
kicseréli a kettőstömegűt, meg azért előbb utóbb ezt is elérik a dízel betegségek, aztán 0,5-0,8M (nagyon max. 1M) ráköltéssel is még lesz egy hibátlan autója végül, ami tobábbi 10+ évig autó lesz, ha a kaszni nem rohad, és megcsináltatja azt is. (alváz+üregvédelem)
amit be kell látnia, hogy legyen zsebbe bármikor 500k, ha kell.
(csak a kettőstömegű el fogja vinni, kuplunggal együtt cserélve)[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Nem igazán olvastam nagy hibákról.Te honda szerelő vagy vagy ilyen autód van?Milyen hibákra gondolsz egy 12 éves autónál?
Engem olyan véleménye érdekelne aki ilyen típust használ nap mint nap.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz yodamester10 #39955 üzenetére
mégis milyen hibáról.
kettőstömegű lendkerék bármikor megadhatja magát, ha még nem volt cserélve.
persze mindre azt mondják, hogy már volt, ellenőrizni csak szétszedéssel tudnád, de azt elfelejtheted.
erre nyugodtan rakj félre 400k-t kuplunggal együtt (igen, egybe szokás cserélni...)
turbo szintén gatya lehet már, ha még nem volt felújítva, 120-130k simán rámegy egy jó minőségű, nem kínai belsővel szerelt felújításra.
ez már önmagában fél milla, és akkor még semmi bajod nem volt a tényleg megbízható üzemanyagrendszerrel (magasnyomású szivattyú, csúcsok), de azért 400k km körül itt is lesznek már gondok. (10+ évesen már 95%-uk mind ekörül lesz, igen az is, aminek nem ennyit mutat a km órája).
De ezekkel inkább tényleg ne legyen bajod, mert akkor ugrik a következő fél milla.
És akkor még a szokásos kopó dolgok, mint a folyadékok cseréje, 1-1 fék, gátlók, lengőkarok még sehol sincsenek, pedig a magyar utakon ezek sem örök életűek ugye, bp-en simán 100-150k km alatt legatyásodik a komplett futómű pl.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #39955 üzenetére
Ez a válasz kinek szólt?
Egyébként én sem mennék bele. 12 évesen a dízeleknél azért nagyobb eséllyel jöhetnek elő már zsebbenyúlós dolgok. De egyáltalán nem biztos, hogy elő is fog jönni. Mindenesetre én is tennék félre tartaléknak legalább 600-800e Hufot, hogy ha mégis beüt a krach, legalább ne csak álljon az autó hónapokig, hanem meg tudjam csináltatni.
Ráadásul a linkel példány németből lett behozva, így nem lennék biztos, hogy a kinti nepper/eladó nem éppen a keleti piacra szánva tekert vissza egy adagot a futásteljesítményből. Ha ismerős adja el és ismered az előéletét, akkor nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #39957 üzenetére
Egy jó (dízel) Accord kint se ennyi...
főleg nem regadóval
6000*310=1,86M+regadó+behozatal, már bőven 2M felett vagy.yoda: hidd már el, hogy nem a levegőbe beszélünk.
én hónapokig vaciláltam a 2.2 CTDI és az 1.8 civic között. **
mindennek utánanéztem, alkatrészáraknak, megbízhatóságnak, használt autó áraknak, mind itthon, mind a német piacon.
**accordot is néztem, de végül nem az lett.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Engem olyan véleménye érdekelne aki ilyen típust használ nap mint nap.
-
félisten
válasz yodamester10 #39959 üzenetére
És az miben segít neked ha valaki leírja, hogy használja és nála minden jó? Nem azt a kocsit veszed meg hanem az általad linkeltet, aminél igenis ott van a lehetőség, hogy javíttatni kell majd.
Aki írna, hogy ilyet használ valószínűleg ráköltötte már amit kell, ezt te nem fogod tudni valszeg.
-
yodamester10
őstag
válasz szabonagyur #39961 üzenetére
Talán az érdekel mire költött
Lehet ez lesz a befutó[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Egy két kérdés, és egy kis beszámoló.
Először is: normális az, hogy a fék (tárcsák) egy kicsit meleg hosszabb menet után? A felni, és az agy nem meleg, de a féktárcsa kézzel megérintve meleg, de még nem égeti meg a kezem. Ezt eddig egyik autómon se figyeltem meg, lehet láma kérdés
Másik, hogy Imi szerint pl. a kormányösszekötőim is jól vannak még, meg a hátsó híd szilentek is, ennek ellenére a kormányösszekötőim is koppannak néha, meg hátulról is hallom egyszer kétszer a nyekergést, és tuti nem gátló, szerintem a szilentek lesznek azok.
Szerintem 2-3 hónap múlva rászánom magam, aztán egybe minden, ami kell...
Ti mit tennétek? Jó az úgy, aztán majd megadja magát ez az, vagy uccu neki?A beszámoló része:
Sikerült egy 541 km-es etapon 6,5 literes mért fogyasztást kihozni, leginkább országút, kisebb részt pálya és vidéki települések, városok. Termesztetésen most is 7 decit csalt a BC, ami 5,8 litert mutatott.
Utána irány vissza, Miskolcon megtankoltam ugye, hazafele majdnem végig országút (90-100), Pest megyében pálya (110-120), elég baráti fogyasztást mutat a BC, még ha hozzáadom a 7 decit is, akkor is 5,5-
Hazaérve meg meg is fürdött, még belülről végigápolom a héten a műanyagokat, és 10-ből 9-es lesz
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #39962 üzenetére
Azért, ha már a futásteljesítményt be sem vallják....
Én a helyedben gondolkoznék kicsit a dolgon és adnék két hetet magamnak, amíg semmit nem vehetek. Még a tuti vételt sem. A két hét alatt belemásznék a témába, megnéznék más típusokat is fenntartás szempontjából. De ez csak egy tanács. Sajnos népítéletben sem látok sok értékelést 200e+-os 7gen Accordról.
(#39963) kornelka: Természetes, ha melegszik az, még a biciklinél is előfordul egy hosszabb lejtmenet után. Egyébként szép gép és szerencsés szín (nem látszik minden apró porszem rajta)!
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #39964 üzenetére
**fékezés nélkül is meleg, ez a furcsa!
-
nagyúr
válasz Kornel #39963 üzenetére
1) termeszetes hogy melegszik, nekem egy fickosabb menet utan tuz forro, plusz a kerek is atforrosodik.
2) futomuvet megnezte mar Imi, ha nem mondta hogy cseres vmi akkor en hagynam. Nekem is nyikog neha ez-az, nezte mar meg Imi, egy masik szerelom, 2 futomuves muhely es semmi baja
-
Kornel
veterán
válasz tboy93 #39966 üzenetére
Fékezés nélkül is meleg, ez a furcsa.
Nem forró, de meleg, mind a 4 tárcsa ugyanannyira.Bigblack: igen, ez jó kérdés, teljesen biztos nem fog be, arra tippeltek en is, hogy kicsit hozzáérnek a betétek a tárcsákhoz, kérdés, hogy jó az úgy, vagy nem.
Más: létezik, hogy alvazsszam alapján egyetlen egy visszahívás sem volt az autómra?
(Még a takatas légzsák patron se, kétlem, hogy más márka patronja került volna bele...) -
Peter.70
addikt
Én rá kérdeztem Iminél, és azt mondta hogy egy kicsit mindenképpen súrlódik kicsit a fék betét
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #39968 üzenetére
Szerintem nem természetes, hogy kicsit is hozzáérnek, elvileg az hallanod is, érezned is kéne valamennyire. Mondjuk kérdés, hogy nem csak az utolsó megállás fékezésének hőjét érzed? Egy 30-40 km/órás sebességről állóra való fékezésnél is bemelegszik azért.
Visszahívás ügyben nálam is hasonló a helyzet és az előző tulaj sem említette, hogy kapott volna értesítést bármiről.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #39970 üzenetére
Megneztem fékezés nélkül is, úgy is melegek.
Nem forroak, de érezni bőven.
Biztos, hogy hozzáérnek a betétek a tárcsákhoz.Peter.70 hsz-a alapjan még ez is lehet normális.
szabonagyur: vin keresőben nulla hiba vagy visszahívás jelenik meg a magyar és az angol Honda oldalon is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #39973 üzenetére
Melyik szervizt érdemes felhívni?
Ahol nem elsumakolni akarnak csak dolgokat, hanem érdekli is őket bármi 😉Mod: Miskolc és Eger még jó is lehet 😉
Bigblack: KEKKH központi rendszeren keresztül találják meg ilyenkor, alvazsszam alapján.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #39975 üzenetére
Engem is érdekelne a dolog. Telefonon adnak ki infót egyébként? Hogy találtak meg, ha nem az első tulaj vagy? Márkaszervizbe hordtad a gépet?
Mondjuk eszerint az UFO civic nem veszélyeztetett.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz BigBlackDog #39976 üzenetére
Így van ahogy kolléga írta a központi rendszeren keresztül találtak meg...gondolom a légzsák kritikus mivolta miatt kerestek meg úgy.
A miskolci szervizt nem ajánlom, bunkók röviden és tömören. Én Nyíregyházára vittem el a Ju-Ko szervizbe, és már telefonon segítőkészek voltak, ott egyeztettünk le alvázszám alapján mindent, szóval akár nektek is segítenének szerintem. Nekem ők hívták fel a figyelmemet, hogy látnak a rendszerben mást is és ha gondolom megrendelik azt is.
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #39978 üzenetére
-
félisten
-
Kornel
veterán
válasz szabonagyur #39981 üzenetére
Basszus durva.
El se hiszem kb.
Na tuti felhívok valami normális Honda szervizt... -
félisten
válasz Kornel #39982 üzenetére
Jaja durva, és a vicces, hogy előző tulaj (após is végig szervizbe hordta) és nem küldött neki a Honda az ablakemelőről semmit sem... az is épp kiderült mivel az talán ez év végéig érvényes, utána lejár a csere idő.
Én tudom ajánlani amit említettem, ők normálisan álltak hozzá, elvinni meg nem kötelező, elég ha megvan az infó.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
BlacKSouL
addikt
Hogy miért melegedett, és miért nézett ki fosul a jobb hátsó fék, arra azt gondolom a képek pontos választ adnak.
[kép]; [kép]; [kép]
Azt gondolom az utolsón jol latszik, hogy a belso oldali betet fekanyaga konkretan leszakadt a hordozorol, es az egesz be volt allva, rohadva a sinekbe, hogy a betet szinte meg se mozdult szetfele.Tanulsag: minden szerviznel szet kell szedni es kipucolni megzsirozni...
Most meg kell varnom, mig megjonnek az ebc tarcsa es betetszettek, addig meg se mozditom.
Amugy nagyon bizom benne, hogy a 170ezres ebc szett nem fog ennyire szetrohadni...
Ja, es szerelokrol annyit, hogy volt aki ranezett, es szerinte jo ez, volt aki szerint ez elmenne meg akar 10ezret is...Aláírás (nem kötelező megadni)
-
>>>W!nman*
tag
válasz BigBlackDog #39970 üzenetére
Pedig persze h természetes és jónak számít, ha a betét hozzáér a tárcsához, fékezés nélkül is... De ezt úgy kell elképzelni, mintha pl. egy papírlapot huzogatnál az asztallapon. Nyomás nélkül kicsi a súrlódás, de mégis hangja van...
Viszont az erő az inkább kérdéses... Ha vmi miatt szorul a betét, vagy pl a folyadék nem tud visszaáramlani egy összeesett gumicső miatt, az már probléma.
Érde.es lehet a 2oldal fékeit méregetni hőpisztollyal. Ha komolyabb eltérés van, vagy fékezés nélkül is melegszik a fék, mindenképp érdemes felemelni az autót...
Néha érdemes megjáratni a dugattyúkat, illetve mindenkor érdemes tisztán tartani a féket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kornel #39979 üzenetére
Nem néztem VIN alapján de a KEKKH-tól jött levél a patron miatt (nekem az M&M-ben cserélték). Illetve volt még egy visszahívás a fényszórókábel miatt, arról is jött levél anno. Egy visszahívásról meg a szervizben értesültem (szintén az m&m-nél) de leellenőrizték és az enyém nem volt érintett benne (váltóbovden miatt volt egy visszahívás).
#nincsbennetarcsi
-
Kornel
veterán
válasz >>>W!nman* #39988 üzenetére
Mennyire meleg a normális még?
Megmerem hány fok valamikor. -
>>>W!nman*
tag
válasz Kornel #39990 üzenetére
Hát passz...
Ha vészfékezéssel állsz meg pl..De szerintem ha nyugdíjasan vezetsz/fékezel az utad utolsó 10percében mondjuk és van korrekt menetszél, akkor kézzel fogható kell h maradjon szerintem.
De talán érdemes kereket/nyerget levenni, megtakarítani/megkenni a betétek csúszkáját, illetve megjáratni a dugókat.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz >>>W!nman* #39991 üzenetére
Megvoltak mind.
Első fék komplett csere, tárcsa és betétek,hatul csak betétek, de az is szét lett szedve.
Kézzel fogható, de meleg, ha normalisan vezetek, és nem fekezek.
De attól még meleg! -
tboldi
nagyúr
-
Kornel
veterán
válasz >>>W!nman* #39999 üzenetére
Elöl újak, kb. 1,5 hónaposak, de még nem kínoztam őket (nagyon)
Hátul csak a betétek újak.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- PlayStation 5 Pro teszt
- Viccrovat
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest