-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
woodworm
veterán
válasz andrisbandi #238961 üzenetére
A saját tapasztalataim szerint nem az adapter(ek) külső kiképzésével van gond, hanem a belső furattal. A pumpafej szépen illeszkedik mindkettőre, tehát ezzel nincs gond. A belső furat viszont eltérő, a kisebbikben szűkebb. Amikor felteszem, sokszor visszahajtja a helyére a kis anyát a szelepen. Többször kell nekifutni, hogy rendesen lehessen vele pumpálni. Murphy törvénye szerint viszont mindig a jó tűnik el .
-
Alg
veterán
válasz andrisbandi #261186 üzenetére
650b flat bar gravel bike
Na ez már aztán tényleg ugyanaz mint amit 30 évvel ezelőtt MTB-nak hívtunk"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
tisn
addikt
válasz andrisbandi #261193 üzenetére
azok annyira nem komfortosak itt az alfoldon a jellemzo 20-60km-es kis turaimon.
lehet jo lenne egy decas rc520 35/40-es kulsovel (nem tudom ramegy e), de az is az olcsobbik cube araban lenne, es nem tudom akarom e a hibrid tarcsafekuket.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261186 üzenetére
usában a poseidon tök jó belépőszintű bringákat gyárt. [link]
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #261208 üzenetére
Sosem értem miért gond, ha a fékkel fékez az ember, ergo ha használod, ne forrjon fel. Egy kezdő, vagy akár haladó montis inkább fékezzen, mint elessen, mert a korház többe kerülhet, mint egy fék . Ezeket a belépő fékeket nem profik használják, akik fosnyélen tudnak esés nélkül veretni lefele... Ugyanakkor szerintem sem érdemes addig lecserélni, amíg nem érzi az ember kevésnek. Elég igénytelenek ezek a belépő fékek, az Aliviomban most cseréltem olajat 2 év után és máig nem volt levegős. Mindeközben a haverom az XT-t viszonylag gyakran kell légtelenítse, igaz sokkal erősebb is .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #261210 üzenetére
Jaa, én azt hittem csak terepezésre gondolsz . Mi itt égetünk acerától xt-ig mindent, nálam mondjuk a tárcsákkal az 55 kilóm alatt nincs gond, de az organikus betéteket mind elégetem. 70-80 kilós haverok meg már az icetech tárcsát is, főleg most, amikor a sok vihar iszonyatosan kimosta mindenhol a köveket, brutál technikás lett a terep.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #261214 üzenetére
Így még jobban megérné, mint az M6100, bár az is bőven jó. Az SLX előtt M6000-t használtam, nekem mindenre elég volt. Az még a régi fékkaros, a bilincs nem a fékkar közepén van, hanem a végén. Könnyebb volt összehozni a váltókarral. Az SLX-et elég szopcsi volt feltenni. Csak úgy sikerült, hogy feláldoztam a fokozatkijelzőt. Lehetett volna a váltókart a fékkarra rögzíteni, csak elvesztem a sok ISpec szabvány között, meg a kijelzőt akkor is buktam volna. Bár, ha csinálnánk egy gyors közvélemény kutatást, szerintem seperc alatt kiderülne, hogy a fokozatkijelző muglis, nem kell . Hozzátartozik, hogy tényleg nem hiányzik
Nekem mindegy, Rose, BD vagy a többi német shop, bár a BD 15 eurós szállítási díja elég pofátlan . Szerencsére még sosem kellett visszaküldenem semmit. Előfordult, hogy valami mégsem olyan lett, mint amit akartam, de azok mind filléres bizbaszok voltak, kár lett volna vesződni velük.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz andrisbandi #261222 üzenetére
nekem még a JÓ mintás van, fene se tudja követni az azonos név alatt kihozott x verziót, de az 30-as felnin mm-re pontosan annyi volt, amennyit ráírtak. A Ninerbe 25mm belső sz. felnin kellene beleférnie, a nyomás öö.... valahol 0,9 és 1,3 bar között mondjuk
(elöl biztos nem lesz gond)[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #261210 üzenetére
Egykerekezésre optimalizált fék?! Ja mi itt kerékpározunk kérem szépen!
#261212jjeahh...most hogy 80+ kilómmal szűk 2 hét alatt lejöttem többek között 2x a Madarasi Hargitáról és egyszer a Transzfogarasról amilyen gyorsan csak mertem (60+km/h), ráadásul időnként állóra fékezve, hogy bevárjam jobbik felemet, elől-hátul félig kopott G05S-RX gyantás (amúgy filléres) betétekkel (RT-64 160/180 tárcsákkal) nekem erősen gyanús, hogy inkább felhasználói hiba elégetni mindent. El tudom képzelni kerékpáron is azokat az autósokat akik noha látják piros a lámpa, áll előttük a sor, vagy éppen hajtűkanyar következik ők nyomják neki mint a barom csak, hogy aztán satufékkel is alig tudjanak megállni a végén. Úgy aztán lehet betétet, gumit, tárcsát koptatni...
#261227Blackhole13...jó vas, gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz andrisbandi #261214 üzenetére
Mint a bike24-en, itt is ingyenes a visszaküldés Magyarból.
Szerintem nem, csak a hibás terméknél. Elállásnál az EUs szabályozásnak megfelelően a vásárló fizeti a visszaküldést de az eredeti szállítási költséget visszakapja. Mind a magyar mind a német ÁSZF-ben így van:
4.a. pont: "A visszaküldés minden esetben saját kockázatra és költségre történik. "Jester
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #261229 üzenetére
Ez is felhasználó függő. Sokan szidják a Shimano tárcsákat és vesznek helyette Magurát például Shimano fékhez. Itt is volt téma, hogy nem mindenkinek jó a gyári Shimi betét.
Fék terén meg aztán nagy a káosz, hogy mi lehet a "jó". Sokan szeretik a Shimano fékeket, valaki meg inkább a Magurákat favorizálja. Shimano terén sokan szidják a ServoWave-es új fékeket, hogy rosszabb az adagolhatósága, így ember legyen a talpán aki így kiigazodik, hogy mi lenne a jó neki, ha nem próbálja végig az összeset.
Tim: Gyanítom, hogy nekem is elég lenne, de lásd az előbbi írásom, szerelési szempontból jobb az MT410, úgy hogy alig drágább és erősebb is a fékereje. Hűtés szempontjából a nagyobb tárcsa is jó megoldás. Nekem 180-as van elől, jó lesz az.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #261321 üzenetére
A távolságot és sebességet az érzékelőktől szedi elsősorban.
Sebességre az utal, hogy a saját érzékelőjével össze-vissza ugrabugrál a sebesség
Távolságra az utal, hogy átszámolt kerékmérettel kb ugyanazt hozza a két óra, még előtte a 12.1 többet mért ugyanarról a jeladóról.Azt nem fogom megpróbálni, hogy totál kretén kerékmérethez hogy viszonyul Talán majd ha végleg átállok a 12.1-re, akkor a 11-el megnézem.
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
chubby2o6
senior tag
válasz andrisbandi #261354 üzenetére
Nekem persze akkor linkelte, mikor 17000 volt .
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz andrisbandi #261354 üzenetére
Annyiért már kompresszort veszek, basszus.
chubby2o6: jó tett helyébe...
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Gaben92
őstag
válasz andrisbandi #261374 üzenetére
Igen, pont így csináltam én is (mondjuk én csak behúztam az első féket) de korábban sose kellett pedálra lépni és izomból összerántani. Van egy ilyen Pro patantentszem szerszámom és fél kézzel tudtam zárni a CN-910-et vele SLX láncon de most az XT-n két kézzel se sikerült.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261400 üzenetére
-
robee19
tag
válasz andrisbandi #261419 üzenetére
Az övén a 990 ft-os van. Mióta beállítottam nem esik le. Egyéb esetben is 4 év alatt 3x esett le.
-
zzola
félisten
válasz andrisbandi #261441 üzenetére
Én nem látok semmit, így hogy fel van szerelve a váltó. Lehet f@szláma vagyok, csak azért nem. De majd átnézem vagy ha kell leszedem.
-
zzola
félisten
válasz andrisbandi #261444 üzenetére
Megvan.
[link] Microshift Advent RD-M6195M -
.mf
veterán
válasz andrisbandi #261469 üzenetére
Köszi, ez is ad ötlet. Ugyan súlyt nem erre pakolnék, hanem inkább a kormányra, de arra pont jó lehet, hogy fixálja az egészet, a lebólintást megakadályozza.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Fishor
senior tag
válasz andrisbandi #261466 üzenetére
Szia!
Köszi az ajánlást. Ettől én is tartok, hogy szétrázza a telefont a direkt ütés. Olyat nem szeretnék ami ragasztós, mert napközben asztalon tartom a telót, és ott nyomkodom, ami miatt zavarna a billegés. Ez már autós tartónál is jó lett volna pedig. A másik tokos verziónak lehet tudni a nevét?
Üdv: Fishor
-
Fishor
senior tag
válasz andrisbandi #261478 üzenetére
Köszi!
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #261482 üzenetére
Igen ez érthető, én sem cserélem le a 26"-os montimat. Városba, haladós tekerésre bőven jó. Esetleg ahogy írtam, hidrós féket veszek még maximum.
-
addikt
válasz andrisbandi #261560 üzenetére
Az a baj, hogy ezek a számok kb. annyit érnek, mint cipők esetében. Az elmúlt 1 hónapban egyébként ezzel kelek és fekszem, geometriákat hasonlítok össze, amit lehet, kipróbálok élőben. De rohadtul félek attól, hogy veszek valamit félmillióért, aztán fáj rajta a nyakam, mint anno a 17"-os ősmontin.
Ringman: az ár is olyan, mint cipőnél Már mindegy szinte, csak jó legyen.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz andrisbandi #261566 üzenetére
Ja, a slambuc igazi bringásnak való étel, rá 1-2 pofa sör, és aznap garantáltan nem tekersz már, legfeljebb az első klotyóig Nem szeretem amúgy, de köszi, biztos van Debrecenben steak ház is, inkább az vonz
Vonattal egyszer voltam Debrecenben Iron Maiden koncerten, az király volt. Mármint a koncert, a 3+ óra vonatozást már kihagyom. Van vonóhorog a kocsin, meg bringaszállítóm is. Csak nincs igazán szükségem gravelre.
A Merida Scultura Endurance 300/400 is baromira tetszik, széles a méretskála is, és talán még kapható. Gondolom, a Tiagrával nem lehet mellélőni. Sora mennyire bevállalható, ha úgy adódik?
Ringman: visszaküldtem az MX 201-et. Beszéltük is, hogy egy munkavédelmi cipő stílusú batár.
Az XS-es RC 520-on ültem, kicsinek tűnt, ott éreztem a gyomromban a kormányt. Amúgy meg külső bowdenezés, gyorszár, és ez is 4 kilóért, á, nem.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
addikt
válasz andrisbandi #261588 üzenetére
Annyira én sem értek hozzá, de a láncvilla hossznak szvsz kb. annyi dolga van, hogy elférjen a kerék. Az meg nem változik a vázméretek függvényében. Akkor kell változtatni a láncvillán, ha változik a nyeregcső szöge, BB drop, stb., és emiatt nem férne el a kerék.
A Grail az nem endurance, az endurance az Endurace Annak meg XS-ig 405, onnantól 415 a láncvillahossza Canyonnál.
Qlux: s a két barna közül melyik a tied?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
válasz andrisbandi #261643 üzenetére
Ha mindegyik tubeless felni ilyen lenne... de nem ilyen.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261650 üzenetére
a mi szintünkön nincs.
amúgy a 10,5 kg-ról induló nuroadot is be lehetett 9 kiló alá rugdosni úgy, hogy alapvetően maradt a tiagra váltás (1x-esítés is segített, de rx400-ra cseréltem a hátsó váltót és 11-36-os lett a hátsó sor)
sokkal többet nyerhetsz egy külsőcserén
[ Szerkesztve ]
-
válasz andrisbandi #261650 üzenetére
Nem. Egy méregdrága kerékszettet talán megérezni, de az sem ér annyit, amennyivel többe kerül. Ez a grammozás ezen a szinten semmi más, mint pénztemető. Aminek van értelme, az a karbonra váltás aluról, de az sem annyira a súly, mint inkább az egyéb tulajdonságai miatt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
dom1n0
senior tag
válasz andrisbandi #261650 üzenetére
Szerintem ahogy mi nyomjuk, olyan szinten van különbség hogy 13 vagy 7 kiló.
De hogy 6.5 vagy 7.5 úgy nem. -
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261666 üzenetére
az a fénye miatt inkább országútra jó szerintem.
-
lanszelot
addikt
válasz andrisbandi #261678 üzenetére
Naponta 2szer csukom teljesen össze és rakom a sarokba.
És 2 szer veszem ki onnan és megyek vele.Falon nincs hely még össze csukva se.
Decathlon nincs itt. Nagyon messze kellene menni.
Kerékpár boltban nézem.
A kicsinek is fel lehetett húzni az ülését jó magasra.90kg súly határt hol találtad? Nekem 110kg-t mondtak.
Látom az amazonon ezt írták.
110kg-t mondtak nekem. Akkor eldőlt.Köszönöm szépen a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
lanszelot
addikt
válasz andrisbandi #261678 üzenetére
Megnéztem a Decathlon -t.
Használhatatlan a kínálatuk.
Vagy borzasztó gagyi, vagy nem elektromos kerékpár.
UK -ban 250W max , felette elektromos moped nek számít.
Amire rendszámtábla, út adó stb stb kell.
Tehát Decathlon nagy átverés.
Nem tudom otthon hogy van ez korlátozva.
Itt pl elektromos roller is tilos. Elveheti a rendőr a helyszínen és még bírságot is ad. Pedig nekünk az lenne a legjobb. -
-=RelakS=-
veterán
válasz andrisbandi #261709 üzenetére
Amilyen éktelen hangja volt, én is adtam egy tonna zsírt a rugónak
#261712 Ringman
Hmm... érdekesen hangzikItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz andrisbandi #261713 üzenetére
Ez irtó nagy marhaság, megnézem azt aki megmondja, hogy 27.2-es vagy 31,6-os a nyeregcső ráülve Ha határon vagy akkor meg mindig a kisebb vázat kell választani, ez nem kérdés.
Ha kényelmetlen a gép rugós nyerget kell felrakni, a nyeregcső rugózás nem tartós és drága is. Egy rugós brooks még akkor is nyereg lesz amikor a vázből már harmadjára csinálnak sörös dobozt.
-
lsebestyen
addikt
válasz andrisbandi #261737 üzenetére
Már én is kérdeztem tőle régebben, hogy ez a lábhossz tuti jól lett e mérve, de megerősítette, hogy igen.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261737 üzenetére
nem tudom milyen izomzatú emberrel számol, beírtam az én adataimat, L-est mutat 575 mm-es felsőcsővel, ez nekem 2 mérettel nagyobb a kelleténél.
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261742 üzenetére
31/34 vagy 30/34
ha bakancshoz veszem csak fel, a 32-es is jó.
-
lsebestyen
addikt
válasz andrisbandi #261742 üzenetére
Ez a mérettábla szerintem nem az a belsőlábhossz amit bringázáshoz kell mérni. Nekem viszonylag rövidebb a lábam mint a velem egy magasaké, de ehhez képest én is mutáns lennék.
-
addikt
válasz andrisbandi #261737 üzenetére
Tudom, amúgy is elég ideges a kormányzás, inkább hosszabbra lehet cserélni a stucnit, rövidebbre nem kéne.
Egyébként az alapján, hogy az 51 cm-es 3T Exploro RaceMax-szal mentem 60 km-t és hosszúnak éreztem, az összehasonlítás alapján a Canyon 2XS-nek jobbnak kellene lennie, mivel az XS = 51 cm.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
nagyúr
válasz andrisbandi #261737 üzenetére
nekem 180 centivel és a gnóm lábaimmal (82cm) is az Lest adja.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
lsebestyen
addikt
válasz andrisbandi #261748 üzenetére
Hmm érdekes. Mondjuk a kép szerintem alapból csalóka, mert farmerban tuti pár centivel kevesebbet lehet mérni, mint pl egy kantáros bringás gatyában, még betéttel együtt is. Azt hiszem talán pár éve mikor rá voltam kattanva ezekre a mérésekre próbálgattam is, hogy mennyire számítanak a különböző ruhák. Ekkor jöttem rá amúgy, hogy a bringám kicsi, mert anno rosszul mértem a lábhosszamat és az alapján vettem. Pontosabban azért kezdtem el újra méregetni magam, mert gyanús volt, hogy rossz a méret.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #261759 üzenetére
Minap légtelenítettem enyémet a hátsót (fejreállítva beesett a fékkar és azt nem szeretem) és mivel láttam nincs éppen középen a tárcsa hát odamozdítottam, szemre éppen tökéletesen középre a féktestet...hát öreg hiba volt, terhelésnél rendesen belesúrolt, így muszáj volt a régi jó módszerrel visszaállítani, lazít-ráfog-rögzít, mert a közép az itt a féknél sosem a közép.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz andrisbandi #261742 üzenetére
Voltak fennakadások "olykor" keskeny csípőm van lábhoz képest. És persze hogy rövidek voltak rendre/korlátozott választék.
#261743dom1n0: nincs bikefitting. De legalább van egy normális "mérőketgyere" amivel magasság és belső lábhossz mérhető. Bár itthon is ezt mértem 0.5 cm difivel.
más: van itt lóvé. Míg ott dekkoltam és vártam, 2 en jöttek be, mindketten bő 1 milla feletti bicajjal távoztak. Egyik csóka, "sziasztok, a páromnak kéne egy cross tudtok valamit ajánlani? " aha persze, ő lenne az, pont jó a méret bla bla.. "aha jó lesz, akkor ezt kérném". paf. Szóval van itt kereslet, meg lóvé viszik.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz andrisbandi #261779 üzenetére
Na ezért is vettem nyomatékkulcsot. Mindent az előírt nyomatékra húzok (még a váltókar és a fék bilincseit is!). Mellesleg baromi kényelmes úgy szerelni, hogy a kulcs leold így nem kell figyelni, hogy a csavar elnyalódik. Párszor ellenőriztem utána kb. 1-2 hónap után és nem lazult ki semmi sem.
Ahogy Hasaggymeg írta, sokszor a váz nyeklik meg vagy a teló/villa lába csavarodik és annyi elég ahhoz, hogy beleérjen a tárcsa a betétbe. Persze minél merevebb egy váz, annál kisebb az esélye. Telónál meg a vastagabb becsúszószár (32+ mm) ami nem árt. Meg persze ne legyen nagyobb tárcsa fent, mint amit a gyártó előír. A másik ami lehet, hogy "lusta" a dugattyú (koszos) és nem megy vissza a helyére. Akkor jön a macerás tisztítás.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #261808 üzenetére
Mindig lehet újat tanulni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz andrisbandi #261807 üzenetére
A raiseres nem feltétlenül amiatt kell, hogy magasabb legyen a komány, hanem azért, mert az valamennyire hajlított is.
A bringáim többsége országúti kormányos, volt, hogy csak az volt. Az ebike viszont hajlított, de úgy volt állítva, hogy a kormánymarkolat nagyjából úgy állt, mint az egyenes kormányon, és hosszú távon (>80 km) már fájt a csuklóm, ami részben azért volt, mert ez full alu (szemben a gravellel, ami karbonvillás, az országúti meg fullkarbon), másrészt viszont azért, mert az egyenes kormány fogásához szinte ki kell tekerni a csuklót, és ez kényelmetlen. A kormány döntésével viszont állítható a markolat szöge is, így lehet jobb pozíciót találni a kéznek. -
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #261807 üzenetére
Főleg a hát van elsatnyulva
ez nálam is így van, a múlt heti 70 km-es körön is az állt be, abban volt izomlázam, meg a nyakamban. a lábam persze kész volt a tekerés végére, de másnap már nem volt problémás. -
addikt
válasz andrisbandi #261832 üzenetére
A középcsapágyhoz képest ugyanoda kell húzni az ülést szvsz. Hogy ahhoz képest hova esik a kormány, más kérdés. Kisebb váznál ugye hátrébb - lejjebb kerül, ha nem figyelnek arra, hogy "vízszintesen" tolják el.
Chateltem a Canyonnal, 2XS-t ajánlják. De úgyis az dönt, ha ráülök végre.
Találtam már 1-2 elírást PDF-eken, szóval nem lehetetlen, eléggé kilóg a sorból az a 139 mm. Mondjuk a holnapon is ez van.
Ringman: 17°-ot azért csak nem lehet tévedni, meg ritka hülyén nézne ki outin. Inkább akkor egy riser koskormány.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #261807 üzenetére
Magasabb embereknél szerintem nincs ezzel semmi gond. Volt itt a topikban nem egy bringáról kép, ami alacsony emberé volt, és a kormány ránézésre vagy 10 centivel volt az ülés felett, hiába monti. Tudom ott más opció nincsen, de akkor nagy váznál magas embernek miért lenne gond.
Én rájöttem, hogy nekem valami jobban hátrahajló kormány kéne. Motoron mentem mostanában többet, amin a csutka kormány eléggé hátrahajlik, de mégis nagyon kényelmes a szög, amiben áll, és utána bringán azt éreztem, hogy túlzottan ki kell tekernem a csuklóm, hogy jó legyen. Főleg síkon rossz, lejtőn veretve, vagy emelkedőn felfelé tekerve nem vészes.
Egy karbon kormányt szeretnék, de marhára nincs kedvem végigpróbálni egy rakás kormányt, hogy megtudjam melyik méret a jó.'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen