-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #241681 üzenetére
+
Dark Archon
Köszi Azt hittem sokkal nagyobb az eltérés belső és belső nélküli használattal. Ez a kalkuláto, ha átàllítom a felni típusát meg 0.1bar különbséget ad -
varsam
őstag
válasz andrisbandi #241693 üzenetére
Szia, igen, abszolút.
Ismerem a tulajokat, Kőszegiek, a srác az itteni pályák atyja és fő ereje ha lehet ilyet mondani. Én is tőlük vettem ezt a térdvédőt, meg még több minden mást is. -
trialboj
őstag
válasz andrisbandi #241625 üzenetére
+#241623jjeahh
Élő lexikonok vagytok Akárhogy osztok szorzok, csak 900g az összes 2.4es gumi, hol vannak már azok az idők mikor 700g is nehéz volt Az itt olvasottak miatt lettem én is érzékeny a kis "g" előtti számra, régebben azt sem tudtam mennyi az annyi, meg hogy van könnyű és nehéz gumi, most meg már 2. hete matekozom hogy mi lenne a jó választás.
-
#241705fulton
Te outis vagy? komoly gépre lábacskát raktál? ...még mindigg jobb mint montira
Ne törődj mit szólnak az itteni burzsujok ! Nekem meg kis kormány szarvaim vannak, azt sem érti meg senki hogy legalább 20% boost-ot jelent Erősen gondolkodom hogy az endurettára is rakok, habár akkor lehet azelőtt kiátkoznak a helyi puhányok(értsd akik csak lefele tekernek), hogy bemutatkoztam volna"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #241731 üzenetére
Az a baj, hogy itt nem arról van szó, hogy egy régi oldschool gumi könnyebb volt, mint egy mai, szal rossz összehasonlítás szerintem. Én arról beszélek, hogy egy tavalyi vagy tavalyelőtti modell 250-300g-al könnyebb és ezt semmivel nem indokolják. Szal ha 10 év alatt szed fel egy gumi ennyi súlyt, oké, mondjuk, hogy kellett, mert fejlődnek a gumik, a geók, manapság jobban veretik lefelé az xc-sek is. De hogy 1-2 év alatt egy generációval hirtelen 1 kilóra ugrik a súlyuk? . Bocs, de szerintem fail. Ugyanaz az anyagösszetétel, ugyanaz a defekt védelem, kb. ugyanazokra a bringákra teszed fel, ugyanolyan felhasználáshoz és a "régiekkel" sem volt semmi baj a kisebb súly ellenére . Szóval részemről bek*phatják, veszek más gyártótól gumit
#241735 trialboj: Wolfpack gumik általában korrekt súlyban vannak . Annyira nem nevenincs szerintem, az alapítónak köszönheti az anyagkeverékét a Continental, a Specialized és a Schwalbe is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #241738 üzenetére
Agresszív xc-re, downcountryra, light trailra gondolok, mint amiket említettem. Ezek a cikkek sajnos nekem már nem mondanak semmi újat, ismerem kb. az összes gumimárka összes xc gumiját, az olyanokét is, mint a Chaoyang vagy Teravail. Szerencsére már kezdtem lemondani az agresszív xc gumikról, mármint télen kellenek, de olyankor lesz*rom a súlyt, nyárra meg jó lesz valami gyorsabb is, mint a Rekon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #241738 üzenetére
Nah örülök ennek, mert most raktam a bringára Racing Ralphokat, annak ellenére, hogy ezt sokan hátsóguminak mondják, itt meg simán ajánlják előre is Mondjuk én könnyű xc terepen megyek és a technikai tudásom is kevés meg féltem a tyúkszaros életem is
-
Sleek
senior tag
válasz andrisbandi #241770 üzenetére
Egyenlőre azokkal még nem. Vásárolnom kell belőle . De kipróbálom mindenkép. Isopropil az hamar elpárolog azt tudom . Zippo benzint ajánlották még
jjeahh akkor etanolt nem próbálom[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #241772 üzenetére
Nincs
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zsamiatt
őstag
válasz andrisbandi #241842 üzenetére
Nekem most jott meg az buzz eazzy4. Nemetbol 170 korul volt. Marcius 15n felavatom
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #241884 üzenetére
Most még, lehet pár év múlva ez már változni fog.
'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #241884 üzenetére
úgy nézem egy csomó minden megdrágult, a múltkor még br. 1M-es riverside gravel bringa már 1,25M, a gravel 520-asak ára 400-ról félmillióra emelkedett (ez 320-ról indult másfél éve), érdekes üzletpolitika ez, miközben más meg árat csökkent/akciózik.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #241918 üzenetére
A vázam sajna 12x142-es, ahogy a telóm is non-boost qr15. A váz tuti marad még pár évig nálam, nagyon szeretem, arra bevállaltam a non-boost agy rendelést. Az első teló majd kiderül, bár ahogy nézem a 15x100-as hope agyat lehet kupakozni könnyedén boostra, így lehet, hogy bevállalom.
[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #241927 üzenetére
Hm, nem szerencsés ez az adapterezés akkor. Hát meglátom, ha nincsen horror árban fox teló, igazából akkor már bevállalnám a cserét. Viszont, hogy egy non boost lyrikért mit lehetne kérni árban, ami sima charger soloair?!
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #242022 üzenetére
Persze, ezt rengetegszer leírták már itt, csak amikor ugratás közben rosszul fogsz rá a fékre saját hibából, és az leforog a kormányon, te pedig majdnem átesel a kormányon mert utána akarsz nyúlni, az azért egy kicsit félelmetes tud lenni. Nyilván nem az volt a cél, hogy ha rátámaszkodok teljes testsúllyal, akkor tartson meg, de na. Remélem érthető mire akarok célozni.
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #242026 üzenetére
De ezzel nem pont Shimanos lesz az adagolhatósága? Az a fékkartól függ, hogy milyen a kinematikája, mekkora a dugattyú átmérő a féktestben lévő dugattyúhoz képest.
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #242029 üzenetére
Ugyanakkor semmi logika sincs benne, hisz pont az adagolhatóság hiányát róják fel a Shiminek, illetve annak nagyfokúságát ajnározzák a Maguránál, amikor ez éppen a karon múlik. 🤭...vagyis a Shigura tulajdonképp the worst of both worlds kellene legyen, a Shimi modulálhatatlansága a Magura szűk tárcsahelyével kombinálva. Mamano lehetne az arany középút ahol a Magura kar adagolhatósága keveredne a Shimi könnyen kezelhető féktestével.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
deny330
aktív tag
válasz andrisbandi #242041 üzenetére
Hasonló okok miatt pártolom én is a Sram fékeit, bár nekem viszonylag sokára lett meg az első Avid/Sram fékem. Volt előtte Promax Solve, Deore M615 és a Promax karját vegyítettem egyszer MT400-as shimano munkahengerrel is - meglepően jól működött amúgy, de a karnak orrán-száján folyt ki az olaj, így kuka lett sajna. Az Avid Elixir 9 Trail fékemet imádtam nagyon, illetve az utódja is közel áll a szívemhez, ami bármilyen meglepő, de egy Sram Guide RE fékszett. Ezzel voltam kint Saalbachban is, hál isten nem volt rá panasz, csak esőben vonyított nagyon, de legalább nem kellett csengőzni. A Sramok előtt amúgy volt hasonló kaliberű shimanom, pl: Zee és 785-ös XT. Az XT volt talán a legkezelhetőbb shimano fékem, azt viszonylag szerettem. A zee meg olyan nyers és erős volt, hogy nem tudtam megszokni, pedig eredetileg azt akartam kivinni Ausztriába, de végül az indulás előtt eladtam 2 héttel, és vettem a Guide RE-t.
A mostani fullyn van Guide RSC, hát erőben elmarad a Guide RE-től és a Zee-től is bőven, de nem panaszkodom rá, könnyű kiismerni és megszokni - a kar pedig sokkal kényelmesebb és minőségibb darab, mint a Guide RE esetében. Emiatt agyalok is, hogy mennyire lenne hülye ötlet háziasítani az RE munkahengerét az RSC karjával, vagy egyáltalán lehet-e..Ugyanitt Code R és RSC-ről véleményeket/tapasztalatokat meghallgatnék.
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #242125 üzenetére
jjeahh biztosan fejből is jobban tudja az én gumijaim súlyát, mint én az internet segítségével, de emlékeim szerint a jóféle előző NN 27,5x2,6-osban valami 700-750g körül volt.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #242125 üzenetére
& ZolkoW: Bocs, igyekszek . Igen, voltak, a Nobby 29x2.25" méretben nálam 690g volt, 2.35" méretben asszem 750g. A 2.2" Forekaster 700g volt, a 2.35" már nem tudom, talán 750g. Persze nézőpont kérdése mit jelent a nagy rücsi, xc-s szemszögből ezek a legagresszívebb gumik, amiket még érdemes lehet megvenni, egy trail vagy endurósnak gondolom ezek már inkább gyors guminak számítanak.
#242128 6030D: igen, annyi változott, hogy az új modellek általában már 750g-al számítanak nagyon könnyűnek, a 850-950g lett az átlagos, mert már minden kezd downcountry kompatibilis és e-bike ready lenni . A gyors mintázatú régi modellek most is könnyűek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tknof1871
őstag
válasz andrisbandi #242091 üzenetére
Egy videón azt láttam, hogy kiveszik a nyeregcsövet és az ujjbegyre tesznek borsónyi zsírt és beledugják az ujjukat a lyukba és belül körbekenik. Én is így tettem.
Még keresgéltem a neten és akkor feljött a találatok között az angol wikipedia:
Az ülésoszlop átmérője általában 22 mm-től 35 mm-ig terjed, 0,2 mm-es lépésekben. A leggyakoribb méret 27,2 mm (1,07 hüvelyk) a legtöbb kerékpár esetében, különösen a jobb minőségű modellek esetében.Eszerint 65 átmérő létezik. Az elég sok. Ez jól meg lett bonyolítva.
Amit kivettem, annak a nyeregcsőnek, szerintem 25,2 mm az átmérője.
Az új, ami sokkal hosszabb, annak úgy láttam 25,5 mm. De ha 0,2 mm-es lépésekben növekedik az átmérő akkor inkább 25,4 mm lehet. Mindenképpen kicsit nagyobb az új átmérője. Nehezen ment bele.
Így néz ki a váz ott ahol meg kell szorítani ha már beállítottam a nyereg magasságát. Talán már a nyeregcső cseréje előtt is ilyen volt. Valószínűleg ilyen volt. Csak most állt össze, ez így nem lehet jó. Ez összeér.
Ebbe akkor vajon milyen átmérő való és az hogy megy bele ha az új cső nagyobb átmérőjű és azt is alig tudtam belenyomni? Amikor a kép készült (ma délután) akkor is az új cső volt benne. Ráülök és 1-2 cm-t lejjebb csúszik. Addig, hogy szerintem a csőből kb. 12 cm van a vázban. Nekem kicsit kényelmesebb ha 2 cm-el feljebb van a nyereg, szóval csak kb. 10 cm van a vázban. De ezt nem lehet jobban megszorítani, mert már így is összeér a nyeregcső megszorítója.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
addikt
válasz andrisbandi #242209 üzenetére
A korábbi kommentjeimben megtalálható (90% utcai, 10% terep), már ki is volt választva a Cube Nuroad vagy a Nuroad Pro, de akkor még nem tudtam a kedvezmény részleteiről. Így viszont akár még valamelyest drágább is lehet, mert €2500 árú bicikliért végül €2000 körül fizetek ki, 4 év múlvára.
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #242219 üzenetére
Csak ha 90% aszfalt, akkor én nem vennék 1X rendszerrel szerelt verziót. Szóval marad a cube nuroad c:62 race
Persze lehet nagyobb első tányért tenni rá, csak akkor meg felfelé lesz érdekes, főleg egy kezdőnek[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #242276 üzenetére
Úgy látom, ez egy acélváz. Én simán leflexelném róla a gyári bilincset, szépen leköszörülném a helyét, lefesteném, és úgy rá a nyeregcsőbilincset. Csak nem ártana tudni, hogy pontosan mekkora nyeregcső kell bele, akkor könnyebb lenne az adapterezés is.
-
nagyúr
válasz andrisbandi #242292 üzenetére
eh, ilyen aszfalton is van. mai sztori: duna-part, kijelölt kerékpárút, én utánfutóval. fiatal csaj meg a pasija sétálnak előttem a kerékpárúton. jó messziről dudálok, hogy ne az utolsó pillanatban kelljen félreugraniuk. de ők kitartóak, eltelik vagy 10 mp, mire leesik a 20fillér, és első reflexből ki is állnak az út két szélére. aztán a srácban felébrednek a hormonok, mint az őzekben ősszel, és ő úgy gondolta, hogy még átér. hát nem ért át. a bicaj megúszta, de az utánfutót sikeresen tetőre tettem, benne a gyerekkel, pedig arra már elég lassan mentem. összeszedtem magam, felállok, akarom nézni a gyereket, jön oda az ürge a telefonjával hadonászva, pampogva, hogy mittudomén mi baja van, feljelent. mondom neki jelents nyugodtan, legalább megtudom majd, merre laksz, és a szart is kiverem belőled, ha a gyerekemnek most valami baja lesz miattad. illetve felajánlottam még 8 napon belül és túl gyógyuló sérülések változatos formáját. a nője szerencsére elrángatta.
a kölyköm meg csak lógott lefelé az öveken, mint a húsvéti sonka, és vigyorgott.
az utánfutó szövete kicsit kiszakadt a tetején, majd valamikor leszedem és megvarratom.
megúsztuk.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #242290 üzenetére
0,5% esik bele, nincsen semmi túlkopás. Szalajtás meg pláne nincs Majd hétfőn melóba menet kipróbálom ugrik e az új lánc. Full acél sram fogaskoszorú, nem nagyon látok rajta kopást. Egy időben egyedül ezt javasolták sram oldalán ebike-hoz.
'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #242333 üzenetére
Elnézést, igen, csak a 0,5% megy bele, de az is csak akkor, ha megfeszítem a hajtókarral a láncot.
Legalább ez egy jó alkalom lesz, hogy a fogaskoszorút is leszedjem meg lepucoljam, mondjuk nem mondanám retkesnek, inkább poros.'92 Honda VFR 750
-
Because
őstag
válasz andrisbandi #242362 üzenetére
egy 11-42-es 8-as sort használok, eddig Altus rd-m2000 váltó + goat link párossal. nem tudok rosszat mondani az én felhasználásomban. gravel utak, de az itt olvasottak alapján koránt se kap nagy terhelést.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #242451 üzenetére
Előrántasz egy kóbor macskát a bokrokból és letakarítod vele a gumikat, mi?! ...mint Dadan a libával. [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kopland
csendes tag
válasz andrisbandi #242451 üzenetére
Én a kantár nélküli gatyát is szeretem ennyiért ingyen van. Meg most bedobtam egy nyomaték kulcsot is
Kiskopika voltam, de kizártam magam
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #242467 üzenetére
Na én amikor otthon hagynám a mobilt, biztos akkor esnék egy nagyot, aztán nem lenne amivel kihívni a hegyimentőket
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #242472 üzenetére
Kicsit furcsálom, akkor minek van irányválójuk...
bal és jobbmenetes csavarokhoz
hogy ne menjünk messzire, ott van a középcsapágy meg a pedál.
-
szimpláncsak
tag
válasz andrisbandi #242467 üzenetére
Ezért sem kellene nekem szineskijelzős, érintős, navigációs óra. A mostani haveromtól kapott bryton 420 simán kibír szerintem 30 óra aktivitást, de lehet alá is lőttem. Mondjuk múltkor pont ezért merült le menetközben,mert elfelejtettem töltőre rakni, olyan keveset kell tölteni Másrészt nagyrészt ismert helyeken megyek, a Bükknek is a nagy részét ismerem, bár a nyugati részét kevésbe, ott csak az ismertebb helyeket, de montizàs közben van arra idő, hogy elővegyem a telefont és ránézzek mapy.cz appban,ha valami nem lenne tiszta
[ Szerkesztve ]
-
andrisbandi
őstag
válasz andrisbandi #242479 üzenetére
#242481 Fall-N
- De irányváltója meg tényleg van?
Ha igen, az mire jó?-------
Nézem a linkelt nyomatékkulcsos videót... se kapalpálni vele, se dobálni nem szabad! Elállítódik. Aha.. akkor nekem nem való
[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #242482 üzenetére
Azt mondják, előbb-utóbb minden szerszámból kalapács lesz
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #242479 üzenetére
én azt hittem alapból ilyen mindegyik, de lehet tévedek.
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #242482 üzenetére
Van irányváltója, de nem tudom miért jó. A legtöbb (? szerintem mind) nyomatékkulcs csak normál bal menetes irányba tud csak nyomatékkulcsként működni, mivel csak egy irányba tud megcsúszni a kilincsmű amikor leszabályoz az adott nyomatékon. Így elvileg kihajtani lehetne a csavart, de a józan ész is azt diktálja, hogy ne ezzel tegyük már meg. Nekem van kicsi és nagy (1/4" és 1/2"-os) racsnis hajtókulcsom, így azzal csavarom ki és be a csavarokat. A végső nyomatékra húzáskor váltók a BBB-re. A kisebbet (1/4") nemrég vettem a Lidlben, csomó bitfejjel volt 4 ezer Ft. A nagyobbat (1/2") a piacon vettem Tidal "márkájú" bitfejjekkel, a hajtókar az noname, de baromi erős, meg sem kottyan neki a 40-60 Nm. Egyedül még a hatlapfejű csavarokhoz kellett vennem még fejeket, azt a Tescóba vettem 2500 Ft-ért szintén nemrég, adtak hozzá egy T-nyelet is.
[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #242489 üzenetére
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #242493 üzenetére
Én eddig ha lazításra használtam, feltekertem magasabbra, mint amire a csavar van húzva, főleg autón kerékcserénél, de most megnéztem a bringást, azt hittem mindkét irányba lehet vele nyomatékra húzni, de csak jobbos menetnél kattan
'92 Honda VFR 750
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #242482 üzenetére
Az enyémen pl van. Meghúzás irányba nyomatékkulcs, a másik irányba csak sima kulcs.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #242509 üzenetére
Passz. Lazítás irányba szerintem nincs is köze a nyomaték határolóhoz a kulcsnak, ezért nem is tud lekattanni.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
-szabi-
őstag
válasz andrisbandi #242508 üzenetére
Hi
Amiket néztem eddig olajakat Holmenkol, Muc-off, WD-40, Syprin, Finish Line, Nigrin.
Az ár alapján Finish Line Dry Lubricant amit kinéztem.
Köszi a tanácsot.üdv
-
addikt
válasz andrisbandi #242509 üzenetére
Vannak balmenetes csavarok, azért van irányváltó. Egyébként meg, ja, nekem XLC-s van, arra is rá van írva, hogy oldásra használj valami mást.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #242559 üzenetére
ezzel szemben a kazettát úgy megtépték szervizben, hogy alig bírtam leszedni a kerékről.
szerintem elfér egy háztartásban egy 20 (v 30-40) ÷110 Nm-es nyomatékkulcs is, e kettővel le lehet fedni a teljes biciklit, centerlock, kazetta, sram/4szögtengelyes hajtás.
-
m72
tag
válasz andrisbandi #242559 üzenetére
Autókhoz vettem, de a mentes racsnihoz és a négyszög tengelyhez is használok 1/2"-ost. Meg ahogy előttem írták, máshoz is jó. Ez szerintem még "háztartási" méret, a nagy nyomatékkulcs nem itt kezdődik. Persze kulacstartót meg stucnit ne akarj meghúzni vele. Csak arra válaszoltam, hogy forgalmaz a Lidli nyomatékkulcsot, nem lehet a szerviz háttér probléma.
-
m72
tag
válasz andrisbandi #242566 üzenetére
Nem az eredetivel megegyező menet lett, hanem ha jól sikerült a javítás, akkor jobb annál.
-
Kopland
csendes tag
válasz andrisbandi #242456 üzenetére
Nah megnéztem és durva olvasva amit írtok, hogy csak felső kategóriában van két irányú nyomaték kulcs, mert ez a kis lild is mindkét irányban kiold. Bár nem úgy ahogy elképzeltem de müködik
Kiskopika voltam, de kizártam magam
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #242574 üzenetére
Biztos ami biztos, én feltettem nekik a 40 milliós kérdést az XCL honlapon és kíváncsian várom válaszukat. ...addig is simán lazítgatok vele ha éppen úgy adódik, nem általános szerelésekhez, vagy 40Nm-re húzott csavarokat számolatlanul, hanem ha éppen meghúzásnál visszalazítom valamelyik kisebbet, hogy aztán újra megbizonyosodjak a kellő nyomatékról.
#242575m72...hát akkor én többet nem is ijesztgetlek és nem mondom el ahogy a 300km-es első szerviz után 2 nappal kábé lobogtak a küllőim, ahogy azt sem, hogy mindegyikbe és rövid időn belül (<1000km) kezdett nyolcas lenni, meg a felniillesztés is olyan xar volt egyik, hogy elengedte a levegőt a tej ellenére is.
#242576
Fall-N...a háztartási szerszám az milyen, pl. klopfoló, vagy WC pumpa?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zodo
nagyúr
válasz andrisbandi #242617 üzenetére
Télen és/vagy esős időben fent van az említett popó védő ami kb. ebben a formában, megoldja a problémát.
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #242624 üzenetére
Kötve hiszem, hogy ez a mi szintünkön probléma, persze én is így tárolom.
Egy autó rugója se lesz nagyon gyengébb 20 év alatt, max eltörik mert elrohad, pedig ott is folyton terhelve van.'92 Honda VFR 750
-
avl
aktív tag
válasz andrisbandi #242624 üzenetére
van ahol valto poziciojara is ez az ajanlott (tekeres vegen - plane, ha több nap kimarad a következő tekeresig - valtokat olyan poziba, hogy rugo ne nyujtva alljon; elöl kistanyer, hatul kis lanckerek)
Új hozzászólás Aktív témák
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Polar mirage kerékpár eladó olvass!!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- Trek Domane AL2 Disc országúti kerékpár - 56cm - kék
- VADI ÚJ Forme Monyash 2, 52cm-es országúti bicikli kerékpár road bike
- Karbon MTB 525k-ért! Trek Procaliber 9.5 29", 'L' méret
- Giant Explore E+2 GTS férfi elektromos bringa, 99% akksi, szinte új motor, L méret
- Seiko 5 Sports - Srpd59K1 - automata karóra // Teljesen ÚJ, fóliás // ÁR ALATT
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen