-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
apszi
őstag
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #252591 üzenetére
Mit jelent a halálra magasítás? Nekem van egy kúpos porvédő, egy 5 v 10mm-es távtartó és a stücni. Tényleg érdekel, szeretnék próbálkozni, de nekem pl a lefele fordtott 7 fokos stücninél nagyon terhelődött a vállam meg fájt a térdem. Fura, de azóta jobb, hogy megfordítottam, vizsont lehet mással is tudtam volna kompenzálni
¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #252673 üzenetére
Gondolom a kerék/felni/küllőgyártók sem tanultak kémiát, sem az említett FB csoportoknak nem a tagjai, különben nyilván felhívnák ők is a fogyasztók figyelmét a problémára.
Vagy az is lehet, hogy kevés a garanciális probléma, ezért szándékosan nem szólnak, nehogy már emiatt le kelljen építeni a customer service osztályt.
Esetleg a gyíkemberillumináti áll az egész mögött, ezért van eltusolva...
Mindenesetre a FB csoportoknak hiszek!
-
balintbaba
tag
válasz Fall-N #252673 üzenetére
Hát nem tudom. Ahhoz képest mára hány millió ember mehet belső nélküli kerékszettekkel, nekem nagyítóval kellett keresnem a problémát.
A küllőanyák és a felni amúgy is korrodálódik az úton lévő só és különböző ásványi anyagok miatt - ez valószínűleg sokkal nagyobb probléma, mint az ammónia tartalmú tej. Plusz aki montizik, el tud azért hajlítani pár ráfot szezononként, legalábbis nekem eddig mindig sikerült. A fentiek tekintetében nekem tök mindegy milyen tejet használok, pláne, hogy a legtöbb kerékszettnél az agy, ami drága - viszonylag olcsón újra lehet fűzni egy kereket egy jobb felnivel.
-
arcitec
addikt
válasz Fall-N #252671 üzenetére
Nem is tubeless-ről beszéltem, itt történt a félreértés. Sorry. Azt, hogy megeszi a felnit bizonyos lötyi, vagy sem, ahhoz nem tudok hozzászólni. A belsősnek meg nem számít, hogy mennyire környezetbarát van benne vagy sem. Azt ellenben továbbra sem értem, hogy a tubeless-nél miért kell mindig utántölteni, és miért szárad meg benne. Ilyen a belsősnél nálam nem fordult még elő évekig jó a tej benne. Minden tavasszal ellenőrzöm.
U.I: Látom résen voltál ...[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Fall-N #252671 üzenetére
Ha lenne tubeless kereked, kiderülne, hogy a tej ebben az esetben sem érintkezik a felnivel vagy a küllőanyákkal normál esetben.
Más: végül szétszedtem mindkét kereket, mert idegesített, hogy folyton ereszt a hátsó. Megcseréltem a két külsőt egymással, hátsón felniszalagot cseréltem, illetve kicseréltem a szelepeket. Ez a felniszalag is egyébként egy csoda... alig ragad, nem nyúlik, gyűrődés nélkül igazi kihívás felrakni. Másodszorra sikerült is, csak minimális maradt középen, de már nem érdekelt. Úgy voltam vele, majd a nyomás kisimítja.
Aztán persze képtelen voltam felfújni. Kocsiba raktam a két kereket, aztán elmentem a gumishoz. Ő is bringázik, meg amúgy is oda járok téli / nyári cserére, mondom, segítsen már kompresszorral :-D Fel is pattintotta mindkettőt. Természetesen itthon vettem észre, hogy az első keréken fordítva van rajta a mintázat Leszedtem, megfordítottam, aztán szerencsémre sikerült felfújni műhelypumpával. Most úgy néz ki, hogy jó, csak a szokásos mennyiséget ereszti.
De engem többet nem szopat meg, vettem ILYET
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #252694 üzenetére
A korrodaciora lennek kivancsi, mert ugye arrol megy a vita.
Egyebkent meg:
"Our sealant is latex based, so there will always be some percentage of ammonia to keep it from coagulating. Most people are misinformed as to the relationship between aluminum and ammonia. Ammonia does not corrode aluminum. The breakdown of spoke nipples is due to a tape failure, wherein the sealant is allowed to bridge the gap between the steel spoke and the aluminum nipple. The sealant acts as an electrolyte allowing galvanic corrosion to occur between the two differently charged materials."
Nekem pl. carbon steel anyagu kulloim vannak, a kulloanyak meg vagy nickel plated brass vagy steel, ezt megnezem.
De ezek szerint ahol a kulloanya nem alu, ott nem lesz korrizio sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #252694 üzenetére
Engem már megköveztek, most te következel . Amúgy vicces, hogy mindíg ez van, ha valaki bármilyen negatívumot mer írni olyan termékről, aminek vannak fanatikusai, hívői, ugyanez volt, amikor meg mertem említeni, hogy a Garminoknak is vannak hibáik. Ami meg újdonság, az mindíg le van húzva, mert az új dolgok sosem lehetnek jók, aki halad a korral, az mindenképpen bekajálta a marketing maszlagot.
A felniszalag meg tényleg nem zár hermetikusan, aki nem hiszi, elmélet helyett szedje szét a tubeless rendszerét, szedje le a szalagot és nézze meg, hogy a szalag alá vagy a küllőkhöz bejutott-e a tej. Megsúgom: igen, be.#252695 MPowerPH: azt tényleg nem tudom bizonyítani, hogy az ammónia ette meg a kerekeimet, csak abban lehetek 100% biztos, hogy a Stans tej miatt van. Épp ezért lennék kíváncsi, hogy ugyanez a kerékszett ammóniamentes tejjel hogy nézne ki 3-4 év után.
#252696 szimpláncsak: nagyon tekernék én már, de levert valami hülye betegség. Remélhetőleg nem tart már sokáig.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #252716 üzenetére
Na jó, ez meg túlzás, annál sokkal rosszabbakat használnak megelégedéssel rendszeres bringázók, továbbá tiszteletreméltó táv és átlagokat tol vele fulton mester, ugyanakkor innen addig, hogy valaki az akár alap Decás, vagy Gepida országútija mellé akarna egy ilyent, már kissé tényleg beteg.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #252740 üzenetére
#252727MPowerPH:
Igen 3x9 a rendszer. Hátul 11-32 van, elől 48/36/26. Ilyen graveles áttét, de bőven-bőven elég országútra - csak halkan mondom. Nem is megyek fel 48 as tányérra, 36 oson vagyok végig szinte elől (finomabb áttét érhető el lásd: 36/12 ; 36/11 mint sem a 48/16 és 48/14 el...) amit jobban esik hajtani, pörgetni
Továbbá nem kell elől le fel váltogatni (erről írtam korábban, hogy a láncvonalat kicsit eltoltam, így bizton használom a 36/11 et) ha városba érek is csak hátul kell pöccinteni.
értelmezhető lejtő meg itt kevés van a 48 as tányérhoz.Igen deore van. Hg400 sor, Connex 908 lánc, Deore M582 SGS, Alivio hajtás elől, és váltók.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Fall-N #252962 üzenetére
Egyébként a 0,5 onnan jött, hogyha van például egy 200ezer Forintos SRAM XD sorod akkor nyilván ki akarod tolni az élettartamát, így ott lehet érdemes 0,5-nél láncot cserélni. Magam részéről inkább maradok a 9s vagy alatt, jóval olcsóbb fenntartani. De ha 12s lenne, akkor (is) SunRace-t vennék (amúgy is azt használok ).
[ Szerkesztve ]
-
zsamiatt
őstag
válasz Fall-N #252976 üzenetére
most hogy felmerült bennem egy gravel és a gravel cross trekkingemhez történő sebesség növekedése azon agyalok, hogy ha veszek ki tudom e használni. A trekkinggel is sokszor képtelenség haladni bringa úton (szar út, tömeg, stb) Vagy le kell mennem az autók közé. De oda meg nem feltétlen szívesen.
Kicsit autó tipik esete. Szép és jó az amg merci, de 140 felett az is büntetik pályán meg a suzukit is. Akkor ki tudom használni? Ráadásul a magam 115 kg-val nem lesz mondjuk derékfájásom jobban tőle a nagyobb dőlés szög miatt?[ Szerkesztve ]
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #252976 üzenetére
Egyrészt a túl sok infó kontraproduktív is lehet, erről már tanulmányok is készültek (pl. MR óta sokkal több gerincbántalmat műtenek meg fölöslegesen), másrészt az "én tudom mennyit ér a bringám, de a kutyának sem kell annyiért, most meg mit csináljak vele ha újat veszek?!" tipikus esete, ahol ráadásul még költött is rá egy valag pénzt ami soha nem térül meg és fél, hogy ha újat vásárol nemcsak bukik rajta hanem még esetleg csalódás is lesz az új a magas elvárások miatt. Vagyis csak a szokásos...
Amúgy meg van kiút, kell keresni egy jó vázzal rendelkező kerékpárt neki és átpakolni ezt-azt amit lehet erről...asszem kerékszettje és talán váltója jobb...#252978zsamiatt...az jutott eszembe, hogy ez a "gyorsulás" amolyan önigazolásszerű lehet, vagyis talán így próbáljuk egyszerűbben "kézzelfoghatóvá" tenni az előnyt ami a váltással (és az ezzel járó kiadással) jön, mintegy így igazolva döntésünket 🤔...ugyanakkor itt pont a lényeg mellé lövünk, a jobb kerékpárra váltás legkevésbé sem szól a gyorsulásról (hisz ha eddig a Stravan voltak 26-os átlagaid mivel lesz az jobb neked ha azok 28, vagy éppen harmincasok lesznek és felkerülsz a 100-as toplistán a 80. helyről a 75-re? ) hanem a kerékpározás élményéről szólnak. Vagyis autós analógiáddal élve, 140 fölött egyformán büntetik a Suzukit és az AMG Mercit is, ugyanakkor a dugóban araszolva is lehet "némi" különbség a kettő vezetésének élménye között.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Fall-N #252976 üzenetére
sisak nélküli esésben nem az a gáz, hogy sokkal könnyebben belehalhatsz, hanem hogy sokkal könnyebben leszel egy életre magatehetetlen, keresőképtelen nyomorék, akit naponta 5x etetnek pépessel, gyomorszondán át, és azokkal szúrsz ki leginkább, akiket a legjobban szeretsz.
ezeket tanulságos végigolvasni. [link][ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
szimpláncsak
tag
válasz Fall-N #252976 üzenetére
Erre mindig azt szoktam mondani, hogy lehet hülyén nézek ki sisakban, de tolószékben meg még inkább A sisak is pont olyan, hogy mint a biztonsági öv/légzsák. Remélhetőleg soha nem lesz rá szükséged, de amikor meg igen akkor életet menthet
Hasaggymeg: Milyen hangszóró? Az hangsugárzó (Apám nagy hi-fi-s Ő mindig így mondja, ahogy a bakelit sem bakelit, hanem vinyl )
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Fall-N #253000 üzenetére
Az jó, ha te körültekintő vagy, de a közlekedés társasjáték..... és ha valaki balfasz kocsival, biztos te húzod a rövidebbet...
Én városba biciklúton csapódtam fel a skoda jobb első ajtójára, és fejeltem szét a az ajtó keretén lévő szélterelőt, ha az nincs ott akkor az ajtó felső keretét .... de rajtam volt sisak, és így is egy napig fájt a fejem, és kb 20 km/h val ha mentünk...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Csokicsibesz
tag
válasz Fall-N #253012 üzenetére
Én eddig a legnagyobbat városban estem. Infópark behajtó, és balfék BMW-s néni kellett hozzá, addig ment a csalogatás (megáll-elindul-megáll-elindul) amíg el nem vesztettem az egyensúlyom és levettem fejjel a fémoszlopot. Tempó nem volt, álló helyzetből dőltem el oldalra mint egy zsák krumpli.
Ha nincs bukó, akkor valszeg nem kelek fel egyből.Btw. láttam már munkába menet vérző fejű bácsit a Rákóczi hídon feküdni, utána meg egy hétig még kerülgették az emberek a vértócsát a hídon.
-
gordonfreemN
addikt
válasz Fall-N #253000 üzenetére
Érdekelne majd mire jutsz, nekem is kellene majd valami minnél simulékonyabb.
Más:
Válaszolt a sram, ennek a rebának 5mm-es a szivacsa, tehát a készletben jó jött, a k2 boltban 4mm-est adtak ami nem ammyira jó, most meg hogy miért van benne 6mm, azt nem igazán érti a sram-os ügyfeles sem.¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
mauimagic
aktív tag
válasz Fall-N #253012 üzenetére
városban szinte senki sem használ, csak terepen
[John Cleese szépen összefoglalja a problémát][ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz Fall-N #253000 üzenetére
Nem csak a körültekintésen múlik. Magadat tudod kontrollálni, a környezetedet kevésbé. Városban sok a közlekedő, elég ha más figyelmetlen és fellök. Vagy említettem az én esetemet, aszfalthiba, amit takart az avar. Egy sisak bánta a dolgot, más bajom nem lett.
Persze az is számít milyen a bringa. Egy országúti vagy gravel esetén meglehetősen előredőlős pozícióban tekersz, eséskor sokkal nagyobb eséllyel fog leérni a fejed, mint mondjuk egy trekkingen.
Amikor nyáron haverokkal elmegyünk bringatúrára, teljesen laza, napi max. 50 km távokat megyünk. Ilyenkor volt, hogy a fekvőbringával mentem, azon egy esés esetén minimális esélye van a fejsérülésnek, ott helyben a kisforgalmú utakon tekeréshez én se vettem fel a sisakot, pedig meglehetősen sisakpárti vagyok, itthon amikor elmegyek a boltba (1 km), akkor is felteszem. -
6030D
Ármester
válasz Fall-N #253012 üzenetére
Az erdőben max én hibázok, vagy nekem ugrik az őz, a városban többen vannak. Nem leszek álszent, én is elgurulok bringát mosni sisak nélkül, a családból a gyereken kívül senki más nem hord sisakot, mert nem bírom rávenni őket (mondjuk nem is tekernek sokat). Ettől függetlenül csodálkozva nézem azokat, akik 20 feletti tempóval veretnek bringán, rolleren sisak meg kesztyű nélkül. De ha futásnál megbotlanak, és végig tenyerelik a salakot, akkor meg nyávognak. Egyik barátom fejelt már le fekvőrendőrt sisak nélkül, volt izgulás érte.
Ide vágóan egy érdekesség, amit ha nem látom, nem hiszem el. Van egy agyhalott nő Vácon, aki egy elektromos valamin viszi a kb 12 éves lányát mindenféle sisak, minden nélkül. Úgy néz ki a cucc, mint egy robogó, csak elektromos, és nyilván valami ujjnyi futómű van alatta, meg virsli kerék. Múltkor megállította a rendőr (pont az ablakunk alatt, úgyhogy végighallgattam), hogy hát sisak, meg smkp-n sem viszünk utast, erre valami A4-es papírt mutogatott, hogy ez nem motor, és két személyes. Elengedték , azóta is így mennek, igaz már legalább a kiscsajon van valami bringás bukó szerű. De lejtőn simán veretik 30-40-nel. Ha egyszer elcsúsznak, abból lesz sírás.
lsebestyen: 7 vagy 8 sebességes lánc/sor van rajta nem? Az olcsóbb, mint egy kiló sajt
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
stickermajom
addikt
válasz Fall-N #253028 üzenetére
Még egy saját sztori hozzá: két és fél éves kisfiam márciusban megeresztette a dombon lefelé és elvágódott a bringával. Homlokkal lefejelte az aszfaltot aztán csúszott még kicsit a fején. Eredmény: [kép] [kép] (nyugi, semmi vér)
Felállt vigyorogva, hogy "elestem!".Szerintem a sisak a legfontosabb felszerelés a biciklin, nélküle túrázni sem indulok el.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #253028 üzenetére
Én is bringázok...ööö...45 éve, melyből 10-15 éve van sisak. Meg kell szokni, nem nagy ügy. Ma már nélküle elég hülyén is néznék ki hajpánttal, mert utóbbi nélkül lassú nyári mászásoknál becsurogna az izzadság a szemembe. Ami az aszfaltot mint felület illeti, ha koccan a fejed már csak keménysége miatt is veszélyesebb az erdei talajnál.
#253029
6030D...azt a pénzügyi levezetést öcsém, nem hiába vagy Ármester![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vhunor
őstag
válasz Fall-N #253012 üzenetére
Kask Valegro. Az egyik legjobban szellőző és legkönnyebb sisak.
Az én egyik korábbi Casco Cuda2 sisakom közel három éve van kiállítva a vihar utcai Bergusonban, egyből a bejárat mellett. A Casco mérnökei bekérték a baleset után megvizsgálni. Ötvennel repültem át a kormányon egy 8%-os lejtőn, cirka nyolc méterrel előrébb landoltam, fejjel az aszfalton. Olyan szinten megvédett, hogy egyből fel tudtam állni, visszaraktam a láncot, és elmentem az első helyig ahol újra lett térerő, segítséget hívni. Sisak nélkül ez instant koporsó. -
Nutra
tag
válasz Fall-N #253012 üzenetére
Ha van bicikliút, akkor ott megyek, kerülve az autókat.
A hátúlról elütés ellen talán véd. Engem egyszer ütöttek el, bringaúton, keresztből nem adta meg az autós az elsőbbséget. Nem vett észre Leste a párhuzamos főutat és amikor nem jött autó, elindult. Én meg már féktávon belül annyit tudtam tenni, hogy kihúzódtam, amennyi még lehetett és így a hátsó keréknél koccanva borított fel. Előbb tudtam, hogy elüt, mint ahogy ő egyáltalán észlelt.
Most már, ha kell, ha nem, minden ilyen helyzetben folyamatosan csengetek és sasolom, hogy lát vagy csak néz az autóspajti... -
jojjer94
csendes tag
válasz Fall-N #253000 üzenetére
Körültekintésről csak annyit, épp szerdán történt az eset:
Veszprémben haladok a bicikliúton, több kereszteződés szeli keresztül, de végig nekem védett az út. Bár erre nem adok, defenzíven közlekedem minden járművel.
Balról jön az autós, neki STOP tábla, meg is áll a vonalában, még meg is jegyeztem magamban, hogy ritka ez, 10-ből 9-en legalább az út negyedéig-feléig kijönnek, mire megállnak, már ha megállnak...
Épp elkezdtem gyorsítani, mert megvolt a szemkontaktus is, erre hangsebességgel kib.szódik elém, majd megáll.
Én meg megkoccoltam egy kicsit.
Totál tehetetlen voltam, az volt a szerencse, hogy nem az outival voltam éppen, az egy "kicsit" jobban gyorsul, mint a monti. Akkor vagy felkenődök a kocsira, vagy fellök. Eddig is volt már jópár necces szituáció, de ez volt az első, hogy volt kontaktus is. -
ZavaBalazs
őstag
válasz Fall-N #253161 üzenetére
ja, persze, csak viccelődök vele én is. retróból nekem is csak a modern alkatrészek/megoldások, retro design jön be (random példa, mondjuk ez is lehet, hogy kapna egy modernebb kormányt, nem tudom, mennyire zavarna fékváltós fogásnál a kormány lejtése... de asszem nem fenyeget a veszély, hogy lesz egy ilyenem ), nekem (a nyilvánvalón, azaz a vázon levő váltókaron kívül) a kormányon kívül vezetett bowdenezés a mumusom, főleg ezek a felfelé kiálló fékbowdenek néznek ki ocsmányul.
fateromét amúgy pont nemrég alakították át valami magasított egyenes kormányosra, a tetőcsomagtartótól tárolóig tartó 200 méter pont elég volt nekem belőle.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
chubby2o6
senior tag
válasz Fall-N #253197 üzenetére
A Bikediscount- nál választhatsz DPD-t vagy DHL-t, előbbit szoktam, mert a DHL átadja a postának, azt meg nem nagyon szeretem, bár a DHL-es csomagokat eddig mindig kihozták rendesen, időben.
A Bikecomponents-nél Mo-ra csak DHL van, de mindent megkaptam időben onnan is.
Én mindig melóhelyre rendelek, egyrészt házhoz hozzák, nem nekem kell értemennem csomagpontra, másrészt mindig van ott valaki, aki átveszi akkor is, ha én pont nem vagyok ott aznap. Megéri az a párszáz Ft különbség, kintről meg általában alapból csak házhozszállítás van, bár már kezd terjedni a csomagpontozás náluk is.Nemcsak satu kell, hanem egy olyan asztal is, amire biztonságosan tudod rögzíteni, nálam itt bukik el a satu. Az ebédlőasztalra mégsem csavarozhatom rá .
[ Szerkesztve ]
-
Kro
tag
válasz Fall-N #253201 üzenetére
Akkor én egész szerencsés helyzetben vagyok itt többekhez képest.
Alapból is elég sok mindent megszerelek (alap szakmám épületgépész).
Van itthon egy kis műhelyem satupad, állványos fúró, akkus fúró, kompresszor, szerelő állvány, inverteres trafó és még sorolhatnám... 🙂
Én nagyon élvezem mindig a szereléseket.
Most a bringához még pár célszerszámot beszereztem, illetve mindig ami kell azt megveszem, így nem kell szervízbe vinni.
Bár az első nagy teló szervíztől kicsit félek. De már ahhoz is bevásároltam. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #253241 üzenetére
Olyan mint egy muflon.
jjeahh...van mikor felfordítom 1-1 éjszakára a teló miatt és az első 2-3 szorításig beesik...na ezt nem szeretem...és találkozunk júliusban, ugyanott.😎stickermajom...😆😆😆...lehet már ez is villanyos, azért nem mutatja meg.🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Fall-N #253264 üzenetére
+rétisün: köszi, amit linkeltem az jó lehet mini V-féknek, vagy van aki esetleg használ ilyet és tud ajánlani? Most alapból canti fék van a bringán fékváltókarokkal. (Ami nem az én bringám de soha ne mondd hogy soha ).
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
válasz Fall-N #253335 üzenetére
De az nem kezeli a 11-25 (sajnos) amiben van 16 os fog ha mégse lennék olyan szuperman hogy feljöjjön az utazó tartható tempóm a 35 re neadjajóisten
#253334chubby2o6: őszintén?: nem akarok én már rá költeni ! Legyen patent, jó szett és kész. Kerék nekem jó az alu. Gumi úgyis pirelli megy rá. És a hátsó agy csere, és ennyi. Ha elől ipari csapágyas az agy, akkor maradhat. Gondolom az is forog úgy mint a dt350
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Kindle
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 10
- Aliexpress tapasztalatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs