-
Fototrend
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aladdin
aktív tag
válasz rothfb #63349 üzenetére
Nem mondtam hulyeseget. 93-ban, hulyegyerek korszakomban en sem tudtam volna elkepzelni a 125 lovas Civicemet automata valtoval. De az az auto sportos volt, jo volt a valto benne, ahogy irtad a Honda valtokkal kapcsolatban, es hat akkoriban az automatak meg nem voltak tul jok.
Azota ven fasz lettem, majd te is leszel, ahogy irtad, es bizony 2011-ben amikor megvettem az Accordot eszem agaban sem volt az manualis valtoval venni. Abban az autoban, plane a 2 lteres benzinmotorral, semmi sportossag nincs. Nulla. Viszont van benne egy olyan foku kenyelem, csend, nyugodtsag, ami abszolute nem igenyli a manualis valto megletet. Meg amugy is varoslako vagyok, hat a tokomnek nem hianyzik a kuplungolas, valtogatas. Ezert irtam, hogy a 8. gen Accord bizony az a kategoria, amelyik automataval a jobb. En szivesen vettem volna tavaly mondjuk egy CTR-t, ha lett volna valami fasza gyors automata benne, mint ahogy azt mar mindenki kinalja ebben a kategoriaban is. -
veterán
válasz szabonagyur #63350 üzenetére
Csak vélemény. Természetesen. Nem akarom meggyőzni.
Ha pl neki önvezető autó fog kelleni, én biztos nem beszélem le róla. -
sugarforce
addikt
válasz rothfb #63341 üzenetére
Szerintem nincs, de izlesek es pofonok, csupan a kategorikus kinelentesedrr reagaltam, az vt viccces. Ja az egyik automata, de szerencsere nem az ishift, hanem normalis 5 sebesseges. Varosban orulok is neki, hogy nem manual, nekem a vezetes elmenyhez semmit nem ad hozza a valtogatas, sot.
-
flegga92
senior tag
válasz gerner1 #63346 üzenetére
Egy Fordban volt ilyenhez szerencsém, hát érdekes volt.
Én 28 vagyok még csak, de a következő valószínűleg automata lesz. Nagyon sokáig elleneztem, míg ki nem próbáltam. Utálok kuplungolni a városban. Jó még mindig váltani vele, pontos, könnyen jár így 300e km után is. Szörnyű hogy a vadonat új céges Peugeot Boxerben szar volt váltani, most 150e körül egyenesen katasztrófa alig veszi be a sebességet.
Az újabb hagyományos autómataváltók teljesen jók, ügyesen kezelik, azt csinálják amit akarok.
CVT nem tetszik, de egy városi kisautóba bevállalnám.
Fater Passátjában DSG van, azt nehéz überelni egy kézi váltóval. -
Biqci
aktív tag
válasz Aladdin #63355 üzenetére
Az nem sok, én is annyi vagyok. És tök jó a kocsiban az automata, a kényelem. De ha sportolni akarok, felpattanok a motorra és irány a hegyi szerpentin. Na ott tudok váltani, bőven
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Avicularia
veterán
Én 50 múltam, de nálam kitétel volt a civic-nél, hogy semmiképpen nem lehet automata, youtube videók alapján sem túl jó hozzá az automata.
Nem volt egyszerű, mert itt svédben legalább az autók fele automata.
Viszont teherautósofőrként dolgozom, ott abszolút az automatát preferálom, francnak sincs kedve napi 8-9 órában kuplungolni, meg a váltóval birkózni. Szerencsére nem sok mechanikus váltós vas maradt mára, úgyhogy ez nem igazán gond mostanában. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Aladdin #63356 üzenetére
Nekem csak dsg-vel volt/van érdemi tapasztalatom (hagyományos automatát nagyon keveset vezettem eddig), igaz abba belevertem vagy 100k km-t. Kénylemes tud lenni de sokszor nem találja el hova is kéne váltania. Oldschool, kéziváltó párti vagyok és maradok is még.
Izlések és pofonok...#nincsbennetarcsi
-
Biqci
aktív tag
válasz Avicularia #63362 üzenetére
Igen, de a Civic-ben más automata van mint az Accord-ban. Civic-et én sem vettem volna.
Én is a hajdani munkám miatt szerettem meg az automatát, általában 12órát mentem naponta és gyakorlatilag csak városban. Kollégák mindig panaszkodtak, én meg csak mosolyogtam"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
veterán
Akkor már ketten vagyunk. Az automatát hagyjuk meg az öregeknek.
A viccet félretéve annak aki sokat megy, meg városban közlekedik, annak biztosan kényelmes az automata. Viszont nekem egyáltalán nem fáradtság váltani, ez hozzátartozik az autóvezetéshez. Főleg olyan váltóval, amit a Honda csinál... Különben is, mi lesz legközelebb? Automata kormány? Az autó magától fog kormányozni? Mert fékezni már magától fékez (ha úgy "gondolja"). De szerencsére az Ufóban még én irányítok, kormányzok, váltok, fékezek. Élvezem a vezetést és nem "pihenésre" vágyom.
-
Bibby
addikt
válasz rothfb #63365 üzenetére
Mert ezt szoktad meg... Egy időben a szivato is hozzátartozott a vezetéshez, aztán szerencsére kikopott.
A kézi váltó is ki fog.
És igen a nagyon messzi jövőben maga a vezetés is csak hobbi lesz hétvégén a pályán, a közlekedést meg robotok végzik sokkal hatékonyabban.Ελευθερια η θανατος
-
-
BlacKSouL
addikt
Látom vannak félreértések. A Honda automata váltói alapvetően jók. Az i-shiftje szar. Az i-shift nem automata váltó. Olyan, de nem az. A váltásvezérlője olyan, mintha egy leszedált nyugdíjas váltana.
Vezettem 7gen civicet automatával, nagyon leharcolt, megtört cégesautó volt, de az automatája kiváló volt. Vezettem 8gen civicet i-shifttel, szintén céges, nem is leharcolt, de egy rakás szar volt. Ültem easytronic corsában, szar volt.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
veterán
válasz kecsawi #63368 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Én is vezettem dsg váltós 200 lovas VW CC-t. Eleinte élvezetes volt, de aztán unalmas. Ahhoz, hogy nyomd a gázt, meg a féket, nem kell vezetési tudás. Még egy majmot is meg lehetne rá tanítani. Félreértés ne essék, nem akarok senkit sem meggyőzni. De nem véletlenül nincs automata váltós Forma 1, vagy pl Rally...
-
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #63372 üzenetére
Felvetésedre a válasz (miszerint ne akarjak senkit meggyőzni) abban a hozzászólásomban van, amire válaszoltál.
-
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #63374 üzenetére
Nem. Tévedsz, utánaolvastam és tényleg, a 2000-es évek elején volt automata váltó az F1-ben, de mivel a kanyarok esetében a váltásokat rendszerint nem találták el a számítógépek, jeladókat helyeztek el a pályák szélein, hogy tudják a gépek mikor, hová kell kapcsolni. Hamar beszüntették. Amúgy szerintem nevetséges is volt. Mint pl most amikor szünetel a Forma 1 is, kitalálnak virtuális versenyeket...
Mégegyszer mondom, nem akarok senkit sem meggyőzni. Mint ahogy a tömegközlekedésről sem akarok senkit lebeszélni. Ott aztán nincs kuplung, nincs váltás, igaz kormány sincs, felülsz és elvisz ahová akarod. Nagyjából.[ Szerkesztve ]
-
cs_dy
tag
Sziasztok!
Lehet kapni valahol Honda Jazz-ekhez (2002-2008) az ajtó feletti tetőtér peremén futó gumi betétet/csíkot, ami kb. 2 méter hosszú?
Egyáltalán mi a neve?
Köszönöm előre is!
AMD RYZEN 5 5600, 32 GB RAM, 1TB SSD, RTX 3060 TI
-
nagyúr
-
i-sti
senior tag
Novum Forum Siculorum
-
félisten
-
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #63381 üzenetére
Mivan rámkattantál?
Nem azt mondtam, hogy városban automata. Olvass és értelmezz, ne csak vagdalkozz. Én azt mondtam, hogy megértem az automata utáni vágyakozását annak, aki sokat vezet városban.
Olyan vagy, mint egy fityeszes politikus, vagy direkt félreértelmezed, kiforgatod a szavaim, vagy ami a rosszabb, képtelen vagy értelmezni. Nem én szenvedek, hanem te. Maradjunk annyiban, hogy nekem ez a véleményem, neked meg az.Szerk.: "Vezettel egyáltalán automatat huzamosabb ideig (<10.000 km+) barmelyik gyartotol?"
Pár száz km-t vezettem. Nem mondom, kényelmes. De ha kényelemre vágyom, beülök a fotelembe vagy lefekszem.
Kár ezen rugóznod, te nem értesz engem (és nem én kezdtem a személyeskedést, ugyanis nem szoktam szenvedni), én nem értelek téged. Nem vagyunk egyformák.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
válasz szabonagyur #63381 üzenetére
Nem akartam belefolyni a manuális-automata vitába, de ez teljesen így van. Városban, dugóban az automata egyszerűen fenomenális, míg országúton tényleg nem kell annyira a kézi váltó. Persze versenypályán csak kézi, de normál használat mellett csak az előnye van az automatának. Ebben szerintem van egy kevés tapasztalatom, 13 évig csak automata kocsijaim voltak, majd 5 évig egy kézi Focust nyúztam. És bár nem akartam automatát (az esetleges meghibásodás miatt, de ez előfordulhat kézinél is), öröm újra automatát vezetni...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz rothfb #63384 üzenetére
Ok, akkor peace
Ne legyen már ebből is olyan vita, mint most a Motoros topikban a motorozás miatt a jelenlegi helyzetben
Nem ér annyit az egész...[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
félisten
válasz rothfb #63382 üzenetére
A szemelyeskedest legyszives most azonnal elfelejteni, nem vagyunk meg haverok sem.
Par szaz km meg semmi, de ugyis mindegy mit irok a manualis az egyetlen lehetoseg hiszen a Civic ugy megy csak igazan lehet csapatni neki.
Mar varom a kovetkezo indokot, hogy draga a fenntartasa az automatanak mennyivel olcsobb a kezi.[ Szerkesztve ]
-
félisten
Na de mindegy is, Urak Viszlát!
A mai nappal elvitték a Cityt, jó helyre kerültQRU: légy oly kedves az összefoglalóból kivenni a képét, köszönöm.
-
Qru
MODERÁTOR
-
félisten
-
KrAt
veterán
Felkerültek a 205/55R16 télik helyére az új Vredestein Ultrac Satin gumik, 225/45R17 méretben, jót tett az úttartásnak, egész más kanyarogni vele
szerk: mivel ha jól emlékszem, ET55, ezért eléggé bent van, gondolkozom egy 5mm-es szélesítőn, kérdés, a csavarok elviselik-e még hosszban, meg van-e értelme..
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Nekem a 205/55R16-al sem volt gondom az úttartással, pedig ha rámjön az 5perc akkor küldöm neki a kanyarokban rendesen. Tavaly ősszel elég jót mentem vele a Mecsekben (nyilván amennyire jót lehet menni egy 1.4 tonnás szedánnal ). Az NFl TypeS-re is került fel gyárilag 16", ha arra elég szerintem nekem a 2.0-ra is az.
-
KrAt
veterán
válasz tboy93 #63393 üzenetére
Félreértés ne essék, én 4 mankókerékkel is bőven ellennék a nyugger tempómmal, arra gondoltam, hogy pl. körforgóban az irányváltásnál sokkal kevésbé dülöngél, teljesen más az érzés, amit a kormány ad vissza, stbstb
A kocsit a sodrából kihozni csak a HRing tanpályán tudtam, de ott az a lényeg
-
nagyúr
-
KrAt
veterán
válasz FollowTheORI #63396 üzenetére
Szerintem az oldalirányú terhelésre érzékenyebb egy ballonosabb gumi, mint egy peres, nem?
Qru: hosszanti nyomvályúnál nem éreztem még, M0-M1M7-en bejöttem dolgozni, majd pénteken lesz egy nagyobb városi köröm, akkor meglátjuk. Úthibák jobban kijönnek, de ott is inkább azt mondom, mintha jobban érezném, mi van alattam..
-
Bazi_Joe
csendes tag
Sziasztok!
Megkérdezném a hozzáértőktől hogy egy Honda Civic 4. Generáció 1987-1991 5 sebességes váltójába 10W40 esetleg 5W40 motorolaja kell, vagy inkább az MTF-3. És még annyi hogy ennek a típusnak is érzékeny a nyelestengely csapágya vagy csak az újabb évjáratoknak.
THX
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- SSD kibeszélő
- TCL LCD és LED TV-k
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Honor 200 Pro - mobilportré
- PlayStation 5
- Politika
- Ismét kiszáll a tabletpiacról a Google?
- Sikkes Chieftec házpár, akár "lopakodó" alaplapokhoz is
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest