-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #165590 üzenetére
Az sem kevés! ...kissé túlhajtottam magam egy seggel felmenni,mert alig tudtam hazavánszorogni...pedig pihentem fent vagy 20 percet is. Mentem 2000 körüli szintet is zasszonnyal (egész nap) ,de az olyan volt,hogy egykerekezni tudtam volna utána.Egyedül hajlamos vagyok túlzásba vinni. Trekkel összebarátkoztatok? Milyen a Specihez hasonlítva?
Ami érdekes kíváncsiságból pontosan méretkeztem előtte 10,45-kor,és utána 16,15-kor (lemostam a bringát is közben,mert rákerült...2 pötty sár. ) és a különbség -2,1 kg úgy,hogy elfogyasztottam 1,5l folyadékot és 150 gr aszalt gyümölcs+sós és nem sós magok keverékét.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #165717 üzenetére
Valószínű 530 lesz, de végül is nem bundle-ban.
Nem valószinű, hogy a kormányra szerelhető távirányítót használnám. Mivel a Garmin is már Bluetooth kompatibilis lett, ezért elég sokféle szenzorral lehet párosítani. A 17 ezres garmin speed szenzor árából kb 4 v 5 másik speed szenzor vehető. Így már nem éri meg a bundle a felárat.
Ahogy olvastam az 530 tudja azt, hogy feltöltött gpx kezdő pozíciójába navigál és azt is, hogy a jelenlegi tartózkodási helyedről haza navigál. Ezzel én már meglennék.[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #165731 üzenetére
Tokból és fóliából meg fogom venni az eredeti Garmint. Kínából rendelt tokokkal nincsenek jó tapasztalataim. Egy ilyen értékű gps-nél már nem oszt nem szoroz. A többi szenzort én is valszeg be fogom rendelni, kivéve ha aprón találok valamit jó áron.
Én szeretem, hogy a stucnin van a gps, szóval a gyári rögzítő nekem tökéletes lesz.
Szerintem délután el is battyogok a Garmin boltba, kb 15p-re van tőlem. -
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #165779 üzenetére
Közben megvettem és gyárilag volt hozzá tartó. Majd nemsokára kiderül, hogy tudom feleszkábálni a bringára.
Minden esetre így első ránézésre elég frankó cuccnak néz ki. A garmin connect map is elég sokmindent tud, pl. el van mentve a crosskovácsi középtáv is benne. Rákattintok aztán behúzza az egészet, nagyon fasza.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #165783 üzenetére
Én benne vagyok? Nem bírtam végignézni ezt a remek formátumot.
Videón nem adja annyira vissza, merev géppel, kihúzott nyeregcsővel azért pont az a magasság volt az alja, hogy ha bizonytalan vagy, és húzol kis féket, vagy beül a teló, akkor esel. A maratonozóknak eleve nem nagyon szükséges a technikai tudás, nem azon múlik, fontosabb, hogy végig bírd tekerni. Ezért itt van a legtöbb kezdő, aki tényleg csak azért jön, hogy kipróbálja milyen egy lezárt pályán versenyezni másokkal, és a saját határai feszegetni. Volt olyan, aki az első körben már tolta a felfeléket. Ő tuti, hogy le is tolta a raklapon, de voltak olyanok, akinek szerintem az is kihívás volt. Nem értem egyébként, úgy volt hirdetve, hogy az akadályok kerülhetők lesznek, és meg is lehetett volna úgy csinálni, hogy tesz bele egy kunkort az ugrató mellé a fűbe, hogy aki nem akar átmenni, az kerülje, de ezzel ne menjen át gyorsabban az adott szakaszon.
Na mindegy, az eredményhirdetést is azzal kezdték, hogy kinek tetszett, kinek nem, meg este jött a mail, hogy mondjunk véleményt, mit változtatnánk, szóvel legközelebb lehet, hogy jobb lesz.
Az ugratós gyerek nem tudom ki, de voltak ott olyan 12-16 éves srácok, akik felfelé simán elvertek engem is, nálam erősebbeket is, járnak technikai edzésekre, kb a bringán nőttek fel. Esélyes, hogy valamelyik volt.
Ez a bringával együtt mozgás valószínűleg nálam sincs meg, mert amikor a bringás haveroddal együtt tekertünk, ő is sorolta, mit csinálok szarul a lefeléken.Teasüti: azért jó így megoldani a dolgot, mert ha csinálnak egy printscreen-t, akkor az ügyvédnek könnyű dolga van, üzletrontás, csá. Értelmes bolt kezeli a vevő panaszát, ellenben nem dől be ilyen kiraklak a Blikkbe szövegeknek.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #165788 üzenetére
Ha valaki csinált onboard videót és megtalálom, akkor majd linkelem, ott jobban fog látszani, hogy az a raklapos tényleg nem olyan volt, mint amikor lejössz 4 raklapról (~4x15 cm).
Kamaraerdőt is a Buzsó tervezi, azért brutál/nem unalmas. Majd valami bringázást összehozhatunk a nyáron.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #165893 üzenetére
Júni 29-ig minden hétvégén Maribor (addig érvényes a szlovén autopálya matricám), utána Július elején Wexl trails és Rózsahegy van versenyben. Wexl nyár végétől egyébként nagyon érdekes lesz, mert 2 teljesen új vonal épül a meglévők mellé (jumpline és egy dh line), valamint addig letelepítik a felvonót kiváltva a buszos felszállítást.
Júli utolsó hetében pedig megyünk Leogangba egész hetes ride szállással. Az a pálya valami eszméletlennek ígérkezik, a teljesség igénye nélkül: jumpline, steinbergline enduro (28 perces szintidővel, a kemények lejönnek 22 perc alatt), ott a world cup dh és még jó pár piros, két helyről indulnak a kabinos felvonók.Van egy folyamatosan bővülő csoportunk, ahonnan páran mindig megyünk valahova (akár külföld és belföld), lehet csatlakozni nyitott a társaság. Annyi, hogy nem tekerős túrákra vagyunk berendezkedve, nagyon el lehet fáradni lefelé is. Szóval mi is nyitottak vagyunk az újabb jó arcokkal együtt rideolásra.
Most szombaton is megyünk, ha kedved támadna Mariborhoz, most egyelőre csak 4-en. Nem tudom kocsid van vagy nincs, illetve fix utastársad, mert ha van kiadó helyed akár utastársat is tudunk találni, aki beszáll a költségekbe.
[ Szerkesztve ]
-
SSJmeszes
senior tag
válasz Toobee #166005 üzenetére
(#166001) sebgutkopf:
Köszi, de a srácok nem ott másztak fel, ha jól gondolom. Láttam egy Mariensee táblát, gondolom onnan valahonnan indultak neki.#166005) Toobee:
[link] Elméletileg mostmár jó. Nem szószerit a Wexl re mennék. Hanem inkább csak a hegytetőre, és ott rá a wu ra. Ez az elképzelésem! Ez a nyomvonal egész jónak tűnik amúgy, van egy kicsit erősebb mászás aztán végülis nem tűnik vészesnek.. szóval az az első 15km ami erősebb ha jól látom.Persze, köszönöm a részletes leírást!
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #166013 üzenetére
1előre péntek és főleg szombat tűnik a legkevésbé csapadékosnak a héten. ...mondjuk ez az erdőn már nem segít sokat,ott a dagonya az fix.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SSJmeszes
senior tag
válasz Toobee #166013 üzenetére
Sajnos néha összejön olyan is, hogy cipelni kell!
Amit linkeltél oda valóban nem mutat túl jó időt mutat..
Én holnap megyek, meg ha olyan akkor maradok is. És csak szombaton jövök haza.
Sátorozással mennyire baszkódnak az osztrákok?
[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
itouchfan
senior tag
válasz Toobee #166133 üzenetére
Persze, hogy ér, 1-1,5 óra is, csak a kulcs a rendszeresség. Hetente 1x-1x vagy ritkábban sztem nem igazán hatékony, legalább 2-3x /hét + a többi bringa persze nem tudom hogy van időd, de a többi bringa mellett jó lehet kevesebb alkalom is, a lényeg hogy menj.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
parandroid
nagyúr
válasz Toobee #166133 üzenetére
Szerintem túlóvatoskodod, én 140 körül próbálnám tartani a pulzust. Viszont itt lehetőleg minél stabilabban, és minél hosszabb ideig. Futásnál 60-90 min az ajánlott, szerintem bicajon kb a duplája jó lenne egy-egy alkalommal, ha igazán alapozni akarsz. De csak következtetek, valójában nem értek a biciklizéshez.
Ja, hogy ez csak ilyen alkalom szülte kör volt... Persze, hogy számít amúgy, minden számít, főleg hosszú távon.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #166153 üzenetére
Annyira én sem vagyok ebben profi, sőt, még mindíg kísérletezek, de szerintem mérj max pulzust, pl. 20+%-os hosszabb emelkedőn tekerj felfelé amilyen gyorsan csak tudsz, addig, amíg már nem bírod, aztán az itt elért legmagasabb pulzusból számolhatsz... Tudtommal a max pulzusod 70-75%-a kb. az alapozó zóna, ezt kell hosszú távon folyamatosan tartanod, szal nem állsz meg enni, tekerés közben iszol stb és nem hagyod, hogy lejjebb vagy feljebb menjen a pulzusod. Valszeg 135-140bpm körül lesz neked is az ideális. Én legalábbis most 135-140 között próbálkozok, mert a télen 145 fölött nyomtam és nem igazán fejlődtem semmit . Tavaly valamit sikerült jól csinálni, mert magamhoz képest jó formában voltam de azóta sem jöttem rá, hogy miért és idén miért nem...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #166133 üzenetére
Teljesen jó, hogy tudsz 1 órát menni városban 122-es átlag pulzussal, és az emelkedőkön sem száll el a pulzus. Jó ez. Jók az 1 órák, annyi, hogy majd télen csinálj olyat, hogy amennyit szeretnél egyben tekerni a szezonban (verseny, egy napos bringázás, kedvence körök összefűzve), annyi időt nyomj alapozóban is, hogy szokja a szervezet azt az időtartamot. Nálam ez 3-4 órás maratonokra tervezve 3-4 órás tekerések.
Wax: jó volt, de nem szerettem, hogy híg, ezért csöpög mindenhova, illetve szerintem kevésbé tartós, mint a Squirt. Most visszatértem a Squirtre (fél dobozzal ezelőtt), de ennek főleg az az oka, hogy a haveri társaság szinte havonta rendel egy nagyobb pakkot valahonnan, így megéri. De ha gyorsan fog kelleni, akkor simán használni fogom a Soudal-t is. Amit linkeltél, azt nem ismerem, de ha olyan, mint a bikeworx, akkor nem biztos, hogy jó lesz. Majd írd meg.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #166350 üzenetére
A hátsó biztos nem jó,az többet forog,nem véletlenül kopik hamarabb.Nem is annyira az átlagsebesség miatt,hisz ott nem lehet számottevő a különbség,hanem az össztáv lehet valamennyire fals.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Sefter
veterán
válasz Toobee #166566 üzenetére
Ezekben a bringás gps-ekben mennyire részletes a térkép?
Mennyire ismeri az erdei utakat
Városi navigálásra is alkalmasak? (A-ból B-be eljutni..)
Lehet bérelni ilyet valahol, mielőtt beleugrok egy 100+k-s körbe?MÁS:
Montira szentségtörés valami kicsi sárvédő? Van ajánlott?
A tegnapi eső után ma csupa sár lettem, asszony nem engedett be a házba csak miután lecsapatott slaggal[ Szerkesztve ]
Psn ID: sefter_hun
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #166710 üzenetére
Ezek mivel nincsenek betanítva, hogy a nyájat kéne terelni-védeni (a pásztor olvasni sem tud, mégis hogyan tanítaná be a kutyát ), szerintem nem igazán védenek semmit, egyszerűen támadnak mindenre ami mozog, elég ha meglátnak 500 méterről egy másik dombról, otthagyják a nyájat őrizetlenül és futnak utánnad. Halálesetről nem tudok, marcangolás rendszeres, a turisták félelmükben gyakran egyszerűen fára másznak . Mivel ez itt Románia, 10 éve ez megy és nem is lesz egyhamar változás.
(#166725) Hasaggymeg: erre gondoltál? Ez így oda-vissza 160km/2600m nagyjából .
Más, pedálfordulat téma: mivel a tavasszal már egyre jobban pörgettem, annyira megszoktam a 100-as pf-et, hogy valszeg már átastem kicsit a ló túloldalára, az alapozót is 100-as pf-el nyomom. Csak hogy legyen egy kis izommunka is, ma rákényszerítettem magam a lassabb pf-re, de a 80-as CAD már brutális izommunkának tűnik és ha nem figyelek, állandóan megyek el 100 fele . Ahhoz képest, hogy tavaly szerintem bőven 60 alatt nyomtam, elég brutál átalakulásnak tűnik, mostmár csak meg kéne találjam az arany középutat. Érdekes, hogy az elején a pulzust is emelte a pörgetés, de már nincs ilyen problémám, szal simán megy a 100-as pf 110-115 bpm-es regeneráló körön is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #166936 üzenetére
Nálunk a társaság javának valamely nagyobb mintás 5ten van, ők szeretik évek óta használják ugyanazt a darabot, bírja a strapát, igaz ők nem tekerés orientáltak mint te.
Nekem shimano van most épp a michelin talpas GR szériás, amelyiken a fűzőt tépőzáras felsőrész takarja. Előtte vibram talpas shimanot használtam, annak apróbb volt a mintája, amelyekből idővel a szögek néhányat azért átszakítottak.
Ezekkel nekem az a tapasztalatom, ha véletlen rosszul teszem rá a lábam a rajtnál menet közben ha ráz az út nem olyan könnyű átpozicionálni a lábat.
A nagyobb talpmintás (hexa vagy octagon) verziók valószínűleg ezért népszerűbbek manapság. -
Zsohi
őstag
válasz Toobee #167472 üzenetére
Ilyen helyre egy szivacsbetét köztelező a hátsó kerékbe, a saját káromon tanultam meg mikor egyetlen egy nap alatt amortizáltam le egy Ex511 felnit.
(#167473) INTELligent: A bilincses markolat pont olyan, mint a szerelőállvány, amíg nincsen addig nem hiányzik...
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #167469 üzenetére
Csak eljutottál Mariborba
Nekem a környéken a kedvenc pályám, jó melós, nem árt hozzá a pontosan beállított bringa akár a felfüggesztés akár a gumi nyomás. A world cup pályán a sziklakert nekem egy örök emlék, le lehet menni, de ott tényleg pluszt ad egy nagy gép plusz rugóútja. A bulie és red linehoz viszont nekem nem hiányzik semmi. Nekem most a red a nagy kedvencem.
Idén már 4x voltunk és most szombaton lesz az 5. körünk Mariborban. Szóval akinek van kedve lehet jönni -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #167472 üzenetére
Hú 1,3?
Nagyon bátor vagy.Én idén mertem először leereszteni elől 1,5 hátul 1,7-re tubelessel parkba és nekem is 70kg alatt van a súlyom.
A múltkor hallottunk egy érdekes gumis szitut már a levezető körünkben. Ott pihentünk, ahol kezdődik a fekete pálya (beugrás az erdőbe). Jött egy srác szép lendülettel, szépen kattog a szabadonfutó, beugrik a fák közé talán a kanyarig, majd szinte azonnal hallottunk egy hangos robbanást, majd 1 másodpercre rá a kiáltást, hogy "FUCK!!!".
Nagyon nem kellett találgatni mi történhetett.
Következő szakasz utáni pihenőn láttuk, ahogy csorgott lefelé a lapos hátsóval, már nem érdekelte a külső rajta ült, hogy valamikor csak leérjen. -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #167506 üzenetére
Ha még nem ismered a pályát, akkor figyelni kell a táblákat mi jön. A dupla púpos ugrók (piroson vannak a nagyobbak) elég nagyok, amiknek áthúzásához tempó is kell, különben pont az érkező púpjára repülsz, ami jól ledob.
Ezeket a duplákat, ameddig nincs meg hozzájuk a tempó jobb vagy átgurulni, vagy egy prehopp-al sebesség vesztés nélkül a kilövést elspórolva megcsinálni.
Ja egy nap itt a gumit és a fékeket (betétre nézz rá) is rendesen megkínozza. De élményben is annyit kaptál mint 2 hónap a hazai hegyekben. Ilyen pályákon van értelme a fém szinteres betéteknek.Mivel én tavaly érdemi technikai tudás nélkül kezdtem el tanulni a dolgot mostanra jutottam oda, hogy már sorra döntögetem a saját tabujaimat, egyre tovább és tovább feszegetve a határokat. A bravúrosságtól nagyon messze vagyok és nem is célom, magamhoz képest viszont nagyon sokat fejlődtem és az a jó, hogy ezekben a védő cuccokban nem igazán para, ha véletlen valami nem adja ki és gurulás vagy csúszás lesz belőle.
Csináltam már idén érkező mellé ugrást, kormány fában elakadást, előttem elcsúszó ember miatti bukfencet stb... -
SSJmeszes
senior tag
válasz Toobee #166566 üzenetére
Strava nyomvonalam van, viszont rövidítettem, vagy legalábbis akartam a programot a sok elkeveredés hatására! Úgyhogy az időt és a többit ne tessenek nézni! De ha ráközelítesz itt ott, akkor látod, hogy egy kibogozhatatlan csomókat sikerült kötnöm a térképen..
Amúgy nagyon kellemes a környezet, felfele többnyire széles utak vezetnek, lefele meg változóbb.
A stravás nyomon a 10,5km nél volt vállon felcipelés, de a térképet megnézve azt is meglehetett volna oldani egy kis módosítással, igazbár kis kerülővel..
12,2km nél lett volna az, hogy válloncipelés.. ehhez már nem volt kedvem ezért rövidítve akartam elmenni Hochwechsel felé.. Hát talán inkább ne tettem volna.. egy darabig az is jó volt, aztán nagyobbnál, nagyobb köveken és lyukakon kellett átverekedni magam.. Felfele menni itt szar volt.. Lefele se volt hű de jó, de azért csak könyebb volt valamivel.Sokat nem tudok mondani sajnos a sok kavarodásból..
De összességében tetszett amúgy a hely, felfele is tetszett ( kivéve ami nem ) ami azért nagy szó!
Menni fogok még 1x, de már navival, és remélhetőleg kevesebb bajlódással, és akkor bőven megtekerem én is ezt a 45km et! Ami viszont így utólag tűnt csak fel, hogy amit mutattam nyomvonalat a múltkor, ott nem is esik útba a WU.. Bár plusz 9km, és akkor gond nélkül menni fog az is!
És köszi a Navis hozzászólást is.(#166567) jjeahh:
Köszi neked is, de áhh.. nem kell nekem tapis Navi.. Jó a gombos, sőt talán tényleg jobban is járok vele. Plusz ugye nem ér nekem, +40-50e. t.(#166568) Csokicsibesz:
Köszönöm neked is a részletes leírásodat!
Úgy döntöttem, hogy akkor becélzom a Garmin 530 at! Ha már 3/3 szavazatot ez kapta.Ez úgy mindenkihez szólna.
Ez a Mount mennyire jól tartja a készüléket, vagy inkább vegyek hozzá egy fixebbet?Köszönöm!
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
maximilian4
addikt
válasz Toobee #167701 üzenetére
Biztos nagy élmény lehetett. Mennék én is szívesen, de idén lehet nem engedhetem meg magamnak a külföldi bikeparkozást. Bár nem tudom mennyibe jönne ki egy Maribor, de voltam párszor Szlovéniában és nem igazán tartozik az olcsó helyek közé.
Nem hogy gyorsan kicsaptad volna azt a prototype kerékszettet és beleraktad volna a trek-be.
Igen, azért ez rendesen megviseli a technikát, de igazából ilyenkor nem érdekli az embert, igazából erre találták ki. Ugyanez van a (autó, motor) pályaversenyzésnél, csak ott még drágább egy gumiszett vagy egy új váltó vagy turbo.Maxi
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #167702 üzenetére
Szombaton megint kint voltunk mi is Mariborban. Tiszta magyar megszállás volt, szinte minden 3. ember a mi nyelvünket beszélte a pályán és többekről kiderült, hogy hozzánk hasonlóan idén már ötödjére vannak kint és jókat mentünk együtt.
Most először viszont nekem is technikai gondom volt. Valószínű a fékem többször is, így a piros vonal meredek természetes része elég para lett. Eleinte szennyezett féktárcsára gyanakodtam, hogy megcsúszik rajta a betét, volt pucolás, betét kiégetés és felcsiszolás jobb lett, de a baj valahonnan máshonnan gyökerezik.
Az volt a fura, hogy a fékkar nem esett be, nem lett nyúlós, de a fékhatás egyszerűen elment. Visszahűlve meg harapott rendesen.
Eléggé értetlenül néztem a dolgot, mert eddig nem volt ezen a pályán ilyen bajom, ráadásul már kevesebbet fékezek (időben mindenképpen), mint mondjuk tavaly.
Tegnap a biztonság kedvéért teljesen lecseréltem a fékfolyadékot teljesen újra, jól légtelenítettem és új betéteket is raktam bele, bár a vastagsága alapján még nem feltétlen kellene cserélni.Összességében viszont aggaszt, hogy mi a fene történhetett, mi váltotta ezt ki?
Vajon megtettem mindent, hogy orvosoljam a helyzetet? -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #167789 üzenetére
...a baknál kiszopósodott...
őő ezt részletezd kicsit pontosabban, nem vagyok benne biztos mire gondolsz. A féktárcsa lazult le a rögzítési pontról, vagy a féktest annak a tartó bakról?
Érzetre pont ugyanaz történt velem is mint veled, hogy húztam a féket, de nem lassultam, ráadásul olyan helyen, ahol, ha a jobb 90 nincs meg rögtön a 45 fokos meredek alján, akkor hegyoldalon leesés...
-
ZolkoW
őstag
válasz Toobee #167857 üzenetére
De a fizikáját nem értem. Kottyan mondjuk akár 10 fokot is, de utána nem tud tovább fordulni. Szerintem ott más gebasz lesz.
szerk.: úgy értem, 10 fokot biztos nem kottyna, max pártizedet...1-2 fokot, de ha 10-et is kottyanna, utána úgy marad, hiszen egy irányba hat rá erő.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Politika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- EAFC 24
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen