-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #214167 üzenetére
"Biciklinél sztem nem szempont a költséghatékonyság".
Júúúúj, ezt honnan veszed, ha önmagadra érted, akkor ok, na de ha a gyártóra, nos akkor
a biznisz az biznisz szlogen mindenre vonatkozik ám.
Ha egy bringába beleraknak apait, anyait, azt a vevő meg is fizeti.
(Semmi sincs ingyen á kápitálizmusban. )
Példul : [link] [link][ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz Lacerta #214493 üzenetére
Ha jön az apokalipszis, meg a világháború, meteorcsapással, dinóinvázióval, és a zombik is megisszák az összes benzint, te arra is fel vagy készülve, azt látom.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #214894 üzenetére
Én le voltam maradva a témában, a haver meg kb. "vakon" megvette. Odaadtam az egyik lámpámból az OP refit neki, azzal kipróbálja, de ha úgy sem jó, akkor lehet egyik XML2-őt elcserélem vele, nekem a sisakra pont egy thrower kéne .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #215208 üzenetére
Ez a fajta működik, ...
de nagyon kajálja a koszt, és sok súrlódó felület van a mechanikában. Szóval eléggé kopik.
A Customer Reviews között van egy francia. A google fordító szerint valami olyasmit javasol, hogy zsírral be kell kenni a súrlódó felületeket. El tudom képzelni, hogy a tiszta zsír segíthet csökkenteni a kopást. De a zsírba beleragad a por, a leváló apró fémdarabkák. Az úgy már nem jó.
Talán teflon spray-vel kell lefújni a súrlódó felületeken?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #215549 üzenetére
Az a baj, hogy úgy működik a zárás, hogy a lánc oldali lábra van egy acél görgő szerelve ( ami villámgyorsan beáll a kosztól, mindegy mit csinálsz )
Munkahelyemen kb. 7 bar-on tartják a rendszert. Gyakorlatilag minden nap szétfújhatom. Remélem ez segít kitolni az élettartamát ha lesz ilyenem.Biztosan meg lehetne tartósra csinálni, mondjuk ha a görgő egy zárt csapágy lenne, a kényszerpályán meg lenne egy acél lemezbetét.
Mikor előjöttem a kitámasztó problémámmal akkor itt ajánlottak több márkát. Az egyik, azt hiszem pletscher, prémium márka kétlábas kitámasztójáról elolvastam egy tesztet (google fordítóval) és nagyon dicsérte a cikk szerzője a kitámasztó képességét. Képeken mutatta, elöl hátul nagyon megpakolva támasztotta le a kerékpárt. Komoly túrakerékpáros lehet. De ő is panaszkodott az élettartamra és a "tervezett elavulás"-t is említette.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #215208 üzenetére
Üdv!
Rendeltem aliexpressről ilyet. Egy ideig jól záródnak a lábak, de néhány nap után a jobb oldali láb beleütközik a hátsó kerékbe és elakad. Meg kell húzni a két csavart a bal és jobb oldalon és megint jó lesz egy ideig. Ez így ismétlődik néhány naponta.
Akkor most gagyit vettem vagy az ilyen kialakítású kitámasztót/kickstand-ot nem lehet rögtön felszerelni? Felszerelés előtt ezeket a csavarokat meg kellett volna húznom vagy valami mást kihagytam?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Gaben92
őstag
válasz Lacerta #217296 üzenetére
"És itt felhívnám a figyelmet arra a nem elhanyagolható tényezőre, hogy a fejlett országokban élők ( =azok, akiknek szükségük van az autóra, és telik is rá ) többnyire társasházakban laknak."
Eközben nálunk (fejlett országban) a társasház teremgarázsában.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
jano_77
nagyúr
válasz Lacerta #217323 üzenetére
Norvégiában (Osloban) 10 autóból 8-9 elektromos az utakon. Ez saját tapasztalatom. 2019-ben voltam kint és leesett az állam! Elektromos rollerek tömkelege mindenfelé, nem úgy mint itt nálunk, bár már kezd itt is jobb lenni az ellátottság. Arról már nem is nagyon akarok írni, hogy annyi TESLA-t mint ott még soha nem láttam. Nem győztem kapkodni a fejem, hogy ott is egy, ott is egy és ott is egy!
#217283Hasaggymeg:
A felső képről lemaradt Százhalombatta és a tengereken lévő nem kevés fúrótorony! És akkor már mindjárt nem is annyira gáz a helyzet elektromos fronton.[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Gaben92
őstag
válasz Lacerta #217320 üzenetére
Röhögni fogsz…
jano_77:
'21 elején voltam Osloban meló miatt. Reptéren felvettünk valami Suzuki bérautót (talán Samurai), a hotel mélygarázsban rendesen elszégyelltük magaunkat. Állt lent egy 2 BMW i3, 19 Tesla és mi a Suzukival.[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
andrisbandi
őstag
válasz Lacerta #217323 üzenetére
Ami most van, h a gyalogos és a kerékpáros csak másodrendű ember, az a nonszensz inkább.
A mai világban 1-2 havi fizuból vásárolható egy olcsó autó. Kb 1 fizunyit kell rákölteni évente.
Van is annyi, h élhetetlen lett minden város.
Ide fejlődtünk【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Gaben92
őstag
válasz Lacerta #217335 üzenetére
Van lent 44 parkolóhely és helyenként van 8A, nem az egész garázsnak.
"With 100% renewable energy from Fortum, your contract originates from the origin of your contract, which is a blend of water, wind, solar and bioenergy. Fossil fuels or nuclear power have not been used in the production of renewable energy."
Kezdem azt hinni, hogy kötekedsz.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
MPowerPH
félisten
válasz Lacerta #217358 üzenetére
UK -ban pl. lehetetlen az otthoni toltes meg a kozep retegnek is, akik siman egy Teslat is megengedhetnenek maguknak. A hazak az utcara neznek, legyen az detached, semi detached, vagy terraced house. Elokert ha el is van keritve, akkor sem tudsz autot tolteni, mert elviszik. Ritka, ha van garazsod, akkor tan megoldhato, de az uj epitesu hazak garazsaiba nem fer be egy Tesla meretu auto. Meg nagyon mas sem, mindenki tarolonak hasznalja, mert mashol nincs hely. Az olyan hazak, elkeritve, mint Magyarorszagon megszoktuk faluban, csak a szuper gazdagoknak jut. Szoval egy atlag ember nem fog otthon autot tolteni.
A flat ekben meg a legkonnyebb, ha van alul zarhato parkolo garazs, es alakitottak ki toltohelyeket. En meg nem lattam... Londonban a luxus apartmanok parkoloiban van, de sima flat -eknek nem csinalnak ilyet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Ringman
nagyúr
válasz Lacerta #217323 üzenetére
elég komoly problémák lesznek az elektromos autókkal: [link]
A single Tesla battery weighing 1,000 pounds requires extracting and processing some 500,000 pounds of materials. At this rate, over the next thirty years we will need to mine more mineral ores than humans have extracted over the last 70,000 years.
és ahogy a treadben írják, a cat 994 se elektromos hajtással megy.+ [link]
Rivian’s CEO says the electric vehicle business faces a looming battery shortage. “All the world’s cell production combined represents well under 10% of what we will need in 10 years. Meaning, 90% to 95% of the supply chain does not exist.” -
RexpecT
addikt
-
nagyúr
válasz Lacerta #220451 üzenetére
köszi, ránézek majd meló után, szerencsére van a cégnél a garázsban szerelőállás és szerszámok.
@Hasaggymeg: köszi!
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
addikt
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #221224 üzenetére
Én világ életemben meglehetősen sötétet pisiltem és keveset ittam... nem kell, nem tudok többet inni.
fulton... 3 órás alatt szinte biztos nem, 4 órás alatt talán...főleg ha nagyon meleg van és sokat kell inni.
arcitec... ismerek olyant aki óránként 2x pisil, én sem értem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #221229 üzenetére
Na figyelj legyünk már tárgyilagosak. Túltolod TE ezt nem kicsit.Rád érvényesek amit írsz,
de általánosítva ne terjeszd, mert tudnék orvosi példát mutatni arra, hogy mi a szomjúság érzet fokozatai. ( Beleértve a vészjelzést és vagy szomjúság érzet fokozatait. Ne keverjed már a hamut a mamuval és elnézést.)
Bringa szállító: A Thule a legjobb. Arra azért figyelj , hogy a linkeltnél 1 bringa max 20kg lehet,
az össz. súly meg 60kg. Egy Thule az max. / bringa 24kg. Most lehet nem, de később pl egy E-bike-nál már számíthat...[ Szerkesztve ]
-
Alg
veterán
válasz Lacerta #221229 üzenetére
Hosszú tekeréseknél/túráknál nekem is nagyon figyelni kell az ivásra, mert utána otthon/másnap jön a fejfájás.
Irodai munka közben nem gond, a lényeg hogy oda kell tenni kézhez egy palack vizet és akkor meglepően sok víz tud fogyni (még csak reggel 10 van de már majdnem 1l lement nekem így, pedig reggel nem voltam ma futni sem).
Túránál az ivózsák segít sokat (megint csak azért mert kéznél van, ha turkálni kell a zsákban víz után akkor ellustálkodja az ember az ivást), bringánál meg km/idő alapján próbálom beosztani.#221230jjeahh
Hatalmas a marketing/sales költsége az ismert gyártóknak, azt a rengeteg újságírót is fizetni kell valamiből, a csapat-szponzorship is drága... meg ugye megtehetik, az átlagos negyvenes fogorvos/középvezető/ügyvéd mamil kifizeti a Specialized logóért a plusz 3-5ezer eurót hogy a hétvégi group ride-okon menő legyen... mint ahogy a propellerért/csillagért/4karikáért is kifizeti a prémiumautó-felárat.[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
titta73
tag
válasz Lacerta #221231 üzenetére
Mindenképp csak olyan helyen vedd, ahol vagy fel tudod próbálni vagy neten rendeled és vissza tudod küldeni. Én eleve Thule-t vettem, haverom inkább olcsóbb verziót szeretett volna, a feltételek azok, amiket te is írtál. Volt aminél egyáltalán nem lehetett felnyitni az ajtót, már a horognál magasabb volt a cangatartó váza mint az ajtó nylíás alsó pontja és volt olyan is, ami hiába volt dönthető, cangákkal megpakolva, már nem nyílt fel az ajtó.
-
arcitec
addikt
válasz Lacerta #221262 üzenetére
Nem azért, de megnéztem a videót. Hááát nem lettem meggyőzve. Mozog lötyög az egész pack a bringákkal - külön és egybe is - mint a tehén farka. Olyat sem láttam még, hogy szalaggal van összehúzva a 4 bringa és amikor kész lifeg lötyög a végén az egész hóbelebanc. Nem kéne...
Nézd meg ezt (4-es): [link] Áll mint Katiban a gyerek és csak pár mozdulat.[ Szerkesztve ]
-
-szabi-
őstag
válasz Lacerta #222091 üzenetére
Először észrevettem, hogy rendellenesen megbicsaklik alattam aztán fél kerékfordulat múlva a felrepedt felnirész beleállt a fékpofába. A bicaj gyorsan megállt.
Kiakasztottam a féket és irány gyalog haza, nem akartam tovább rontani a kerék állapotán.
Mikor azonban megleptek a szúnyogok már mindegy neki alapon visszaültem rá de pár-száz méter után kinyílt a felni kivágta a belsőt innen így aztán újra gyalogosan haza, szúnyogostól kutyástól.
#222090 Hasaggymeg
Úgy lesz, nem fogom. -
fulton
addikt
válasz Lacerta #223285 üzenetére
a 2505 útról van szó, tehát arra. értem. Jó tekergős am. Még a kocsi amit féltek, de találtam egy jó pakorló lehetőséget nem messze füredtől google maps-on ahogy látom nem is fizetős, talán ott jó helyen lesz arra sok pár órára. A terv lemenni eger várához onnan vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #224792 üzenetére
Egy 750 milis csontra fagyasztott kulacs majd 2 óráig hideg még 30 körüli fokban is. ...persze elején úgy kell kikönyörögni belőle a folyadékot, így az a veszély sem áll fenn, hogy gyorsan mind megiszod, ugyanakkor érzékeny torkúaknak nem opció a 0°C körüli folyadékot kortyolgatni. Én bírom/szeretem, csak ritkán jut eszembe lefagyasztani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz Lacerta #224796 üzenetére
Egyszer ha dekázol, le kéne mérned a literes termoszukat. ~ 6e
Hátha belefér a spéci tartódba.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #225274 üzenetére
Ez nincs szoftveresen vágva? Mert azzal is veszítesz a látószögből. ez a kép 16:9 arányúnak tűnik és általában a mobilok eredeti méretben 4:3 vagy 3:2 arányúak, ami azt jelenti, hogy a két szélét automatikusan levágja. Szal ha a képarány el van állítva 16:9-re, próbáld meg visszaállítani, lehet, hogy segít. Nekem specifikációk szerint amúgy 13mm az ultraszéles kamerám.
Menő táj[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Lacerta #225334 üzenetére
Ez egyáltalán nem rossz táj, nekem tetszik, a terep nem valami kemény a képeken, de ennek is van előnye: lehet komoly tempót menni.
Ja, ezek szerint vágod a fotós témát . Ha 27.2mm, akkor gondolom csak sima nagylátószögű, nem uwa, ezért nehéz szőrös lábas képet lőni vele . Ettől még lehet jó a kamera. A mai mobilos uwa optikák ekv. 13mm-t tudnak, általában gyengébb az uwa kamera minősége, de a nyeregben ülve is lazán lehet olyan képet lőni velük, hogy belefér a táj, a kormány, a combom, meg akár intim testrészek is#225336 Hasaggymeg: ez egy nehéz acél trail tanknak tűnik, egy mai xc elvileg úgy jobb lefelé, hogy felfele sem lett rosszabb, így szvsz az ilyen lightos trail bringáknak lassan nincs már létjogosultsága.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Wuthering Waves
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen