-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
válasz
MPowerPH #283908 üzenetére
igen kényelmetlenebb. 40 mm-es gravel gumi is kényelmesebb 2,5 barhoz képest, mikor 1,8-on használom.
semmi hátránya a szélesebb guminak (ha nem nagy szinteket mászol és számít a pár gramm v nem time trialozol nagy sebességgel), sőt gyorsabb is lehet a rezgéselnyelések miatt, pl: [link]
laborkörülmények között is ~ egál a dolog (azonos komfort mellett)
Continental Grand Prix 5000 Comparison: 23, 25, 28, and 32 mm ComparedWe feel the ultimate test is adjusting all tires to the same comfort level. When all tires are adjusted to the same comfort level, rolling resistance is nearly the same (0.2 watts max) for all sizes of the GP 5000.
szerintem az a tldr továbbra is, hogy átlagemberként nincs értelme keskenyebb külsőt venni, mint amekkora belefér a vázba.
+ ha gyorsabbnak érzed (pl fulton) az nem biztos, hogy gyorsabb is
-
jjeahh
nagyúr
-
parandroid
nagyúr
válasz
MPowerPH #283994 üzenetére
Vidámparknak a közút is elmegy, van hullámvasút, szellemvasút, ork rezervátum, majomház, posztapokaliptikus park, helyenként még botanikus kert is az út közepén. Rekreációsnak mondjuk nem feltétlenül mondanám…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Because
őstag
válasz
MPowerPH #284005 üzenetére
Hihetetlen, hogy ennyire aktívak tudtok maradni... Én a bringázásra totál ráuntam, bár a nyarat várom, akkor újra előveszem a montit hétvégente és ahogy korábban írtad be a természetbe (ahol remélem minél kevesebb emberrel találkozok).
Inkább itthon tornázok youtube videókra, de azt vettem észre ott is már tendálok a minél rövidebbek felé, 12-20 perces tabata edzések.
Aminek hiányát meg szoktam érezni azok az erőnléti edzések, de ez is csak heti 2 nap, teljes testesre redukálódott.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #284060 üzenetére
Lehet a sok tekerés hatása rászólni sem szeretnék, az eddigieket tudom mondani, még eddig (kopkopkop) nem volt gondom az öltözködéssel. mindig sikerült eltalálni, ha sokat mész ráérzel és pillanat alatt döntöl mit veszel fel - ismered a tested.
Megnézem kint hány fok van épp, megnézem az időjárás app-ot, mit ír arra az időre amikor még valszeg úton leszek, estére hány fok stb.. az alapján pillanat alatt be lehet lőni és mész.
kritikus helyzetben volt hogy kicsit növelni kellett a fordulatot hogy komfortos legyen a vége fele, (pulzus emelés). max szél mellény (ha mezben megyek-de nagyon ritkán vittem eddig). Dzsekinél az sem kell.Van 3 aláöltözőm, nyári - átmeneti - téli, egy szélmellény, hosszú mez, dzseki, két nyári mez. 2 nyári rövidnadrág (1 vékony castellis, 1 Progetto X2 Air), egy hosszú thermo nadrág, nyári zokni, téli zokni, alá zokni, kamásli, csősál, átmeneti kesztyű, téli kesztyű, cipőből csak nyári/átmeneti, ennyiből az egész szezont lefedem-ezek variációjával maximális komforttal. néha bele gondolok - de jó hogy már túl vagyok a "mit kéne venni, milyen méret stb sorokon". Összeállt minden. De ezt végig kellett járni, küldözgetni ..hosszú volt, kockáztatni a visszaküldésnél főleg külföld..azért ezek kicsit "hideg" dolgok voltak - de rendben lezajlottak.
-
6030D
Ármester
válasz
MPowerPH #284273 üzenetére
Nem használtam, csak láttam versenyen az út szélén narancs kígyókat földhöz baszkodó sporikat.
Valami olyan rémlik, hogy kinyúlik, és nem zsugorodik vissza, tehát lyuk esetén csak csere. Mellé meg ugye hártyavékony, tehát előbb lyukad. Gondolom neked outiba kell, ott nem hallottam senkit, aki használná, de inkább oda is az itt ajánlott tpu vagy milyen belsőt venném.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
chubby2o6
senior tag
válasz
MPowerPH #284307 üzenetére
Akkor ezek már nem azok a belsők. Amíg volt belsőm, szinte csak Contit használtam, soha nem volt ilyen jellegű gond velük. Illetve de, egyszer az egyikből kiszakadt a szelep, de az akkor már vagy hatéves volt
.
#284318Ringman Én a havas/hókásás utakon csetlettem-botlottam a Race Kingekkel télen. Próbáld meg a Cross Kinget, aszfalton nem annyira haladós, mint a RK, cserébe sokkal jobb a hóban/sárban. Gondolom, a nagyon mély sárban ez is csúszkál, de az olyat kerülöm
.
-
Fall-N
veterán
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #284342 üzenetére
Szerintem az a 180 gramm biztos hogy nem fog adni Neked tíz wattotot, sem, konkrétan meg se fogod érezni. De ez az én véleményem.
10watt az cirka 0.8-1 km/h növekedést adna..sacc
Szek: conti lightot tettél bele? Az hoz vagy 2 watt ot durván / kerék. Állitólag.
De mondok jobbat nekem a csepelen érzése jobban gurul a kerék mint az országútinaza tippem azért mert abban benne van 12000 kilométer és jócskán le van már kopva, így vékonyabb a futófelület ezáltal jobban gördül.
Napfénysüti[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #284376 üzenetére
Bocs, 45km/h -nal van 6W megtakaritas/kerek, de a kikonnyitett butylhoz. Most ehhez a sima noname -hez kepest akkor tobb. 34-35 -nel ez nem tom mennyi, nekem az lenne a celtempom idovel.
Don't Tread On Me
-
dom1n0
senior tag
válasz
MPowerPH #284389 üzenetére
Hát én ugye kerékszettet is cseréltem vele párhuzamosan, így ott észrevettem különbséget bőven, de majd 1kilóval könyebb lett így a bicó
Nekem így összességében most a Conti Light tűnik a legjobb köztes megoldásnak, könnyű, minimális a görgülési különbsége, nem túl drága, elvileg nem olyan könnyen szakad mint a latex, nem enged le 1 éjszaka alatt.
De titkon azért sejtem énis, hogy a végleges megoldás a tubeless lesz...[ Szerkesztve ]
-
-
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #284687 üzenetére
Jó az adat (mégha nem is pontos a két szél adat erőssége), de emlékszem arra a napra sokkal erősebb Északi szél volt, ma közel sem akkora és szintén északi
(nem az átlag sebesség volt a lényeg, senem a hátszél amit írtam) más.. de mind1 teljesen lényegtelen
off.
Egyébként összehasonlítani, már aki szokott korábbi adataival ilyet tenni - úgy érdemes ha azért azonos szél irányt is figyelembe vesszük (premium előfizu) adott szakaszokon, és lehetőleg szélerősség is közelítő legyen. máskülönben a szél azokat a pár watt-okat simán elmaszatolja - amit pl nyerünk itt-ott ezeken a szinteken. (vagy szélcsendes napokat összelőni)
És igen egyet értek, alapjaiban a strava szél előrejelzéseit mértékkel kell kezelni alap esetben - hellyel közzel mint támpont oké - emiatt is nehéz a hasonlítgatás utólag. (de amit írtam kivétel, mert konkrétan emlékszem a napra)Ezt a kis tesztem most csak kivételesen beírtam ide, de őszintén , nem tudom minek
[ Szerkesztve ]
-
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #284694 üzenetére
Értem. Ez szerintem is mind igaz amit írsz.
Haat 3.5 kil nem olyan rövid az egy hasonlításhoz.
A lényeg annyi lett volna, én hitelesítem a szél erőt hogy annyi voltkomolyra fordítva, ugyanakkora formában voltam akkor is most is, fáradt sem voltam.. huzzuk is ki az egyenletből,
arra akartam rávilágítani hogy cube val+rajta pozim, annyi előny van sebességben ekkora tempon, amennyit az a (27-12) plussz 15km/h hátszél jelentett csepelnél ( ami watt-ra lefordítva fogalma nincs mennyi) de az biztos hogy más egy 12 es egy 27km/h hátszélben tekerni. Pl csepelnél 12 km/h hátszélben nem tudtam volna ilyen tempót kitekerni 157 pulzusbol ez biztos.
Remélem így már érti valaki, mire akartam utalni, ha ezek után azt írja valaki h a csepel volt a gyorsabb...többet nem írok ide ilyen hasonlítást se tesztet.Most nézhettem volna másik szakaszt is de ez a szakasz az ami szép hosszú egyenes és végig azonos irányból ért a szél.
pontot ott hátszelem volt tegnap ennyi..a hátszél története..[ Szerkesztve ]
-
válasz
MPowerPH #284761 üzenetére
nem olyan biztos, mert ha jól tudom, szint meg megállók, ahol küzdeni kellene a súllyal, nincs benne. de az egész rettentő szubjektív, a mért adatokban is nagy a bizonytalanság, szóval eleve alkalmatlan összehasonlításokra, és következtetések levonására.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
válasz
MPowerPH #284760 üzenetére
Elismerés, mert se kutyája, se macskája, és tud hátszélben vitorlázni síkon? 5 éve meg még a Csepel volt a csúcs, mert minek drágább bringa, "van azon minden". Haggyámá'.
Straváról letiltott, nem véletlenül. Én is be tudom állítani már a Garmint, hogy 30 km/h alatt ne is mérjen. A topic etalon nálam lsebestyen és Jester01, csak ők nem is verik nagy dobra az egészet, csak mennek. Jester01 mindemellett egy 10+ éves egyeneskormányos Cannondale Caad-dal.
Majd elismerem, ha jön a tavaszi tekerésre, és állva hagy. Van esélye, 10 évvel fiatalabb.
Ha lejár a Strava előfizetésem szeptemberben, hagyom is a francba az egészet, sz@rt sem ér. Marad a Komoot és az élményért tekerés.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz
MPowerPH #284781 üzenetére
Szerintem se. Ahhoz már azért elég sokat kell menni. Én pl nem tudok ilyen átlagot mert család mellett elég kevés időm jut bringázni. Bár a futásra tavaly nyár óta elég keményen ráerősítettem és azt vettem észre hogy bringán ülve jóval alacsonyabb pulzuson megyek ennek köszönhetően. Talán még az átlag sebességem is jobb 1-2 km/h-val de közelében nem vagyok itt a topikban sokat tekerőkhöz képest.
Én amúgy ezzel úgy vagyok hogy becsülök mindenkit aki mozog a maga szintjén. Akkor is ha sokat mert nincs család akkor is ha keevsebbet mert ott az asszony vagy a gyerek. Az a lényeg hogy mozogjon.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #284761 üzenetére
szerintem érdekes dolgok ezek, mennyit számít egy bicó stb...
Egy uccsó és talán relevánsabb összelövés:
egyébként nehéz találni, mert hogy szélcsend is legyen + még a pulzus átlag is azonos legyen, kevés az esély.
találtam a mai utamra egy hasonlítható utat. Ez egy 21km táv, kereszteződés nélkül, oda és vissza is.
Ugyan az a szél irány, szélcsendes nap mindkét esetben.
Mivel nincs másom strava időjárás infó:
Mai út: West 3.9km/h szél, 12 fok (helyesnek vélem)
2023 nov-i út:: West 5,6 km/h, 12 fok
úgy gondolom vehetjük szélcsendnek
Ruha ugyan az. nov-ben csepellel, most cube.És az eredmény:
oda út és a vissza út külön.
Én érzem/látom hogy javultam sebességben (is) .. ez nyáron még kicsit javulni fog. De ez csak egy a sok minden másból aminek egésze adja azt hogy : "ha felülök rá jól érzem magam"[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz
MPowerPH #284761 üzenetére
én olyan 1-1.5km/h javulásra voksoltam. Ehhez képest 2-2.5 km/h érzékelek alapjaiban. Azért itt bő 30 felett nem olyan rossz érték ez , itt nehezebb lépkedni már...
Majd még nyáron derül ki igazán jó időben. Ha egy ilyen 32-33 utazót tudok majd hozni 130 pulzusátlag alatt, az nagyon jó lenne egy kiadósabb napon mikor mennék mondjuk 200 kil felett. Ez volt is cél nekem hogy feltornászni az utazó tempóm. Na meglátjuk majd nyáron. Tegnap betoltam egy 33-35km/h utazót 135 pulzus átlag alattival, de az szerintem nem lesz meg.[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz
MPowerPH #284832 üzenetére
Erdekes ez, nalam a fittseg fentartasaban, sot meg talan a noveleseben is segit a futas erzesre, de a massziv loketeket a hosszabb akar lassu tekeresek utani regeneracio utan erzem, az nagy pluszt ad hozza.
Ellenben amikor szetgyilkolom magam a bicon, utana kell 2-3 nap mire ujra forognak a labak, es sokszor akkor is kotottek az izmok erzesre
Nem tudom ez mar a korral jar-e (37) vagyok.
Amikor 10-12 eve rengeteget bicoztam meg gorkoriztam, ott ha szet is hajtottam magam, egy alvas utan ujra keszenalltam a harcra…[ Szerkesztve ]
-
válasz
MPowerPH #284793 üzenetére
Nem is az ár volt a lényeg, hanem, hogy ne fórumozzon az ember s*ggrészegen
Ha összeadom a Cube-bal, meg az azóta bringázásra költött cuccokkal, szerintem nekem is karcolgatja az ár a 2 milliót (na jó, azért nem
).
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
válasz
MPowerPH #284832 üzenetére
Az izmokat amik bringához kellenek valóban nem edzi de nekem inkább a keringésem volt gyengébb és az átlag pulzusom bő 10-zel csökkent mióta futok. A tegnapelőtti kőrte azt hittem rosszul mért a pántom olyan alacsony átlag jött ki pedig volt benne 10%-os mászás is.
Meg mivel pabelban lakom futni többször el tudok menni család mellett akár rosszabb időben (bringával erre háklis vagyok).[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
parandroid
nagyúr
válasz
MPowerPH #284926 üzenetére
Óvatosan az eldobhatóssal, a múltkor én voltam a mumus, mert ilyesmit mertem javasolni.
Amúgy én sem dobtam el, van vagy 3 pár a fészerben egy ládikában, ahol azokat a kerékpáralkatrészeket tárolom, amiket soha nem fogok használni (műanyag fehér, piros, és küllőprizmák, törött sárvédővégek, maradék csavarok, dinamós lámpák, egyszer használatos szilikonpántos villogók, alig használt kínai, meg decathlonos elemes lámpák (még abból az időszakomból, amikor elhittem, hogy az olcsó is fasza), gyári, félkilós palacktartók, tenyérnyi fém csengők, és hasonlók között). Azért nem ajánlom fel őket ingyen, mert többe kerülne a szállítás, mint amennyit az egész cucc ér összesen. Kidobni meg sajnálom, pedig az lesz a vége.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csokicsibesz
tag
válasz
MPowerPH #284938 üzenetére
Azokat a bringákat kb. 2 hetente szervizelik, szóval totál nem releváns. Mindenből van csere cucc.
Btw. pár hete volt hogy a Buzsáki Virág hirdette a tavalyi bringáját, ott leírta, hogy mennyit ment vele meg milyen szerviz periódusok voltak rajta. Az a bringa 1 év alatt több szervizt kapott, mint az én összes bringám összesen.
Valaki a közelmúltban írta, hogy nem akar sokat futott bringát venni, mert így szar úgy szar. Na ezért nem érdemes nézni mennyit futott a bringa, ha megkapta rendszeresen a szervizeket, akkor kopó alkatrészeket kell cserélni és ennyi.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #284938 üzenetére
Nem "kitaláljuk", itt volt linkelve. Cannondale 1, Cannondale 2, a Scottost nem találom. Ha a videókban látottak neked nem ijesztőek, akkor nem tudom mi az. Tökmindegy melyik gyártó "top" vagy "prémium", ahogy az is, hogy melyikkel milyen versenyt nyertek, ugyanis a prémium jelzőt maguk a gyártók aggatják magukra, az elit versenyzők vázai meg gondolhatod, hogy nem egy pénteki műszak végén készülnek... volt már példa arra is, hogy a versenyzők bringáit teljesen más gyártó szállította
. Ezzel szemben a kínai gyártókat megint jól egy kalap alá vetted és vakon lehúztad az utolsó mondatoddal, nyilván marhaság az a kijelentés úgy, ahogy van. Pontosan melyik kínai gyártóról beszélsz? Tudsz példát linkelni a gyártási folyamatról?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #284958 üzenetére
Az a gond, hogy én sosem próbálom lehúzni az összes nagy márkát és dicsőíteni az összes kínait, amivel általában vádoltok engem, szal azt sem értem soha, hogy miért kell nekem folyton bizonyítgatni, hogy "a kínai szar". Nem értem miért kell mindíg ennyire általánosítanotok és miért veszitek egy kalap alá az összeset, miért itélkeztek ilyen elfogultan, nem lenne jobb mindenkinek, ha vakon lesz*rozás, vagy akár dicsőítés helyett inkább megpróbálnátok utánnanézni a dolgoknak? Az igazamat bizonyítja és egyben vicces is az is, hogy a törött lábú csókás Velobuild-os videódat, amivel "támadsz", én linkeltem először, gondolom nálam klikkeltél rá te is anno
. Az is vicces, hogy ha két videóban bemutatják, hogy a Cannondale minősége vacak, annak nem szabad hinni, de ha egy legolcsóbb noname kínai váz törik, annak igen, miközben nem tudjuk hogyan törte el a vázat, mi történt valójában és ez semmit nem árul el arról, hogy egy komolyabb kínai márka milyen minőséget képvisel. De nyugodtan általánosíts, nekem aztán mindegy, te bajod végülis.
#284962 mauimagic: Ezért írtam, hogy "látszólag" független, ahogy azt te is bemásoltad és nem azt, hogy biztosan független. Láttad a mapdec-es videókat? Nem kizárt, hogy szponzorált tartalom amit nyom, de mégis miért fizetne neki bármelyik gyártó azért, hogy megmutassa mennyire gagyi a csapágyház, vagy a dropout? Én sem hiszem el 100%-ban amit látok, csak arra próbálok kilyukadni, hogy ha már valamennyire hinni kell valaminek, nekem egy olyan videó, amiben nyíltan mutatják a vázak hibáit, hihetőbbnek tűnik, mint a merketing blamák. Persze bármilyen tartalmat nyom, a nézettséggel pénzt keres, de hát fura lenne, ha aprópénzért kitalálná, hogy a Cannondale váz kormánycsapágy háza szar
. Én egyetértek veled amúgy, ami a youtubereket illeti.
"Többször leírtam már, hogy nincs bajom a kínai cuccokkal"
Igen, többször írtad, mégis állandóan "kínai csodázol", ez az ami engem bosszant, hogy ezzel te is általánosítasz.
#284993 Fall-N: igen, a gari...
. Német webshopoknál hogy megy ez amúgy? Mert nekem többé eszemben sincs itthonról bringát venni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz
MPowerPH #284996 üzenetére
Értem én minden érvelésed és gyakran egyet is értek, csak az általánosítás bosszant, amitől ez a hozzászólásod sem mentes. Egy Sava és NRC miatt hajlamos vagy egy kalap alá venni az összes kínait, ami kb. olyan, mintha pl. egy törött Rockrider váz miatt lesajnálnád az összes európai márkát. "Tapasztalat, anyagminőség", az ugy-e megvan, hogy pl. az Ican, meg több másik márka nem a semmiből kezdett saját márkás vázakat gyártani, hanem évtizedek óta nagy márkáknak bérgyártanak? Igen, vannak másolatok is bőven, ahogy pl az NRC is az, de mondjuk egy Winspace, Yoeleo mióta másolat?
. Plusz vázaknál ismered az open mold fogalmát? Elég sok nyugati márka, pl. a Stevens is open mold kínai vázakra épít, mégsem mondjuk, hogy német másolat.
#284995 dom1n0: ahhoz kell még egy kis idő, hogy ezek a kínai márkák world touron ott legyenek
. Kisebb csapatokat szponzorál már az Elitewheels és a Yoeleo is, de egyelőre ennyi. Később szerintem nem kizárt, hogy vb-ken is megjelennek, lásd a Decathlonnak is sikerült (amúgy open mold vázakkal), pedig pár éve még el sem tudtuk volna képzelni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz
MPowerPH #285031 üzenetére
"Egy alu meg igazabol 10 ev utan kuka"
"Karbon vazak az ido mulasaval sem hasznalodnak el"
"Ha nem eri fizikai behatas, akkor az a resze orok elet."Ezek a mondataid remekül fognak öregedni. Tényleg nem vitázom, csak finoman jelezni próbáltam, hogy esetleg újragondolásra érdemes 1-2 kijelentésed. De vettem, hogy szerinted nem, téma lezárva, ugorhatunk
És no offense.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
MPowerPH #285027 üzenetére
Nem is az öregedéstől tartanék hanem olyanoktól, hogy 16x kiütötték/bepréselték (vagy éppen becsavarozták) már neki a középcsapágyat, vagy 150x kivették, meg betették a kereket, vagyis ezek milyen módon rontják a fészkeket, meneteket toleranciákat egy vázban...de megismétlem, ez inkább pszichés dolog nálam, nem tapasztaltam, olvastam erről semmit csak a "versenyen csapágyasra hajtanak mindent" sztereótípiából fakad nálam.
Nem mondom, hogy nem adnám röhögve bringámat a hozzám hasonló magasságú (és ezzel a hasonlóság kábé ki is merült
) van der Poel valamelyik néhányszor használt kerékpárjáért, de ha már ők kiszuperálták annak valami oka lehet és biztos nem kellene nekem.
Ami az alu fáradását illeti ehhez sem értek, ugyanakkor látok használatban nem is olyan nagy nevű alu vázakat melyek 20+ évesek és köszönik jól vannak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Fall-N
veterán
válasz
MPowerPH #285031 üzenetére
Mond meg a 2008-as vázamnak, hogy lesszives eltörni. Az alu sem törik vagy reped el ha a tervezett terhelésen túl nem kap többet. Tele az apró is első generációs alu vázakkal és kutya bajuk.
A kabonra is csak mostanában igaz, hogy "örök élet". A kezdetekben a műgyanta is tudott öregedni, ami összetartja a rétegeket.
-
Tin
veterán
válasz
MPowerPH #285080 üzenetére
Már leírtam párszor, mivel nem értek egyet:
"Egy alu meg igazabol 10 ev utan kuka"
"Karbon vazak az ido mulasaval sem hasznalodnak el"
"Ha nem eri fizikai behatas, akkor az a resze orok elet."Nem arról beszéltem, hogy nincs anyagfáradás, sem arról, hogy nem bírhatja tovább a karbon, hanem arról, hogy ez a három állítás így nem igaz. De miattam futkoshatunk körbe-körbe nyugodtan, viszont most csinálok valami vacsit magamnak.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz
MPowerPH #285093 üzenetére
Egy Coolchange nevű Alis kesztyűt hordtam évekig, de már nem árulják. Talán ilyesmi volt
Pár hónapja hordok egy ilyet, teljesen jó eddig.
BTW nem tudom miért van, hogy csomó jó minőségű cucc csak hamisítványként van jelen, teljesen vállalható lenne ez a kesztyű Csing-Ho márkanévvel is...a sajátmárkás cuccaik meg kép alapján gagyibbak, drágábban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Lovelec Teraka 630Wh 95Nm. Tuningolt Ebike
- JÉZUS EVANGÉLIUMA - bármi megtanulható, ha: akarom-hiszem-tanulom-csinálom-tapasztalom-megértem-élem
- Új Helly Hansen Nordvik 2 ébenfekete gumicsizma (47-es méret)
- Új Givenchy Gentleman Réserve Privée EDP 100 ml
- Touroll S1 elektromos kerékpár (750W teljesítmény, 100 km hatótáv, 7 sebességes váltó)