-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #192211 üzenetére
Kiderült, hogy kallódik egy a garázsban, szerencsém volt vele, hogy ezen még szelep is van (a videó leírásában van link, ott találsz pár képet). Én azt hiszem, 1 kilós lehetett.
Újan szoktam látni áruházban 3-4 ezresért ekkorákat, csak azoknak kell valamit kezdeni a tartalmával... Eredetileg úgy képzeltem, hogy az itthon lévő valamelyik régit -az autóban is van egy, ami gondolom egyidős a járgánnyal- műtöm meg, és ahelyett veszek egy újat. A maiaknál nem ennyire egyszerű a mutatvány, mint az enyémmel volt, mert szelepet is kell szerelni rá, meg a kimenő csőnek is kell valami közdarab.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #192511 üzenetére
én nem kanyarodok, nekem csakis előnye van egy merevvillának :D
kizárólag azért nincs, mert ennyi pénzbe kerül.
(úgyis lesz egyszer) Ja, amúgy egy azért van, csak az párom bicójában leledzik, és sajna gyorszáras.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Karmko
tag
válasz bardi #192527 üzenetére
Sajnos nem találtam erről információt, hogy fűznének.
Vagy telefonon/e-mailben kérted külön?#192529 andrisbandi
Néztem ott is, de sajna nincs olyan. Illetve van, horribilis áron.
- duplafalú dupla szegecselésű fekete 36 (bár most már hajlok a 32 felé is, ha muszáj) küllős felni. Pl. Ryde Zac 2000
- Deore T610-es agyak
- a megfelelő küllők és küllőanyák
Valami ilyesmit szeretnék.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #192836 üzenetére
Még erre is kell figyelni? A csavar csere nem oldja meg amúgy? Simán lehet, hogy rövid, de ha ez a gond, akkor nem is értem miért nem csomagol a gyártó a váltóhoz kétféle méretű csavart.
A pulzushoz: a nyugalmi pulzusom február óta 80-85-ről lement 55-re, alakul. A szeptemberi 45bpm-re még gyúrni kell .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #192841 üzenetére
Ja, látom van alis is. Továbbítom a srácnak.
Hasaggymeg: ja, lehet szétnézünk majd itt, most megfordította a csavart és így elég hosszúnak tűnik, csak macera állítani rajta. De működni működik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #193219 üzenetére
Én sem, de ilyenek ezek a profik . Ahogy elnézem, a legtöbben picit agresszívebb helyett inkább gyors gumit használnak trükközve, pl. ultra alacsony nyomással és tire insert-el. Sokan meg már 2.4" méreten gurulnak, pl. Nino és Kati is.
Teasüti: Állítólag a Cushcore-t nehéz felrakni, de a többit nem igazán, sőt! Egyes tire insertek szétnyomják a gumi oldalfalát, neki a felniperemnek, így gondolom fölöslegessé válik a kompressor, mert műhelypumpával is könnyedén fel lehet pumpálni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
HartgeH3-2.8
addikt
válasz bardi #193514 üzenetére
Köszönöm az infót
Akkor nem aggódom, vegulis a fékhatásom végig jó volt, akkor aggódnék ha elment volna. Azért majd csere lesz egy jobbra. Szeretem a sebességetAz OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM - Online túraautó E-Sport bajnokságok közvetítése élőben, kommentátorral! Real Cars Real Racing Hungary Youtube/Facebook!
-
INTELligent
senior tag
válasz bardi #194625 üzenetére
Ebben van valami, csak ez is olyan, hogy belegondol-e az ember. Mivel a PR azt nyomja, hogy súlycsökkentés mindenek felett, én ebbe special nem gondoltam még bele. És meglepődnék, ha ezzel egyedül lennék.
Hogy kicsit árnyaljuk a képet a súlyról, érdemes ezt is megnézni, ez most montis videó, teljesen más megközelítésből nézi a súlyt (hogy mennyire segíti elő, hogy kimozogja magát a teló).
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #194634 üzenetére
20%-os emelkedőn felfelé, terepen gondolom azért már a súly nagyon számít, a légellenállás egyáltalán nem. A múltkor egy dagonyázás után próbáltam egy 15-20%-os emelkedőt megmászni és rögtön feltűnt, hogy a vastagon sáros kerekek miatt mennyivel nehezebb volt hajtani kifelé . És ezt olyan emelkedőről mondom, amit jól ismerek, a strava szerint 160x másztam meg .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz bardi #194634 üzenetére
ahol nálam eldőlnek a dolgok (ami érdekel), az a felfelék, ott meg az én szintemen nulla jelentősége van a légellenállásnak. A lefeléken szintén, ugyanis ott sem attól vagyok lassú.. ha időben nézzük, egy körömnek nyilván több, mint a fele emelkedő.
Csak véletlen, de épp ma délelőtt cseréltem vissza a 27pluszos kerekeket a 29esekre (vadiúj első kerék, nemrég lett kész), és mindenestül elöl 300, hátul 400g mínusz. De arra gondosan ügyeltem, hogy nehogy edzzek, legalábbis még véletlenül se alapozásra pazaroljam a drága időt ;)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Sleek
senior tag
válasz bardi #195573 üzenetére
Km óra kellene.
Mezga Aladár
30 éves koromban derült ki egy szívizom betegség ,ami ritka és nem gyógyítható csak szinten tartható. Hála isten eddig stagnál a dolog non compact cardiomyopathia
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #196558 üzenetére
Most lettem tyúkbeles aminek a defektmentesség (halleluja!) mellett legnagyobb előnye az, hogy a nem túl hosszú meneteken elhagyhatom a belsőt, foltokat, és gumileszedőt tartalmazó majd egy kilós nyeregtáskát is, vagyis így már van hely ...láncfűrésznek. Megállni is nehezemre esik, inkább kikerülök mindent mintsem leszálljak nemhogy ágakat vagdossak, így a fájdalom ellenére is (vagy pont, hogy a fájdalom miatt ) kifejezetten büszke voltam tegnap magamra, hogy egyáltalán tettem valamit a közös cél érdekében letörve azt a gyilkos nyársat....ugyanakkor mondasz valamit, minimum egy metszőolló kellene a rengeteg csipkebokor megmetszésére, ne folyton így nézzek ki. 🤔 [kép] [kép]
arcitec...4,40-kor kelek, hatra járok és leghamarabb 15,30-kor tudok indulni tekerni, vagyis a nap derekán, ilyenkor a legnagyobb hőségben. 😕 Később volna még lehetőség hűvösben indulni, de nekem olyan íve van napomnak, hogy este hat után, hacsak nem 7vége következik és nem kell kelni másnap reggel, én az erőlködés helyett már leginkább a konyhaasztal (evés) , fotel (TV internet, könyv) és ágy (alvás) szakaszt vágyom teljesíteni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #197053 üzenetére
Ha valamelyik tájékozottabb haverja, osztálytársa esetleg rájön, hogy az a felső cső törés tulajdonképp mit jelent és ezt szóvá is teszi, akkor megtörténhet, hogy egyből kínos (mai szójárással ciki, égő stb.) lesz neki női kerékpárral járni.
Ami a gerincvédőt illeti, mindig is furcsállottam és nem értettem hogyan véd meg egy gerinctöréstől a hátadon levő puha valami, tudtommal a gerincsérülések zöme nem úgy történik, hogy hátadra esel és pont ott egy kő, hanem vagy nyakad szeged, vagy seggre esel, esetleg olyan módon kényszerült gerinced görbülni, hogy az már sok a csigolyáknak.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #197063 üzenetére
Össztelós Trail kerékpárokon szerintem kényszer, de merevfarún?
#197066sebgutkopf...a metszőfoga sem valószínű, hogy kirohadt.
#197067ZolkoW...furák a gyerekek, főleg a tinik, beszól nekik valaki aztán inkább meghalnak mintsem valami olyasmit viseljenek, használjanak stb. ami kínos a kortársaik előtt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz bardi #197114 üzenetére
Leengedték.
Barátnőm mikor az előző lakásban a régi csotrogányt a közös tárolóban tartotta, minden egyes tekerést pumpálással kellett kezdeni mert valami lángelme azzal szórakozott hogy az összes bringát leengedte... és nem unta meg, egy évig folyamatosan mindig lapos kerék fogadott már 1-2 nap után.
Tubeless esetén MilKit önzáró szelep pl. egy megoldás lehet, ha kiheréli az ember belőle a műanyag csövet, akkor szerszám nélkül igen nehéz leereszteni.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #197114 üzenetére
Ha ez véletlenszerű akkor még a szelep is lehet, főleg ha autószelepről van szó,mely egyik másik pumpálás után nem zár vissza rendesen.
szuszinho... te vagy az Lőrinc?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Vasinger!
nagyúr
válasz bardi #197462 üzenetére
51T a legnagyobb fogaskerek rajta, egyébként én is erre gyanakodok, hogy ez lehet csak "ilyen" és kész.
Ha ez normális nem aggódok, csak eddig ilyesmivel nem találkoztam.
Egyébként ha már itt vagyunk, van olyan helyzet ahol a kuplungot érdemes kikapcsolni a hátsó váltón?
-
Ringman
nagyúr
válasz bardi #197525 üzenetére
ugyanez a váz és azt hiszem a villa is, mint az rc520-nál:
How wide can you go on the Triban RC 520?ez alapján feszesen a 40-es touareg is belemegy, az meg földúton simán élhető.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz bardi #197540 üzenetére
a kb másfélszer annyiba kerülő nuroadon sem sokkal könnyebb a gyári kerékszett.
a gyorszárnak nem igazán lesz merevségi problémája, azt szokták hátránynak felhozni, hogy egy kerék levétel-visszarakás után nem lehet pontosan ugyanannyira rászorítani a gyorszárat, így lehet a féktárcsa-illesztésnél probléma.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bardi #197799 üzenetére
Sok felénk is még a 26-os, ugyanakkor 99.99%-uk alsó kategóriás gép, amire jó a bontott, vagy random filléres felni is, legolcsóbb Joytech vagy max Tourney aggyal újrafűzve, ha netalán tönkremenne a kerék... Idővel a többségüket rendszerint felváltja valami 28-as trekking. Normális teleszkóp, kerékszett viszont egyre kevesebb van rájuk, aki montit arra vesz, amire való (terepre), az már 29er-t vesz, szal ha elkülönítjük a városi közlekedőket a sportolóktól, akkor már más a helyzet, utóbbiaknál több a modern bringa. Terepen gyakorlatilag a 3x váltással is kezdem elavultnak érezni a bringámat, annyira elszaporodtak az 1x-ek, nem hogy a 29er-ek. De városban szerintem én is 26-ossal járkálnék, ha erre külön bringát kellene vennem, igaz én tuti ráhajtanék valami normális vintage Marin vagy GT bringára, nem elégednék meg egy Neuzerrel .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Beri
addikt
válasz bardi #198015 üzenetére
Nem tudom szemre eldönteni, de az nem egy 11-32 kazetta? Annak szerintem elégnek kéne lennie, pláne a 40T-vel.
Amúgy az az ördögi tervem, hogy felrakok rá valami aszfaltra való gumit és városozok (IS) vele. Talán a CX-nek ez kevésbé fáj majd, mint egy országútinak. Vagy tojjam le az egészet és ha úgyis kb 100%-ban aszfalton megyek, nézegessek inkább outit? Csak most nagyon ráforogtam az 1x11-re (hogy ne kelljen minden lámpánál pakolgatni az elsőt is), az meg még ritkább abban a kategóriában.flash-:
Nem bánom, hogy v-fék (sőt, örülök, hogy egyszerű), de ha egy bolt nem tudja eladni majd' fél évig, abból arra következtetnék, hogy azért van itt valami, amit nem látok. Azt mondod, hogy nincs vele gond, de a támvilla... az egy?[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
parandroid
nagyúr
válasz bardi #198015 üzenetére
A sram force 11-25 és 11-36 között bármi lehet, ahogy nézem, az a 40T-vel, meg egy nem teljesen elcseszett kondival mászni is jó bármi hétköznapi helyre (olyan 5%-ig kényelmesen). Én pont a 40T-t kevesellem, lejtőzésnél az hamar el fog fogyni. Síkon sem fog vele komokat halmozni, de egy tempós haladáshoz elég kell legyen. Taposón én nem problémáznék, aztán ha nagyon átmegy a tekerés sportolásba, egy könnyebb kombi spd-t (mondjuk egy eh500-at) még mindig rá lehet dobni (én ezzel kezdeném). Ha használt, az árat kicsit sokallom, de hát ez van manapság…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #198024 üzenetére
Amolyan grevöles a 11/32-vel, egyszeres elsővel és recés gumikkal...ja és úgy tűnik nem sz@rral gurigáznak ők sem, sőt. Guerciotti...gyönyörű kerékpárokat készítenek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bardi #198090 üzenetére
Másféllel simán szorozhatod az aszfalt/terep emelkedőkülönbséget még sima, döngölt földösvény esetében is, hisz ott már pl. kizárt a halszálkázás, vagy az esetleges kacsázással járó nyomvonaltévesztés. Vastag avar, nyomvályú, ne adj isten gyökerek, sziklák, vagy ami a legrosszabb, laza köves mászás pedig össze sem hasonlít6ó az aszfalttal. Vizes, sáros mászást meg már nem is ismerem mert kerülöm. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz bardi #198090 üzenetére
Erőráfordításban nem gondolom, hogy nehezebb azzal a brutál áttétellel mint aszfalton outival Inkább technikásabb, amit ha tudsz felmész ha nem akkor nem. Én pl nem valószínű, hogy feltekernék elsőre, pedig 23%os 1-200m aszfalttal megbírkóztam már 34/30cal. ha nem is könnyen. Úgy voltam vele, hogy vagy eldőlök vagy felérek....álló helyzetből indultam neki. Ennél is durvább szerintem lejönni.....30% volt a legnagyobb lejtő amin inkább lesétáltam de már 20%is necces úgy, hogy a seggem magasabban van mint a fejem
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz bardi #198093 üzenetére
Majd írd meg milyen volt a mászás.....én DBKra még csak 1x másztam, Dorog felől a "mi kis falunkon" át Tetszett. Másodszorra talán még jobb lenne mert képben lettem, hogy hol meredekebb. Pomáz felé a lejtőzést viszont utáltam.....mocsok rossz útminőség....kb mint felénk a 4számjegyű utakon
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Alg
veterán
válasz bardi #198212 üzenetére
Nem tudom milyen az a Dekás drótos külső, de én a helyedben azért tennék rá egy 28-as P-Zerot (~50EUR egy pár) vagy Conti GP5000-et (~70EUR/pár). És és föld tud lenni a különbség, szerintem a legjobban észrevehető fejlesztés az országútin.
Nekem amúgy a bérelt e-montival meg az volt nagyon fura, mikor elkezdtem volna gurulni egy enyhe lejtőn ahol outi simán gyorsul, ez a nagy dög meg mintha ledobta volna a vasmacskát olyan volt. (nemtudommekkora Smart Sam-ek voltak rajta foglamam sincs mennyire, de ránézésre montihoz képest keményre fújva).
Ja, meg hogy ez első emelkedőn rögtön leemeltem a lábam a taposópedálról, szerencsére nem kiállva[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Alg
veterán
válasz bardi #198219 üzenetére
Lejtőzésnél érdekes hogy elérd a dropon a fékkart, olyankor ~vízszintes alkarral fogva elvileg jó.
Nem tudom hogy a kép torzítása miatt-e, de elég messzinek tűnik a fékkar, azt lehet közelebb hozni egy csavarral ha nem éred jól el 2 ujjal.
Amúgy ránézésre ok, a fékváltó teteje a kormánnyal síkban van. Megpróbálhatsz esetleg az egész kormányon forgatni kicsit lefelé(előre) hogy a drop alja közelebb kerüljön, aztán meglátod mennyire kényelmes.Drop végén támaszkodós az meg inkább pihenős "lusta aero" pozi, síkon.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
xy.zsolt
őstag
válasz bardi #198212 üzenetére
Jól tetted, hogy óvatos voltál ....majd hozzászoksz a jóhoz. A Pirelli-s ajánlást én is adom....P Zero Velo, 25". Én nagytányéron mentem fel vénségemre (50/30on) , szóval ha elkapod a ritmust és áttétet akkor megoldható ez is a hozzám hasonló amatőröknek. De kistányéron nem nyírja ki az ember az ízületeket.
Nálam a fékkar függőleges és a komplett fvk nem totál egyenest előre néz hanem ahogy kényelmes kicsit befelé (középtengely felé) fordul jobbról, balról.[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen