-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
nagyúr
Azok a szegmensek engem is borzasztóan bosszantanak, amiben kereszteződés van (még ha védett is), pláne ha lámpás, mert az meg ugye teljesen random, hogy mikor zöld…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
ne viccelj.....brigo2000-el és forróvízben oldott ultradermmel tisztítom 2-3hetente. Szar volt az a lánc....ennyi
Amit mond az lehetséges ha a vax nem megy be a csapok közé tényleg.....a lube-nál ilyen gond nincs...bár a törés helye még mindig anyaghibát feltételez.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az sem rossz, hisz amit le tudsz száraz ronggyal törölni annak úgysincs semmi szerepe a kenésben ...főleg a nagy felületekről, mint a szemeket összekötő oldallapok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
Mi sem... Érdekes volt ez a hirtelen jött meleg (33,5-et mutatott a kocsi a napon). Jó volt a mini topiktali (Wombath, ZolkoW, Csokicsibesz, Én), és ezzel el is mondtam a mai nap pozitívumait.
peterkeT: jobbulást. Kicsit olyan KariGeris ez a kép: Biciklizzetek a körúton, van bringasáv!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
borix
őstag
Jó minőségű meleg aszfalton nyáron a kemény gumi sem fog nagyom elpattogni ha jó az összetétele.
Annyira poros sem lesz a forgalmas útszakaszok, hogy csúszkáljon rajta mert a forgalom letakarítja.
Szerintem egyén függő érezni kell aki komolyabban sportol kiérzi a különbséget és az edzéseredmények is igazolják akkor ő nemfog tesztekről vitázni.[ Szerkesztve ]
-
-
Ringman
nagyúr
az slr 1 az 12,6 csomagtartóval, szóval sárvédőve akkor a sárvédős, agydinamós (?) verzió valahol 13-14 között lesz valahol.
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
parandroid
nagyúr
Igen, ez lenne az egyetlen előnye. De mivel nekem az országúti kizárólag országúton megy, a trekking meg max jó minőségű, kavicsos úton, legfeljebb az MTB esetében jöhetne szóba, de azzal meg még sose volt defektem, igaz, méltatlanul keveset is használom, amikor meg igen, akkor aszfalton összetöröm magam vele, szóval láthatóan nem is értek hozzá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
xy.zsolt
őstag
-
Mezga Aladár
veterán
"mostani mavic felnihez 5-10 év múlva vett Mavic gumi"
Nem hiszem hogy évi 8-10 ezer kilométerrel számolva ez a kerékszett 5-10 év múlva üzemelni fog.
Természetesen értem a problémát.
Talán az, hogy az ust szabványt használják több biztonságot ad hosszabb távra.
Gondolkoztam a conti 4000 tubeless abroncson de nem mertem megrizikózni mert a neten sokan sz@ptak vele Mavic ust felnivel.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
eddie1978
aktív tag
Világos. Nálam a napi ellenőrzés és pumpálás nem gond. Ez mindenkinek egyéni. Ami már nekem is sok volt, az amikor már tekerés közben eresztett valamennyit és érezhető majd hazaérve mérhető is volt. Mavic UST+Mitas X-Field. Lehet nem szeretik egymást. Ennek ellentmond, hogy Stans Race folyadékkal megszűnt a jelenség. A DT is ok.
Attól viszont tartok, mert már egyszer megjártam, hogy elenged a tubeless szalag ragasztása. Vettem Veloplug belsőhöz való küllőfurat dugókat. Ezeket tervezem beragasztani a felnibe. Keresek ragasztót, ami alkalmas a feladatra. Javaslat?Most 100km gyakorisággal viaszolok. Absolute Black melegítős viasz ennyit bír nálam. Első pár alkalommal elment 130C fölé a hőmérséklet a max 100C helyett. Lehet ez tett be neki. Azóta figyelek erre. A saját recept én van paraffin olaj+teflon+MoS2+BN kerámia por. Az sokkal többet elmegy. Igaz az olaj miatt zsírosabbak állagú. Jobban kenődik. Időnként takarítani kell a lánctányérokat és kerekeket, váltógörgőket.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
A megismételhetőség tényleg fontos, de az az érzésem, a gyémántminta bizonyos gumimintákat pozitív, másokat meg negatív irányba befolyásolhat, szóval eszembe nem jutott volna pont ilyet választani. De ugyanez állhat a fémre is, mennyit megyünk ugye a valóságban fémlemezen?
Mindegy, lehet, hogy nincs igazam, de nekem nem tetszikBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hív6nának minket akik többször is ugyanolyan sz@r aszfaltot tudunk előállítani ugyanolyan drágán.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát az nem kellene nyekeregnie, talán kifogott egy gyári hibás középcsapit, vagy valamelyik pedál vacakol, esetleg, és ez talán a legrosszabb, a hátsó sor/agy/szabadonfutó, de ezek mind orvosolhatóak. ...ha komolyabb a baj mindenképp a kereskedő kellene jelezzen az országos forgalmazónak, az meg a Giantnak, hogy figyeljenek oda mit adnak ki logójuk alatt a világon. Persze ha már a kereskedő leráz, hogy ez ilyen és menj szemed világába akkor majd egyre sz@rabbat készítenek, hisz jó az a muglinak, nincs panasz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rígel
őstag
[itt] vettem. Hozzáértőknek tűnnek, a forgalmuk is elég nagy, maga az üzlet se egy sufni.
Nem hiszem hogy visszavett bringa, látszik minden részén hogy zsír új, nem volt használva egy métert sem. Ezt erősíti, hogy a porvédő is csak 2-3 km után kezdett visítani, beállítva sem volt tisztességesen. Ezeket orvosolták is. Csak az a baj, hogy ezek után picit megingott a bizalmam. De beszélek velük, csak még magam se döntöttem el mi legyen. Upgradeltessem, vagy pénz vissza. Az upgrade-től azért félek, mert ha már az alap beállításokkal gond volt, akkor mit várjak.
Pénzvisszafizetéssel meg nem vagyok előrébb, mert ennyiért jelenleg semmi hasonló nincs. Kellys nem szimpatikus, Cube égen-földön nincs (arra szívesen cserélném) a többi ami lenne még kb ennyiért, azokat nem ismerem. -
Ringman
nagyúr
köszi.
a méréseknél egyébként egyenes háttal kell ülni, vagy ugyanabban a pózban, mint ahogy tekersz? (outin a fékkarokat fogva)
120-125 mm az ülőcsonttávolság nálam. (3 mérésből)
outinál +1 v +2 cm-t kellene hozzáadni a mért értékhez? SQlab Sattel 612 Ergowave Active-ot néztem én is. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Na ehhez tényleg kell a kitámasztó, mert ha mert eldől a bringa 10 ezret egyből lehorzsolsz róla.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mezga Aladár
veterán
Szerk: ezt a linket nem teljesen értem, mindent amit leír (váltókarok és gombok átprogramozása, szoft frissítés, alsó és felső végállás finomhangolása...) meg tudsz oldani felhasználói oldalról, semmi extra szoftver nem kell hozzá.
Közben én is megtaláltam. Ami még nem tiszta hogy lesz a di2 rendszer wireless.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Asszem van is, csak hát az automata váltó egyforma "lóerőt" és "fordulat(csapás)számot" feltételez ami itt kerékpárosonként változik...ezért gondolom nincs létjogosultsága. Hacsak nem felhasználóra optimalizálható, miután tudod a kedvenc csapásszámot, optimális wattleadást, ugyanakkor mivel itt még ez sem állandó mint egy belsőégésű motornál, hát...
#198164planbmokus...lehet, nem tudom én már csak a kerékcseremizériát láttam...valami nem jött ott össze neki.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
létezik ilyen, nekem is van. STePS bringa, 8-as Alfine Di2
automatán vált, gombokkal felülbírálható. lámpához érve fékezve vissza teszi magától 3-ba, vagy 2-be (beállítás kérdése)
az automata váltás mikéntje plusz-minusz 13-as skálán állítható[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
planbmokus
senior tag
1.: A bolt-on nem tud mozogni a vázban, a gyorszáras igen.
2.: Nagyobb átmérő, nagyobb kapcsolódási / felfekvési felület, sokkal zártabb rendszer.
3.: Ne függőleges erőre gondolj, ott majdnem ugyanolyan erős lesz, hanem a kereszt irányú / ferdén ható erőkreMinél nehezebb vagy, annál jobban érzed.
Több mint 100 bringán ültem életemben, van összehasonlítási alapom.
Versenyszerűen toltam 4 szakágban, így tapasztalatom is.
Több évig dolgoztam szerelőként, így visszajelzésem is.Nem tudom két kezemen megszámolni, hány 100kg+-os emberke alól szabadult bringából szereltem ki hátsó gyorszáras tengelyt, ami minden volt, csak nem egyenes.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
bardi
aktív tag
Nincsen összehasonlítási alapom, szóval nem tudom, azért koptatom még, mielőtt cserélném. Nem kedvelvevő kategória. Száraz részeken azért normálisabban tapadt.
Ja és egy kérdés, ez a kormánybeállítrás így jó lehet, vagy kéne valamerre dönteni? Alsó fogásban csak a kormány végén tudom fogni, féket ott nem érem el, a kb 45 fokos résznél meg tekeredik a csuklóm. (tapétát nem nézni, így vettem )
v.hulladék: Ha nem mész túl nagy távot, és mol bubiznék, azt nem kell félteni, és távoltart a tömegközlekedés gyönyöreitől.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Ford topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- TCL LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen