-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
válasz
MPowerPH #275164 üzenetére
Ja, csak aztán ebből lesznek az olyan városi legendák, hogy az a jó fék, amivel fejreállsz. Well, lehet, hogy az egy jó fék, de láthatóan nem tudod használni.
Vagy csak balfaszul van beállítva, és azonnal blokkolja a kereket. Persze ezt meg a usernek tudnia kellene (kezelni).
Na mindegy, a léyneg az, hogy nekem is volt jó pár meleg szitum, a hidrós 105 eddig mindig megállított, amikor kellett, és elégedett voltam a fékerővel is. Igen, álltam már meg driftelve, kitörő hátsó kerékkel...
Becsatolva nem olyan vicces, mint amilyennek hangzik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz
MPowerPH #275167 üzenetére
Ultegra valamiben biztosan jobb. GCN-nek volt egy videója, ahol vakon próbálták megmondani, hogy 105-öt, vagy ultegrát használnak, de nem ment nekik. Szóval érzésre, mechanikára nemigen van különbség, ha jól van beállítva. Súlyban biztosan, meg nyilván azért működésben is, de egyszeri júzer az utóbbit nemigen fogja megmondani. Árban meg azért nem kevés van a kettő között. Én csak azért gondolkodtam anno ultegrán, mert ahhoz volt csak di2, de a magasabb felszereltség, + az elektromos váltás együtt már túl sok lett volna (1000 eur felár). Most, hogy már a 105-ből is van di2, az elektromos váltást valszeg venném, ultegra nekem felesleges. Pláne, hogy minden egyes revízióval a váltók is egyre kifinomultabbak lesznek. Azaz egy mostani 105 tutira jobb,mint 5-10 éve egy ultegra volt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #275138 üzenetére
Persze hogy a szint az jobban kivesz, bár én nem tudom hogy jött ide a szint kérdése.
"flat" srác vagyok országúton. Néha kiruccanás keretén belül, bringát kocsiba dobom és kihasználom egy bükki út keretében. meg a zemplén ennyi. Nem figyelem a szinteket, csak ahova a szívem vágyik megyek és tolom kikapcsolódok.
Én annyit mondok, egészség legyen jövőben is mindenkinek, és lehetőség hogy tudjon hódolni eme szenvedélyének legyen az 1-5-10k km. (ki mennyit tud).És legyen végre fultonnak is meg a bringa, mert tényleg megérdemli már---
#275194Hasaggymeg:
az a ködös kép szép, (na jó a bringa is)milyen volt tekerni benne?
vagy csak én vagyok így összerakva hogy élvezem az ilyen ködös időt is tekerésre? (lényegében mindent, kivéve az esőt és a havat/jeget/latyakost)[ Szerkesztve ]
-
válasz
MPowerPH #275520 üzenetére
ha veszel kereket, akkor drága a kupakszett, ami átalakítja egyikből a másikba.
amúgy eddig még mindig sikerült úgy visszarakni a kereket, hogy a tárcsa jó legyen gyorszárason is. nem tartom valószínűnek, hogy az én kezem lenne ennyire jó, inkabb a tárcsafék miatt ilyan az agy kialakítása.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz
MPowerPH #275649 üzenetére
Én is 16"-os Cube-ot vettem a gyereknek, használtan. Később kicseréltem a hátsó kereket, meg felraktam rá egy 18t racsnit, hátsó féket. Szóval átalakítottam kontrás helyett.
Egyébként én sem értem, mi a fenének csinálják a gyerekbringákat olyan irdatlan nehézre.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
-
MC Pite
veterán
válasz
MPowerPH #275938 üzenetére
Nálam az övtáskában mindig ott a ragtalasz, párszor beszoptam, napokig istentelenül fájt.
Meg mini naptej is benne egy külső másra úgyse jó zsebben, az a másik napokig fájdalmas, ha elfelejtettem naptejezni.
mauimagic: Nem könnyű, de nem rossz.
Apexet nem ismerem de bizalmat szavazok neki, 80kg-ig a féknek is egy szódával elmegyet.
Asszonynak kéne egy ilyet lőni a Courier helyett
Mailboxde megoldja a továbbítást.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #276051 üzenetére
Nekem maga a di2 "hideg" kicsit. Én inkább a mechanika híve vagyok meg azt tudom szerelni is. Olcsóbb alkatrész is, plussz semmi töltés. De azert van előnye is. esetemben nem kapható az agree vonal csak elektronikussal, és akkor már ultegra a más fogás miatt, a jobb kerékszett (első sorban leghalkabb hub-al a sorból) , es a garminnal szinkronizálható integralt gombok (ez nagyon szimpatikus) letisztult lesz nem kellesz távirányítot külön felrakni stb..kézre áll majd.(ezen a szinten már nem kotok kompromisszumot) a di2 dura meg értelmetlen..
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
MPowerPH #276051 üzenetére
Ha nem jársz az Alpokba akkor nem kell tárcsa. (plusz súly, macera, költség)
Nekem a Fulcrum Racing Quattro karbonfelnin akkorát fog a felnifék,(Ultegra R8000) hogy első alkalommal magam is meglepődtem, meg kell kapaszkodni rendesen ha agresszívan bánsz vele, nehogy "ledobjon".
Persze ha esik az eső akkor nincs fék vele, kb semmi. Nekem 2019óta van meg a karbonkerék az outiban, 1x áztam meg vele[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
MPowerPH #276051 üzenetére
Amikor Nógrádsáp faluba a T elághoz megérkezek 75-80km/h-val , jó lejtes, nagytányér-kónuszon, aztán veszek egy durva féktávot, visít a piros fékbetét a karbonfelnin, piszok nagyot fog, a sarki kocsma kiülőjén kiesik a cigi a csövesek szájából.
Áll a szőr a kezemen, tényleg kiráz a hideg ott olyankor. Csak nagyon be kell nézni hogy áll-e a temető előtt kocsi az út szélén, mer ha jönnek szembe esetleg akkor be kell húzni a könyökömet is hogy elférjünkJelentősen nagyobb fékezési tapadást le sem lehet vinni 28mm-en az aszfaltra szárazon tárcsával sem
[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz
MPowerPH #276064 üzenetére
Én azt mondom tök felesleges a tárcsa ide nekünk.
Ezek az 1milliós 8.5kg-os vasmacskák meg viccek, marha jó bicajok vannak 6-800ezerért ahol nézelődsz. A súly nagyon fontos ha gyors akarsz lenni és egy országúti semmi másról nem szól csak a veretésről, másra nem is jó. Élményt gyűjteni meg ott a monti. -
Zoliwrc
aktív tag
válasz
MPowerPH #276064 üzenetére
És egy könnyű karbonkerék pont egy olyan dolog, amikor anno vetted a montiba is a másik kerékszettet, aztán írtad hogy mennyivel gyorsabb-jobban megy felfelé a bicikli. Emlékszel?
Ráülsz egy fasza könnyű biciklire és vigyorogva fogsz leszállni, hogy ez jó volt bzmeg
Számunkra ez a lényege az egésznek.[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
válasz
MPowerPH #276038 üzenetére
Émonda SL5 bringám van, és nagyon szeretem. Három éve újonnan volt >800ezer, következő évben már 1,3M-ért vesztegették. Ez egyértelműen legalább egy lépcsővel feljebb van (könnyebb váz, Ultegra a 105 helyett), ha jó állapotban van, akkor nekem reálisnak tűnik. Ez endurance geometria, ha te sportosabban szeretnéd használni, akkor nem biztos, hogy neked jó lesz, nyilván ki kell próbálni.
-
Ringman
nagyúr
válasz
MPowerPH #276180 üzenetére
nem beledugod a nyeregcsövet a vázba, hanem fordítva - ráhúzod:
#276182 gabro0
szerencsére már kinőttek ebből a gyártók (bár ott van helyette az egyedi "aero" nyeregcső), talán a giantnek van még az a megoldása, amikor méretre kell vágnod a váz nyeregcsövét)[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #276919 üzenetére
Nem, mindig tanul az ember újat.
--
Lenne egy kérdésem, pusztán szombati kíváncsiságból:
Tegyük fel valaki felveszi a kapcsolatot veletek face csoportban hogy kipróbálná a bringátok mert ő is vásárlás előtt áll és szeretné tudni vajon jó lesz e neki a méret, belemennétek egy olyan közös tekerésbe ahol bringát cseréltek (azért hogy ne az legyen hogy elviszi egy körre (aztán vagy visszajön vagy nem) és úgy tekertek pár km-t? tudva hogy milla fölött újan vettétek azt a bringát? csak érdekelne ki hogy áll ehhez a kérdéshez.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
MPowerPH #276905 üzenetére
sok előnye most már tubeless mellett nincs
amíg nem volt tubeless akkor jó volt mert defekt esetén is tovább lehetett menni vele, mert nem fordult le a gumi a felniről..
Cyclocrossos barátom használja versenyre, mert alacsonyabb nyomást is bírja , de egy tubeless gumi egy inserttel ugyan ezt tudja....napi használatra nem vennék ilyet, macerás a ragasztás is, meg egyre kevesebb gumit is kapni rá...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
chubby2o6
senior tag
válasz
MPowerPH #276919 üzenetére
Nem értek hozzá, csak laikusként: a Pinarellót hagynám a felnifék miatt, a Scott-ot ( bár nagyon szép ) a szingó miatt, a másik kettőből az Olympia a szimpibb, talán az egyedisége miatt. Neked eddig is villanyos Sramod volt, ha jól rémlik, szal most az jön, hogy veddmegveddmegveddmeg
-
szimpláncsak
tag
válasz
MPowerPH #276919 üzenetére
Ez a kicsit régebbi olympia, ultegra di2-vel? A kerékszett a gyenge pontja.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz
MPowerPH #276931 üzenetére
Kétlem hogy így lenne, nem láttam még egy milla alatt DI2 105-ös bringát, használtan se sok van még, ráadásul akinek van normális kerékszettje kell vennie egy 20ezres átalakítót hogy feltudja rá tenni a 12-es sort.
Nem olcsó meglépni egy ilyet, itt is inkább a 11-es ultegra gépeket veszik, lásd zsola32, utólag is gratula Neki a piroskáért.Szingóhoz meg annyit, hogy régi technológia, és ha jól dereng ezek 10bár környékén üzemelnek, kényelemről ne is álmodjon aki ilyet vesz, mindent feláldoz a sebesség oltárán.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz
MPowerPH #276942 üzenetére
nem tudom, hogy hasznalt 900 ezer Ft koruli bowdenes valtos bringa meg jo valasztas e.
szerintem nem.a tubulart én sem erőltetném, bár a linkelt video alapján nem nagy erőfeszítés azt sem felrakni, ill. abba is lehet folyadékot tölteni defekt esetén.
a túl lassú/gyors váltás outinál nem tudom mennyire fontos dolog, főleg elsősorban az alföldön használva.
decás sram apex axs-re szokott pár havonta 10%-os kupon lenni, úgy szerintem elég jó az ár: [link] - persze a kerékszettet cserélni érdemes.
-
Maximum1
őstag
válasz
MPowerPH #276942 üzenetére
Én inkább arra mennék rá, minél modernebbet vegyek, Di2-ben csak az új érdekel, az meg erősen feláras, így elengedném.
Pl. itt egy Bianchi + alu kerék, de szokott lenni jó vételben karbon kerék is, ha az a vágyad, ki kell várni, szerintem nem jó egyből tökéletes bringát keresni, az ördög a részletekben rejlik.
"túl jól sikerült" -
-
Maximum1
őstag
-
rétisün
veterán
válasz
MPowerPH #277086 üzenetére
milyen magas vagy? mert az 52 centis felsőcső elég rövid, más gyártóknál ez S vagy SX méret, 160-165 cm körüli bringásoknak. korábban nagyobb bringákat linkeltél, ha jól emlékszem....
átütős csak tárcsaféknél szempont, felnifékes talán nincs is átütőssel.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
válasz
MPowerPH #277089 üzenetére
vedd meg vedd meg...
A campánál csak szokni kell, ha nehezebbre akarsz váltnani, akkor az a hüvelyk ujjaddal tudod pöcögtetni a fékváltókar belső oldalán....Amúgy ez a super record szerintem az akkori csúcs szint lehetett...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
válasz
MPowerPH #277089 üzenetére
jól néz ki, én magamnak ilyen ultrakönnyű bringát mondjuk nem vennék, mert figyelmetlen vagyok
geo alapján elég agresszív, alacsony stack, rövid láncvillahossz (ha ez a 2017-es, hirtelen ezt találtam) [link]
ár/érték arányt passzolom, a campa szettjeihez nem értek, még élőben nem is találkoztam velük.
-
zsocy
őstag
válasz
MPowerPH #277086 üzenetére
Az olaszok máshogy méreteznek, az 52-es itt lehet kicsi lesz. Egyébként a bringa szuper, a Campa Super Record az akkori csúcs groupsett volt. Ha működik akkor csodás, de ha baj van vele meg kell fizetned a különlegesség felárát. Mint egy Ferrarinál
Mondjuk nekem még sosem volt bajom Campa groupsettel.
Ha a méret jó akkor ez egy nagyon komoly bringa. -
Sleek
senior tag
válasz
MPowerPH #277097 üzenetére
Ha jársz szfváron és olyan idő van oda tudom adni az M méretű 2021 es Wilier Gtr team bringámat kipróbálásra
Amikor én néztem bringákat akkor a boltban 173 cmre az s méretet már kicsinek mondták.
Számomra kényelmes az M méret 100as stucnival.<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
rétisün
veterán
válasz
MPowerPH #277097 üzenetére
saját tapasztalat alapján lehet rövid lenne.....(nyilván az eladó azt fogja mondani, hogy pont a méreted) ő milyen magas? ezekkel a beállításokkal használta?
az se mindegy, hogy elég magasra lehet-e állítani a nyerget? azaz elég hosszú-e a váznyeregcső? mondjuk ez egy 400-as nyeregcsővel még kompenzálható, ha nem ekkora van benne most.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Medence topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Energiaital topic
- További aktív témák...