-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sefter
veterán
válasz Maximum1 #165669 üzenetére
és itouchfan
Sajna nem a pro verzió (arra nem lett volna pénzem), hanem a tavalyi sima.
Cserébe olcsóbb volt, mint az idei Reaction pro..(eredetileg azért indultam a boltba, csak ott szétnéztem és megalkudtunk erre..egyedül a féktől tartottam, az elég belépő szint ezen, de még "nem fogyott el" soha (és az eddigi V fékemnél sokkal jobb), idővel kap majd egy MT500-atPsn ID: sefter_hun
-
INTELligent
senior tag
válasz Maximum1 #166081 üzenetére
Nem zörög , legalábbis az enyém nem. Illetve emellett a hajtogatós kisebb helyen elfér. Én amikor városban megyek a montival, az U-lakatot nem tudom normálisan hova elrakni (egy XC vázra nem lehet úgy felrakni - én nem bírtam, de sokat próbálkoztam cserébe - , hiába van vázadapterem, hogy ne érjen bele a lábad), amiatt mindig kell valami hátizsákot vinnem. A hajtogatós meg elfér a vázon.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
-
bundli
tag
válasz Maximum1 #166410 üzenetére
Köszönöm szépen, az sajna nem túl szimpi ha csak 30 széles gumit fogadna az a váz :/
Közben megtaláltam és igazad volt 32 a max ami elég sovány: [link]Szép ez a Nuroad Race bringa, csak nem sok helyen kapni, csakúgy mint mostanság a legtöbb Gravel bikeot...
ZolkoW
Hát azért a 42-esnél vastagabb külsőt kicsit soknak érzem egy koskormányos bringában, de lehet én vagyok maradi 😅Sajnos a legtöbb Fintess bringa amit látni, többek között a Canyon oldalán 30-32-nél megáll ami sajnos tényleg elég karcsú lenne :/
Nekem a koskormánnyal a fékkar húzása nem fér a fejembe, hogy ezt hogyan lehet hatékonyan megtenni felső fogásban. Egy komolyabb közúti helyzetben nem tudnék úgy rámarkolni mint egyenes kormánnyal.
Tény és való, hogy aszfalton a koskormányos fogás kényelmesebb ezt én is tudom tapasztalatból, de ezt a kormányra szerelt szarvval is elő lehet idézni igazából, nem?
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Maximum1 #166798 üzenetére
HA van igény akkor akár 8 kocsit is összeraknak. Én 3-nál többet még nem láttam egybe.
Tárcsás outi: megértem, hogy vannak előnyei, de szvsz csak a full hidrósnak, az meg nem a 300 ezres kategória. Jelen esetben a két gép között akkora a különbség vázban (ami a legfontosabb alkatrész), hogy nem kérdés melyik. A felnifékre meg normális fékpofát kell tenni és akkor meg lehet állni esőben is, a shimano fékpofái enyhén szólva is hulladék kategória újonnan is, néhány évesen meg főleg. (A fékjeikkel nincs baj.)
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #166798 üzenetére
Ha vége lesz ennek az özönvíznek, próbálkozok majd. Elég nagy szívás lesz ha nem engednek fel, főleg visszafele, mert nem is Vácról meg nem is BP-ről indulnék, hanem még messzebbről.
Ezt a kört akarom lenyomni egy toldással, elég gyönyörű így képekről. -
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #166811 üzenetére
Köszi! Nézelődtem én is Verőce felé, csak ez az útvonal nagyon megtetszett (amúgy kitoldottam). Azt tudom hogy gyalogtúra elvileg, meglepetések jöhetnek bőven, pont az ilyen durvább ösvények miatt tetszett meg.
Vonatozni mindenképp muszáj, BP-re is, aztán Vácra is, de úgy nézem Verőcére megy "normális" vonat.
(#166812) nmate91: Én másik irányból támadtam eddig csak a Börzsönyt gravel bicóval. Én is sokszor meglepem magam hogy milyen akár sziklás ösvényeken fel tudok menni. Felfelé áttételből vagy gumiból fogsz kifogyni, sárban főleg. Most biztos nagyon durvák a viszonyok az özönvíz után, száraz időben a földút vagy ösvény nem gáz. Ha nincs 1:1 alatti áttételed akkor szenvedés lesz szvsz.[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz Maximum1 #166811 üzenetére
Ezeknek a szintrajzoknak ritkán lehet hinni, nem tudni, hogy a Strava kreálta vagy egy Bryton mérte De amúgy úgy néz ki akkor a vége elég meredek.
Szerintem nem szégyen tolni amúgy. Eddig a maxom egy Magas-út amit kitekertem, én saját magammal elégedett vagyok(#166816) Hasaggymeg következő száraz időszak után majd elnézek arra. Sár para csak ezekkel, meg a homok.
[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #166832 üzenetére
Igen 1x11, 10-42 XD kazetta. Van egy 42-es meg 38-as tányér, a 38 van fent szinte mindig.
Én nagyon szeretem a GKSK külsőt, nagyon bevált, de 4 bar-ig még sosem fújtam fel (még a 32-est sem). Terepen hátul 2.3-2.4, elől 1.9-2 (tubeless). Ha csak nincs sár, én terepen hamarabb kifogyok az áttételből minthogy elkaparna, néha én is megleptem magam hogy miket mászok meg. Mindig ülve próbálkozok, jól előre hajolva, csak akkor emelem fel a seggem ha át kell menni valami sziklán vagy gyökeren.
Dobok valami képet később. -
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #166836 üzenetére
Én próbálom minél jobban kerülni az aszfaltot, persze sokszor muszáj ott menni. 2 bar picit fura aszfalton, leginkább a bringa irányítása fura, de annyira nem érződik lassúnak. A 4 bar szerintem picit sok. Mikor összeraktam a bringát, belsős 37-es Vittoria Voyager Hyper slick gumik voltak rajta. Olyan 4-4,5 bar-on kezdtem, de azt vettem észre hogy 3 felett csak annyit érzek hogy jobban üt a bringa, de nem érezhetően gyorsabb. Meg persze azt sem szabad elfelejteni, hogy lehet egy laborban magasabb a gördülési ellenállás alacsonyabb nyomáson, de a valóságban a jó magyar utakon más a helyzet...
Én ennyire nem nézem a sebességem, de biztos vagyok benne hogy tapadásban a 4 vs 2.4 bar nagyon nagyon sokat számít. Ha sokat terepezel nyugodtan lemehetsz 3 alá is belsővel, megéri. Akár pumpálj/eressz is út közben. Mikor csak egy picit is túlfújom vagy az elsőt vagy a hátsót, egyből megérzem hogy sokkal jobban üt az eleje, vagy pattog a hátulja.
Mikor télen 32-es GKSK volt fent sárvédővel, azt elől 3, hátul 3.4-3.5 bar-on használtam belsővel.[ Szerkesztve ]
-
-
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #166920 üzenetére
Ha már úgyis rendelsz vedd meg a 473 milist szerintem. Jobban megéri, meg nem árt ha van (ha mondjuk kiömlik, elcseszel valamit felrakásnál, kell havernak stb.). 25-ös gumiba egy olyan 40-50ml elég szvsz, de nincs kőbe vésve. A dobozon pl. 23-60mm-re 60-90 milit ír, más gyártó mást fog ajánlani. Több lötyi, több súly, de jobban tömíthet.
Stans jó, sokáig eláll. Stans és az Orange Seal a két legkedveltebb. Nekem még nem volt problémám Stans-szel.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #166920 üzenetére
Ez az, nekem hamar elfogyott, igaz pont szezonváltás volt, cserélgettem a gumikat és monti gumiba több kell. A Schwalbe amúgy ugyanez, csak más a csomagolása, szal a kettőt nyugodtan keverheted. Pici 59ml verziót ha majd veszel, abból érdemes 1-2 alkalommal inkább a Schwalbe-t venni, mert adnak hozzá szeleptű kicsavaró szerszámot, a Stan's-hoz nem .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #166994 üzenetére
Nekem is tetszenek a Pirelli gumik, bár a monti külsők állítólag annak ellenére, hogy a gyártó mindenevőként reklámozza őket, a sarat nem szeretik . Ami még nagyon szimpi újabban, az a Teravail
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mrzed
senior tag
válasz Maximum1 #167019 üzenetére
Bocsánat, igazad van Reptila 500-ról van szó.
A gepidát találtam 209900 + 4800 szállításért,
A Csepel Spring 300 pedig 227900 -ért szállítással.
A reptilát már kedden hozná a futár, a spring-re várni kell 1-2 hetet, most van gyártás alatt, de az akcióban meg is kapnám. -
mrzed
senior tag
válasz Maximum1 #167022 üzenetére
Köszönöm a segítséget.
Nézegettem a használtakat is, de annyira nem értek hozzá, hogy bele merjek menni... na meg a közel kétméteres magasságomhoz 60-as körüli vázzal kellene, ez is jócskán szűkíti a lehetőségeket. Megnéztem az építés lehetőségét is, de úgy kb 50%-al drágább lenne. Az is megfordult a fejemben, hogy veszek egy alap gépet, és azt fejlesztgetem, de ott meg rajtam maradnának a kiszerelt, alap cuccok. Na meg az utóbbi esetekben számolni kellene a kerékfűzéssel is... ezt még megoldanám, de a centrírozást... -
mrzed
senior tag
válasz Maximum1 #167031 üzenetére
250e HUF-ban húztam meg a lélektani határt.
Ezért a pénzért szeretném megtalálni a legjobb ár/teljesítmény/funkcionalitás/felszereltség arányt. Nyilván a városi közlekedésben a tárcsafék nem létkérdés, inkább csak mutatós extra. Na meg nem a felni élettartalma terhére húzogatom a fékkart. -
Zsohi
őstag
válasz Maximum1 #167229 üzenetére
Megerteni nem tudom ennek mi a pocsom ertelme van. Ugy ertem, hogy egy ilyen bringat onerobol is megtekersz 25km/h-ig konnyeden es ha belefekszel 40 fole tekerhetoek ezek. Komolyan lejtozni ezekkel nem lehet, kenyelmes embereknek a varosba rohanglani egy elektromos trekking sokkal jobb valasztas, persze az SUV-k is leteznek es jol is fogynak...
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Segal
veterán
válasz Maximum1 #167229 üzenetére
Szerintem max jövőre lesz ilyen is
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #167376 üzenetére
Megmondom őszintén nekem sem,a fickó meglehetősen rafkós,ugyanakkor ha résen vagy és nem most jöttél a fél hatossal akkor akár jó vásárt is csinálhatsz nála.Még van egy a Maxi Bike,de azt még ennyire sem ismerem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #167376 üzenetére
Amúgy ha már pontozunk itt 2-1,mert egyszer vettünk tőle egy új kerékpárt sehol sem fellelhető áron,aztán felár nélkül lecseréltettük vele az egyszerű és meglehetősen nehéz OEM Cube stucnit egy Deda-ra,(a zasszony vót ),de végül mikor gond volt a Fulcrum kerékkel már nem volt segítőkész,elküldött a Bringalandhoz (Fucrum forgalmazó) ezért az 1 pont oda.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
HEAHEA
tag
válasz Maximum1 #167611 üzenetére
"Nem szenvedsz terepen?"- Nem szenvedek, itt a jászságban nem jellemzőek a meredek emelkedők, hegyes részek. Láttam már SS gravelt is, azzal több a kihívás az biztos. A terep itt a "jó" magyar aszfalt és mezőgazdasági földutak. Több tesztben is olvastam pl. Bikemag, amit te is furcsálsz, hogy nem igazán gravel specifikus a kiosztás. Nekem még a slickes Panaracer külső is kakukktojás, mert ha középen simább , szélein bütykösebb kialakítású külsőt raktak volna gyárilag, az jobban gravelesebben nézett volna ki.
"Ilyen kiosztással nem hogy táskát, vizet se vinnék magammal "
Napfénysüti te hogyan vagy ezzel, igaz nem graveled van, hanem outid,de van táskád a bringádon, szoktál vizet vinni magaddal?
Maximum1, mivel ilyen kiosztású "gravelem" van elbizonytalanodtam mit kellene tennem....
1. Cseréljem le valamilyen gravel specifikusra és marad a táska és vihetek vizet,
2. hagyom így ,nincsenek táskák, nincs víz,
3. hagyom így, a táskák maradnak, nincs víz, de hogy ki ne száradjak felpakolok [Kőműves Actimellel] ?Viccen kívül, szerinted milyen szett lenne jó helyette, ha esetleg később a helyzet úgy kívánná, hogy cserélni akarom?
-
maximilian4
addikt
-
Maximum1
őstag
válasz Maximum1 #167915 üzenetére
Na, tejjel felöntve, felfújva, szappanos vízzel átnézve, sehol nem ereszt.
Holnapig nem ereszt le, akkor meló után megmutatom neki a Margitszigetet, hétvégén meg kap egy 100ast 1000méter szinttel, csak hogy érezze nem gasztrobringáshoz kerültmaximilian4 : köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
nmate91
tag
válasz Maximum1 #168338 üzenetére
Hihi.
Igazából dühből raktam fel. Tegnap az Apex megint kiakasztott. Én 3x állítottam már után, szervizben is állították 1x. Lehet túl nagy elvárásaim vannak egy fél millás bringa után, de ez a szett gyenge. Ismerve magamat nagyjából 2 nap után leveszem és belenyugodok, hogy ez van Ha elvinnék, nem lesz semmi valószínűleg, úgy néz ki telket vásárolok most épp, befektetés céljából.
-
arn
félisten
válasz Maximum1 #169107 üzenetére
Az uj 105 szett eleg jo lett, 6800as ultegrarol valtottam, nem erte meg a +100got a plusz 500 eur az r8000 felszereltsegu addict, mukodesben meg ua.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
-
Dreamie
őstag
válasz Maximum1 #169447 üzenetére
Olvastam, összességében nem rossz bringa, árban nem nagyon találtam hasonlót Esetleg olyan gépet ami hidraulikus fékkel van ellatva tudsz ajánlani? Igazából futás mellé kelleni, alfoldre főleg, foldesut országúti használatra, esetleg ha eljutok egy hegyi ösvényre, ott is tudjak vele gurulni. 400-500 k között. Olvastam itt a fórumot, ezt is itt találtam, úgy emlékszem te linkeltem gravel biciklik kapcsán.
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Dreamie
őstag
válasz Maximum1 #169463 üzenetére
Nagyon köszönöm az útmutatást. Hiszek neked, én annyira nem vagyok jártas ezekben a dolgokban. Nézegettem már az általad említett bringakat. Belefutottam ebbe a Giantba, úgy gondoltam ez a best buy, de akkor az egyedi fék miatta nyűgös az alkatrész cseréje. Használtan láttam kellys soot 70-est, és van egy merida silex 400 is, de a színük... Na mindegy akkor nézek ezekből egyet. Köszönöm. 😊
[ Szerkesztve ]
Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!!! Battle tag: Dreamie78#2957
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #169688 üzenetére
Én is ezt használgatom de eddig fogalmam sem volt a színekről. ...és színtévesztő is vagyok. Még otthon Erdélyben is használ6ó volt!
Because...nem lett rossz,nekem csak az a kormány fura.
Dreamie...jó esetben (ha raktáron van) pár nap,rosszabban hetek,legrosszabban meg az lesz bocs,de nem beszerezhető.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #169688 üzenetére
Akkor én király vagyok, mikor 1x jöttem le terepen Dobogókőről akkor a térkép szerint csomó piroson nyomattam. De az önkínzás most nem hiányzik.
Amúgy itt ezek a jelzések hogy készülnek, hús vér emberkék jelölgetik be a színeket egyenként tapasztalat alapján? Minden beszínezett útnak elvileg a valóságban is léteznie kéne?[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
válasz Maximum1 #169688 üzenetére
Az ugyanennyiért az túlzás, rosszul emlékeztem, bocsi.
Itthon is tesztelték.HollyBoni a térképeknek van egy szintrajzuk, és gondolom egy bizonyos emelkedési szög után kapja a színeket, amúgy a Túristautak.hu térképét felhasználók bejelentése alapján is módosítják, de az a térkép bringázásra alkalmatlan.
Garminon én a OMP térképét használom, azon még nem találkoztam olyan úttal amit ne jelölt volna.[ Szerkesztve ]
-
HollyBoni
veterán
válasz Maximum1 #169691 üzenetére
Hmm. Az hogy mennyire lejt nem izgat. Inkább az érdekel hogy sima földút, sóderes út, vagy tiszta kő, szikla, gyökér, jó kis kimosott árkokkal meg lyukakkal.
Most nézegettem kicsit ezzel a térképpel az általam ismert utakat. Itt a jobb oldali földutakra pirosat ír. Jó meredek, de lazán fel és lementem rajtuk. Erre meg zöldet és kéket ír...
De azért köszi, próbálgatom.
Én főleg a túristautak tervezőjét használom. Itt töbször jártam már úgy hogy mind a 3 különböző térkép mutatott egy utat, de a valóságban már nem létezett.Szerk: Köszi a jelmagyarázatot, megkuksolom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- EA Sports WRC '23
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Melyik tápegységet vegyem?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen