-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Runner_fxr #55366 üzenetére
Még 2 évet szeretnék kihúzni a Magellannal, ennek a megvételével és felújításával csak arra volt szükségem, hogy újra elkezdjek foglalkozni a biciklizéssel.
Régebben összeraktam egy Kona vázas bringát, aztán leraktam egyik napról a másikra, az elmúlt 8 évben nem vettem még csak bovdent sem, de biciklivel is évi maximum 100km-t mentem.
(most ez megvan 2 nap alatt)
Újra megfogott, erőnlétem szépen visszajött (teljesen más igénybevétel mint az edzés), szeretnék komolyabban foglalkozni vele, ezzel együtt ha szükséges anyagilag is rá tudok feküdni a témára. Úgyhogy bő 1 éven belül szeretnék váltani.
Addig jó lenne ha kihúzná az alkatrészellátás."Bad reklám is reklám too"
-
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #55371 üzenetére
Szerintem mindkettőt lehet edzésnek hívni. Csak a kerékpár kardio jellegű. Én most azért kezdtem el többet tekerni, mert nem tudok lábazni, meg kellett műteni a térdemet. De teljesen máshogy hat a combizmomra és nem is annyira megterhelő a térdemnek. Még mindig ezzel a savasodással küszködök. Pár kilóméter után úgy bedurran a combom h szétszakad a gatyám, meg úgy besavasodok h alig bírok mozogni.
Szerk.:
Azt azért hozzá teszem h állat módjára tekerek, de ha elején lazább tekeréssel bemelegítek akk sem lesz jobb sokkal a helyzet. Max. kicsit később savasodok, de amint elkezdek dinamikusan tekerni egyből jön a bedurranás, savasodás.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #55369 üzenetére
Nálunk is ugyan ez a helyzet, mint amit leírtál. Csak néha rengeteg idő elmegy azzal hogy megmagyarázd neki a dolgokat, hiába vagy már jártas a dologban. Sokszor nem árt átgondolni, hogy a leg célravezetőbb felépíteni a beszélgetést. Tiszta pszichológia.
Igen az nagy baj, hogy elárasztották az embereket ezekkel a kerékpároknak látszó tárgyakkal. Sikerült vele egyből beépíteni a fejekbe, hogy a bicikli az 20 ezer ft ba kerül.
Van egy aranyos sztorim, lehet már meséltem itt is.. bejött egy idős házaspár, 70 év körüliek. Olcsó egyszerű biciklit szerettek volna, olyasmit mint a régi csepeljük volt. Tehát egy kontrás 28 as valamit. Mutattuk nekik a katalógusban, mert ilyen pont nem volt készleten, hogy tudunk hozni, 60 ezer ft. Na erre ki voltak készülve, hogy nekik nem versenyzésre kell (pont ahogy mondtad..) stb stb..
Mire megkérdeztem, hogy az említett régi csepelt, azt mennyiért vásárolta, anno!? Azt mondja, egy tehenet adott érte!
Óóóóóhóhó mondom nem vagyok tájékozott ilyen témában, de keressünk már rá az internetnet, mennyibe megy most egy tehén, olyan 200-400 ezer ft közt, attól függ milyen meg mekkora. Nem borjút mondott, az 85 ért már van.
Mondom annyi pénzből csodás kerékpárokat tudok mutatni..Egyébként tényleg elszaladt a biciklik ára mostanában, nehéz lenne tagadni, de ha nagyon visszamegyünk az időben, akkor meg azt venni észre, hogy annyira nem is, csak a 2003-2009 között voltak túl olcsóak.
Pl 2000 körül ha megnéztél egy Hajdús árlistát, egy kona bicikli simán volt 360 ezerbe, és ezeken még nem is minden volt shimano! Pl weinmann volt a fék, vagy sugino hajtómű. 2004 ben olcsóbban kaptál HFS meridát, full XT vel, skarebbal, mondjuk még V fék volt rajta, de az is XT, párhuzamosítós. És azok a vázak alumniumból simán képviselték a csúcstechnológiát, azóta sincs érdemben jobb aluváz, már meg teljesen le is álltak velük, alig van pár gyártó, aki XT-s szintű biciklit szerel alu vázzal. Scandium, magnézium, titán, meg szinte teljesen eltűntek, nem vesződnek már velük, nincs reklám értékük a carbonhoz képest.
Majd 2010 től elindult a pokol, jelenleg XT -s meridát 440 ért is csak úgy kapsz, hogy max slx szintű rajta a fék, és alivio agyak vannak benne, de mondjuk már tárcsás.
Alkatrész árak pedig kabarésan pótolták be itthon az árnövekedést, néztem régi velos, most paul lange, árlistát, 36 ezer ft volt egy XT hajtás kisker ára valamikor 2005 környékén, most azt azt hiszem 89 ezer. De előtte meg a megjelenés óta végig 36-38 ezer körül volt, sőt még drágább is. Szóval évekig árulták ugyan azokon az árakon a dolgokat, aztán az utóbbi évekbe meg évről évre ment a 20% os emelés.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #55359 üzenetére
Sajnos ez így van. Manapság egy csúcs telefon 200k feltt van és mennyien vesznek olyat. Ennyiből már azért egy korrekt kerékpárt is megkaphat az ember (nem túl extrát de olyat ami azért kiszolgálná).
Sokszor én is belefutottam már hogy minek költöttem ennyit a bringámra. Aztán mikor elmagyarázom a dolgokat akkor azért már értik valamennyire és békén hagynak.
Barátnőmet szerencsére rá tudtam beszélni hogy inkább most vegyen többért kerékpárt minthogy valami gagyit nézzen amit állandóan javítani kell. És lám boldogan is használja.
Jó, neki mondjuk nincs kényszerérzete mint sokaknak itthon hogy évente a legjobb telefonnal flangáljanak még akkor is ha ki se tudják fizetni.Més que un club!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #55369 üzenetére
Szerintem nem csak a nagyáruházak a hibásak. Az emberekben benne van, hogy ~30 éve ha megvettek egy alap kerékpárt, akkor az kitartott nekik 30 évig. Tehát feltételezik, hogy egy mostani alap kerékpár is kitart addig, és ebből következően egy alap kerékpár csak jobb lehet, mint a 30 éves. A valóság meg ugye nagyon más...
Mindig ledöbbenek amúgy, hogy milyen ezeréves biciklikkel gond nélkül közlekednék még emberek Pedig esélyesen kb. 0 karbantartást kaphattak.---Lasali---
Volt közben egy gazdasági válság, és ennek folyamányaként elég szép forint infláció. Gyanítom euróban nézve messze nem drágultak ennyire az alkatrészek. Illetve másik oldalról egy 2000-es évekbeli XT szintet ma már 2-3 kategóriával lentebb is hozzák (nem mondom hogy ugyanolyan, de hasonló szint) -
veterán
válasz Runner_fxr #55382 üzenetére
De egy bizonyos szintig azert tobbet is bir, karbantartas es terheles szempontjabol is, a huszezres teszkoshoz kepest pl a 60k-s beugro boltbajaros is sokkal tobbet kibir.
Ahogy emlekszem, az elso biciklim egy teszkos csoda volt x eve, az akkori a mostani huszezres teszkoshoz kepest sokkal normalisabb volt, egesz turheto gep, persze merev villaval, de nem is nagyon volt vele gond, tartott amig tartott.
Most gondolkodom, hogy kene egy alja merev villas gep, mert valahogy bejon a dolog, attol fuggetlenul, hogy szetrazza a kezem, de megis valahogy az erzes mas, ahogy szorakozok vele, a mostaniban egeszen mas emelgetni az elejet, amennyire keveset mozog a teleszkop, akkor is, annyival tobbet kell emelnem, ha nem mozdul ki a teleszkop, vagy nincs annyira lent, akkor annyival jobban csapom oda, amikor leerkezik, ezzel is csokkentve a nem tul hosszu elettartamot..Everybody lies.
-
veterán
válasz Runner_fxr #55386 üzenetére
Csak a regi teszkosat hasonlitottam ossze az uj teszkossal, ropke 10+ ev tavlatabol meglepoen leepult a "minosege" ezeknek is.
Ismerosom kenyszerbol kozlekedett ilyen ossztelos vazzal, eltort a hatso tamvilla alatta, illetve inkabb 70%-ban vegighasadt.Lassan ki kene takaritanom a szerencsetlen alap suntour legalja villamat, ha mar szobakerult.
Hol erdemes altalanos osszeszerelos kenoanyagot beszerezni? Pl villaba, ezt megkennem vele, mert nem erdemes ra remdes telos kenoanyagot venni, esetleg az agyakba raknek normalis kenoanyagot.Everybody lies.
-
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #55382 üzenetére
Igen a térd porcommal van a probléma. Reggelente még mindig úgy fáj, h azt a lábamat alig tudom terhelni, aztán a mozgástól jobb lesz kicsit. Na de akkor kérek olyan injekciót.
Maxi
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55382 üzenetére
Azert az, hogy a 26" -os montit lassan mar nem tudod fejleszteni, nem teljesen igaz. Ami ott mas, az a vaz, az elso villa. Kereket ki lehet hozni 1/6-od aron, ha mindent ugy veszel meg hozza, es magad epited/epitteted meg. Brutalis, milyen felarat szamolnak fel a komplett garniturakra. Jo vazakbol pont most lesz domping az apron. Elso telobol pedig nagyon nem nehez talalni most 26"-ra valot.
Nekem a 29"-es pl. nem volt jo, hulyen is mutat az M-es vazzal, es egyebkent sem ereztem magam rajta jol. Anno a csepel, es egyeb nagy atmeros kerekuek sem jottek be. 190cm+ -tol mondjak itt UK-ban a bicajboltosok a 29"-t, magyarul minimum L-es, 20"-os vazhoz. 27,5" jo lenne, ellenben orra apron alig talalni mind villat, mind vazat, boltbol pedig minden oriasi felarral van ra, csak azert, mert 27,5", ezert nem is nagyon terjed.Szoval pont most jon el az az ido, hogy minosegi 26"-os bringat tudsz osszerakni magad, megkimelt alkatreszekbol. Meregdraga elso villak olyan aron mennek, hogy csak kapkodom a levegot, es bankodok, hogy nekem QR kell, es 1.1/8 , nem tapered.
Don't Tread On Me
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #55385 üzenetére
Neked miért ilyen fontos, hogy hány kg a bicikli? Túrázást írtál, szóval a súlypont nem nagyon számít. Egy átlagemberen azért van pár kg felesleg, még ha nem is látszik. Ha túrázni megyek, annyi kulacsot viszek a biciklin, amennyit tudok (kapásból +1,5-2 kg), belső, szerszámok, kaja, külön víz a hátizsákban, stb, így a hátizsák is megvan mondjuk 5 kg vagy több. Szóval ha a bicikli nehezebb 2-3 kg-val, az elenyésző a többi súlytöbblethez képest, gyakorlatilag mindegy, hogy magadon viszed, vagy a bicikli nehezebb. Egyedül a kerék érdekesebb, ott sokat számít, hogy milyen nehéz a felni és a külső+belső, de pl az agy már ott se igazán lényeges. Ha egy azonos biciklit veszünk, amire ráraknék +3 kg súlyt (nem a kerékre), kétlem, hogy nagyon észrevennéd, hogy nehezebb tekerni, amikor biciklivel és felszereléssel vagy mondjuk 90-100 kg.
-
Lenkobold
újonc
válasz Runner_fxr #55410 üzenetére
Igazából ha egyenértékű nagyjából kényelmi szempontból a 26"@120 mm és a 29"@100 mm, nem gond. Inkább haladós bringa kell, mint fully, terepen ritkán használom. Slick és aszfalt a lényeg. A súlyom miatt kell, hogy monti-jellegű legyen, és úgy a padkákon való ugra-bugra sincs kizárva nagy sebességnél. A cyclocross lenne még jó kategória alám, de akkor is inkább húz a szívem a haladós montihoz, amivel bármit megcsinálok.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55401 üzenetére
Tapered, atutos, rendes vazat nagyon nehez szerezni alapbol is, es ha van, akkor eleg sokba kerul. Igy is atleptem a keretet, amit erre szantam, nem is kicsivel.
Don't Tread On Me
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #55401 üzenetére
Én is MTB túrát értettem, csomagtartót sehol nem írtam. Kulacs szerintem muszáj, csak ivózsákkal terepen nem sokra mész, nincs kút, melegben nem elég annyi víz több óráig egy embernek (van ívózsákos hátizsákom, tapasztalatból írom). Azt meg sem említem, hogy el is lehet tévedni, aztán a tervezett idő másfélszeresét kell letekerni.
Az teljesen más kérdés, hogy miért drágább a könnyebb bringa, erről oldalakat lehetne írni.
Ha nem számít a nehezebb ember, akkor miért számít a nehezebb bicikli? Akármit írsz, ez egyszerű fizika, tök mindegy, hogy a bicikli, a biciklis, vagy a hátizsák nehezebb 3 kg-val, összességében ugyanott vagy. Akkor ennyi erővel egy nagyobb saras rész után le kéne szedni az összes sarat a bicikliről, mert ráment mondjuk 1 kg, aztán egyből eggyel alacsonyabb kategóriás lett a bicikli a súlytöbblet miatt.
Kíváncsi lennék, ha a biciklidre ráraknánk súlyokat úgy, hogy a súlypontja ne változzon, utána mi lenne a véleményed (a kereket kivéve). És nem arról beszélek, hogy egy másik, 3 kg-val könnyebb biciklivel mennyire más menni, mert ott számtalan más szempont is változik. -
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55420 üzenetére
£1400 fontomba kerult, ugy, hogy a vaz hasznalt a teloval egyutt. A 2db kerek majdnem ingyen volt, felnire 50%-os akcio volt, igy volt darabja £21. Az XT hajtast 10%-al olcsobban megkaptam, most az XTR valtok felaron voltak.
Ha ujonnan neztem volna, akkor egy karbonvazas fully, ugyan igy 11kg kornyeken, min. XT szettel, rendes hidros fekekkel(az mt8-at sl rotorokkal, ujonnan felaron vettem, £200 volt), az min. £2500 lenne, de ez az alja.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55426 üzenetére
Ez amit linkeltel, eleg gyengus felszereltsegben is, pluszban mar nehez. Linkelj nekem rendes fekkel, XTR valtokkal, vagy legalabb full XT groupsettel, 11kg alatt egy fullyt.
Megbontva menne az tobbert is, persze ami uj volt, annak az ara automatan zuhan az elso hasznalatot kovetoen. Amit linkeltel, miutan kihozom a boltbol, megyek vele 4 alkalommal, es nem kapok erte, maximum a felet. Tehat ez itt is igaz, mint ahogy mindenhol mashol.
Az olyan dolgok, mint a hajtas+fekek nalam szent dolgok, es hasznaltan soha, mert ugyis cserelni kell oket.
En nem is eladni vettem, fekekkel/valtokkal sokaig tervezek, egyeb dolgok azok pedig ugyis kopnak.Don't Tread On Me
-
szjoci
őstag
válasz Runner_fxr #55424 üzenetére
"A könnyebb bringát, könnyebb mozgatni."
Kíváncsiságból: az ebike-od hány kg?
-
fpeter07
veterán
válasz Runner_fxr #55351 üzenetére
Az a jó, olcsóak lesznek hozzá az alkatrészek.
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55454 üzenetére
Lesz meg £900-am, akkor biztos en is cserelni fogom. Most erre nem volt tobb. Sokat ugysem bukok rajta, csak a kerekeken, vazat boven piaci ar alatt vettem. Az az ertekcsokkenes amit irsz, mar megtortent, kulonben meg ez a regi vaz sem fert volna bele a keretbe. Hasznaltan az a gond, hogy automatan cserelhetnem a teljes hajtast, ami azert eleg koltseges. Irtam is, hogy azt soha tobbet hasznaltan.
Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #55513 üzenetére
Én valamiért sose voltam oda érte de elismertem amit véghezvitt. Viszont ahogy utólag kiderült hogy hogyan tette ezt (nem a doppingra gondolok azt mindenki tolta) amiatt kifejezetten ellenszenvessé vált számomra Armstrong.
razzorr: még nem olvastam de ha beszerezhető akkor lehet egyszer megveszem.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #55513 üzenetére
Én is "szeretem",hogy mindenki tolja,majd mikor egyik lebukik az összesen úgy hurrognak mintha ők lennének a földre szállt angyalok. Armstrong egy a sok közül,aki nem csak,hogy csalt,de még arcoskodott is ráadásul,így most annak issza a levét.A különleges nála az,hogy amint kiderült,ő mint ember is meglehetősen szarházi.Nem lehet a sporthoz való alázatát pl. a Contadoréhoz hasonlítani,neki a fejébe szállt a dicsőség,mindenki a zsebében volt így elszaladt vele a ló.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #55515 üzenetére
Nem, közel sem az. Elég sokan bevallották már hogy doppingolt. Nekem amúgy ezzel semmi bajom, ha mindenki tolja a cuccokat hát tolják amúgy is emberfeletti amit leművelnek.
Ami nálam ellenszenvessé tette az az hogy ő zsarolt másokat és megfélemlített sőt a kapcsolatai révén keresztbe tett nekik. Sőt ahogy olvastam barátai is csak addig voltak míg az ő érdekeit segítették (lásd pl Andreu házaspár, Floyd Landis). Elképesztő hatalma volt és sajnos ezt csúnyán ki is használta. Felőlem rommá nyerhette magát de nem így keleltt volna csinálnia. Más kérdés hogy az eszközei nélkül vajon mennyi győzelem jött volna össze neki.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #55518 üzenetére
Na ez igaz. Volt UCI vezető is aki lepaktált amúgy vele hogy ne elelnőrizzék annyit vagy legalább infót kapjon róla. És nyilván ezt tisztán a pénzért tette az illető.
hegyimorc: meglepő de számomra volt aki kifejezetten szimpatikusabbá lett. A dopping a 90-es években kikerülhetetlen volt, nyílt titok hogy majdnem mindenki csinálta. Ki-ki más módszerekkel de művelte (EPO, vértranszfúzió, stb.).
Bjarne Riis is bevallotta hogy keményen tolta a doppingot pedig ő szerintem nem különbözött össze a texasival.[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #55518 üzenetére
Még egyszer mondom lassan:nem-az-a-baj-hogy-csalt-hanem-hogy-sz@rházi.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
razzorr
őstag
válasz Runner_fxr #55513 üzenetére
Ugyanígy vélekedek én is, hogy ráhúzták a vizes lepedőt, ő a legnagyobb bűnbak, a többiek meg mossák kezeiket, mindenki fellélegezhet.
Ha már megvettem a könyvet, elolvasom, de tényleg egy uszító könyv, ha tudom hogy ilyen a hangvétele, lehet meg sem veszem.
Attól függetlenül, hogy Armstrong csinált amit csinált és amilyen stílusban, oké, de senki sem szent és mindenkinek megvan a maga keresztje. Sajnálom csórikámat, az egész életével fizetett a tetteiért, még mások büntetlenül és szép öregkort megélve fogják tengetni a megmaradt idejüket, neki meg a homlokán ott lesz a céltábla, meg a gyerekeinek, meg az ő gyerekeinek is amíg világ a világ. -
ígyvanferi
addikt
válasz Runner_fxr #55523 üzenetére
És ugye attól függetlenül, hogy mennyire szarházi volt, amikor bringára ült, 7 éven keresztül csak nem volt ellenfele. Szerintem ezt csak minimálisan (ha egyáltalán, igazából nem ismerem a részleteket) befolyásolta, hogy kit fizetett le, kit félemlített meg, stb.
(#55484) ivana: a harmadik, neonzöld tényleg frankó, mostanában inkább ilyeneket nézegetek, mint országútit. Mondjuk a hajtóművet lecserélném, nekem a 43-as nagytányér kicsinek tűnik. 4-5 km/h is lehet a különbség azonos csapásszám, lánckerék esetében egy 48-as javára, amit használok most is szinte 100%-ban, igaz nem pörgetek.
-
razzorr
őstag
válasz Runner_fxr #55526 üzenetére
És akkor ott van az NBA, NFL és az NHL hármasa,ahol úgy doppingolnak ahogy tetszik, csak legyen nagy show. Érdekes ez.
-
razzorr
őstag
válasz Runner_fxr #55528 üzenetére
Le van zsírozva minden, ebből is látszik, hogy egy színjáték az egész. A megfelelő dollár milliók a megfelelő időben cserélnek gazdát a háttérben. De majdnem hogy mindenfajta élsportra igaz ez, csak valahol kevesebbet hallani róla. Még a dartsban is doppingolnak, szedik a sok nyugtatót, hogy ne remegjen a kéz, erről ennyit. Armstrong meg akkor is legenda marad.
-
Valkűr
őstag
válasz Runner_fxr #55535 üzenetére
Már úgy értettem a váltókart, h az első a 3-as hajtóműre...De mivel irtad más a távolság, igy gondolom a válto sem jó, mert máshova dobja a láncot. A váltás oka az lenne, h elég gatya állapotban vannak az alkatrészek, és cserére szorulnak, de a 9 sebességes cuccok horror áron vannak a mostani új 10-11 sebességes korszerűbb darabokhoz képest, és kapni se nagyon lehet már 3x9 -hez értelmes cuccokat, gondolok itt a váltás és a hajtóműre..Igazából úgy gondoltam jobban megéri az újabbakra kiadni a közel azonos összeget, csak igy ahogy leirtátok szinte mindent cserélnem kell.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
andrisbandi
őstag
válasz Runner_fxr #55569 üzenetére
Osztrákoknál van valami hagyomány a nagy brigás leárazásoknál?
Jövőre kb ilyenkor lesz lehetőségem vásárolni valami komolyabb bringát.
Max 3-4 ezer euró. Ausztriáig még kimennék, ha megéri, vagy kell.
Pedelec-es montit, vagy sima fatbike-ot tervezek egyenlőre. Erdei túrázásra, sok dombbal és homokkal.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
concret_hp
addikt
-
andrisbandi
őstag
válasz Runner_fxr #55583 üzenetére
Villanyos bringát még csak kirakatokban néztem. Nagyon tetszenek. A hangjukra vagyok kíváncsi működés közben, mert ha nagyon zajos, akkor inkább passzolom...
1.
- Ha sikerül egy pedeleceset kipróbálnom, akkor az kb mérvadó lehet? Nagyságrendre ilyesmi hangja lesz más márkánál is, ha újszerű volt a kipróbált?2.
- Fatbikenál a gumitól félek, h brutál ki van könnyítve- vékonyítva. A defekttűrő képessége nem tudom milyen lehet.3.
Most lejtőzős vastag, nehéz külsőt használok a montiba. 2.3 colos. Épp hogy belefér a vázamba.
A terepre ajánlott össztelós, villanyos bringába kb milyen széles gumi férhet bele?
- Lehet 29-es gumiban nincs is lejtőzős, vagy nagyon vastag, széles külső?
A súly nem érdekel, csak a defektállóság. Meg persze terepgumi legyen.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
concret_hp
addikt
-
JackFeryll
őstag
válasz Runner_fxr #55583 üzenetére
Utálom amikor 2015-ben egy boltnál (nem is kicsi forgalommal) telefonálgatni meg emailezni kell (Bringaland rólad van szó) ahhoz hogy megtudd hogy van-e valami készleten. 15 éve még talán oké lett volna, ma már nem.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #55578 üzenetére
Van a Hervisben 250-ért karbonvázas xt vegyesvágottas Kilimanjaro.A vázon azt írja méjd in poland.
(#55608) Tothgera30...hát nem egy világszépség az biztos.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55612 üzenetére
Lattam mar kinai karbonvazat hasznaltan.... Egy nagy LOL. Tenyleg eletveszely.
Don't Tread On Me
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #55686 üzenetére
Hát mondjuk olyan 40 körül. Talán 50-ig kitolom, ha ott már sokkal jobbakat kapni.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
veterán
válasz Runner_fxr #55696 üzenetére
4k, amit en vettem, az a sima, nekem eddig jo volt, amikor azt vettem fel a hosszu cicanaci helyett.
Everybody lies.
-
bunddog
tag
válasz Runner_fxr #55696 üzenetére
az is van a decathlonban?
-
rétisün
veterán
válasz Runner_fxr #55704 üzenetére
egy ilyen térdmelegítő mennyire alkalmas bicajozáshoz? mert ugye motoron nem mozog a lábad, nem szempont, hogy mozgáshoz is kényelmes legyen, nem túl merev?
decathlonos softshell cuccok: nekem egy kabátom van onnan, 17k volt 3 (4?) éve, nem tudom ez drágának számít-e, mindenesetre én nagyon meg vagyok vele elégedve.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #55754 üzenetére
Szerintem ha:
1. A vásárló nem biciklis érdeklődésű, és nem is szeretne beletanulni (nem érdekli vagy idő/energiahiány)
2. Alapvetően az a cél, hogy elvigyen A-ből B-be, és ezen túl nincsenek követelmények
3. Minimális keretből kell megoldaniAkkor ez: [link] vagy ez: [link] vagy picit többért, ha kell hegymenet is, akkor ez: [link] nagyjából egyértelmű választás. Új, így biztos nem vágják át a bicikli állapotával kapcsolatban és garancia van rá, relatív értelmes szervíz tartozik hozzá és hihetetlenül olcsó. Nyilván a topiclakóknak ez nem alternatíva, de most nem is az a szempont
Szerk, mert lassú vagyok:
#55763:
Miért nem ajánlod a decathlonost? Ennyiért vehet használtat, ami nagyon kockázatos vagy tesco gazdaságost, aminél még ez is jobb (főleg hogy decathlonnak van szervíze ahova lehet vinni és nem egyik bicikli boltból fogják elhajtani a másikba ha valami gond lenne)[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
válasz Runner_fxr #55775 üzenetére
Tothgera30 által linkelt canga teljesen jó lenne neki. és az nem is az alja.
-
veterán
válasz Runner_fxr #55775 üzenetére
Oke, nem nekem irtad, de egy szoval se emlitettem pl en, hogy hordja vissza szervizelni, en se hordom vissza. Ettol meg egy harmincert vett kerekparnal teljesen mindegy, hogy mennyiert tudja majd eladni, a rakoltest pedig kicsit furan nezem, mert a kulsokon kivul talan a fekeket cserelne, vagy csak a fekbeteteket es kesz, kozlekedhet egy normalis kerekparral munkaba. Ez pont arra jo, hogy ha komolyan szeretne teleregni es turazgatni, akkor vesz egy arra valot, ezzel pedig jarhat telen nyaron, esoben hoban. Attol, hogy neked egyertelmu lenne egy retro bringa megvetele, neki annyira nem.
Ez az en velemenyem, ha mar belevauvauzok
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
válasz Runner_fxr #55784 üzenetére
Az en szempontom, hogy legalabb tudja, mit kap, nem lutri, mint hasznaltnal es meg mindig jobb, mintha egy teszkosat venne. A komolyabb hasznalat pedig relativ, mert en is mentem rossz biciklivel es nem volt vele gondom.
ha sorozatosan "egy kicsit hozzateszel es.." Alapon lepkedunk felfele, azzal nem lesz elorebb[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Because
őstag
válasz Runner_fxr #55784 üzenetére
inkább legyen kettő
nekem a szívem szakadt meg amikor kinéztem az ablakon melóból és láttam ahogy fedett bicótároló hiányában nyáron 40 fokban aszalódott a tűző napon. most, hogy itt az ősz kint veri az eső, télen a felsótott latyak fogja marni
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Runner_fxr #55791 üzenetére
Ja igen, nehogy valaki ugy gondolja, ezzel most remek kerekpart vett es mehet dh-zni, meg egyebek, ettol ez meg egy nagyon also kategorias vas marad, de szerintem tulbecsulod a turazassal kapcsolatos igenyeit, erre celoztam. Nem lesz olyan, mint egy dragabb, vagy normalisabb hasznalttal, de az elmeny ugyanugy meglesz, a szep taj, a megtett tav, kellemes emlekek, nalam ezek megvoltak akkor is, amikor egy kvazi roncson tekertem a bukkben, a mostanival is megvan, ami egy deca-s majdnem legalja. De szerintem tultargyaltuk, ugyis a penztarcaja es a hangulata alapjan fog donteni, hogy mit szeretne, mennyire van kedve utana nezni, erdeklodni, valogatni, nezegetni, kockaztatni. Ha egyikhez sincs kedve akkor besetal es veszi ezt, mint uj, de legyen tudataban annak, hogy mit vesz, ezt en is igy gondolom.
Everybody lies.
-
veterán
válasz Runner_fxr #55800 üzenetére
Eppen azert mlitettem ennyire szelsoseges peldat, hogy erezheto legyen a fejekben neha letrejovo hatalmas zavar a felhasznalasi teruleteket illetoen. Eszembejutott, hogy par honapja lattam teszkos bicajt "dh gep" neven hirdetve ^^
Everybody lies.
-
Melack
veterán
válasz Runner_fxr #55696 üzenetére
Köszönöm! Nem tudod esetleg, hogy agyváltót merre tudnék találni? Kontrás 3/5 sebességes kellene. A kerékpár maga sem mai csirke, de családi örökség.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
MPowerPH
félisten
válasz Runner_fxr #55800 üzenetére
Azert elneztem a csucskinalatot is a Decas MTB-kbol. Kemeny... Nem vagyok meggyozodve rola, hogy er annyit. De az kiderult, hogy MANITOU telot tudnak szervizelni, van naluk alkatresz hozza.
Ma meg en is megkaptam az uj Conti belsoket, 115g -al konnyebbek, mint a mostaniak. Holnap meg azt is atcserelem, aztan kiderul, hogy sulyban hova jutottam. Telo csere is kepben van, elvileg talaltam egy Reba-t, mindossze 1400g-al.
Don't Tread On Me
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #55821 üzenetére
Bár ebből le lehet szűrni, hogy mennyi pénz van ott, ha csak úgy kibasznak a kukába egy 100+ ezres villát mert ereszti az olajat. Mindeközben 80-90e nettoért gürizhettek a dolgozók és folyamatosan azt kellett hallgatni, hogy mennyire rosszul megy a bolt, örüljünk, hogy még van munkánk meg ilyen csodálatos fizetésünk.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Runner_fxr #55821 üzenetére
Nem konkretan rad, altalanositottam, mert gyakran latom, hogy ket ember elkepzelese nem stimmel, a leendo vasarlo 25-30 km-es turat nez pl es a legnagyobb sebesseg 20 kornyeke, eltekergett az elozovel is, ismet csak egy "igaslovat" keres, amivel kinezelodhet, mig a topicban altalaban gyakran megfordulo "valaszado" szemelyek pedig mashogy gondoljak, de inkabb a sajat peldamat irom le.
A pl nalam felmerulo elkepzeles a "kis turakra" mar kicsit mas. Mondjuk felmegyek omassara kavezni gyakorlat utan, mert olyan kedvem van. 50+ km, meg nemi szint is van azert benne.
Ha valaki azt mondja, hogy o szereti a kis turakat, akkor mindig az en verziom jut eloszor eszembe, aztan gondolkodok, hogy a masik ember mit ert a kis tura alatt.
Persze, vehet tenyleg turazasra alkalmas kerekpart, pl ott volt az aldis(?) bicikli, 80 korul volt talan es kifejezetten jo kis kerekpar volt az araert.
De az megiscsak sokkal tovabb szaladt mar a keretosszegnel, csak egy dolgot valaszthat a lehetosegek kozul.Nem lehet mindegyik igenynek megfelelni.
Legyen olcso, de legyen "kis turak"-ra alkalmas, de ne is kelljen sokat szenvedni a keresgelessel.
Az elso kilovi a minoseget, a masodik az olcsot, a harmadik meg a hasznaltat.
Vagyis egy nem letezo kerekpart keresunkKicsit faradt vagyok, ugy erzem, minden alkalommal ugyanazt irom le, de mar nem tudom, mit irtam elotte
A decathlonos szervizelessel az a baj, hogy a vasarlaskori beallitas is ismerosomnek az 500-as monti, meg nekem a 340-es montinal se igazan jott ossze.
Utana mar nem vittuk vissza, meg akkor se, amikor havernak konkretan darabokra tort a hatso, mechanikus tarcsafek az 500-ason.Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Bestbuy játékok
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Autós kamerák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- DJI Air 3 Fly more Combo FMC drón +Garancia +Care Refresh biztosítás 2025.09.03-ig
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Worlde PANDA-61 Midi billentyűzet
- Superior XC 859 29" M MTB kerékpár, új eladó
- DJI Air 3 FMC RC2 drón +Garancia +Care Refresh +ND Filterek +USB töltő