Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz Qru #44661 üzenetére

    Én vettem kb. 5 éve egy olcsó üléstakarót, ami első két évben működött, utána megszakadt pár szál, ezért át kellett buherálni, és utána már csak max fokozaton működött, de tavaly nem volt hideg tél, nem vettem elő, most viszont próbáltam beüzemelni, és egyáltalán nem fűt. Tipikus hiba.

    Ezért én is nézegettem már jó ideje ezeket a beépíthető megoldásokat. Csak most relatíve keveset mozgok a saját autóval, amiből néhány nap esik csak téli szezonra, és ki kell számolgatnom hogy így megéri-e. Meg féltem kicsit a gépet. De most mindjárt utánakérdezek, hogy vajon üléskárpitot lehet-e szerezni gyárit :) A gyári kopottat akkor le lehetne selejtezni a sofőrülésről, és egyúttal a fűtést is betetetni.

    A céges buszba meg nem tetethetek, mert nem saját, hanem lízingelt. Mondjuk a lízingelő tetethetne, de céges szinten ez már annyira bonyolult, bürokrácia, időkiesés, pénzügyi vonzatok, hogy fölösleges is felvetnem. Ugyanezen okokból nem fog kerülni utólag beépítésre az állófűtés sem, amit ha előre tudjuk, hogy a márka enyhén szólva megtévesztő módon (nem) tesz bele a csomagjaiba, és hülye elnevezéseket használ, akkor direkt kértünk volna beszerelni. Utólag már macerásabb, mint eleve így rendelni a zsír új kocsit. Pedig egy napi 14+14 km-t üzemelő kisméretű dízel pont meghálálná, nem beszélve az utasokról, akiknek nem a -5 fokos autóba kéne beülni, és 14 km után a kb. 10 fokosból kiszállni :)

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák