-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nagy divat valamiért, az Orbeát is ezzel adták, ment fel helyette a GP5000. Viszont ahogy feltettem ebayre, másnap el is vitték, a csóka kimondottan ilyet keresett.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hú ez érdekes, itthon egy komolyabb meglehetősen sokba kerül. Kellene készíts pár képet róla, lássuk milyen élőben...milyen méretek vannak rajta?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Szuper, akkor ezt az enyém is tudja, csak nincsenek rajta a varázsbetűk. Tegnap senki nem villogott rám a főúton, szóval nem vakítok.
Viszont ha a Nebulát nem dicsértem volna még eléggé: ismét sikerült a 2-es főúton úgy menni, hogy mindenki minimum 1,5 méterrel került ki, de inkább több, és senki nem dudált le, pedig volt, hogy lassítani kellett miattam (járdaszigetes útszűkületek).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bardi
aktív tag
Nem néztem meg a videót, de a gyorszár az csak szorít, viszont torziós merevséget semmit se fog adni a rendszernek, átütőtengelynél viszont van egy 15 mm átmérőjű csöved, ami egyik végén ~1-1,5 centi hosszon menetbe illeszkedik, a másik oldalon meg hasonló hosszon nagyon picit játékkal illeszkedik, önmagában, kerék nélkül merevíti a rendszert, ezt egy gyorszár nem tudja. Ráadásul a felfekvő felületek legnagyobb átmérője is nagyobb szerintem, nem tudom lemérni, ami többet számít, mint az, hogy azon a területen mekkora felületen fekszik fel.
'92 Honda VFR 750
-
6030D
Ármester
Ez még mindig a gyorszár vs. átütő ugye? Vegyük ki a merevség dolgot a képletből, mert lehet, hogy az emberek 2/3-a észre sem veszi, mert vagy nem forszírozza annyira a kanyarodást, vagy nem érzi a finom különbségeket (mint mondjuk én). De ha megkérdezel 10 embert, hogy mit szeretne a tárcsa fékes bringáján (mert ugye ott van értelme): úgy kiszedni a kereket, hogy utána visszarakja, és megy, vagy esetleg néha féktestet állítgatni, mert nem ugyanoda megy vissza a kerék, akkor hányan fogják azt mondani, hogy Bé-bé-bé?
A fórumon szezonban hetente előjön, hogy kivette a kereket és hozzáér a fékhez, most mi van? A másiknak egy darabig jó volt, de két nagy fékezés után nem jó, mert elmozdult a gyorzáras agy a papucsban. Nem húzta meg? Lehet. Nem jó a gyorszár? Lehet. De ugyanilyen emberek vesznek átütőst is (és ezt nem lenéző hangsúllyal mondom), és semmi bajuk nincs bele. Nekem se volt bajom, pedig nem vagyok egy nagy szerelőmágus, és kellett defektet szerelnem párszor. Visszaraktam, mentem tovább. Tököm szórakozott volna még az imbusszal, meg hogy hova esik a tengely.
Lehet, hogy a marketingben nagyon tolják a merevséget, mert azt lehet mérni, de felhasználói szempontból jobb az átütős.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zsocy
őstag
Igazad van, tegnap vettem 35K-ért cipőt (leárazva ), nem is tudom mit pörgök 7K-n. Mondjuk nagyon kevés tv-t nézek, sőt, tv-t azt már semmit, netflix és hbogo van, és azok ennél jóval többe kerülnek. Az eurosporton néztem a versenyeket, de a végére már megőrültem a sok snooker reklámtól :)
-
Sleek
senior tag
Tegnap én is ugyan úgy jártam . 10fokot írtak meg napos időt. Amikor reggel elindultam vonattal ködös idő. 10 órától írt kb napsütést. Erre egész nap a túrán köd volt meg takony. Sajnáltam az új bringát rendesen. De ha már ott voltam megcsináltam kétszer a távot. Kép nem adja vissza a bringa szép vörös színét
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Alg
veterán
Egyébként nincs a szettben 29-es adapter csak 30-as, 24-es meg 22-es, de szerintem megoldható, csak jobban kell figyelni hogy központos legyen. Kifelé ki lehet vele húzni, szerintem volt benne 1mm a gallérnál, az nem illeszkedett annyira passzentosan.
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
bardi
aktív tag
Ha jól látom nekem a vázba BB-vel együtt megy, nem csak a csapágy csupaszon, de szerintem az egész kijönne, ha megpróbálnám kipréselni. Az elbaszottságával amúgy egyetértek, valamennyire én is utánanéztem. Hajtókar leszedését is utálom, hiába zsírozom be a csavart, mire azt lelazítom... 54 Nm...
'92 Honda VFR 750
-
Alg
veterán
Itt pl. egy viszonylag szűk patakvölgyben, félalagútban (balra szikla, fejünk felett vasbeton+szikla, kilátás csak jobbra)
Ahol rálátott az égre, ott még taknyos ködös felhős időben is tartotta a pár m pontosságot, nem tért le az útról a nyomvonal, sőt még azt is lekövette mikor az út egyik oldaláról a másikra tértünk át.
A legnagyobb "hiba" itt volt - szintén félalagút + fák+ köd + felhő... kicsit megálltunk pihenni és ez történt:
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
FerNandor
őstag
A mai linkelt kerékpározáson látszik egy-két helyen, de akkor ez lehet, hogy még nem is durva.
Linkelj légyszi egy tekerésed. Köszi
Amire gondolok, pl:
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
Nutra
tag
Tehénrács, ugyan kérem... Ma itt Fóton trekkinggel a 47-es külső szorult be a lefolyórácsba a főútra kanyarodáskor ill. helyett.
Még jó, hogy egyből rájöttem, hogy jobb a kormány helyett azonnal bokát csavarni, hogy az SPD elengedje A frissen cserélt utáncsártott fékbetét meg tette közben a dolgát...[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
-
RexpecT
addikt
Köszi, de zsír új a lánc, csak a waxolást miatt meg kell bontanom a gyárilag felrakott láncot. A jövőben meg ha láncot kell cserélnem, akkor ahhoz gondolom amúgy is adnak patentszemet.
Szerintem is overkill hogy minden megbontás után cserélni kell... De az az 1100 forint már nem oszt nem szoroz(mondjuk ezt a mentalitást használja ki a gyártó is).[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hosszabbra!.. rövidebbre semmiképp, hisz lassan egyenes lesz a 2 rögzítési pont között a ház és akkor marhára megnő hajlítással szembeni ellenállása. Nem sokkal, csak kicsit hosszabbra.
RelakS... a tízesemet 1-ig engedtem mindig, így ment 5-6 ezer km-t....itt a 12es sor ára növeli némiképpen a tétet. 🤔
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
+bardi...azt a rövid ívet nem lesz képes a váltó kimozgatni annyira sprőd lesz. Ha a bardi íve így, a legnagyobb lánckereken igaz, akkor a kisebbre váltva az alsó rögzítés tovább mozog lefele a váltó összecsukódásával, így megfeszítve azt a rövid házat a végletekig, ha meg a kis lánckereken állna így, akkor nagyon ellenállna a hajlításnak a váltó kinyúlásával...szerintem ekkora, vagy picit hosszabb kell oda.
#187801Friczy...nekem pont ellenkező tapasztalataim vannak, 20-30%-al ment ez többet mint ez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
A túl rövid és a túl hosszú sem jó, a kép alapján kissé hosszúnak tűnik nekem is. Azt érdemes csinálni, hogy kezdésnek akkorára vágod a házat mint a jelenlegi, és a bovdent megmozgatod benne, érezni fogod, hogy mekkora ívnél csúszik a legkönnyebben. Ha megvan, akkorára vágod. Ránézésre kb 2cm-el hosszabb mint kéne. Érdemes 1.1mm-es bovden szálat használni.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
Én is a kicsit rövidebbre szavazok, de ha arégi házzal teszel egy próbát, és ahogy mondják előttem, kézzel végigmozgatod az útján, szerintem látszik majd, hogy jobb-e rövidebbel. de látszik, hogy az állítónál is feszül hátra, szóval ez inkább hosszú.
Sokkal drágább, meg nem is kapni talán ilyen rövid méretben, de van a Jagwire-nek is olyan szegmentált háza, mint a Nokon, ilyen helyekre lehet, hogy az lenne a legtutibb.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
-=RelakS=-
veterán
Eleve a bowdennek nem egy viszonylag stabil részen kellene rögzítve lenni, és a váltó többi része kellene, hogy sokat mozogjon?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Alg
veterán
Igazából a legjobb megoldás az lenne ha lecserélnénk a váltót egy nem-shadow verziós egyel korábbira, akár Ultegrára 105 helyett, akkor nem lenne gond a kanyarral - valószínű most azért jön ilyen hülyén mert a váz még a régebbiekhez lett tervezve...
Vagy Di2-re, de az baromi drága
Mindenesetre most a régit rövidebbre vágva megnézem majd úgy jobb lesz-e.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Mielőtt döntesz a végleges hosszáról azt is próbáld ki, hogy mennyire törik meg mikor kiszeded a kereket.
Zolkow... nemteCCik az a kopogó alu gyöngyfűzér, még az alatta levő Elite Sealed alu végkupakjai is idegesítően recsegtek a vázszemekben... olyannak látom mint az XTR-t, már túl sok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én ID360 - at nyűstölgem egy évig, kifogástalan volt... Szét is szedtem kíváncsiságból, de ott műanyag nem volt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
A WTB szelep is ereszt, Stan's nem. Próbálj meg a szalagra a szelepnek nagyon apró lyukat csinálni, pl tűvel. + Az is segíthet, ha a tejbe reszelsz V fékről gumit és a szelepet jól megbikázod. Vagy... Dobd ki a szelepet és vegyél jót.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
Neked is a szokásos jó tanácsom: Jó gumi az csak tegyél bele belsőt
Na, de ma én is teszteltem a Pirelli-ket, és megy mint állat Az idei kevés km letekerése miatti satnya bringáskondimmal is 33.8kmh-s átlag lett oda-vissza Ráadásul délután, amikor mindig gyengébb vagyok jóllakottan[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Alg
veterán
Meh, úgy néz ki (valószínűleg a lapos keréken tekerés miatt) kivágta a felni a gumit egy 2-3mm hosszan az oldalfalon - ez javítható, vagy csere? Nem teljesen átmenő vágás, inkább mély repedés, de elengedi a levegőt.
Belülről gondolom meg tudom ragasztani szokásos javítókészlettel, kérdés ez tartós és megbízható megoldás-e, tekintve hogy ~80psi-n megy az outi kerék? Egészen lent van a lyuk ahol a gumi a felnihez csatlakozik.
Nem volt jó nap a mai
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
-=RelakS=-
veterán
-
Ezt én is észrevettem, amikor nálam edzettebb / rutinosabb, technikásabb, vagy csak jobban felkészült csajokkal tekertem. Emelkedőn meg lehet fogni őket, de különben kinyírnak a technikával, meg az állóképességgel. Naja, mászásnál az izomtömeg számít, meg a tesztoszteron. Előbbiből ugyan némelyik jobban el volt látva nálam, de az utóbbi felhúzza az embert. Idén már kezdtük szervezgetni az új köröket, illetve némelyikkel zwiften is tekertünk együtt, most lesz majd kicsit lemérhető, hogy közelebb kerültem-e hozzájuk tempóban. A pasijaikkal szemben persze esélyem sincs, némelyik a téli alapozó szezonban 10k+ km-t tekert össze 50-100k szinttekkel...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest