Új hozzászólás Aktív témák

  • Teodor52

    senior tag

    Sziasztok!

    Ha sokáig járatom az autót alapjáraton akkor igaz az, hogy a kipufogógáz hőmérséklete ami terheli a turbót károsodhat, a motor és így az olajszivattyú alacsony fordulatából(bár erre megoldás lenne pl a 2017-es Daf amiben változó szállítási kapacitású víz-kormánymű-olajszivattyú) adódó nem kielégítő hűtés és kenés miatt?
    Plusz fokozottabban telítődik a koromszűrő ami miatt korábban történik regeneráció, bár ez üzemi szempontból nem tudom mennyire káros vagy nem.

    Ui: Daf-al kapcsolatban, ha már felmerült a neve:

    Traxon váltó duplakuplungos ez az a fajta váltó ami a Volvonak van az a dsg féle?

    Végül még egy kérdés: az említett Daf ami Truck of the year címet is elnyerte mi a pontos megnevezése és ez a kérdés több márkát is említhet?
    Régen volt 95-ös majd jött a 95xf aztán xf95 és 2004-2005 körül a xf105, de most nincsen külön megnevezésük csak annyit hallunk, hogy kijött az új euró 6-os.

Új hozzászólás Aktív témák