Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz fulton #248690 üzenetére

    Nekem meg volt egy furcsa hang pár napja a biciklin, a kormánycsapágyon kívül. Azt ma kicseréltem, patika. Viszont az új Jagwire fékkábel nem olyan merev, mint az Acor hosszanti volt és a felsőcső alján ahol fut, nekiütődik a vázhoz. Ez adott egy fura fémes hangot. Most ideiglenesen raktam oda egy szilikon bowdenház védőt. Sajnos a váz tervezésekor nem figyeltek arra, hogy ne csak két ponton legyen rögzített a bowdenház, így a felsőcső közepére rakok majd egy öntapadós bowdenház rögzítő szemet. A legtöbb váznál 3 ponton van ez a szem.

    Kormánycsapágy csere:
    Akinek nincs célszerszám otthon az számoljon vele, hogy egyes részeket nagyon szivás megcsinálni célszerszám nélkül. Csapágyprés nincs itthon, az nem is kell (karbonnál kötelező, nem szabad ütni!). Kiütni is könnyű a csészéket. Beütni csak egy faléc kell + gumikalapács. Ha valaki nem béna akkor könnyű beütni egyenesen. Az ipari csapággyal semmi teendő, így eddig könnyű munka.

    Viszont a szoporoller a villa nyakán lévő központosító gyűrű levétele és az új frakása hatalmas szívás. Erre van egy egyszerű, nem is drága célszerszám, ami persze nincs itthon. Csavarhúzóval leütögetni és az újat felkoccantani rohadt lassú. Felrakni jó lett volna egy cső ami átmérőben nagyobb, mint az 1 1/8"-os cső. Így lett a negyed órás történetből jó két órás dolog.

Új hozzászólás Aktív témák