-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #247335 üzenetére
Felfekszik, ez nem probléma, amit írsz.
Itt pedig találtam a témához fűződő okfejtést. Fordítóval olvastam, de a lényeg, hogy bizonyos hajtókaroknál a lánckerék beljebb került a vázhoz, ezért ezeknél a hajtókaroknál szülséges egy 6,5mm-es távtartó¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #247488 üzenetére
Én elolvastam vagy 20 tesztet és megnéztem 50 videót biztosan, ha nem többet. Nem akarok linkelni, lehet keresgélni, de nagyjából az alábbiak azok, amiket már tényleg nehéz elvágni. Láncból a 12mm feletti rombuszos edzett acél, mert ott már nem tudsz ráfogni a nagy erővágóval (de a flex viszi), U lakatból pedigz Altor SAF vagy a Litelok X1, de ezek ötvözött acélt használnak, az előbbi direkt tárcsagyilkos alumínium köpennyel. Az itt felsoroltak viszont 300€ feletti áron mennek!
Kétféle tolvaj van: az alkalmi és a profi. Az alkalminál maximum egy kisebb erővágó van, amivel sodronyzár vagy egyszerűbb lánc kinyitható, az U lakatot elkerüli. A hajtogathatósra rápróbál, ha olcsóbb. Ellenük a fenti védelem simán elég, és nem értek egyet a 6mm-el, az még kevés.
A profi meg elviszi, mert először odasétál felmérni, megnézi mid van, és esetleg visszamegy a megfelelő felszereléssel, direkt a te bicajod zárjához vagy zárjaihoz. A profi tolvaj viszont nem fog futni, sőt ha kérdőre vonod, még meg is győz róla, hogy az övé a bringa, és nem átall erővágóval láncot vagy hajtogathatós lakatot vágni, illetve flexel is, ha kell. Tudja, hogy 1-2 perc alatt kell végeznie, mert addigra vonhatják kérdőre, és ha megvan a bringa addig, akkor szimplán elteker vele, be az első lépcsőházba, lezárja a sajátjával, aztán visszamegy érte pár óra múlva. Sőt, simán kifordítja vagy leveszi a dzsekijét, felvesz vagy levesz egy sapkát, hogy a térfigyelőn se ismerjék fel. Őket maximum a fentiek drága lezárók állítják meg.
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #247639 üzenetére
Igen, erre próbáltam írni, hogy vajon kevés-e. Múltkor beszéltétek az első váltó szükségességét, elolvastam pár cikket a témában, a Decathlon weboldalán is írják, hogy kisebb emelkedőkhöz, plusz ugye ez "olcsó" bringa, a srác sem biztos, hogy agyonedzett. Azért kérdeztem csak, hogy gondoljon bele, hogy elég-e neki.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #247651 üzenetére
A motorsportok nem újkeletű dolog, attól mert nem te hajtod még lehet sportértéke.
#247653Victoryus...18 kg-os Magellán Hydrával 35-40km/h-val? Te vagy az Alberto?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #247656 üzenetére
A másik meg doppingol, harmadik autóba kapaszkodva versenyez, vagy levágja a szerpentint...a csalás sem e-bike specifikus jellemző, ahogy a sznobizmus sem.
#247657
andrisbandi...ez is egy szint amit el kell érni, amikor hazafelé menet már 6-7-800 m szinttel lábaidban megelőz egy éppen a zuhany alól érkező buzgóbb és nagyon pacsuli mugli te meg csak mosolyogsz ahelyett, hogy kihajtanád beled, és főleg az övét, és arra gondolsz na most szereztél egy jó élményt neki azzal, hogy hagytad menni elől a következő sarkon levő céljáig.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
-
válasz Fall-N #247714 üzenetére
Jót vettem. Országúti bringám van. [kép]
Valószínűleg amikor a bringa új volt, akkor vagy ez volt a standard és azért van benne ez. Mert rá van írva, hogy road [kép] . Vagy az osztrák tulaj vett bele MTB-set.
Szóval most jó kerül bele, az a lényeg.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #247651 üzenetére
Köszi. Időközben rájöttem, hogy a többségnek azért igaza van, abban legalábbis, hogy magamért tekerek, és inkább ne demotiváljon, ha a leglassabb vagyok, hanem örüljek majd annak, ha gyorsabb leszek. Az meg voltaképp mindegy, hogy egy e-bikeos, vagy egy edzett öregúr hagy le, az meg főleg, hogy milyen céllal.
Az e-bike versenyzésről majd eldönti a közönség, hogy van-e igény rá. Hiszen reklám nélkül úgysincs értelme az egésznek, csalni meg úgyis fognak benne, ahogy minden sportágban,. Ha nem lesz nézőközönsége, akkor meg úgyis elhal a dolog.
#247675 parandroid: úgy legyen! Bár a célom inkább csak az, hogy kimozduljak és legyen erőnlétem, nem a versenyzés, de az ember olyan, amilyen, a versenyszellem meg benne van. Amíg húz előre, addig jó, mert fejlődök.
Annyi megjegyzés még a témához, hogy ahogy olvasgattam a hozzászólásokat, azért mindenkinek van véleménye róla, de pár használati móddal (pl. egészségi, erőnléti, közlekedési) szemben a többség megértő és helyeslő, a felvágósak viszont azért sokakat idegesítenek. De asszem ezt is ugyanúgy el kell fogadni, ahogy az 5000-ért tankoló luxusajtó tulajdosokat, akik a körforgalomig a seggedben vannak, a túlsó felén pedig 10 mp-el később jönnek ki, mert ott ugye már nem csak a pedállal kell vezetni.
-
abéla
senior tag
válasz Fall-N #247786 üzenetére
Hát az biztos, hogy mire klappolt minden nálam is, több időt öltem bele mint szerettem volna, de legalább összeállt a kép;
na persze mivel jó lett, egyben van, nem foglalkozok vele
(mármint a fejlesztések (fel)hajtásával), így kicsit ki is kopott az ismeretanyag.
Azért még valami jóság vázat beszerzek egyszer, mondjuk még előtte normálisan átfestem a mostanit, azbizti, lévén próbafestésként(felső/homlokcső) kipróbált gunmetal-grey nagyon jól mutat.És igen, lehet hackerkedni/fejleszteni, de -új alaktrész/bicó- áron nem feltétlen érdemes, max ha szeretsz legózni, berhelni (engem néha elkap, olyankor cserélek ált. főelemeket ).
hootka!
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #247787 üzenetére
Gravel is egy 'daganata' az egesz MTB sportnak. Sokan elkezdtek a gravelt hasznalni XC versenyeken, ami nem egeszseges, ergo az eddig alapnak szamito, konnyebb palyakon siman elmentek, es lehetett hasznalni oket. Elonyben voltak sok helyen, kisebb tomeg, vekony, jol gordulo gumi. Az sem veletlen, hogy az XC versenyeken kezd alap lenni a dropper, meg a hatso rugozas. Ahol arra szukseg van, ott mar nem indulnak el gravel -al, mert ropira torne. De sok versenyen sem engedik mar a gravelt az MTB -vel egy kategoriaban.
Don't Tread On Me
-
válasz Fall-N #247785 üzenetére
Jó, hát nem kell mindenkinek emlékeznie, hogy kinek milyen bringája van.
Igen, most helyre került. Remélem elmúlt a kattogás is. Bár nem volt időm tegnap kipróbálni. Ma meg akkora szél van/lesz itt, hogy lehet nem is fogom hallani menet közben.
De elég sok dolog ki lett szűrve. Ha kattog, akkor valószínűleg a pedál lesz az. Mert a nyereg-nyeregcső is takarítva lett.
Ha ma nem, holnap kiderül, hogy jó lett e.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Zanik
addikt
válasz Fall-N #247822 üzenetére
Nyilván a gravel összefoglaló név le lett öntve egy jó nagy marketinggel, és alapvetően már előtte is léteztek nagyon hasonló bringák. Mint a CX, a touring, a commuter, az ATB-k (all terrain bike), de egy régi rigid MTB se sokban különbözik felhasználás szempontjából, sőt, ugye már vannak flatbar gravelek is.
Oké, az ilyen 'aero' meg 'fully' graveleken már én is röhögök, de nyilván ahogy az MTB is differenciálódott eltérő felhasználásokra (XC, Trail, DH, Enduro, AllMountain, stb.) a most együtt gravel-nek titulált bringák is szétszakadhatnak majd több típusra.
A bringa az bringa. Tök mindegy milyen bullshit marketinggel öntik le. Valakinek valamire jó lesz. Ha nem kell a tömegeknek, akkor idővel megbukik.Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
andrisbandi
őstag
válasz Fall-N #247820 üzenetére
Így biza
Reality check in Hungary
https://9gag.com/gag/aMEPzXW【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
abéla
senior tag
válasz Fall-N #247814 üzenetére
Festéshez van minden, kivéve kb az elszívós kamra, bár legalább zárt helyen kontárkodok. Egyébként lehet jól is festeni, csak az nem olcsó és nyilván a jobb gyáriakkal nem veszi fel a versenyt. ..szóval kb. ugyanott tartunk, mint a szerelgetősdivel
De saját káromon tanulva, viszont tuti a megmaradt ffp2-3 maszkokkal állok majd neki, mert múltkor egy alig fél órás fújkálás után (van egy régi Pro-Tec sisakom is, azt pimpeltem ) 2 napig szürke volt ami kijött az orromból .
autós/ebikos véleményekhez: családban van 130 és 300Le-s autó is
és biza' amikor a durvábbikkal megyek, ha akarom ha nem, alakít az emberen(nem kell mondanom merrefelé), néha mondom is a zasszonykámnak, terápiás jelleggel hadd vigyem inkább az övét, azzal nyugisabban megyek;
azzal viszont feltűnik mennyi a sok állatkodó körülöttem (a másikkal meg nyilván félig-meddig én is ezt a kategóriát képviselem, bár már kb 25 éve vezetek, meg kultúrember lennék bazzeg ,
így bízom benne, hogy boy-racer helyett inkább időnként max old-racerként nyomom );
a gyengébbel viszont a félkegyelmű frusztrált furakodók, meg a büntetőgázadók(előzöd és elkezdi nyomni) tűnnek fel leginkább, durva, mennyi nyomorult veszélyezteti az embert ezzel a habitussal,
párszor volt olyan, hogy egy félig-előzésnél pánikfékezéssel kellett visszasorolnom ...na ilyenkor nem bánom/bánnám, ha van a seggem alatt több paciszóval a lényeg: akármelyik tábort képviseljük is, kéretik több megértéssel, belátással, netán némi empátiával fordulni a másik iránt, mert hiszem, hogy a nettó társadalmi feszkó-mennyiséget csökkentheti, ha egyre több ember mozdulna el efelé (igaz ez az autós/bicajos hasonlaton kívül sok más területre is),
persze lehet rossz országban (hogy a nemzetiek nehogy megsértődjenek: szocioökonómiai-gazdasági makrokörnyezetben) kérem/kívánom mindezt
hootka!
-
Ringman
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #247901 üzenetére
Altalaban ahogy tokeletesitik a szuras/vagas elleni vedelmet, es az oldalfal merevseget, ugy a tomege is noni fog. Osszessegeben igy is sokkal jobb lesz a vegeredmeny, mert vedi a felnit, es nem maradsz ott vele sehol.
A gumik hiznak, itt nincs sulycsokkentes.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #248016 üzenetére
Na ezt a képet kerestem, múltkor láttam, emlékeztem rá. Így próbáltam beállítani az utcán, csak fentről. De nem lett jó. Holnap összerakom az állványt, felhozom a bicajt és belövöm így. Azt nem tudtam, mekkora fordulat mennyit feszít, mert utána már tudnám finomhangolni menet közben. De majd az állványon kiderül. Köszönöm!
Btw kérdés: ha állványon beállítom terhelés nélkül, akkor az nagyjából terhelés alatt is jó lesz? Vagy ott más feszesség kell?
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #248024 üzenetére
Köszi olvastam utána, majd megnézem állványon, és belövöm úgy, csak egyszer kell megtanulni. Akkor ha jól értem, ha állványon jó lesz, akkor utána jó lesz akkor is, ha rajta ülök. Az a bajom hogy fogalmam sincs, milyen a "jó" állapot. Hogy mennyire gyorsnak kell lennie. Ma volt egy beállítás, amikor szinte azonnal ment minden, örültem is neki. Eddig olyan 1mp volt a váltás, de végülis váltott és nem is cicergett. Csak a nagy első tányéron kicsit. De ma volt egy beállítás, amikor úgy ment minden, mint a villám, csak a nagy első tányéron ott sem voltak teljesen jók a kis hátsó fogaskerekes fokozatok.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #248047 üzenetére
Amíg többsebességes a rendszer az első tányérnak aligha van relevanciája a hajtókarhossz témában.
#248050
Speedy007...oda érdemes valami fémmenetes csapágyat óvatosan behajtani mielőtt véglegesen behelyezed, pucolja ki azt a sérült apró menetet mert ha abban mellékapatod és elnyalod a váznak xarral meszeltek...vagyis nem teljesen, de szinte, mert újra kell metszeni ami már nagyobb lesz, stb-stb."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Fall-N #248016 üzenetére
Ezt vettem a jófogáson meg 14.000-t meg Shimano (BB-ES300) Octalink monoblokk-ot 8.000-t 113MM-set (szorítok hogy kompatibilis legyen a jelenlegi hajtáslánccal és ne legyen belőle gond az a +3mm) helyi szervízt meg felhivom holnap hogy csinálnak e menet javítását ha nem meg a régi monoblokkot próbálom vissza hajtani hátha újra fésüli a menetet ahelyett hogy elnyírná[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #248153 üzenetére
Na, ezeket nem tudom. Lehet, hogy állványon tök normális a rángatás, de terhelés alatt elő se jönne. A fogaskerekek fogai olajosak voltak, a lánc is eléggé. Gondolom ennek nem ilyennek kellene lennie.
Most mindent megpucoltam. Reggel visszarakom a láncot, és nagyon kevés olajat rakok a szemek tetejére. Ez a másik olaj elég híg, mint a víz.
Kérdés, hogy a végén minek kell olajosak lennie? Gondolom csak a lánc görgők belsejének. Tehát se a fogaskerék, se a lánc szemek közti rész, se a külső része ne legyen olajos, igaz? Vagy kell olajfilm a fogak és a szemek közé is?
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #248173 üzenetére
Értem, akkor ez is kizárva. Mindegy, lánc eltakarítva, most beolajoztam, de csak egy gombostűfejnyi csepp minden csap tetejére. Ennyinek elégnek kell lennie.
A bicaj tök új, 150 km van benne, első lánc olajozás volt. Shimano Alivio váltó. Gyors és pontos, most frankón beállítottam a bovdent is, maximum 1-2 negyedet kell majd csavarnom az állítón a menetpróba közben a finomitáshoz.
A lánc rángatás lehet, hogy csak állványon jön ki. Jobb ötletem nincs. Vagy csak még nincs bekopva. De majd délután lesz időm ezzel szórakozni.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #248229 üzenetére
A legutóbbi beállítás.
Úgy csinálom, hogy elől legnagyobb, hátul legkisebb. A két végállás csavar kitekerve. Felváltok hátul egyel nagyobbra, majd tekerem addig a bowden feszességet, még nem akar egyel feljebb váltani. Ekkor vissza kicsit, leváltok hogy kb jól levált e, ha igen, felváltok hátul a harmadikra, kicsitöl indulva, ha ott is ok, megyek elől a középsőre. Azzal végigváltom hátul a középső 7 fokozatot, egyet elhagyva fentről és lentről. Ha végigváltja oké. Majd mentem elől a legkisebb lánctányérra és elkezdek felvváltani hátul az utolsó 3 fokozaton. Ha felvált ok, ha nem, finomítok a bowdennel megint úgy, hogy abba az iranyba tekerem, amerre elhallgat, nem pattog, nem akar felválltani. Ekkor a legfelsönél be akart esni a lánc a lanctányér mögé, ezt a végállás csavarral visszahozom, hogy fusson rajta. Elöl váltok a legnagyobbra, hátul a legkisebbre, megnézem középen fut-e. A végállás csavarral beállítom, hogy középen fusson. Még egyszer végig váltok és ha ok, kész. Ez történt most. Majd kimentem és megint ugrik.
Elkezdtem a feszitővel játszani két negyed fordulatot ide, kettőt oda, ugrik.Nem vagyok egy müszaki analfabéta, most mondhatnám mikkel foglalkoztam életem során, de van szereléstechnikai tapasztalatom 20év, azért valamit csak sejtek. Oké, hogy bicikliben nem utaztam idáig ezért sem tudok még alig valamit, de egyszerű rendszereket azért átlátok. Ez szerintem nem a váltó. Vagy ha az, akkor ez a tourney egy kalap szart nem ér.
Hogy van az, hogy a bicikiszerelő ismerősöm komolyan foglalkozik bringákkal evek óta, mindenki ajánlja, keresik, van munkája, de én még az ő beállításait is tudtam finomítani a saját XT váltómon?
Na mind1, nekem nem fér a fejembe ez.
Amugy a jelenség előjött akkor is, ha elől legkisebb hátul legnagyobb lánckerék volt beváltva. A többi passz, mert nem mentem el vele messzebb, nálunk meg elég lejtős az utca, elég szar vele fel le bringázni, ráadásul egyirányú ez a fos.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #248256 üzenetére
Írtam olyat, hogy keresztbeváltva állítottam? Akkor bocsi, mert ilyen nem történt, félreértés volt (félregépelés).
Teljesen belezavarodok már. Fogaskerék hol van a biciklin? Lánckerekei vannak, nem?
A keresztbeváltóról amit leírsz, köszönöm a nyomatékosítást, de világos volt már mikor belekezdtem a váltó beállításba. Lehet nem olvastad a hszeimet, ezért írtad le.
Tourney váltó, a váltókarok Shimano STEF5002, de azok érzetre elég jók[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #248278 üzenetére
Tényleg, ezt már többször akartam kérdezni itt, de mindig elfelejtettem . Nekem is eszembe jutott a konyhai welldone zsíroldó [link] , van is itthon. A tűzhelyről a ráégett zsírt simán leviszi, elég erős, elég büdös , gondoltam, a láncra is jó lehet, de még nem mertem kipróbálni. Meg eddig mindig volt itthon féktisztító, motorex zsíroldó, alkohol, szóval az inkább ajánlott cuccok. Annyiból jó lenne, ha működne, mert ebből mindig van itthon, a Brigéciolért meg el kell menni az obiba.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Fall-N #248455 üzenetére
+andrisbandi: köszi, akkor jó, csak már itt kezdtem félni, hogy nálam van a hiba, ha már itt szerszámokról van szó KMC nálam is, amit az X9-hez adtak.
Hasaggymeg: na persze, drága láncot csak azért, hogy még szerszámot is kelljen mellé venni 2 KMC X9-et cserélgetek, összesen van bennük eddig 2100 km, szerintem egy darabig még jó lesz.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
válasz Fall-N #248510 üzenetére
Nem mozog. Azt már néztem. De már kicsit megőrjít.
Most volt a monoblok csere. Át van kenve minden, meg van húzva.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
flash-
veterán
válasz Fall-N #248512 üzenetére
köszönöm a tippet hát ma jött meg rose- tol a slime,ugyhogy akkor már betöltöm max nem lesz jó...(ugyanannyi volt a 4 kerékbe való mint a 2 kerékbe)
de akkor azért fogom magammal vinni a klasszikus javito szettet is + muc off bam
Egyébként eddig én nem használtam ilyen trutyit de az a tapasztalatom hogy a defektálló külsőkkel nem igazán volt sose defektem(gp5000 ,schwalbe energizer plus tour) még a nem defektállo külsőkkel gyakran (pl mind a 2 féle smart sam)[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
válasz Fall-N #248512 üzenetére
defektet kapsz slime mellett is. kihúzod a tüskét, felpumpálsz, majd ~10 perc múlva megint pumpálsz. ha a tüske ide-oda mozog, akkor akkor a slime sem nagyon tudja befoltozni a lyukat.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
-
Because
őstag
válasz Fall-N #248873 üzenetére
Eddig minden gond nélkül megoldottam félintegrált és sima kormánycsapágyak cseréjét is DIY módszerrel (de a célszerszám se áll ezeknél többől, max csicsásabb és ergonomikusabb). Csapágy kiütő és behúzó, az alátétek és a csésze közé puhafát szoktam tenni:
[ Szerkesztve ]
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz Fall-N #248873 üzenetére
Igen, ZTTO. Kívülről igényesnek tűnnek, olvastam róluk jót is, rosszat is. Remélem én az előbbit kapom . A csapágyak noname kínai példányok, most szépen forognak, de több helyen olvastam, hogy azokat gyorsan szokás cserélni valami márkásabbra. A kormánycsapágy élőben valóban kicsit gagyi, de elvileg a csapágyak azok szabványosak, ha rágni kezd valamelyik, talán tudom cserélni nevesebbre. Szerencsére én csak 62 kg vagyok, már tapasztaltam, hogy ez sok alkatrészt "megment".
6030D: Csak az asszony számolja, én nem merem . A Surly az enyém lesz most, a Cannondale az a gyereké, még csak 9 éves. De a Surly elvileg örökélet+1 nap, majd megörökli, ha kényelmesnek találom, és nem adom el végül. Az RS pedig egy Yari, ami le lesz véve 120 mm-re. A merev villa a vázhoz járt, ha graveles bikepacking lesz, még jól jöhet...
-
avl
aktív tag
válasz Fall-N #248869 üzenetére
full egyetertes
sőt: a hajtaslancot is jobban koptatja: ugyanazon power kis fordulat+nagy nyomatekon nagyobb erőt jelent a lancban, minden jobban összeszorul, feszül, homokszemeket erősebben beledolgozza karistoltatja, stb.
nem ismert regi biciklis könyvből ? ~ “ mond meg a fordulatodat es megmondom: ki vagy”
kocabringas
boltba tekerő
turista
amatőr
profi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest